پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مجید نوروزی بازیگر

عکس و بیوگرافی مجید نوروزی بازیگر

مجید نوروزی , مجید نوروزی کیست
یکی از بازیگران جوانی که شاید همه او را با سریال زیر پای مادر به خاطر آورند، مجید نوروزی است. در مورد بیوگرافی مجید نوروزی اطلاعات زیادی وجود ندارد اما همینقدر بدانید که او در زمره بازیگران جوانی قرار می گیرد که دارای استعداد زیادی در هنر بازیگری است.

او از جمله بازیگران سریال گاندو است. مجید نوروزی در گاندو نقش رسول را ایفا کرده است و با هنر خود موفق شده است تا نظر مخاطبان را به سمت خود ججلب کند. در این مقاله از پارسی نو در مورد زندگی خصوصی مجید نوروزی مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم از جمله آدرس اینستاگرام مجید نوروزی را در این مقاله می توانید ببینید.


بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی یکی از هنرمندان جوان کشورمان است که در تاریخ ۲۰ فروردین سال ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است. این بازیگر از جمله هنرمندانی است که برای ورد به عرصه بازیگری با مخالفت خانواده رو به رو نبوده است و خود مجید نوروزی این نکته را امری مثبت در فرایند رسیدن به هدف اش عنوان کرده است.

تحصیلات مجید نوروزی

این بازیگر مرد ایرانی فارغ التحصیل هنرستان کمال الملک است که در رشته نمایش در این هنرستان به تحصیل مشغول بوده است. او همچنین دارای مدرک لیسانس در رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است و در ضمن دارای مدرک فوق لیسانس در رشته کارگردانی هم هست. گفتنی است که مجید نوروزی بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد و عضو گروه هنری تئاتر شايا هم هست.


علایق شخصی مجید نوروزی

این بازیگر در بین رشته های ورزشی به فوتبال علاقه مند است و به صورت تفریحی فوتبال هم بازی می کند. در پاسخ به این سوال که طرفدار چه تیمی هستی؟ او گفته است که من از دیدن مسابقه خوب لذت می برم اما طرفدار تیم خاصی نیستم!

بیوگرافی مجید نوروزی , مجید نوروزی ویکی پدیا

این بازیگر در اوقات فراغت خود فیلم می بیند. او در خصوص هنرمندان و فیلم های مورد علاقه گفته است که من به بازی تیم برتون و جانی دپ بسیار علاقه مند هستم و فیلم های آن ها را دوست دارم. او این گونه ادامه داده است که به شدت سینمای دیوید فینچر را دنبال می کنم.

او بازی شهاب حسینی در میان بازیگران ایرانی بسیار دوست دارد و کارهای رضا عطاران را هم به شدت دنبال می کند و بر این اعتقاد است که راحتی بازی عطاران جلوی دوربین کار هر کسی نیست.

این بازیگر از شهرت و به شهرت رسیدن متنفر است و تمایلی ندارد که مردم او را در خیابان بشناسند و او مجبور باشد به نحوی دیگر رفتار کند.

او در مورد آینده و نهایت بازیگر خود گفته است که هنر بازیگری برای من نهایتی ندارد و به شدت علاقه مند هستم تا به جایگاه بین المللی در عرصه بازیگری برسم به گونه ای که بتوانم در عرصه جهانی فیلم بازی کنم. او تصریح کرده است که منظور او از بین المللی شدن آن نیست که مثلا به جانی دپ برسم. مجید نوروزی گفته است که در بازیگری الگویی ندارم.

مجید نوروزی به شانس در بازیگری اصلا اعتقادی ندارد و بر این اعتقاد است که شاید مجموعه عواملی دست در دست هم دهند تا بازیگری به موفقیت دست یابد اما به نظر او استعداد و توانایی های خود بازیگر شرط مهمی در موفقیت برای او بوده اند که ما اسم آن را شانس می گذاریم.


ازدواج مجید نوروزی

در مورد وضعیت تاهل این بازیگر باید بدانید که بنا به اطلاعات منتشر شده از او، مجید نوروزی هنور مجرد است و ازدواج نکرده است. پس در مورد همسر مجید نوروزی هر خبر یا عکسی که منبع موثق آن را منتشر کرده است، دنبال کنید. ما هم سعی می کنیم در صورت اخبار جدید از این بازیگر و ازدواج کردن او، عکس مجید نوروزی و همسرش را منتشر کنیم و حتی بیوگرافی همسر مجید نوروزی را هم درج خواهیم کرد.

