پارسی نو / ورزش / بیوگرافی ورزشکاران / عکس و بیوگرافی کریستیانو رونالدو و خانواده اش

عکس و بیوگرافی کریستیانو رونالدو و خانواده اش

بیوگرافی رونالدو
کریستیانو رونالدو یکی از ستاره های دنیا فوتبال است که طرفداران بسیار زیادی دارد. رونالدو اهل پرتغال است و در تیم ملی این کشور توپ می زند. این بازیکن مشهور دنیا فوتبال کارهای خیرخواهانه هم انجام می دهد.

از جمله کریستیانو رونالدو کودکان را بسیار دوست دارد و برای آنها فعالیت های خیرخوانه انجام می دهد. بویژه برای کودکان مبتلا به بیماری سرطان. کریستیانو رونالدو اینستا دارد و می توانید او را از این طریق دنبال کنید. در این مقاله از پارسی نو برای شما بیوگرافی کامل کریستیانو رونالدو را آورده ایم و شما می توانید اطلاعات کاملتری در مورد این بازیکن به دست آورید. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.


بیوگرافی کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال

نام کامل رونالدو عبارت است از : کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو که در تاریخ ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ در فونچال، مادیرا، پرتغال متولد شده است. عموما این بازیکن مشهور فوتبال را با نام کریستیانو رونالدو می شناسند. او بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در  تیم ملی پرتغال و در تیم یوونتوس در پست مهاجم بازی می کند. رونالدو از نظر مذهبی یک مسیحی کاتولیک است.

همسر کریستیانو رونالدو

ازدواج کریستیانو رونالدو

هیچ خبر رسمی و غیر رسمی از ازدواج این بازیکن وجود نداشت اما در کمال ناباوری این بازیکن مشهور در ۱۷ ژوئن سال ۲۰۱۰ پدر شد. او در این زمان صاحب فرزند پسری شد که هیچ گاه نام و هویت مادرش را فاش نکرد. اما خبرهای لو رفته در این مورد حاکی از تولد این فرزند از یک خدمتکار هتل است که مدت کوتاهی با رونالدو بصورت پنهانی رابطه داشته است. پسر رونالدو کریستیانو نام دارد و خانواده‌اش نام مستعار کریستیانینو را برای او انتخاب کردند. پسر رونالدو در ایالات متحده به دنیا آمده است و رونالدو گفته است که حضانت کامل پسرش در اختیار اوست. پسر رونالدو مانند پدرش اتفاقا فوتبالیست خوبی در رده خردسالان به حساب می آید و برخی اوقات هم ویدئوی شیرین کاری هایش در ابعاد وسیعی در شبکه های مجازی پخش می شود و دنبال کنندگان خاص خود را دارد.

رونالدو در سال ۲۰۱۰ رابطه‌ای را با ایرینا شایک شروع کرد. این زوج در ژانویه ۲۰۱۵ به رابطه خود خاتمه دادند. رونالدو در سال ۲۰۱۵ بعد از قطع رابطه با ایرینا شایک یک رابطه جدید این بار با لوسیا ویالون مجری و گزارشگر تلویزیونی در اسپانیا استارت زد.

رونالدو دارای دو فرزند دو قلو هم هست. بچه های دوقلو ی کریستیانو رونالدو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو هستند.

رونالدو دارای ۴ فرزند است. چهارمین فرزند رونالدو آلانا مارتینا  نام دارد که از دوست دخترش به نام جورجینا رودریگز در نوامبر ۲۰۱۷ متولد شده است. گفته شده است که رونالدو به عدد هفت علاقه دارد و احتمالا ۷ فرزند خواهد داشت که فعلا ۴ تا از آنها به دنیا آمده اند.

