پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی بهنوش بختیاری بازیگر کمدی

عکس و بیوگرافی بهنوش بختیاری بازیگر کمدی

بیوگرافی بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری را همه می شناسند. به طور ویژه بهنوش بختیاری در شب های برره و در نقش لیلون در ذهن مخاطبان باقی مانده است. در مورد بیوگرافی بهنوش بختیاری هم مطالب زیاد و البته پراکنده ای وجود دارد که ما در این مقاله از پارسی نو برای شما همه آنها را گردآوری کرده ایم.

از جمله در مورد بهنوش بختیاری و همسرش صحبت کرده ایم و یا آدرس پیج اینستاگرام بهنوش بختیاری را برای شما درج کرده ایم. در این مقاله می توانید عکس های بهنوش بختیاری را هم ببینید. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران کمدی کشورمان است که در تاریخ ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است. او هم بازیگر و هم منشی صحنه است و از سال ۱۳۷۵ تا کنون به شکل حرفه ای در این عرصه مشغول به فعالیت است. گفته شده است که او از منشی گری به بازیگری رسیده است و در حال حاضر هم تاجر و مالک برند لباس و جواهرات اختصاصی است.

از جمله مهمترین افتخارات هنری او آن است که در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم «من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

بهنوش بختیاری با حجاب

تحصیلات بهنوش بختیاری

بهنوش از نظر تحصیلات دارای مدرک لیسانس در رشته زبان فرانسوی است که آن را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران دریافت کرده است. خوش گفته است که شاگرد ممتاز مدرسه بوده اما موفق نشده تا در کنکور قبول شود و به اصرار یکی از دوستانش به نام شقایق در کنکور سال بعد شرکت کرد و در رشته مترجمی زبان فرانسه قبول شد.


ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متاهل است و در سال ۱۳۸۶ با فردی به نام محمدرضا آرین ازدواج کرده است. او خود فرزندی ندارد اما ظاهرا در سال ۱۳۹۵ دختر بچه ای به نام یگانه را به فرزندی گرفته بودند که چون همسرش نتوانسته با او ارتباط بگیرد و او را بپذیرد، در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد. در مورد این که چرا او بچه دار نشده است، خودش در برنامه سه ستاره احسان علیخانی و در یک گفتگوی کاملا احساسی گفت که تا آخر عمر نمی تواند مادر شود!

محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری
عکسی که گفته میشود محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری است. این عکس تاکنون مورد تایید بهنوش بختیاری قرار نگرفته است.

جالب است بدانید که در هیچ جایی عکس همسر بهنوش بختیاری منتشر نشده است، البته در برخی از سایت ها عکس هایی منتسب به او منتشر شده که بهنوش بختیاری آنها را نه تایید و نه تکذیب کرده است. البته او در یکی از پست های اینستاگرام خود در مورد عکس همسرش عنوان کرده است که هیچ عکسی از همسرم در اینترنت نیست و از کاربران و فالورهایش خواسته است که در این مورد حاشیه سازی نکنند! گفتنی است که بهنوش بختیاری در زمان ازدواج ۳۲ ساله بوده است.

ماجرای آشنایی بهنوش بختیاری با همسرش

این بازیگر در سال ۱۳۸۴ که مشغول بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری بوده است با همسرش که از جمله نویسندگان این سریال طنز بود آشنا شد و این آشنایی به ازدواج ختم شد.

در مورد خانواده بهنوش بختیاری بیشتر بدانید

در مورد تعداد خواهر و برادر این بازیگر باید بدانید که او دارای یک برادر به نام بهزاد است و یک خواهر هم دارد که تینوش نام دارد. نام پدر بهنوش بختیاری بهرام بختیاری است و نام مادر بهنوش بختیاری هم اشرف السادات نقیب است. پدر او کارخانه تولید ابزار ایمنی داشته است و مادرش هم خانه دار بوده. بهنوش اصالتا بختیاری است.

