پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس ، بیوگرافی و مصاحبه با میلاد کی مرام

عکس ، بیوگرافی و مصاحبه با میلاد کی مرام

میلاد کی مرام و همسرش , همسر میلاد کی مرام
یکی از بازیگران جوان و با اخلاق کشورمان میلاد کی مرام است که در عرصه های تلویزیون و سینما و تئاتر فعال است. این بازیگر معروف ایرانی جرو هنرمندانی است که حاشیه ای خاص ندارد چون بنا به اخلاق فردی اش، آدم ساکت و کم حرفی است.

بسیاری از طرفداران این بازیگر مرد ایرانی او را با سرچ میلاد کی مرام ممنوعه دنبال می کنند و برخی هم از طریق اینستاگرام میلاد کی مرام پیگیر کارهای جدید او هستند. میلاد کی مرام در دورهمی مهران مدیری حاضر شد و از زندگی خصوصی خودش گفت. مهران مدیری از جمله در مورد ازدواج میلاد کی مرام پرسید که او گفته بود فعلا شرایط ازدواج را ندارم. در ادامه زندگی خصوصی میلاد کی مرام را می خوانید.


بیوگرافی کامل میلاد کی مرام

میلاد کی مرام بازیگر جوان و محبوب کشورمان است که در عرصه های سینما، تلویزیون و تئاتر فعال است. این بازیگر متولد ۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ است و در  شهر  بندر انزلی به دنیا آمده است. گفتنی است که تاریخ تولد این بازیگر در شناسنامه سال ۱۳۶۵ است.

میزان تحصیلات میلاد کی مرام

از نظر تحصیلی این بازیگر دارای مدرک غیر مرتبط با حرفه اش است چرا که دارای مدرک مهندسی الکترونیک است. همچنین دارای مدرک فوق لیسانس در رشته روانشناسی هم هست.

از نظر هنری او از شاگردان مسعود کیمیایی به شمار می رود و خودش می گوید که از شاگردان ممتاز کلاس مسعود کیمیایی بوده است. گفتنی است این بازیگر عضو باشگاه والیبال هنرمندان هم هست و از آنجایی که به ورزش فوتبال علاقه دارد، طرفدار سرسخت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی هم می‌باشد.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که او با مازیار زارع، جلال حسینی و علیرضا رمضانی بازیکنان مشهور فوتبال هم مدرسه ای بود و خودش هم به دنبال علاقه شدید به این ورزش، مدتی خط حمله بازی می کرده است ولی به علت مصدومیت مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

میلاد کی مرام گفته است که علی دایی اسطوره مطلق فوتبال کشور ما هستند که علاوه بر ایران ایشان را در اروپا هم می شناسند.

فیلم های میلاد کی مرام , سریال های میلاد کی مرام

خانواده میلاد کی مرام

این بازیگر مرد مشهور ایرانی دارای خانواده به نسبت کم جمعیتی است. او سومین و در واقع آخرین فرزند خانواده اش به شمار می رود و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر از خود دارد.


ازدواج میلاد کی مرام

در مورد وضعیت تاهل این بازیگر باید بدانید که میلاد کی مرام مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. این بازیگر محبوب در مورد خصوصیات اخلاقی خود می گوید که آدم کم حرف و خیلی آرامی است و به علت همین خصوصیات اخلاقی فردی است که فکر می کند برای ازدواج ممکن است گزینه خوبی برای هر کسی نباشد و تحمل آن برای طرف مقابلش سخت باشد. ضمن این صحبت ها، این بازیگرگفته است که فعلا شرایط ازدواج را ندارد.

خصوصیت فردی دیگر میلاد کی مرام : ترس از ارتفاع

میلاد کی مرام گفته است که از ارتفاع می‌ترسم! این بازیگر در مورد اقدام برای رفع این ترس  گفته است که با پیمان ابدی نخستین بار برای رفع این ترس، جامپینگ را تجربه کرده است؛ اما با این که به اصطلاح ترس اش ریخته اما هنوز از فکر کردن به ارتفاع می ترسد و هراس دارد!

