پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر

عکس و بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر

لیلا اوتادی بیوگرافی , عکس لیلا اوتادی
لیلا اوتادی یکی از بازیگران خوب و جوان کشورمان است که او را هم در سریال ها و هم در فیلم های سینمایی می بینیم و شاید بتوان آن را در ردیف ستاره های سینمای ایران گنجاند.

در مورد بیوگرافی لیلا اوتادی در سایتهای مختلف اطلاعات پراکنده ای وجود دارد اما ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد زندگی خصوصی لیلا اوتادی مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم. از جمله آدرس اینستاگرام لیلا اوتادی را درج کرده ایم در مورد فیلمهای لیلا اوتادی لیستی گنجانده ایم و همینطور در مورد ازدواج لیلا اوتادی هم خبرهای معتبر را منتشر کرده ایم. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.


بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی یکی از بازیگران محبوب کشورمان است که در تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در شمیرانات تهران به دنیا آمده است. این بازیگر زن مشهور ایرانی در سه عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. او از سال ۱۳۸۱ تا کنون به شکل حرفه ای فعالیت می کند و در فیلم های سینمایی و سریالها و تئاترهای زیادی ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی لیلا اوتادی

جالب است بدانید که اوتادی در زمینه ورزش هم سابقه کار دارد. او مدتی را به عنوان مربی بدنساز نیز فعالیت کرده است. او گفته است یک بازیگر باید از نظر بدنی برای ایفای هر نقشی آماده باشد و برای همین هم او گفته است از ورزش هیچ گاه غافل نمی شود و علاقه او به ورزش هم باعث شده است تا مدتی مربی بدنسازی باشد! او گفته است که مشغله کاری باعث شده است تا از مربی گری فاصله بگیرد و اما به صورت شخصی ورزش و بدنسازی را دنبال می کند.

اوتادی در بین ورزشهای مختلف به تنیس، اسب دوانی هم علاقه دارد و این دو ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کند.


ازدواج لیلا اوتادی

در مورد وضعیت تاهل لیلا اوتادی باید بدانید که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و اگر در سایتی عکس لیلا اوتادی و همسرش را مشاهده کردید، باید بدانید که شایعه ای بیش نیست برای دیدن عکس همسر لیلا اوتادی باید صبر کرد تا این بازیگر زن مشهور ایرانی ازدواج کند.

مدرک تحصیلی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دارای مدرک کارشناسی معماری داخلی است که آن را از دانشگاه تهران اخذ کرده است.

شروع بازیگری لیلا اوتادی به شکل حرفه ای

لیلا از زمان کودکی به بازیگری علاقه مند بوده است و همان دوران هم شرایط برای عملی شدن این علاقه او فراهم شد و برای بازی در فیلم کیمیا به کارگردانی درویش انتخاب شد اما ظاهرا پدر لیلا اوتادی مخالفت کرده است و این شانس برای او کنسل شده است.

اوتادی گفته است که علیرغم آن که در رشته معماری تحصیل کرده است اما علاقه او به عرصه هنر باعث شده تا بعد از پایان تحصیلات به تئاتر پا بگذارد و از همین جا توانست تا به سینما و تلویزیون هم وارد شود.

اوتادی به صورت حرفه ای کار خود را با بازی در فیلم سینمایی به نام چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری شروع کرد، اما این فیلم باعث دیده شدن او نشد بلکه بازی او سریال «مهر و ماه» به کارگردانی «سید فیاض موسوی» باعث شد تا دیده شود و مخاطبان را به خود جلب کرد.

لیلا اوتادی در اینستاگرام

این هنرمند خوب کشورمان مانند سایر هنرمندان در حوزه های مختلف در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله پیج اینستاگرام لیلا اوتادی در عرصه فعالیته ای هنری و غیر هنری او فعال است و در آن می توانید جدیدترین عکسهای لیلا اوتادی و همینطور جدیدترین فیلم های او را پیگیری کنید. او در پیج شخصی خود این جمله را نوشته است:

سفیر بهزیستی و سفیر آزادی زندانیان / لطفا  به انسانها احترام بگذارید و عشق بورزید.