عکس بهنوش بختیاری , همسر بهنوش بختیاری

علایق شخصی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری اهل ورزش است. او ورزش شنا را دوست دارد اما عاشق بازی فوتبال است و گفته است که به شدت پرسپولیس است و بازی این تیم را در هر شرایطی که باشد دنبال می کند.

او طرفدار موسیقی هم هست و سبک کلاسیک را هم از بین سبک های مختلف موسیقی می پسندد اما از اهنگ های با سبک رپ چندان خوشش نمی آید. صدای خوانندگان ایرانی را هم می پسندد و کارهای برخی از آنها چون مرحوم عبداللهی، مازیار فلاح، رضا صادقی را دنبال می کند.

در بین خوانندگان خارج از ایران هم صدای ابی را دوست دارد و آهنگ های او را به شدت می پسندد و در واقع او گفته است که من شخصیت ابی را دوست دارم و از نظرم یک شخصیت کاریزماتیک است. او گفته است که من با شعرهای او عاشقی کرده ام و هنرمند محبوب دل من است.

فعالیت های اقتصادی بهنوش بختیاری

این بازیگر در عرصه اقتصادی از همان دوران نوجوانی و جوانی حسابی فعال بوده است. او گفته است که در زمانی که دانشجو بوده است خرید و فروش قطعات کامپیوتری می کرده است بعد از آن به صورت عمده فروشنده لنزهای رنگی بوده و سپس به عنوان منشی یک آموزشگاه کنکوری مشغول به فعالیت شده است. در نهایت هم منشی گری و بعد بازیگری و الان هم تجارت در عرصه لباس برند پاندورا و جواهرات روجا را در کارنامه اقتصادی زندگی خود دارد.

گفته شده است که او یک سالن زیبایی به نام تیارا دارد و همچنین صاحب امتیاز مجله دیده بان هم هست. این بازیگر با اخلاق کشورمان مصداق کامل خواستن توانستن است!

بیوگرافی بهنوش بختیاری

فعالیت های بهنوش بختیاری در عرصه موسیقی

بختیاری گفته است که از دوران کودکی به آواز خواندن علاقه داشته است و در سال ۱۳۹۵ عضو گروه موسیقی پلاریس شده و به این ترتیب تجربه اجرای چندین کنسرت برای بانوان را هم در کارنامه هنری خود دارد.

بهنوش بختیاری چگونه بازیگر شده است؟

او در مورد این که به عرصه بازیگری وارد شده است این گونه عنوان کرده که: به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود برای کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور ثبت نام کردم و بعد از مدتی که از دوره گذشت فهمیدم دنیای من، دنیای هنر است و باید در این وادی قدم بگذارم.

هم دوره هایی بهنوش بختیاری در این دوره بازیگری نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودند که هر کدام از این افراد هم در حال حاضر هنرمندان موفقی هستند.

اولین تجربه بازی بهنوش بختیاری  + میزان دستمزد

این بازیگر زن مشهور ایرانی نخستین بار در سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۱ سال سن داشته است با معرفی مهتاب نصیرپور در سریال هوای تازه ایفای نقش کرد و اولین بار بیست هزار تومان که رقم قابل ملاحظه ای هم نبود دستمزد گرفته است. همین دستمزد کم بعد از بازی در چندین فیلم باعث شد تا بهنوش منشی صحنه شود.

بهنوش بختیاری چگونه به شهرت دست یافت؟

رضا عطاران با او در سال ۱۳۸۳ یعنی زمانی که سر فیلم ازدواج صورتی منشی صحنه بود تماس گرفت و با اصرار برای حضورش در سریال خانه به دوش او را راضی کرد تا دوباره به عرصه بازی برگردد. با پخش این سریال طنز پر مخاطب، بازی و چهره بهنوش بختیاری به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و به این ترتیب اولین جرقه های شهرت بهنوش بختیاری زده شد.