میلاد کی مرام از قضات کردن هم می ترسد و اشاره می کند که این کار در حرفه بازیگری هم بسیار رواج دارد.

شایعه ازدواج میلاد کی مرام و ماهور الوند

مدتی قبل یک عکسی از این بازیگر در کنار ماهور الوند در فضای مجازی منتشر شد که در آن عکس ماهور الوند را همسر میلاد کی مرام معرفی کرده بودند اما مشخص شد که آن عکس مربوط به پشت صحنه یک فیلم سینمایی با نام ملی و راههای نرفته بوده است.

فعالیت میلاد کی  مرام در عرصه مدلینگ

همه طرفداران این بازیگر می دانند که میلاد کی مرام همیشه خوش تیپ و خوش پوش است و همین هم باعث ورود او به عرصه مدلینگ شده است.

چگونگی ورود میلاد کی مرام به عرصه بازیگری

ماجرای بازیگر شدن میلاد کی مرام بسیار جالب است چرا که او با دیدن یک تئاتر عاشق دنیای بازی شد، و بدون هیچگونه تجربه ای وارد عرصه تئاتر شد. او موفق شد تا جایز بهترین بازیگری منقطه فجر را دریافت کند، سپس به تهران آمد و به کلاس های سمندریان آمد و شاگرد مسعود کیمیای شد.

حضور میلاد کی مرام در دورهمی

جالب است این را هم بدانید که او مدت ها به دلیل نداشتن جا و مکان زندگی در موتور خانه مدرسه کیمیایی زندگی کرده است!

میلاد کی مرام همزمان با شرکت در کلاسهای بازیگری، در یک پیتزا فروشی مشغول به کار بود که بصورت خیلی اتفاقی گلاب آدینه از مشتری های آنجا را ملاقات می کند و همانجا خودش را هم به ایشان معرفی می کند و از این بازیگر درخواست کار می کند.

و به این ترتیب او از طریق معرفی خانم گلاب آدینه برای نقش آفرینی در سریال ایپزودیک خواستگاران سال ۱۳۸۶ دعوت شد و در ۵۰ قسمت با ۲۴ کارکتر  متفاوت خوب ظاهر شد و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

میلاد کی مرام چگونه به شهرت رسید؟

این بازیگر معروف ایرانی با نقش آفرینی در فیلم خط ویژه تولید شده در سال ۱۳۹۲، با بازی در فیلم امکان مینا در سال ۱۳۹۴ و و همینطور با نقش آفرینی در مجموعه های تلویزیونی شب هزار و یکم و سریال چرخ و فلک موفق شد توجه مخاطبان را به خود جاب کند و از این رو به شهرت هم رسید.

حضور میلاد کی مرام در دورهمی

یکی از میهمانان برنامه پر مخاطب دورهمی مهران مدیری، میلاد کی مرام بود. مهران مدیری او را با صفاتی چون «مهربان» و «خوشتیپ» به برنامه خود دعوت کرد.

این بازیگر در ابتدای صحبت هایش به مهران مدیری گفت : از اینکه الان روبروی شما نشستم، دچار اضطراب هستم. او در ادامه گفت که بنابراین می‌خواهم کاری کنم تا بر این احساس اضطرابم غلبه کنم و سنگینی فضا را از بین ببرم و بر این اساس از شما (مهران مدیری) درخواست دارم تا چند دقیقه‌ای به جای شما مجری باشم.

این عکس العمل و درخواست میلاد کی‌مرام با تشویق‌های مرتب حاضران برنامه مواجه شد.

سپس بعد از این که مهران مدیری در جایگاه میهمان قرار گرفت، میلاد کی مرام از او سوال پرسید  که «چرا شما مصاحبه نمی‌ کنید؟» مدیری هم در پاسخ گفت: من بر این اعتقاد هستم که هر ۲۰ سال یکبار باید مصاحبه کرد؛ چرا که حرف‌ها تکراری است و دلیلی نمی بینم که هر روز مصاحبه کنم.