شروع فعالیت بازیگری مجید نوروزی

ورود مجید نورورزی به عرصه بازیگری بنا به آنچه خود او گفته است، به فعالیت اش در زمینه تئاتر بر می گردد که از سال ۱۳۸۴ یعنی زمانی که ۱۴ ساله بوده است. در این زمان او  با تک اجرای نمایشنامه خوانی عنکبوت به کارگردانی رضا جابر انصاری فعالیت هنری خودش را استارت زد. اولین اجرای عمومی مجید نوروزی در تئاتر هم به نمایش بازیگر تعزیه به کارگردانی میثم یوسفی بر می گردد که در تالار هنر برگزار شده بود.

مجید نوروزی از جمله بازیگرانی است که به صورت آکادمیک وارد این عرصه شده است. او بعد از اجرای نمایش  تعذیه و عنکبوت تا سال ۱۳۸۸ دیگر در فعالیت هنری نداشت. تا این سال او موفق شد تا در رشته نمایش از هنرستان کمال الملک فارغ التحصیل شود. سپس سراغ  تحصیلات آکادمیک بازیگری رفت و کارشناسی رشته بازیگری و کارشناسی ارشد رشته کارگردانی را از دانشکده هنر و معماری تهران مرکز دریافت کرد.

او در مورد علاقه به بازیگری و داشتن انگیزه کافی در این زمینه گفته است که، من هم در گذشته و هم در زمان حال برای ایفای نقش و بازیگری انگیزیه زیادی داشته و دارم. او گفته است که امیدوارم همیشه با همین انگیزه اول به صورت پر انرژی در عرصه بازیگری فعالیت داشته باشم.

اینستاگرام مجید نوروزی , مجید نوروزی در گاندو

توصیه های مجید نوروزی برای علاقه مندان به بازیگری

این بازیگر جوان به کسانی که شیفته ورود به عرصه هنر بازیگری هستند، توصیه هایی داشته است. او گفته است که این دسته از افراد سعی کنند با انگیزه لازم همیشه تمرین داشته باشند و پیگیر علاقه خود باشند و آن را در مسیر درست پیش بگیرند. مجید نوروزی گفته است که آماتورها و علاقه مندان به حرفه بازیگری در قدم نخست از این جاده می بایست از کارهای کوچکتر آغاز کنند.

مجید نوروزی بر این اعتقاد است که  کسانی که دانشجوی بازیگری هستند در جریان باشند که کارهای کلاسی برای آنها یک نقطه آغاز است و کم کم به سمت با تجربه شدن حرکت می کنند. این باریگر مرد مشهور ایرانی گفته است که در کنار تمرین‌ و اجرا می بایست به بخش تئوری هم توجه لازم را داشت. او در این مورد بر این اعتقاد است یک فرد بازیگر باید ۷۰ درصد تجربه و ۳۰ درصد تئوری را با هم تلفیق کند تا بتواند هنرمند موفقی شود. گفتنی است که تئوری شامل تمام متدها و درس‌ های بازیگری است.

مجید نوروزی گفته است که در بازیگری استعداد ذاتی فرد در این زمینه دارای اهمیت فوق العاده ای است و به نظر او این استعداد و علاقه ذاتی باید وجود داشته باشد، اما این نکته را هم باید در نظر داشت که افراد کم استعداد در زمینه هنر بازیگری را می توان با تلاش و تمرین بالا آورد و هنرمندان موفقی از آب در می آیند.

این نکته را هم باید افزود که مجید نوروزی مدتی آموزش سولفژ دیده است که آن هم دوره مناسبی برای بازیگری به شمار می رود. او گفته است برای این که بتوانم بازیگران و افراد علاقه مند را هدایت کنم چند فیلم کوتاه هم ساخته ام. نوروزی در مورد ساخت فیلم های کوتاه خود گفته است که انگیزه ام برای ساخت فیلم کوتاه محک زدن خودم و کسب تجربه در این زمینه بوده است. او گفته است در اینده ای دور کارهای تصویرگری و تئاتر را کارگردانی خواهم کرد.

مجید نوروزی چه نقش هایی را بازی می کند؟

او در پاسخ به سوال فوق گفته است که نقش هایی که با سلیقه من جور در بیاید را بدون این که به طول و عرض آن توجه کنم، می پذیرم. برای من فرقی ندارد آن نقشی را که برای بازی انتخاب کرده ام نقش چندم باشد. چه نقش اول باشد چه نقش دوم و یا حتی نقشی باشد که دیالوگی هم نداشته باشد، اگر با سلیقه من جور در بیاید آن را بازی می کنم.

او گفته است که برای من حضور در کاری که دوست دارم دارای اهمیت زیادی است ضمن این که برای قبول کردن یک نقش به چیزهای دیگر هم دقت می کنم. مثلا همه عوامل مثل فیلم نامه، کارگردان ، پارتنر و … دارای اهمیت زیادی هستند و اگر همه این عوامل و خود نقش برای من مطلوبیت داشته باشند، یقینا آن نقش را می پذیرم.

