پارسی نو / رپورتاژ / اهمیت آبرسانی روزانه پوست

اهمیت آبرسانی روزانه پوست

آبرسانی به پوست

اهمیت آبرسانی روزانه پوست

هدف از تولید تمام محصولات مراقبتی پوست، حفظ شادابی و به تاخیر انداختن روند پیری پوست است. اگر به موقع و با روش‌های صحیح از پوست خود مراقبت نکنید، به زودی شاهد ایجاد چین و چروک‌های ریز در اطراف چشم، خط لبخند، خط اخم و روی پیشانی خواهید بود. البته پیری پوست فقط به ظاهرشدن چروک‌های ریز ختم نمی‌شود.

بلکه کدر شدن و حالت خسته و افتادگی پوست به مراتب آزاردهنده‌تر از چروک‌ها هستن. حتی پوست لب هم برای حفظ طراوت و شادابی و داشتن رنگ طبیعی نیاز به آبرسانی منظم دارد. یکی از ساده‌ترین و در عین حال مهم‌ترین روش‌ها برای مراقبت از پوست صورت و لب‌ها، استفاده از کرم‌های آبرسان و بالم لب است. استفاده روزانه از این محصولات مزایای زیادی برای پوست دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. برای خرید آبرسان پریم، الارو، ایوروشه، لورآل، نیتروژینا و همچنین خرید انواع بالم لب فلورمار، گلدن روز و… می‌توانید به فروشگاه موتن رو مراجعه کنید.

چرا باید از آبرسان استفاده کنیم

پوست سالم پوستی است که حالت الاستیسیته یا کشسانی خود را حفظ کرده باشد به این معنی که با کشیدن و رهاکردن آن پوست بلافاصله به حالت اولیه خود برگردد اما یک پوست خسته و افتاده چنین حالتی ندارد. اگر بعد از بیدارشدن از خواب شاهد ایجاد خطوطی بر روی گونه خود هستید که بعد از یک ساعت رفع می‌شود به این معنی است که پوست شما در خطر افتادگی و به اصطلاح شل شدگی قرار دارد. در صورتی که به طور مرتب و روزانه از آبرسان استفاده کنید، پوست دیرتر دچار این حال می‌شود. خرید آبرسان پریم یا هر آبرسان دیگری که با پوست شما سازگاری داشته باشد، می‌تواند به حفظ رطوبت پوست و سلامت و شادابی آن کمک کند.

اهمیت آبرسانی روزانه پوست

دومین دلیلی که برای استفاده از آبرسان می‌توان عنوان کرد این است که پوست‌های مرطوب و یا کمی چرب در مقایسه با پوست خشک و کم‌آب کمتر دچار چین‌و‌چروک می‌شوند. آبرسان نوتروژینا . چون پوست هم مانند سایر اعضای بدن برای حفظ سلامت خود نیاز به رطوبت دارد. اگه دقت کرده باشید کسانی که در مناطق خشک و کویری زندگی می‌کنند یا کسانی که به واسطه کار خود مدت طولانی در معرض هوای خشک یا باد شدید قرار می‌گیرند پوست‌های حساس‌تری دارند. کرم آبرسان با ایجاد یک لایه روی پوست که حاوی هیالورونیک اسید است باعث جذب مولکول آب موجود در محیط شده و طراوت پوست را حفظ می‌کند. با خرید آبرسان پریم، لورآل، سینره و سایر برندهای معتبر موجود بازار با قیمت مناسب، سلامتی و شادابی را به پوست خود هدیه کنید.

توجه داشته باشید که پوست لب به این دلیل که غشای بسیار نازکی آن را پوشش می‌دهد از پوست صورت هم حساس‌تر است. متاسفانه رژ لب‌ها نمی‌توانند مشکل خشکی لب را رفع کنند مگر رژ لبهایی که حاوی ویتامین بوده و نقش مرطوب‌کنندگی داشته باشند. بنابرین اگر به زیبایی لب‌های خود اهمیت می‌دهید، خرید بالم لب فلومار را به شما توصیه می‌کنیم. البته برندهای دیگری مانند گلدن رز، لکسیون، نیتروژینا، ایوروشه و … هم جزو برندهای معتبر در بازار هستند. برای مشاهده قیمت بالم لب گلدن روز، لابلو و … به فروشگاه مو تن رو مراجعه کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از آبرسان، کنترل چربی پوست است. بسیاری از کسانی که پوست چربی دارند تصور می‌کنند با شستن پوست و عدم از استفاده از آبرسان، میتوانند چربی پوست خود را کمتر کنند. واقعیت این است که زمانی که پوست خود را با صابون یا مواد شوینده قوی شستشو می‌دهید، پوست خشک شده و سیگنال هایی به غدد ترشح کننده سبوم یا همان چربی پوست ارسال می‌کند تا خشکی پوست از طریق ترشح چربی رفع شود. با تکرار این موضوع میزان ترشح چربی بیشتر شده و پوست چرب تر می‌شود. برای کنترل این موضوع کافی است از یک آبرسان مناسب استفاده کنید تا چربی اضافه توسط این غدد ترشح نشود.

اهمیت آبرسانی روزانه پوست

آخرین دلیل و البته یکی از مهم‎ترین دلایلی که باید از کرم آبرسان استفاده کنید این است که آبرسان یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند که از پوست شما در برابر عوامل محیطی مثل آلودگی، رادیکال‌های آزاد و … محافظت می‌کند. بخصوص اگر آبرسان شما حاوی آنتی اکسیدان باشد. خرید آبرسان پریم و استفاده روتین از آن می‌تواند تا حد زیادی از پوست شما در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و مانع از ایجاد مشکلات پوستی برای شما شود.

خوشبختانه آبرسان‌ها و بالم لب‌ها نسبت به سایر کرم‌های محافظتی و رژ لب‌ها هزینه کمتری دارند. بنابراین اگر نمی‌توانید یا تمایل ندارید از کرم‌های شب و روز یا کرم‌های ضدچروک و رژ لب‌های گران‌قیمت تهیه کنید،  استفاده از یک آبرسان ساده و بالم لب هم می‌تواند به خوبی از پوست صورت و لب‌های شما محافظت کند.

برای خرید اینترنتی بالم لب باکیفیت می‌توانید به وب سایت خرید لوازم آرایشی و بهداشتی موتن رو مراجعه کنید و با خیال راحت و صرف زمان کم، محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا هستند؛ بنابراین خیالتان بابت کیفیت راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.