بهنوش بختیاری در دورهمی

این بازیگر طنز کشورمان مهمان برنامه پر مخاطب دورهمی بوده است و در این برنامه در مورد زندگی شخصی و زندگی کاری خود صحبت کرد و از جمله برخی از تکه کلام های او در این برنامه عنوان شدند. از جمله: ستون متون نریزه روتون و یا درسته از پشت کوه اومدیم اما با هلی کوپتر اومدیم! بختیاری در مورد این تکه کلام ها گفت که در برخی از فیلم ها فیلمنامه شکل صحیحی ندارد و مجبور می شوم بداهه گویی کنم تا در حقیقت خودم و شخصیتم را نجات دهم!


حواشی بهنوش بختیاری

عمل زیبایی بینی بهنوش بختیاری

او وقتی که ۱۹ ساله بوده است و به قول خودش در اوج جوانی بوده است بینی اش را عمل جراحی کرده است. بهنوش گفته است که در آن زمان بینی سر بالا را دوست داشتم و البته هنوز بازیگر نشده بودم. در نهایت هم گفته است از انجام عمل زیبایی بینی ام به شدت پشیمانم!

گرانی گوشت و جنجال بهنوش بختیاری!

این بازیگر در سال ۱۳۹۷ و در اسفند ماه این سال در برنامه خیابان جام جم در مورد گران شدن گوشت این گونه واکنش نشان داد که چه بهتر گوشت گران شد و دیگر هیچ خانواده ای شرمنده بچه خود نمی شود! این ابراز نظر بهنوش بختیاری مدتی او را سر زبان ها انداخت.

بهنوش بختیاری ویکی پدیا , بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و حمایت از ترنس ها (دو جنسه ها)

بهنوش بختیاری را می بایست تنها بازیگر حامی ترنس ها یا همان دوجنسه ها در ایران نامید. او در این خصوص گفته است که اگر فتوای امام خمینی (ره) نبود تغییر جنسیت هم صورت نمی گرفت و ادامه داده است که مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود، امام خمینی در خصوص آن فتوایی صادر نمی کردند. در نهایت هم این بازیگر با قدرت تمام گفته است که این حمایتم را از روی رضایت انجام می دهم و اعلام می کنم تا زمانی که در بدن توان دارم این حمایتم را ادامه می دهم!

جالب است اگر که به پیج اینستاگرام او سر بزنید چندین پست در مورد دو جنسه ها را از او می بینید که برخی از پسر به دختر و برخی هم از دختر به پسر تغییر جنسیت داده اند. از جمله پستی در مورد تغییر جنسیت فرزانه ارسطوی بازیگر به سامان ارسطو را می توانید در پیج اینستاگرام بهنوش بختیاری ببینید.

اینستاگرام بهنوش بختیاری

یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در بین هنرمندان و افراد صاحب نام، اینستاگرام است. از طریق این شبکه اجتماعی با هواداران خود در ارتباط هستند و عکس های جدید خود را منتشر می کنند و همینطور در مورد فعالیتهای جدید خود با مخاطبان خود صحبت می کنند. بهنوش بختیاری در اینستاگرام هم مانند سایر همکاران خود فعال است و دارای پیجی است. آدرس پیج اینستاگرام بهنوش بختیاری behnoosh_bakhtiari است که این هم برای خودش ماجرایی داشت و باعث شد تا این بازیگر مدتها سر زبان ها باشد.

همانطور که می دانید بالا بودن تعداد فالورها در اینستاگرام برای برخی از هنرمندان ملاک محبوبیت و شهرت است و متاسفانه برخی از هنرمندان هم برای رسیدن به این هدف و مطرح شدن در فضای مجازی اقدام به بالا بردن تعداد فالوور های خود در این شبکه اجتماعی می کنند که برخی اوقات این بالا بردن تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام با ترفندهایی همراه می شود که نشان دهنده فیک بودن فالورها دارد. بهنوش بختیاری هم یکی از این هنرمندان بود که بعد از آپدیت اینستاگرام مبنی بر حذف اکانتهای فیک، به طرز چشمگیری تعداد فالوور های این بازیگر زن مشهور ایران کم شد و همه ماجرا را فهمیدند که فالورهای پیج او فیک بوده اند!

