پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر

عکس و بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر

بیوگرافی کامبیز دیرباز , همسر کامبیز دیرباز
یکی از بازیگران محبوب کشورمان کامبیز دیرباز است که اغلب ما بازی کامبیز دیرباز در اخراجی ها را خوب به خاطر داریم. کامبیز دیرباز بازیگر موفقی است که هم در تلویزیون و هم در سینما موفق است و بازی های ماندگاری دارد.

از جمله بازی کامبیز دیرباز در گاندو برای مخاطبان زیبا و دلچسب بود. ما در این مقاله از پارسی نو به زندگی خصوصی کامبیز دیرباز پرداخته ایم و از جمله در مورد دختر کامبیز دیرباز و یا رستوران کامبیز دیرباز صحبت کرده ایم. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.


بیوگرافی کامل از بازیگر محبوب کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز یکی از بازیگرانی است که بازی بسیار دلنشینی دارد و در هر نقشی که بازی می کند آن را بسیار خوب اجرا کرده و نظر مخاطبان را به خود جلب می کند. این هنرمند توانای کشورمان در تاریخ ۱۲ شهریور در سال ۱۳۵۴ در شهر زیبای تنکابن متولد شده است.

از نظر تحصیلات او دارای مدرک او کارشناسی در رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. او در دو سال آخر دوره هنرستان گرافیک را انتخاب کرد تا در این رشته دیپلم اش را دریافت کند اما علاقه کامبیز دیرباز به بازیگری و سینما در حدی بود که در فوق برنامه های هنری هنرستان شرکت کرد و در نهایت در کنکور هنر شرکت کرد و در رشته بازیگری دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل شد.

این بازیگر مرد مشهور ایرانی از سال ۱۳۷۶ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان فعالیت می کند. او کارش را در این سال با تئاتر سیاوش خوانی آغاز کرد.

دیرباز از جمله هنرمندانی است که در سه عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد و ورود او به سینما به سال ۱۳۷۸ و بازی در فیلم دختران انتظار بر می گردد.

همانطور که اشاره کردیم دیرباز از جمله بازیگران موفق است که در جشنواره بین المللی فجر هم موفق به دریافت جایزه شده است. او توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای نقش آفرینی در فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش کسب کند.

صد در صد شما بازی او را در فیلم اخراجی ‌ها و در نقش مجید سوزوکی را به خاطر دارید که بسیار زیبا آن را ایفا کرد.


درباره ازدواج کامبیز دیرباز و خانواده او

نام پدر کامبیز دیرباز محمد مهدی دیرباز است. او دارای یک فرزند دختر است. نام دختر کامبیز دیرباز نیاز است. نیاز متولد اردیبهشت سال ۱۳۹۳ است.

عکس کامبیز دیرباز و زنش و دخترش
کامبیز دیرباز به همراه همسرش و دخترش

خبر ازدواج کامبیز دیرباز توسط پژمان بازغی رسانه ای شد. این بازیگر با اخلاق و محبوب کشورمان در سال ۱۳۸۷ در سکوت خبری ازدواج کرده است. او در مورد آشنایی با همسرش گفته است که در همان دانشکده ای که درس می خوانده است همسرش در هم در رشته ادبیات نمایشی در حال تحصیل بوده است و به این طریق با همسرش آشنا شده است. او گفته است که در حال حاضر همسرش ترجیح داده که در مقام معلم باشد. او معلم مقطع دبستان است.

البته همسر کامبیز دیرباز یکی از منتقدان اصلی کامبیز است و او را در انتخاب نقش و در اجرای آن بسیار یاری می دهد.

جزییات داستان عاشق شدن کامبیز دیرباز

او در مورد نحوه عاشق شدن خود گفت که من در تئاتر سیاوش خوانی که اولین کار تئاترم بود و با برخی از بازیگران معروف از جمله فخری خوروش، جمشید اسماعیل خانی، سیاوش طهمورث و… همبازی بودم و در سی شب در این تئاتر با دختری در نقش فرنگیس بازی کردم و عاشقش شدم و حالا همسرم است و مادر دختر!