میلاد کی مرام در ممنوعه , میلاد کی مرام در اینستاگرام

میلاد کی مرام در دومین سوالش از او در مورد پولدار بودنش سوال پرسید و گفت که پولدار بودن چگونه است؟

مهران مدیری هم در جواب گفت که : من بر این اعتقاد هستم که آدم‌ های پولدار با بقیه یعنی با غیر پولدارها هیج فرقی نمی‌کنند. چرا که به همان اندازه که ما می‌خوریم، آنها هم می‌خورند. در حقیقت به نظر من از یک جایی به بعد برای پولدارها پول داشتن فرقی نمی‌کند و کیفیت زندگی از پول بسیار مهم‌تر است.

در ادامه میلاد کی مرام از پیتزا فروشی در یوسف آباد و ملاقاتش با خانم آدینه و سپس بازی در فیلم خواستگاران گفت که پیشتر در مورد آنها به طور کامل صحبت کرده ایم.

این بازیگر به مهران مدیری گفت تا کار ثابت و ماشین و خانه نداشته باشد، ازدواج نخواهد کرد. او گفت که تا کنون هم عاشق نشده است و خیلی دوست دارد تا عاشق شود.

میلاد کی مرام در این برنامه گفت که به شانس هیچ اعتقادی ندارم و تا لطف خدا نباشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و این که فرد هر طوری که فکر کند همان گونه هم برایش اتفاق خواهد افتاد.

بیوگرافی میلاد کی مرام , میلاد کی مرام در دورهمی


فیلم شناسی میلاد کی مرام

فیلم های سینما میلاد کی مرام

فیلم سینمایی روسی در سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی امیر در سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی حریم شخصی در سال ۱۳۹۵

فیلم سینمایی ملی و راه‌های نرفته‌اش در سال ۱۳۹۵

فیلم سینمایی آبنبات چوبی در سال ۱۳۹۴

فیلم سینمایی امکان مینا در سال ۱۳۹۴

فیلم سینمایی غیرمجاز در سال ۱۳۹۴

فیلم سینمایی  ۳۶۰ درجه در سال ۱۳۹۳

فیلم سینمایی صفر در سال ۱۳۹۳

فیلم سینمایی مستانه در سال ۱۳۹۳

فیلم سینمایی هاری در سال ۱۳۹۳

فیلم سینمایی برف در سال ۱۳۹۲

فیلم سینمایی خط ویژه در سال ۱۳۹۲

فیلم سینمایی روزگاری عشق و خیانت در سال ۱۳۹۲

فیلم سینمایی ملکه در سال ۱۳۹۰

فیلم سینمایی کوچه ملی در سال ۱۳۸۹

مجموعه های تلویزیونی میلاد کی مرام

بازی در مجموعه تلویزیونی خواستگاران

بازی در مجموعه تلویزیونی شب هزار و یکم در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی علی بهادر

بازی در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

بازی در مجموعه تلویزیونی نابرده رنج

بازی در مجموعه تلویزیونی بچه‌های نسبتاً بد به کارگردانی سیروس مقدم

بازی در مجموعه تلویزیونی ژنرال در سال ۱۳۹۲

بازی در فیلم تلویزیونی سیب ترش

بازی در اپیزود چرخ فلک

میلاد کی مرام در نمایش خانگی

میلاد کی مرام در نمایش خانگی

بازی در مجموعه ممنوعه در نقش سامی تولید سال ۱۳۹۷

تله فیلم های میلاد کی مرام

تله فیلم حول حالنا

تله فیلم شاه کلید

جوایز میلاد کی مرام

این هنرمند جوان و با اخلاق کشورمان در طول دورانی که فعالیت هنری داشته است موفق شده تا جوایزی را کسب کند که در ادامه آنها را ذکر کرده ایم :

  • دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای نقش آفرینی در فیلم «خط ویژه» که به بیمارستان محک اهدا شد.
  • دریافت جایزه ۳ دوره بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانه سینما برگزار شده در سال ۱۳۹۳
  • دریافت دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر در دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت برای نقش آفرینی در فیلم ملکه

مطالب مشابه : زندگینامه نیما شعبان نژاد – عکس های سام درخشانی و بیوگرافی پژمان بازغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.