حواشی بهنوش بختیاری

ماجرای بهنوش بختیاری و امیر تتلو در اینستاگرام

داستان تعداد فالوور در اینستاگرام برای بهنوش بختیاری و تتلو حاشیه های زیادی را به همراه داشت. ماجرا از آن جایی شروع شد که تعداد فالورهای پیج بختیاری بیشتر از فالورهای تتلو شدند و بعد هم تتلو بدون این که نام کسی را ببرد عنوان کرد که برخی هنرمندان با اکانت های فیک تعداد فالورهای خود را بالا برده اند و بهنوش بختیاری هم پاسخ داد چرا به من که از سال ۱۳۷۴ خالصانه در حال کار برای مردم هستم تا خنده بر لبانش جاری شود تهمت و افترا وارد می کنید؟ و…

تتلو هم جواب داد که من منظورم خانم بختیاری نبوده اما حرف رو بندازی زمین صاحبش بر میداره رو ایشون عملی کردن! و بعد ادامه داد که منت کار هنری انجام دادن را بر مردم نذار چون باباتش پول گرفتی و عاشق چشم و ابروی مردم نیستی و…  خلاصه بی ادبی ها و بی نزاکتی های زیادی در بین این هنرمند و طرفدارانشان رخ داد و حسابی سوژه روز شدند. پس از مدتی هم تتلو و بهنوش بختیاری با انتشار عکس هایی در کنار هم با هم آشتی کردند! ظاهرا این دو هنرمند در جشن تولد فارس پلاس کدورت ها را از هم برطرف کرده بودند.


فیلم شناسی بهنوش بختیاری

فیلم های سینمایی بهنوش بختیاری

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم در سال ۱۳۹۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی زندانی ها در سال ۱۳۹۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی لازانیا در سال ۱۳۹۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی آقای سانسور در سال ۱۳۹۶

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی دم سرخ ها در سال ۱۳۹۶

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی ما خیلی با حالیم در سال ۱۳۹۶

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی استیگمات در سال ۱۳۹۶

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی همه چی عادیه در سال ۱۳۹۵

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی مرداد در سال ۱۳۹۵

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی ماجان در سال ۱۳۹۵

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی انزوا در سال ۱۳۹۵

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی پاتو تو کفش من نکن در سال ۱۳۹۵

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی قهرمانان کوچک در سال ۱۳۹۵

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی پنجاه کیلو آلبالو در سال ۱۳۹۴

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی مشکل گیتی در سال ۱۳۹۴

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی من در سال ۱۳۹۴

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی باورم کن در سال ۱۳۹۳

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی دریا کنار در سال ۱۳۹۳

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی دزد و پری در سال ۱۳۹۳

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی دوربین در سال ۱۳۹۳

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی پنج ستاره در سال ۱۳۹۲

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط در سال ۱۳۹۲

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی کالسکه در سال ۱۳۹۲

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی عملیات مهد کودک در سال ۱۳۹۱

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی بازگشت به آینده در سال ۱۳۹۰

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی تو و من در سال ۱۳۹۰

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی ساعت شلوغی در سال ۱۳۹۰

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی آزانس ازدواج در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی داماد خجالتی در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی اخراجی های ۳ در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی زن ها شگفت انگیزند در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی سه نفر روی یک خط در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی قبرستان غیر انتفاعی در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی ازدواج در وقت اضافه در سال ۱۳۸۸

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی حلقه های ازدواج در سال ۱۳۸۸