علایق و خصوصیات شخصی کامبیز دیرباز

او اهل فوتبال است و به شدت پرسپولیسی است. البته گفته است که همه مسابقات ملی کشورم را پیگیری می کنم و از موفقیت شان بسیار شادمان می شوم. جالب است که او با همکار همیشگی خود یعنی سام درخشانی همیشه کل کل دارد چرا که او استقلالی دو آتشه است! گفتنی است که کامبیز دیرباز عضو افتخاری تیم پرسپولیس است و خودش گفته پرسپولیسی به دنیا آمده ام و پرسپولیسی هم از دنیا می روم!

در زمینه الگوی بازیگری، کامبیز دیرباز گفته است که الگوی خاصی ندارم و همیشه سعی می کنم از نکات مثبت بازیگران یاد بگیرم و او گفته است که در هر نقشی که می پذیرم خودش برایم الگو می شود.

کامبیز دیرباز در عصر جدید , عکس کامبیز دیرباز

دیرباز به کار تدریس بسیار علاقه دارد و در چند ساله اخیر تصمیم گرفته است که آموزشگاهی در رشت دایر کند. او تدریس را شیرین و دلچسب می داند. او در مورد آموزشگاه خود گفت که در رشت با تدریس مرضیه برومند آغاز کردم و در تهران با حضور سیاوش طهمورث روی صحنه رفتند. او گفته است که بسیار دوست دارم تا افرادی مثل ترانه علیدوستی و صابر ابر از آموزشگاه من بیرون بیایند!

او از جمله هنرمندان محبوبی است که سعی می کند خصوصیات مثبت را در زندگی خود حفظ کند.. از جمله او همیشه دغدغه انسان بودن را دارد و بر این اعتقاد است که چون خانواده ۸۰ میلیونی دارد و او را دنبال می کنند، همیشه سعی دارد بهترین رفتار را داشته باشد و از جمله زود عصبی نشود.

کامبیز بسیار خانواده دوست است و رسیدگی به امورات خانواده را اولویت زندگی خود می داند. دوری از خانواده و بویژه دوری از دخترش را عذاب آور ذکر کرده است. کامبیز دیرباز دخترش را انگیزه پیشرفت خود در زندگی شخصی و هنری می داند.

به شهرت رسیدن کامبیز دیرباز

این بازیگر مرد مشهور ایرانی در سال ۱۳۷۸ با آژانس دوستی و در قالب یک نقش فرعی وارد تلویزیون شد و در این سریال مورد توجه قرار نگرفت و بعد به ترتیب در سریالهای همسر در سال ۱۳۷۹، رستوران خانوادگی در سال ۱۳۸۰ بازی کرد و همچنان یک بازیگر معمولی بود تا این که در سریال تب سرد و در کنار شهاب حسینی در سال ۱۳۸۳ دیده شد و نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. سپس در سال ۱۳۸۵ و بازی در فیلم سینمایی اخراجی ها به اوج محبوبیت دست یافت.

رستوران کامبیز دیرباز + نام و آدرس

بسیاری از بازیگران در کنار شغل بازیگری به حرفه های دیگری هم مشغول هستند و اکثرا شغل کافه داری و رستوران داری را انتخاب کرده اند و کامبیز  دیرباز هم از این قاعده مستثنی نیست. نام رستوران کامبیز دیرباز باس است و آدرس آن هم در خیابن جردن تهران، خیابان گلفام است. اکثر مردم بیشتر برای ملاقات با او به رستورانش می روند تا خوردن وعده غذایی در آن جا!

کامبیز دیرباز در خندوانه : از پسر دار شدن خوشم نمی آید!

این بازیگر پدری بسیار مهربان است و دخترش را بسیار دوست دارد. او در اولین شب تابستان سال ۱۳۹۷ مهمان برنامه خندوانه بود که در این برنامه گفت دخترم حالش خوب است و اگر می دانستم خدا قرار است به من دختر بده شاید ۱۰ سال زودتر بچه دار می شدم. او گفت من فرزند پسر دوست ندارم و به همسرم هم گفته ام اگر فرزند دوم ما پسر شود آن را عوض خواهم کرد(با خنده). این بازیگر محبوب در ادامه گفت که دخترها نسبت به پدر با وفا هستند.

اینستاگرام کامبیز دیرباز , کامبیز دیرباز ویکی پدیا


کامبیز دیرباز در دورهمی

این هنرمند خوب کشورمان یک شب مهمان برنامه پر مخاطب دورهمی مهران مدیری شد و در این برنامه با موتور وارد شد و از علاقه شدید خود به موتورسواری گفت و در این برنامه از حساسیت های موتورسواری و رعایت نکات ایمنی صحبت کرد.