رونالدو و زنش
کریس رونالدو و زنش جورجینا
رونالدو و مادرش و همسرش و پسرش
کریس رونالدو و مادرش و همسرش و پسرش

 

رونالدو و همسرش جورجینا
رونالدو و همسرش جورجینا

خانواده کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو فرزند آخر خانواده ۶ نفره اش است. نام پدر کریستیانو رونالدو خوزه دینیس آویرو بود و باغبان شهرداری بوده است و نام مادر او ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو است که دارای شغل آشپزی بوده است. رونالدو دارای یک برادر است که هوگو نام دارد و دو خواهر نیز دارد. نام خواهران رونالدو آلما و لیلیانا کاتیا است. جالب است بدانید که پدر او نامش را از روی نام رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا رونالد ریگان گرفته ‌است.

پدرش مدیر تدارکات باشگاه آندورین بود که رونالدو برای اولین بار زمانی که هشت سال سن داشت برای آنها توپ‌ زد. رونالدو در سال ۱۹۹۵، در زمان ۱۰ سالگی به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت و موفق شد تا عنوان قهرمانی لیگ جوانان را کسب کند. سپس رونالدو با اسپورتینگ لیسبون قرارداد امضا کرد. در مورد مبلغ قرارداد او با اسپورتینگ هیچ خبری در دست هیچ کس نیست!

زن رونالدو

پدر رونالدو در سپتامبر سال ۲۰۰۵ به دلیل بیماری کبد که ناشی از اعتیاد به الکل بود درگذشت. در این زمان رونالدو ۲۰ ساله بوده است.  او گفت که الکل استفاده نمی کند و خبر روزنامه دیلی میرور مبنی بر مصرف زیاد الکل در زمان بهبودی مصدومیتش در ژوئیه سال ۲۰۰۸، افترایی بیش نبوده است.

دوقلوهای کریستیانو رونالدو , دختر کریستیانو رونالدو

تحصیلات رونالدو

بنا بر آنچه برخی از منابع خبری اعلام کرده اند این بازیکن تا مقطع ابتدایی بیشتر سواد ندارد. گفته ها و شنیده ها حاکی از آن است که او تنها ۶ سال مدرسه رفته است و با کمک یکی از دوستان خود به یکی از ستاره های فوتبال جهان تبدیل شده است. گفته شده است که او در سن ۱۴ سالگی بعد از پرتاب صندلی به سمت معلم خود به علت توهینی که به او کرده بود برای همیشه قید درس و ادامه تحصیل را زد، سپس با حمایت مادرش تمام وقت خود را برای بازی فوتبال گذاشت و انصافا هم در این عرصه موفق عمل کرد.

دوست رونالدو چگونه باعث شد تا او به یک ستاره تبدیل شود؟

ماجرای از خودگذشتگی و کمک دوست رونالدو به او در تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای به آخرین بازی آنها بر می گردد یعنی زمانی که باشگاه لیسبون اعلام کرد که هر کسی گل بیشتری در این بازی بزند وارد آکادمی این باشگاه می شود. این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید، گل اول این بازی را رونالدو زد، گل دوم را آلبرت و گل سوم در حالی که آلبرت در یک موقعیت تک به تک دروازه را هم دریبل کرده بود، بجای باز کردن دروازه خالی به رونالدو پاس گل سوم را داد و اینگونه شد که رونالدو در آکادمی این باشگاه پذیرفته شد.

رونالدو همیشه قدردان این لطف و از خودگذشتگی دوستش بوده است و همیشه اعتراف می کند موفقیتش را مدیون یکی از دوستانم بنام آلبرت فانترآو هستم.

زندگی آلبرت فانتراو بعد از از خودگذشتگی برای رونالدو

چند سال بعد از این فداکاری آلبرت یک روزنامه نگار به منزل او رفت و در خصوص این ماجرا سوالاتی مطرح کرد و آلبرت تایید کرد و گفت رونالدو از بهتر از او بوده است و به همین علت ترجچ داده تا او گل بزند و بتواند صعود کند و به گفته خودش همینطور هم شد.

آلبرت ادامه داد که بعد از آن بازی دوران بازی فوتبال برای من به پایان رسید و در حال حاضر بیکار هستم. در پاسخ به خبرنگار وقتی که از او پرسید این خانه و ماشین را چطور دارید؟ آلبرت گفت که این ها از طرف کریستیانو است.