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی دلقک ها در سال ۱۳۸۸

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی عروسک در سال ۱۳۸۸

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی خواب فروش در سال ۱۳۸۸

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی از ما بهتران در سال ۱۳۸۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی ده رقمی در سال ۱۳۸۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی دو خواهر در سال ۱۳۸۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی زندگی شیرین در سال ۱۳۸۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی شبانه روز در سال ۱۳۸۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی کیش و مات در سال ۱۳۸۷

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی مهمان مامان در سال ۱۳۸۲

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی قلعه یاسین در سال ۱۳۷۹

بازی بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی پشت دیوار شب در سال ۱۳۷۶

بهنوش بختیاری و محمدرضا فروتن

سریالهای تلویزیونی بهنوش بختیاری

بازی بهنوش بختیاری در سریال هوای تازه به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۷۵

بازی بهنوش بختیاری در سریال برگبار به کارگردانی اکبر خواجویی در سال ۱۳۷۶

بازی بهنوش بختیاری در سریال ماجراهای خانه قدیمی به کارگردانی اسماعیل میهن دوست در سال ۱۳۷۷

بازی بهنوش بختیاری در سریال مرگ در سکوت به کارگردانی شهریار پارسی پور در سال ۱۳۷۷

بازی بهنوش بختیاری در سریال این زمینی ها به کارگردانی مسعود شاه محمدی در سال ۱۳۷۸

بازی بهنوش بختیاری در سریال روزگار جوانی به کارگردانی اصغر توسلی در سال ۱۳۷۸

بازی بهنوش بختیاری در سریال داستان یک شهر به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۷۹

بازی بهنوش بختیاری در سریال وکیل محله به کارگردانی اسماعیل میهن دوست در سال ۱۳۷۹

بازی بهنوش بختیاری در سریال سایه ها به کارگردانی غلامرضا رمضانی در سال ۱۳۷۹

بازی بهنوش بختیاری در سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۷۹

بازی بهنوش بختیاری در سریال ماجراهای سرابی به کارگردانی اسماعیل میهن دوست در سال ۱۳۸۰

بازی بهنوش بختیاری در سریال روزهای آرزو  به کارگردانی شاهرخ حمیدی مقدم در سال ۱۳۸۰

بازی بهنوش بختیاری در سریال خانه آرزوها به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۰

بازی بهنوش بختیاری در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۸۱

بازی بهنوش بختیاری در سریال فرمان به کارگردانی مسعود رشیدی در سال ۱۳۸۲

بازی بهنوش بختیاری در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۳

بازی بهنوش بختیاری در سریال شبکه سه و نیم به کارگردانی داریوش کاردان در سال ۱۳۸۳

بازی بهنوش بختیاری در سریال جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۴

بازی بهنوش بختیاری در سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۴

بازی بهنوش بختیاری در سریال زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۴

بازی بهنوش بختیاری در سریال باغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۵

بازی بهنوش بختیاری در سریال گل یا پوچ به کارگردانی جوا افشار در سال ۱۳۸۵

بازی بهنوش بختیاری در سریال چارخونه به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۸۶

بازی بهنوش بختیاری در سریال عید امسال به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۸۷

بازی بهنوش بختیاری در سریال دارا و ندار به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال  ۱۳۸۸

بازی بهنوش بختیاری در سریال آسمان همیشه ابری نیست به کارگردانی سعید عالم زاده در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در سریال چهار چرخ به کارگردانی محمد جواد مزد آبادی در سال ۱۳۹۰

بازی بهنوش بختیاری در سریال مسیر انحرافی به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۱

بازی بهنوش بختیاری در سریال خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۱

بازی بهنوش بختیاری در سریال خانه اجاره ای ۲ به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۹۱

بازی بهنوش بختیاری در سریال عصر پاییزی به کارگردانی اصغر نعیمی در سال ۱۳۹۲

بازی بهنوش بختیاری در سریال خوب، بد، زشت به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۳

