پارسی نو / اخبار / اقتصاد / تحلیل تکنیکال ارز بیت کوین در مرداد ماه ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال ارز بیت کوین در مرداد ماه ۱۴۰۲

تحلیل بیت کوین در تایم ۴ ساعته

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

در تایم فریم ۴ ساعته بیت کوین کف های مهم قبلی خودش رو با کندل های نسبتا خوبی شکوند و رسید به سطح ۲۸۷۰۰ تا ۲۹۲۰۰ دلار که در چند روز قبل هم بهش اشاره کرده بودیم که قیمت میتونه به این سطح برسه ، اما واکنش بیت کوین نسبت به این ناحیه چه خواهد بود ؟ از دیدگاه شخصی بنده بیت کوین از این سطح فقط برای یک پولبک میتونه استفاده کنه و نه برگشت روند ! به اعتقاد من این ناحیه که در تصویر بالا با رنگ ابی مشخص کردم قدرت انچنانی نداره که قیمت بیت کوین رو دوباره به سقف قبلی خودش برسونه ، اما انتظار من در بهترین حالت اینه که قیمت رو تا نواحی ابی و قرمز رنگ ، دوتا نوار ابی و قرمز باریک وسط تصویر بالا ، برسونه و از اونجا روند نزولی رو ادامه بدیم تا به نواحی پایین تر که مهمترینش ناحیه قرمز رنگ پایین هست برسیم


تحلیل بیت کوین در تایم ۱۵ دقیقه

تحلیل بیت کوین 3 مرداد 1402

در تایم فریم ۱۵ دقیقه بعد از یک اسپایک نزولی ما یک کانال نسبتا فشرده ای ایجاد کردیم و دوتا کف ساختیم و خط روند این کانال رو شکستیم به سمت بالا ، لانگ گرفتن در این ناحیه کار پر ریسکی هست اما به معنی این نیست که به هیچ عنوان در این منطقه لانگ نگیریم ، فقط باید مدیریت ریسک و سرمایه مون رو رعایت کنیم و اینجا بهتره برای پوزیشن های لانگ ریسک کمتری بکنیم ، اما دو تا ناحیه خوب برای لانگ گرفتن رو در تصویر بالا مشخص کردم که تی پی این دو سطح در صورت واکنش دادن میتونه اعداد ۲۹۳۰۰ تا ۲۹۳۵۵ در گام اول و درصورتی که این سطح با کندل های قوی شکسته بشه میتونیم تا نواحی ابی رنگ و قرمز رنگ هم بالا بریم که در عکس بالا مشخص شده.


تحلیل بیت کوین امروز در تایم ۴ ساعته

تحلیل بیت کوین 4 مرداد 1402

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته روی حمایت خودش چندین کندل دوجی ساخته که نشانه بی تصمیمی در بازار هست ، البته این بی تصمیمی برای بزرگان بازار و مارکت میکرها نیست و اونها در حال خرید یا فروش هستند ، شکل ساختار همین چند کندل اخر ۴ ساعته بیت کوین تقریبا شبیه پرچم نزولی است که با کشیدن یک خط روند و وصل کردن کف کندلها ، پس از شکست خط روند میشه در جهت نزول پوزیشن گرفت ، اما در صورت اینکه این الگو کار نکنه قیمت میتونه تا قیمت های ۲۹۷۳۸ و ۲۹۸۶۶ هم حرکت بکنه که در تصویر بالا با نوار ابی رنگ مشخص شده و بعد از اونجا روند نزولی ۴ ساعته رو ادامه بده.


تحلیل بیت کوین در تایم ۱۵ دقیقه

تحلیل بیت کوین در تایم 15 دقیقه

در تایم فریم ۱۵ دقیقه بیت کوین کف و سقف ناحیه رنج خودشو تشکیل داده ، سقف این ناحیه یک بیس در تایم های خیلی پایین هست البته علاوه بر این بیس ما به کف های قیمتی که در سمت چپ چارت هست هم برخورد کردیم و ریجکت خوبی داشتیم تا یک تریدینگ رنج خوبی شکل بگیره ، کف این ناحیه رنج در صورت تاییده کندلی میتونه فرصت مناسبی باشه برای پوزیشن های لانگ تا مقصد سقف قیمتی قبل یا کمی پایینتر مثلا وسط شدو های کندل هایی که در سقف این رنج قرار گرفته اند. شکست از بالای این ناحیه رنج دلیل بر صعودی شدن بیت کوین نخواهد بود و بهتره لانگ نگیرید چون کمی بالاتر یک ناحیه مهم برای فروشندگان هست و از اونجا قیمت میتونه کاملا نزولی بشه ، اما در صورت شکسته شدن کف این رنج احتمال بالا قیمت میتونه ابتدا تا عددهای ۲۷۸۰۰ دلار و درصورت ادامه ریزش بعد تا ۲۷۲۰۰ هم پایین بره


تحلیل بیت کوین در تایم ۴ ساعته

تحلیل بیت کوین 5 مرداد 1402

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

در مورد تایم فریم ۴ ساعته بیت کوین دیروز اشاره کردم در انتهای قیمت داره یک الگوی شبیه پرچم رو میسازه که با گذشت زمان این اتفاق روشن تر شد و این پرچم نزولی ایجاد شد، در الگوی پرچم نزولی معمولا قیمت از کف خط روند میشکنه و به اندازه میله پرچم حرکت میکند ، سوال اینجاست این پرچم که بصورت فشرده داره بالا میره تا کجا قراره بره ؟ آیا این احتمال وجود داره این پرچم به سمت بالا حرکت کنه و از پایین نشکنه ؟ جواب بله هست و این احتمال هرچند کمتره اما میتونه اتفاق بیفته !


تحلیل بیت کوین تایم فریم ۱۵ دقیقه

تحلیل بیت کوین 5 مرداد 1402

در تایم ۱۵ دقیقه بیت کوین ، انچنان که در تصویر بالا مشخص شده دوتا محدوده خوب برای برگشت قیمت به سمت پایین وجود داره ، این دو محدوده اخرین نواحی قیمتی قبل از ریزش بودند و سفارشات جا مونده زیادی اونجا وجود داره که این سفارشات مثل یک اهنربا قیمت رو به سمت خودش میکشه تا اونجا با ورود افراد جدید قیمت بیت کوین احتمالا به سمت پایین حرکت کنه و کف فعلی خودش ینی ۲۸۸۳۱ دلار رو رد کنه. توجه کنید سیگنال ارز دیجیتال از جمله بیت کوین رو در سایت قرار میدهیم. بازهم امروز مثل دیروز توصیه میکنم فعلا پوزیشن لانگ در این ناحیه نگیرید مگر اینکه بیت کوین بتونه از قیمت ۳۰۴۵۰ دلار عبور کنه.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.