آیدی پیج اینستاگرام لیلا اوتادی را در ادامه درج کرده ایم : leilaotadii


حواشی لیلا اوتادی

جنجال بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان

در آبان ماه سال ۱۳۸۹  این خبر منتشر شد که لیلا اوتادی قرار است تا در نقش ندا آقاسلطان در فیلمی به نام پایان ‌نامه بازی کند. این خبر با سرعت بالایی در برخی رسانه‌ ها و خبرگزاری‌ های مستقل و دولتی کشور انتشار یافت. پس از گذشت چند ساعت از انتشار ساخت این فیلم با بازی اوتادی، اعتراضات مخالفان نسبت به این قضیه در شبکه‌ های اجتماعی از جمله در فیس‌ بوک شروع شد.

موج این اعتراضات به حدی بود که صفحه مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس ‌بوک فقط در کمتر از هفت ساعت به ۳۰۰۰ عضو رسید و البته گروهی با نام موج آزادی وبگاه اوتادی را برای مدتی هک کردند. با بالا گرفتن این اعتراضات روابط عمومی فیلم پایان نامه اعلام کرد که بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان یک شایعه بیش نبوده است!

لیلا اوتادی و احمد مهرانفر

لیلا اوتادی هم در واکنش به این حجم اعتراضات گفت که:

«دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این ‌گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید.»

جنجال میزان دستمزد لیلا اوتادی

طی اخبار منتشر شده از برخی سایت های معتبر داخلی، گفته شد که لیلا اوتادی گران ترین بازیگر زن سینمای ایران است. در این خبر گفته شد که او برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط به کارگردانی حسین قاسمی جامی مبلغ ۷۵ میلیون تومان دریافت کرده است!

این بازیگر معروف ایرانی در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ میهمان برنامه تلویزیونی «هفت» بود که در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی این گونه گفت که:

«اخبار کذب در فضای مجازی در مورد این که من گران ‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم منتشر شده است که من همین جا می گویم که شایعاتی بیش نیستند و افرادی هستند که با من دشمنی دارند و این خبرهای نامعتبر را منتشر می کنند. این خبرها شایعات اینترنتی هستند که از سمت دشمنان من منتشر می شود..»

این بازیگر در ادامه در مورد میزان دستمزد خود گفت که مردم بهتر از همه از مبلغ دستمزد من اطلاع دارند و واقعا شایعات در مورد این میزان دستمرد من برای خود من هم بسیار جالب بود و البته برای من بیشتر عجیب بود! آقای ودادی نیز می تواند این مسئله را تایید کند.

جنجال میزان دستمزد لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در دورهمی هم در مورد مبلغ دستمزدش صحبت کرد و آن خبر را شایعه ای بیش ندانست.

لیلا اوتادی و مافیای جشنواره فیلم فجر

این بازیگر جوان و پر کار سینمای ایران گفته است من در طی ۱۵ سال گذشته در هیچ کدام از جشنواره های فیلم فجر شرکت نکرده ام چون فکر می کنم که مافیا در آنجا هم وجود دارد و تصور می کنم همین اظهار نظر من درباره جشنواره باعث شود تا هیچ گاه جایزه ای به من تعلق نگیرد که اصلا هم برایم مهم نیست!

عمل جراحی زیبایی لیلا اوتادی

حتما شما هم در مورد عمل زیبایی لیلا اوتادی خبرهایی را شنیده اید که خود او در این باره گفته است که هیچ عمل زیبایی انجام نداده و خدا را بابت این کار شکرگزاری کرده است و همه اخبار در این زمینه را تکذیب کرده است.


جنجال مادر شدن لیلا اوتادی مجرد!

او چندی پیش یک عکس و خبر را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن گفته بود یک دختر ۱۰ ساله به نام کیمیا را به سرپرستی قبول کرده است و  و نوشته بود که: «امیدوارم بتونم مادر خوبی باشم براش». برخی از بازیگران همکار او از جمله سارا خوئینی ها و شبنم فرشاد جو و… این اقدام او را تحسین کردند.

ظاهرا این دختر مورد سرپرستی لیلا اوتادی معلولیت دارد و در تاریخ ۲۱ مرداد سال ۱۳۸۸ متولد شده است. نام کامل دختر لیلا اوتادی کیمیا خبیری است.

جنجال مادر شدن لیلا اوتادی

جنجال کتاب شعر لیلا اوتادی

اوتادی گفته است که از ۱۷ سالگی شعر سرودن را آغاز کرده است و همانطور که در ادامه گفته ایم  کتاب شعری را هم منتشر کرده است که همین انتشار کتاب او باعث جنجالهایی در فضای مجازی شده است و کاربران بسیاری در این فضا گفته اند که در حالی ‌که هنوز با انتشار کتاب آشپزی صابر ابر و ترجمه اشکان خطیبی و خوانندگی محمدرضا گلزار و برگزاری نمایشگاه نقاشی میلانی و بدتر از همه شنیدن خبر کارگردانی سحر قریشی کنار نیامده‌ ایم، انتشار دل‌ نوشته‌ های لیلا اوتادی را در چاپ چندم و کاغذهای شکیل دیدیم؛ کاربران گفته اند که در ایران اگر شخصی از نظر مالی مشکلی نداشته باشد می‌تواند هم بازیگر، هم خواننده، هم هنرمند و هم شاعر شود!