جزئیات بیماری قلبی کریستیانو رونالدو

این بازیکن حرفه ای دنیای فوتبال در سن پانزده سالگی به بیماری قلبی دچار شد و این احتمال پیش آمد که او فوتبال را باید کنار بگذارد. اما باشگاه از او و خانواده‌اش پشتیبانی‌کردند و به این ترتیب رونالدو زیر یک عمل جراحی با لیزری حساس رفت و مشکلش برطرف شد و موفق شد تا دوباره به فوتبال برگردد.

اطلاعات خاص درباره کریستیانو رونالدو

این بازیکن فوتبال مشهور در جهان دارای ۱ متر ۸۷ سانتی متر قد است و جزو بازیکنان قد بلند فوتبال در جهان محسوب می شود. چربی بدن رونالدو ۱۰ درصد است به همین دلیل هم می تواند خیلی سریع بدود، او به طور متوسط ۸۰ کیلوگرم وزن دارد. شماره پیراهن او ۷ است. پست کریستیانو رونالدو در بازی فوتبال مهاجم است. در مورد پیراهن کریستیانو رونالدو اتفاق جالبی پیش آمد به این شرح که  وی بعد از سونامی سال ۲۰۰۴ در اندونزی و زنده ماندن پسری که پیراهن تیم ملی پرتغال را به تن داشت یک خانه برای او خریداری کرد. نام این پسر که از سونامی جان سالم به در برد مارتونیز است و در حال حاضر  هم در تیم اسپورتینگ لیسبون مشغول بازی است.

رونالدو یکی از خیرترین بازیکن فوتبال در جهان به شمار می رود که برای درمان بچه های مبتلا به بیماری سرطانی تا کنون چیزی کم نگذاشته است، او حتی کفش طلای سال ۲۰۱۱ خود را برای احداث یک مدرسه در غزه فروخت.

رونالدو در صدها بازی دوستانه و خیرخواهانه حاضر شده است و بارها خبر کمک هزینه های ساخت چند بیمارستان توسط او منتشر شده است.

جالب است بدانید که رونالدو جزو بازیکنانی است که نه خالکوبی دارد و نه سیگار می کشد. او به خاطر مرگ پدرش در اثر اعتیاد به الکل، تا کنون اصلا الکل مصرف نکرده  و به این علت هم همیشه خون اهدا می کند.

کریستیانو رونالدو بیوگرافی , همسر کریستیانو رونالدو

استعدادهای خاص کریستیانو رونالدو

این بازیکن بی نظیر فوتبال در جهان دارای استعدادهای خاصی در زمینه رشته ورزش فوتبال است. از جمله او را آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی دانسته اند. رونالدو یکی از سریع ترین بازیکنان جهان است و رکورد دار بلندترین پرش در بین بازیکن فوتبال‌ در جهان است. کریستیانو اکنون دارای ۵ توپ طلا است. او در یک مصاحبه‌ که با فاکس اسپورت آرژانتین داشته است این گونه گفته بود که از زمانی که ۱۱ سال سن داشته است به این نتیجه رسیده که یک سروگردن از دیگران در عرصه فوتبال بالاتر است و تا الان هم که در جهان مطرح است بر این اعتقاد خود مانده و می داند که با همبازی های خود متفاوت است!

در مورد کریستیانو رونالدو بیشتر بدانید

او در سال ۲۰۰۹ لقب گران ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص داد چرا که با مبلغ ۸۵ میلیون پوندی‌  از منچستر یونایتد به رئال مادرید منتقل شد. این مبلغ چیزی در حدود ۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار است. این رکورد در سال ۲۱۰۳ بر اساس گزارش ‌های منتشر شده از آن گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید بود که به مبلغ ۱۰۰ میلیون یوروی این جا به جایی صورت گرفته بود.

در مورد میزان درآمد کریستیانو رونالدو  باید بدانید که او با داشتن حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو بعد از لیونل مسی و نِیمار، بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال در جهان را دارد. امروز کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن فوتبال در جهان می دانند و  به اعتقاد برخی هم او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می آید.