مهران مدیری در این برنامه از خجالتی بودن کامبیز صحبت کرد و گفت که بسیار خجالتی و کم رو است به حدی که در سریال پشت بام تهران پرده گوش چپش پاره شد و چیزی نگفت و یک بار هم در سریال خاکستر و برف ۱۴ کیلو اضافه وزن پیدا کرد و همینطور مهران مدیری به مصدوم شدن او در جریان فیلم نابرده رنج اشاره کرد که یک ترکش مستقیم به جمجمه اش اصابت کرده بود!

دیرباز در این برنامه گفت که در عرصه خوانندگی تخصص ندارم و دنبالش نمی روم اما در زمینه تدوین و فیلمبرداری به خاطر علاقه ام شاید بعدها دنبالشان رفتم.

او در این برنامه از دوستی صمیمی اش با سام درخشانی و پژمان بازغی یاد کرد. او در مورد حسادت اش به بازیگران خود که من فقط به بازیگرانی حسودی می کنم که با علی حاتمی کار کرده اند. ظاهرا او بسیار علاقه داشته است تا با مرحوم حاتمی کار می کرده است!

مجری گری کامبیز دیرباز

این بازیگر با اخلاق کشورمان قرار است تا اجرای برنامه مسابقه ای با محوریت اتومبیل رانی را از شبکه نسیم بر عهده بگیرد. انتخاب کامبیز برای اجرای این برنامه به دلیل اشراف او بر این رشته ورزشی بوده است. در این خصوص شایعاتی برای او پیش آوردند که دیرباز به خاطر مسائل و مشکلات مادی اجرای این برنامه را بر عهده گرفته است و به این شکل وارد قاب تلویزیون می شود!

اینستاگرام کامبیز دیرباز

این هنرمند خوب کشورمان در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله کامبیز دیرباز در اینستاگرام پیجی دارد که در آن با هوادارن خود در ارتباط است. در این پیج شما می توانید جدیدترین عکس های کامبیز دیرباز، فیلم های جدید کامبیز دیرباز و خلاصه اخبار جدید درباره این بازیگر را می توانید دنبال کنید. آیدی اینستاگرام کامبیز دیرباز dirbaz_kambiz است که می توانید آن را فالو کنید.

فیلم های کامبیز دیرباز , سریالهای کامبیز دیرباز

نکته جالب در صفحه اینستاگرام کامبیز دیرباز

با وارد شدن به پیج این بازیگر محبوب و دوست داشتنی جملاتی زیبا را می بینیم که حاکی از طبع بلند این بازیگر است که در ادامه متن آن را آورده ایم:

«هر چی دوست دارید زیر پست هام تبلیغ كنید، یه سفره است دور هم حال میكنیم باهاش، نوش جونتون، من كه راضیم❤️».


فیلم شناسی کامبیز دیرباز

فیلم های سینمایی کامبیز دیرباز

بازی کامبیز دیرباز در فیلم دختران انتظار به کارگردانی رحمان رضایی در سال ۱۳۷۸

بازی کامبیز دیرباز در فیلم نغمه به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال ۱۳۸۱

بازی کامبیز دیرباز در فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۸۲

بازی کامبیز دیرباز در فیلم گرداب در سال ۱۳۸۳

بازی کامبیز دیرباز در فیلم به نام پدر به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۸۴

بازی کامبیز دیرباز در فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی در سال ۱۳۸۵

بازی کامبیز دیرباز در فیلم سرگیجه به کارگردانی محمد زرین دست در سال ۱۳۸۵

بازی کامبیز دیرباز در فیلم اخراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال ۱۳۸۵

بازی کامبیز دیرباز در فیلم یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال ۱۳۸۷

بازی کامبیز دیرباز در فیلم کلبه به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۸۷