خلاصه این که از دید کاربران او شعر نگفته بلکه مجموعه دل نوشته هایی داشته است! و بر این اعتقاد هستند که او از شهرت خودش سوء استفاده کرده است وگرنه این مطالب چاپ شده او اگر به فرد عادی تعلق داشت هیچ وقت به عنوان کتاب چاپ نمی شدند!

برند عطر لیلا اوتادی

این بازیگر در روز تولدش اعلام کرد که از طرف کمپانی تمپتیشن که تولید کننده عطر در فرانسه و امارات است با او تماس گرفته شده و بعد از رایزنی ها با نماینده خاورمیانه این کمپانی، پیشنهاد تولید عطر با نام او برای هواردارنش را پذیرفته است و صاحب برند عطر است.

نمایشگاه عکاسی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی گفته است که عکس گرفتن و عکاسی بخشی از رشته معماری است که من در آن تحصیل کرده ام و بخشی از این علاقه من به عکس گرفتن به این امر بر می گردد که در دوران تحصیل از عکس و عکس گرفتن تجربه های زیادی دارم.

او گفته است که من در هر سفری که می روم دوربینم همراهم است و طی چند سفر آخرش هم این فکر به ذهنش خطور کرده است که برای کودکان بی سرپرست کاری انجام دهد و یک نمایشگاه  با این موضوع بر پا کرد.

او در مورد علایق شخصی اش گفته است که به سفر خیلی علاقه دارم و چون آشنایی با فرهنگ های دیگر برای من بسیار جالب است سعی می کنم همیشه به سفر بروم و البته رفتن به جاهای کمتر شناخته شده برای من بسیار جذاب است.

او در مورد ماشین مورد علاقه خود گفته است که من لندکروز را می پسندم چون به ماشین های شاسی بلند خیلی علاقه دارم. او گفته است که قبلا لنکروز سفید داشته است اما چون همه او را مسخره کرده اند که شبیه آمبولانس است، آن را فروختم و بعد از مدتی که یک ماشین کوچک داشتم اما از رانندگی با آن لذت نمی بردم، دوباره لندکروز اما این بار مشکی خریدم!

او یکی از بازیگران خوش اندام در بین بازیگران زن ایرانی به شمار می رود و در این مورد گفته است که وعده صبحانه برای من بسیار مهم است و برای ناهار هم هفته ای دو تا سه بار برنج می خورم و برای شام هم سالاد یا سبزیجات پخته یا مقدار کمی گوشت سفید آب پز می کنم.

کتاب شناسی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دارای تالیفاتی هم هست و در این زمینه نخستین کتاب خود که یک مجموعه شعری است را با عنوان «در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست» در زمستان سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات مروارید منتشر کرده است. این کتاب لیلا اوتادی به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است و دارای ۷۶ صفحه و شامل ۳۵ قطعه شعر سپید است.

کتاب شناسی لیلا اوتادی


فیلم شناسی لیلا اوتادی

فیلم های سینمایی لیلا اوتادی

بازی لیلا اوتادی در فیلم تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی در سال ۱۳۹۷

بازی لیلا اوتادی در فیلم کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۶

بازی لیلا اوتادی در فیلم پیشونی سفید۲  به کارگردانی سید جواد هاشمی در سال ۱۳۹۶

بازی لیلا اوتادی در فیلم آزاد به قید شرط به کارگردانی حسین شهابی در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا اوتادی در فیلم تله پاتی به کارگردانی رضا شالچی در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا اوتادی در فیلم مالیخولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا اوتادی در فیلم ناردون به کارگردانی فریدون حسن پور در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا اوتادی در فیلم آشوب به کارگردانی کاظم راست گفتار در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا اوتادی در فیلم سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۹۳

بازی لیلا اوتادی در فیلم کلاف به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۳