کریستیانو رونالدو چگونه فوتبالیست شد؟

این بازیکن مشهور فوتبال بازی کردن در این رشته ورزشی را در زمان نوجوانی و در تیم آندورینها استارت زد. رونالدو بعد از دو سال به باشگاه ناسیونال پیوست و بعد از آن هم به باشگاه اسپورتینگ لیسبون وارد شد. رونالدو در این تیم، نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد را به سمت خود جلب کرد به طوری که او در سال ۲۰۰۳ با قراردادی به ارزش ۱۳٫۲۴ میلیون پوند معادل ۱۶ میلیون یورو به تیم منچستر یونایتد پیوست. گفتنی است که رونالدو موفق شد تا اولین جام قهرمانی در منچستر یونایتد و با قهرمانی در جام حذفی سال ۲۰۰۴ کسب کند.

این بازیکن فوتبال پرتغالی تا سال ۲۰۰۹ با تیم منچستری همکاری می کرده است و در زمان بازی در این تیم صاحب نام موفق شد تا چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را به دست بیاورد. این را باید یادآور شد که رونالدو موفق شد تا با شیاطین سرخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، جام خیریه انگلستان و جام باشگاه های جهان را به دست آورد و هم ‌چنین برنده جایزه انفرادی کفش طلای اروپا را به چنگ آورد و رویای چهل ساله تیم منچستر را محقق کرد. رونالدو در فصل هشت سال ۲۰۰۷، موفق شد تا با زدن ۴۲ گل در طول فصل، رکورد چهل ساله تاریخ باشگاه که از آنِ جورج بست با تعداد ۳۳ گل بود را بشکند. این را باید افزود که در همان سال ۲۰۰۷ کفش طلای اروپا را با هشت امتیاز جلوتر از مهاجم اسپانیایی، دنیل گویزا هم از آن خود کرد.

در مورد بزرگ ‌ترین موفقیت رونالدو در باشگاه مادریدی جدیدش باید بدانید که فتح لا لیگا و همچنین کسب جام باشگاه‌ های اروپا از جمله این افتخارات او بوده است. او با استعداد خاصی که در بازی فوتبال دارد موفق شد تا در فصل ۱۱ در سال ۲۰۱۰ رکورد ۴۰ گل تلمو زارا و ۳۸ گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را بشکند. همچنین او موفق شد تا با زدن ۵۱ گل در یک فصل، رکورد تاریخ باشگاه که دست فرانس پوشکاش با ۴۹ گل بوده را به دست بیاورد. این را هم همه طرفداران فوتبال می دانند که رونالدو برترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لالیگا است.

رونالدو همچنین اولین بازیکن در تاریخ لالیگا است که در زمین حریف موفق به زدن ۵ گل شده‌است. او پس از لیونل مسی دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا است. همچنین رکورددار گلزنی در تاریخ رئال مادرید است. او با ثبت ۳۶ هت تریک، به همراه مسی رکوردار هت تریک لالیگا نیز هست. همچنین با زدن ۱۱۹ گل در لیگ قهرمانان اروپا رکورددار گل زده‌است.

رونالدو این موفقیت را هم کسب کرده است که در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ لیگ قهرمانان اروپا با دو گلی که در مرحله یک ‌هشتم نهایی رقابت ‌ها در بازی برگشت در مقابل شالکه زد، رکورد رائول و لیونل مسی را شکست و با زدن ۷۸ گل رکورددار گل تمام رقابت‌ های اروپایی شد. رونالدو با این دو گل با ۷۵ گل زده به صورت مشترک به همراه لیونل مسی رکورددار گل لیگ قهرمانان اروپا شدند.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال

رونالدو در سال ۲۰۰۳ به تیم ملی پرتغال پیوست و با بازی فوق العاده ای که دارد موفق شد تا در سال ۲۰۱۰، کاپیتانی تیم ملی‌ پرتغال را بر عهده بگیرد. در مورد افتخار آفرینی های رونالدو برای تیم ملی کشورش باید بدانید که او برای تیم ملی فوتبال پرتغال ۱۵۳ بار بازی کرده است و تعداد ۸۵ گل به ثمر رسانده است و ۲۷ پاس گل داشته است.