بازی کامبیز دیرباز در فیلم عیار ۱۴ به کارگردانی پرویز شهبازی در سال ۱۳۸۷

بازی کامبیز دیرباز در فیلم انعکاس به کارگردانی رضا کریمی در سال ۱۳۸۷

بازی کامبیز دیرباز در فیلم شرط اول به کارگردانی مسعود اطیایی در سال ۱۳۸۸

بازی کامبیز دیرباز در فیلم قفس طلایی در سال ۱۳۸۹

بازی کامبیز دیرباز در فیلم شاباش به کارگردانی حامد کاهداری در سال ۱۳۹۱

بازی کامبیز دیرباز در فیلم خاکستر و برف به کارگردانی روح الله سهرابی در سال ۱۳۹۱

بازی کامبیز دیرباز در فیلم ساکن طبقه وسط در سال ۱۳۹۲

بازی کامبیز دیرباز در فیلم ماه گرفتگی به کارگردانی مسعود اطیایی در سال ۱۳۹۵

بازی کامبیز دیرباز در فیلم تخته گاز به کارگردانی محمد آهنگرانی در سال ۱۳۹۷

بازی کامبیز دیرباز در فیلم آینده به کارگردانی امیر پورکیان در سال ۱۳۹۷

فیلم های ویدئویی و تلویزیونی کامبیز دیرباز

بازی کامبیز دیرباز در فیلم کیلومتر ۱۴ (اپیزود اول) به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۸۸

بازی کامبیز دیرباز در فیلم کیلومتر ۱۴ (اپیزود دوم) به کارگردانی آرش قادری در سال ۱۳۸۸

بازی کامبیز دیرباز در فیلم بی کسی به کارگردانی آرش قادری در سال ۱۳۸۸

بازی کامبیز دیرباز در فیلم سر سپرده به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۳۸۹

بازی کامبیز دیرباز در فیلم قصه خاطره به کارگردانی محمد باقرآبادی در سال ۱۳۹۱

بازی کامبیز دیرباز در فیلم شام ایرانی به کارگردانی محمد شایسته در سال ۱۳۹۲ در ۴ اپیزود

بازی کامبیز دیرباز در فیلم ۱۳ شمالی به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۹۲

بازی کامبیز دیرباز در فیلم رالی ایرانی ۲ به کارگردانی محمد شایسته در سال ۱۳۹۷

بازی کامبیز دیرباز در فیلم آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۸

سن کامبیز دیرباز

سریالهای تلویزیونی کامبیز دیرباز

بازی کامبیز دیرباز در سریال آژانس دوستی به کارگردانی احمد رمضان زاده و همکاران در سال ۱۳۷۸

بازی کامبیز دیرباز در سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۷۹

بازی کامبیز دیرباز در سریال رستوران خانوادگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۰
بازی کامبیز دیرباز در سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی در سال ۱۳۸۳

بازی کامبیز دیرباز در سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹

بازی کامبیز دیرباز در سریال نابرده رنج به کارگردانی علیرضا بذرافشان در سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹

بازی کامبیز دیرباز در سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۸۶

بازی کامبیز دیرباز در سریال تهران پلاک ۱ به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۹۱

بازی کامبیز دیرباز در سریال بوی باران به کارگردانی حسین تبریزی در سال ۱۳۹۲

بازی کامبیز دیرباز در سریال کیفر به کارگردانی حسین تبریزی در سال ۱۳۹۳

بازی کامبیز دیرباز در سریال آقا و خانم سنگی به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۹۴

بازی کامبیز دیرباز در سریال میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۹۴

بازی کامبیز دیرباز در سریال پشت بام تهران به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۴

بازی کامبیز دیرباز در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶

بازی کامبیز دیرباز در سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی در سال ۱۳۹۷

بازی کامبیز دیرباز در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۹۷

تئاترهای کامبیز دیرباز

بازی کامبیز دیرباز در تئاتر ماربازی در سال ۱۳۹۸

بازی کامبیز دیرباز در تئاتر شهید محمد جهان آرا در سال ۱۳۹۶

بازی کامبیز دیرباز در تئاتر یک زن یک مرد در سال ۱۳۸۶

بازی کامبیز دیرباز در تئاتر سیاوش خوانی در سال ۱۳۷۸

افتخارات کامبیز دیرباز

دیرباز از جمله هنرمندان موفق و محبوب کشورمان است اما به صورت رسمی جوایز زیادی را دریافت نکرده است و تنها سیمرغ بلورین که موفق شده است تا از آن خود کند، برای نقش مکمل بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای نقش آفرینی در فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش بوده است.


مطالب مشابه : بیوگرافی زیبا کرمعلی بیوگرافی عادل فردوسی پور و بیوگرافی مرجانه گلچین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.