بازی لیلا اوتادی در فیلم افسونگر به کارگردانی حسین تبریزی در سال ۱۳۹۲

بازی لیلا اوتادی در فیلم سگ های پوشالی به کارگردانی رضا توکلی در سال ۱۳۹۲

بازی لیلا اوتادی در فیلم لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد در سال ۱۳۹۲

بازی لیلا اوتادی در فیلم زن، مرد، زندگی به کارگردانی مهدی ودادی در سال ۱۳۹۱

بازی لیلا اوتادی در فیلم کبریت سوخته به کارگردانی کاظم معصومی در سال ۱۳۹۱

بازی لیلا اوتادی در فیلم آقای الف به کارگردانی علی عطشایی در سال ۱۳۹۱

بازی لیلا اوتادی در فیلم شیر تو شیر به کارگردانی ابراهیم فروزش در سال ۱۳۹۰

بازی لیلا اوتادی در فیلم اخراجی ها ۳ به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال ۱۳۸۹

بازی لیلا اوتادی در فیلم دردسر بزرگ به کارگردانی مهدی گلستانه در سال ۱۳۸۹

بازی لیلا اوتادی در فیلم پیتزا مخلوط به کارگردانی حسین قاسمی جامی در سال ۱۳۸۹

بازی لیلا اوتادی در فیلم به دنبال خوشبختی به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۳۸۸

بازی لیلا اوتادی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی در سال ۱۳۸۸

بازی لیلا اوتادی در فیلم آدمکش به کارگردانی رضا کریمی در سال ۱۳۸۸

بازی لیلا اوتادی در فیلم پس ادم، دختر حوا به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۸۷

بازی لیلا اوتادی در فیلم حرکت اول به کارگردانی فرهاد نجفی در سال ۱۳۸۷

بازی لیلا اوتادی در فیلم زن ها فرشته اند به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۸۶

بازی لیلا اوتادی در فیلم چهار انگشتی به کارگردانی سعید سهیلی در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا اوتادی در فیلم فرش ایرانی به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا اوتادی در فیلم قصه دل ها به کارگردانی هوشنگ درویش پور در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا اوتادی در فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۸۴

بازی لیلا اوتادی در فیلم بید مجنون به کارگردانی مجید مجیدی در سال ۱۳۸۳

بازی لیلا اوتادی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۱

فیلم های سینمایی لیلا اوتادی

سریالهای لیلا اوتادی

بازی لیلا اوتادی در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۹۷

بازی لیلا اوتادی در سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی در سال ۱۳۹۷

بازی لیلا اوتادی در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا اوتادی در سریال چرخ فلک به کارگردانی بهرام عظیم پور در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا اوتادی در سریال زخم به کارگردانی مسعود آب پرور در سال ۱۳۹۳

بازی لیلا اوتادی در سریال اشک ها و لبخندها به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۷

بازی لیلا اوتادی در سریال خون بها به کارگردانی جواد مزد آبادی در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا اوتادی در تله فیلم بیرون از بهشت به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا اوتادی در سریال آخرین گناه به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۵

بازی لیلا اوتادی در سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی در سال ۱۳۸۳

فیلم های تلویزیونی لیلا اوتادی

بازی لیلا اوتادی در فیلم تلویزیونی شروع یک پایان به کارگردانی آرش تقوا شعار در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا اوتادی در فیلم تلویزیونی یه شام خوب به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۹۵

بازی لیلا اوتادی در فیلم تلویزیونی خواب بد به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۸۸

بازی لیلا اوتادی در فیلم تلویزیونی همان روز به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۸۷

بازی لیلا اوتادی در فیلم تلویزیونی گوشه نشینان به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۸۶

بازی لیلا اوتادی در فیلم تلویزیونی بیرون از بهشت به کارگردانی خسرو معصومی در سال ۱۳۸۴

سریال های رسانه ای لیلا اوتادی

بازی لیلا اوتادی در سریال رسانه ای عالی جناب به کارگردانی سام قریبیان در سال ۱۳۹۴

بازی لیلا اوتادی در سریال رسانه ای آشوب به کارگردانی کاظم راست گفتار در سال ۱۳۹۶

فیلم ساخته لیلا اوتادی

این بازیگر با اخلاق کشورمان تجربه ساخت فیلم را هم دارد و یک فیلم بلند به نام شیطان شلوار لی می پوشد را ساخته است و ساخت یک فیلم کوتاه هم با نام مهمانی زیر آب را در کارنامه هنری خود دارد.


مطالب مشابه : بیوگرافی لیلا حاتمی جواد عزتی و بیوگرافی کامبیز دیرباز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.