بازی بهنوش بختیاری در سریال محله گل و بلبل به کارگردانی احمد درویشعلی پور در سال ۱۳۹۴

بازی بهنوش بختیاری در سریال محله گل و بلبل ۲ به کارگردانی احمد درویشعلی پور در سال ۱۳۹۵

بازی بهنوش بختیاری در سریال سارق روح به کارگردانی احمد معظمی در سال ۱۳۹۷

بازی بهنوش بختیاری در سریال بر سر دو راهی به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۷

بهنوش بختیاری در شبکه نمایش خانگی

بازی بهنوش بختیاری در سریال گنج مظفر به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۵

بازی بهنوش بختیاری در سریال کار کاذب به کارگردانی مهرداد محتشمی پور در سال ۱۳۸۹

بازی بهنوش بختیاری در سریال شوخی کردم…! به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۹۲

بازی بهنوش بختیاری در سریال مردها فرشته نیستند به کارگردانی فرشاد ارج در سال ۱۳۹۳

بازی بهنوش بختیاری در سریال عشق تعطیل نیست به کارگردانی بیزن بیرنگ در سال ۱۳۹۳

بازی بهنوش بختیاری در سریال بالشها به کارگردانی احمد درویشعلی پور در سال ۱۳۹۷

بهنوش بختیاری در تئاتر

بازی بهنوش بختیاری در تئاتر شب به نویسندگی و کارگردانی صحرا فتحی و تهیه کنندگی محمد قدس در سال ۱۳۹۸

تجربه منشی صحنه بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری منشی صحنه فیلم این ترانه عاشقانه نیست در سال ۱۳۸۴

بهنوش بختیاری منشی صحنه فیلم ازدواج صورتی در سال ۱۳۸۳

بهنوش بختیاری منشی صحنه فیلم انتخاب در سال ۱۳۸۳

بهنوش بختیاری منشی صحنه فیلم روایت سه گانه در سال ۱۳۸۲

بهنوش بختیاری منشی صحنه فیلم مهمان مامان در سال ۱۳۸۲

بیوگرافی بهنوش بختیاری

سابقه مجری گری بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری مجری مستند اجتماعی ۲۶ قسمتی شکلات تلخ به کارگردانی شاهین صمدپور از شبکه نسیم

جوایز و افتخارات بهنوش بختیاری

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن برای بازی در فیلم من از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سال ۱۳۹۴

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سال برای بازی در محله گل و بلبل از دومین جشنواره سه ستاره در سال ۱۳۹۴

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در محله گل و بلبل از سین مثل سریال در سال ۱۳۹۵

فیلم جدید بهنوش بختیاری

در شهریور ماه از سال ۱۳۹۸ این خبر در مورد بهنوش بختیاری منتشر شده است که این بازیگر به بازیگران فیلم سینمایی «سبز، سفید، قرمز» محمد حسین لطیفی پیوشته است.

گفته شده است که بعد از حضور مهدی سلطانی و بهاره کیان‌افشار، بهنوش بختیاری و نادر سلیمانی هم به فیلم جدید محمد حسین لطیفی اضافه شدند. در مورد سایر عوامل ساخت این فیلم هم باید بدانید که پیمان عباسی، نویسندگی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد و پرویز امیری تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است. از نامِ “سبز، سفید، قرمز” این فیلم می توان چنین استنباط کرد که این فیلم سینمایی با موضوع پرچم و عشق به میهن تهیه می شود.

محمد حسین لطیفی کارگردان مشهور ایرانی  این بار و در فیلم خود به سراغ فیلمی اکشن رفته تا از طریق داستانی جذاب و خانوادگی عزت و غرور جوانان ایرانی را به رخ جهانیان بکشد و ما هم برای این کارگردان خوب کشورمان و همکارانش در تهیه این فیلم آرزوی موفقیت می کنیم.


مطالب مشابه : امیر تتلو بیوگرافی کریستیانو رونالدو و بیوگرافی الهام حمیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.