رونالدو توانست با هت تریک و زدن سه گل در نخستین بازی تیم ملی فوتبال پرتغال برابر اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از علی دایی با ۱۰۹ گل رکورد فرانس پوشکاش با ۸۴ گل را بشکند و در رتبه دوم گلزن ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ملی جهان قرار گیرد.

بازی ها کریستیانو رونالدو

رونالدو در اولین بازی ملی خود در تاریخ ۲۰ اوت سال ۲۰۰۳ در مصاف با تیم ملی فوتبال قزاقستان توپ زد. رونالدو در جام ملت ‌های اروپا در سال ۲۰۰۴ پرتغال، دوگل برای تیم ملی کشورش زد: اولین گل رونالدو در بازی ‌های گروهی مقابل تیم یونان بوده است و گل دوم او در مصاف با هلند در مرحله نیمه‌ نهایی به ثمر رسید. با گل رونالدو به تیم هلند، تیم ملی پرتغال موفق شد تا به مرحله پایانی را یابد؛ اما در این دوره از مسابقات در نهایت پرتغال در مقابل یونان شکست‌ خورد و به دریافت عنوان نائب قهرمان رضایت داد. رونالدو در سال ۲۰۰۴، با همراهی تیم ملی خود در بازی ‌های المپیک تابستانی حضور یافت.

موفق ترین سالها در تیم ملی پرتغال برای کریستیانو رونالدو

موفق ‌ترین سال‌ های حضور رونالدو در تیم ملی کشورش، سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۶ بوده ‌است که در جام ملت ‌های اروپا ۲۰۰۴ نایب قهرمان شد و در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ آلمان رتبه چهارم را به دست آورد. او همچنین در سال ۲۰۱۶ در بازی های جام ملت ‌های اروپا در فرانسه موفق شد به عنوان قهرمانی با تیم پرتغال دست یابد.

کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، رونالدو با همراهی تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله گروهی با تیم‌ های ملی اسپانیا، ایران و مراکش هم‌ گروه شد. این بازیکن شهیر فوتبال پرتغال توانست در نخستین بازی اش مقابل تیم اسپانیا هت تریک کند و بعد از شکستن رکورد فرانس پوشکاش مجارستانی، به رکورد دومین بازیکن گلزن ملی جهان بعد از علی دایی با ۱۰۹ گل تبدیل شود. تیم ملی پرتغال در بازی دوم مرحله گروهی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد با تک گل رونالدو تیم ملی مراکش را شکست دهد و پیروز میدان شود. این تیم در بازی سوم خود مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت. این بازی یکی از بازیهای به یاد ماندنی برای رونالدو بود چرا که لحظه اوج این دیدار مهار پنالتی کریستیانو رونالدو برای تیم پرتغال توسط علیرضا بیرانوند دروازه‌ بان تیم ایران بود. گفتنی است که این پنالتی پس از بازبینی VAR نصیب تیم ملی پرتغال شد.

بازی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ بنا به نظر برخی از کارشناسان با خطاهایی از طرف رونالدو همراه بود. از جمله معتقد بودند که رونالدو به دلیل خطای عمد غیر ورزشی و کوبیدن آرنج از پشت به بازیکن تیم ملی  ایران به نام مرتضی پورعلی‌گنجی مستحق دریافت کارت قرمز از داور پاراگوئه‌ای بازی بود. داور این بازی انریکه کاسرس بود که بعد از بازبینی VAR نهایت به رونالدو کارت زرد داد!

عکس بدن کریس رونالدو

دیدار تیم پرتغال و ایران در جام جهانی ۲۰۱۸  در نهایت با پنالتی منجر به گل تیم ایران که بوسیله کریم انصاری‌ فرد به ثمر رسید با نتیجه مساوی ۱–۱ به پایان رسید. به این ترتیب رونالدو در زدن گل به تیم ایران ناکام ماند و به صدر جدول گلزنان صعود نکرد.