مجید نوروزی و همسرش , فیلم های مجید نوروزی

نخستین افتخار مجید نوروزی

این بازیگر جوان و با استعداد در‌ سال ۱۳۹۲ از سوی داوران سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای بازی در نمایش رادیویی بنام جن بچه در حجله عریان مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.


حضور مجید نوروزی در سریالهای تلویزیونی

سریالهای تلویزیونی مجید نورزی زیاد نیستند و در این مورد باید بدانید که اولین تجربه تلویزیونی این بازیگر بر می گردد به سال ۱۳۹۵ و یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ که یک سریال پر مخاطب بود و با بازی زیبای شاهرخ استخری همراه بود.

دومین تجربه بازی مجید نوروزی در سریالهای تلویزیونی بر می گردد به حضور او در مجموعه مناسبتی ماه رمضان سال ۱۳۹۶ و بازی در یک سریال به نام سریال زیر پای مادر که به کارگردانی بهرنگ توفیقی تهیه شد. مجید نوروزی در سریال زیر پای مادر  در نقش اشکان پسر خلیل بود. بازیگر نقش خلیل در سریال زیر پای مادر  هم کامبیز دیرباز بود. در حقیقت مجید نوروزی در سریال زیر پای مادر دیده شد و به مخاطبان معرفی شد.

این را هم باید افزود که یکی از کارهای قدیمی که مجید نوروزی در آن ایفای نقش داشته است بر می گردد به بازی در سریال « کلانتر ۳»  که در این سریال هم نقش یک خبرنگار بدون دیالوگ در یک سکانس را داشت.

مجید نوروزی در سال ۱۳۹۵ در سریال چرخ و فلک هم ایفای نقش کرده است. او توانست با مهارت و استعداد خود بتواند برای مخاطبان خود را معرفی کند. نوروزی در این سریال با عزیزالله حمیدنژاد همکار بوده است. او در این سریال در کنار بازیگرانی مثل امیر آقایی، میلاد کی‌ مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی ایفای نقش کرد.

او سپس در سریال گاندو بازی کرد. مجید نوروزی در سریال گاندو نقش رسول را بازی کرد. رسول در این سریال یک مامور امنیتی بود.

بنا به آنچه که او در سریالهای تلویزیونی به مخاطب عرضه کرده است وبا توجه به سن و سال اش باید در آینده شاهد خبرهای خوبی از این بازیگر جوان و توانمند باشیم. این را هم باید افزود که مجید نوروزی تجربه بازی در ده ها تئاتر را دارد.

مجید نوروزی و وحید رهبانی

مجید نوروزی و وحید رهبانی در سریال گاندو


مجید نوروزی در سینما

این بازیگر نخستین بار در سینما حضور یافته و در سال ۱۳۹۰ در فیلمی به نام «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی ایفای نقش کرده است. هر چند در این فیلم در مقایسه با کارهای دیگر او از جمله سریال ماه و پلنگ خیلی موفق نبود اما تجربه خوبی برای او به شمار می رود و همکاری با هنرمندانی همچون سجاد باقری، ستاره پسیانی، حسین خدا رحمی و ماهان خورشیدی را در کارنامه خود دارد. گفتنی است که مجید نورزی در فیلم سینمایی ضربه فنی هم سابقه بازی دارد.

تئاترهای مجید نوروزی

تئاترهایی که مجید نوروزی در آنها افای نقش داشته است به شرح زیر هستند :

مجید نوروزی در تئاتر آمادئوس

مجید نوروزی در تئاتر یک زندگی بهتر

مجید نوروزی در تئاتر فاوست

مجید نوروزی در تئاتر مده آ

مجید نوروزی در تئاتر من توی آینه

او در تئاترهای دیگر هم هنرنمایی کرده است که ما در این مقاله به مهترین آنها اشاره کرده ایم.

اینستاگرام مجید نوروزی

این بازیگر جوان و خوش آتیه هم مانند همه هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله مجید نوروزی در اینستاگرام برای طرفداران خود عکس ها و اخبار جدید از فعالیت های هنری خود را منتشر می کند. اگر شما هم می خواهید به جمع فالورهای مجید نوروزی بپیوندید باید به آیدی majid_norouzi مراجعه کنید و این بازیگر جوان را حمایت کنید. ما هم برای مجید نوروزی آروزی موفقیت های روز افزون داریم.


مطالب مشابه : بیوگرافی مهدی احمدوندامیر علی اکبری و بیوگرافی امیر جدیدی

یک دیدگاه

  1. سلام مجید خوبی تورو خدا بیا با من عروسی کن اون نیکه داره گولت میزنه من نیستم زنت بیا هو تلاقش بعده هر بچه ایکم داری بنداز پیشه زنتو پرتشون بعده بیاعو با من عروسی کن باشه هالا منم فکرامو میکنم توهم فکراتو کن دوست دارم ❤❤❤ ؟؟؟
    (دوست دارم اندازه یک کشورم دوست دارم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.