ماجرای تجاوز کریستیانو رونالدو به یک زن در لندن

در اکتبر سال ۲۰۰۵، یک ماه بعد از مرگ پدرش، رونالدو به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در یک هتلی در شهر لندن بازداشت شد سپس با قید وثیقه توانست آزاد شود. این بازیکن اتهام وارده را تکذیب کرد و در نوامبر آن سال، او در ارتباط با این اتهام در اسکاتلندیارد به علت «ناکافی بودن مدارک» تبرئه شد. پس از تبرئه رونالدو در یک بیانیه ‌ای اینگونه گفت که «من همیشه قویاً بر بی ‌گناهی ‌خود تأکید داشته ‌ام و خرسندم که این ماجرا خاتمه یافت و من می توانم روی بازی کردن در منچستر یونایتد متمرکز شوم.»

زنی که ادعا کرده بود رونالدو به او تجاوز کرده است برای نخستین بار نام و هویت واقعی اش را در اختیار نشریه اشپیگل گذاشت. نام او کاترین مایورکا بود. وکیل این شاکی گفت که مسئولیت پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به این زن بر عهده دادگاهی در نوادا است. در سال ۲۰۱۰ کاترین مایورکا با پذیرش ۳۷۵ هزار دلار آمریکا پذیرفت که این موضوع را هیچ وقت علنی نکند. اما او روی قول خود نماند و در سال ۲۰۱۸ مجددا تلاش کرد پرونده را بازگشایی کند. در ژوئیه ۲۰۱۹ رسما اعلام شد که این بازیکن پرتغالی در ارتباط با ادعای تجاوز محاکمه نمی ‌شود.

کریستیانو رونالدو کیست , پسر کریستیانو رونالدو


افتخارات کریستیانو رونالدو

افتخارات باشگاهی

در اسپورتینگ

قهرمان لیگ برتر پرتغال در سال ۲۰۰۲

قهرمانی جام حذفی پرتغال در سال ۲۰۰۲

قهرمانی سوپرجام پرتغال در سال ۲۰۰۲

قهرمانی جام برندگان جام اروپا در سال ۱۹۹۶

در منچستر یونایتد

دریافت جایزه براوو در سال ۲۰۰۴

لیگ برتر فوتبال در کشور انگلستان: ۰۷–۲۰۰۶، ۰۸–۲۰۰۷، ۰۹–۲۰۰۸

جام حذفی فوتبال در کشور انگلستان: ۰۴–۲۰۰۳ رسیدن به مقام نایب قهرمانی: ۰۵–۲۰۰۴، ۰۷–۲۰۰۶

کارلینگ کاپ: ۰۶–۲۰۰۵، ۰۹–۲۰۰۸

جام خیریه در کشور انگلستان: ۲۰۰۷

لیگ قهرمانان اروپا: ۰۸–۲۰۰۷؛ رسیدن به مقام نایب قهرمانی: ۰۹–۲۰۰۸

کسب نایب قهرمانی سوپرجام اروپا در سال ۲۰۰۸

موفقیت در جام باشگاه‌های فوتبال جهان: در سال ۲۰۰۸

در رئال مادرید

رونالدو در لالیگا: ۱۲–۲۰۱۱، ۱۷–۲۰۱۶

رونالدو در کوپا دل ری: ۱۱–۲۰۱۰، ۱۴–۲۰۱۳؛ رسیدن به مقام نایب قهرمانی: ۱۳–۲۰۱۲

رونالدو در سوپرکوپا د اسپانیا: ۲۰۱۲؛ رسیدن به مقام نایب قهرمانی: ۲۰۱۱، ۲۰۱۴

رونالدو  در لیگ قهرمانان اروپا: ۱۴–۲۰۱۳، ۱۶–۲۰۱۵، ۱۷–۲۰۱۶، ۱۸–۲۰۱۷

رونالدو در سوپر جام اروپا: ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷

رونالدو در جام باشگاه‌های فوتبال جهان: ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷

در یونتوس

رونالدو و کسب قهرمانی سوپر جام ایتالیا

افتخارات ملی

رونالدو در پرتغال

کسب مقام نایب قهرمانی جام ملت ‌های اروپا در سال ۲۰۰۴

کسب مقام چهارم جام جهانی در سال ۲۰۰۶

رسیدن به قهرمانی جام ملت ‌های اروپا در سال ۲۰۱۶

قهرمانی لیگ ملت های اروپا در سال ۲۰۱۹

کریستیانو رونالدو و علیرضا بیرانوند , بازی های کریستیانو رونالدو

افتخارات فردی رونالدو

رونالدو و کسب توپ طلای اروپا در سالهای ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۷

ستارگان تیم ‌های فینالیست جام ملت ‌های اروپا تیم منتخب جام ملت‌ های اروپا در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲

رونالدو و تیم سال یوفا در سالهای ۲۰۰۴، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴

رونالدو بهترین بازیکن سال سر مت بازبی در سالهای ۰۴–۲۰۰۳، ۰۷–۲۰۰۶، ۰۸–۲۰۰۷

رونالدو بازیکن جوان سال پی‌اف‌ای در سالهای ۰۷–۲۰۰۶

رونالدو بازیکن سال پی‌اف‌ای در سالهای ۰۷–۲۰۰۶، ۰۸–۲۰۰۷

رونالدو بازیکن سال اتحادیه نویسندگان فوتبالی در سالهای ۰۷–۲۰۰۶، ۰۸–۲۰۰۷

رونالدوبازیکن فصل لیگ برتر انگلستان در سالهای ۰۷–۲۰۰۶، ۰۸–۲۰۰۷

رونالدو آقای گل لیگ برتر انگلستان در سالهای ۰۸–۲۰۰۷

رونالدو و دریافت کفش طلای اروپا: ۰۸–۲۰۰۷، ۱۱–۲۰۱۰، ۱۴–۲۰۱۳، ۲۰۱۴–۱۵

رونالدو و دریافت جایزه بهترین بازیکن سال اروپا: ۱۴–۲۰۱۳، ۲۰۱۶–۲۰۱۵

رونالدو بازیکن سال مجله ورلد ساکر: ۲۰۰۸، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴

رونالدو و دریافت جایزه پوشکاش فیفا در سال ۲۰۰۹

رونالدو آقای گل لالیگا: ۱۱–۲۰۱۰، ۱۴–۲۰۱۳، ۱۵–۲۰۱۴ ،۱۷–۲۰۱۶

رونالدو آقای گل کوپا دل ری: ۲۰۱۰–۱۱

رونالدو جوان اول فوتبال اروپا در سال ۲۰۰۴

تیم منتخب یورو در سال ۲۰۱۰۲

روناالدو بهترین فوروارد لالیگا: ۲۰۱۳–۱۴

رونالدو بهترین بازیکن لالیگا: ۲۰۱۳–۱۴

رونالدو و زدن بهترین گل لالیگا: ۲۰۱۳–۱۴

رونالدو و آقای گل یورو در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲

رونالدو ارزشمندترین بازیکن لالیگا: ۱۳–۲۰۱۲

رونالدو و حضور در تیم سال لیگ قهرمانان اروپا: ۱۴–۲۰۱۳، ۱۵–۲۰۱۴

رونالدو بازیکن سال اسپانیا از دید نویسندگان مارکا: ۲۰۱۰–۱۱، ۲۰۱۲–۱۳، ۲۰۱۳–۱۴

رونالدو و دریافت جایزه The best فیفا در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به عنوان برنده بهترین بازیکن جهان

رونالدو بهترین مهاجم لیگ قهرمانان اروپا در ۱۷-سال ۲۰۱۶ و دریافت برترین بازیکنان فصل گذشته اروپا

اینستاگرام کریستیانو رونالدو

این بازیکن مشهور دنیای فوتبال و بازیکن تیم ملی پرتغال در شبکه های اجتماعی فعال است. از جمله کریستیانو رونالدو در اینستاگرام یک پیج دارد که از آن طریق با هواداران خود در ارتباط است. آدرس اینستاگرام کریستیانو رونالدو cristiano است که می توانید مراجعه کرده و او را فالو کنید.


مطالب مشابه : باران کوثری بیوگرافی نرگس محمدی و بیوگرافی فاطمه مهلبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.