پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی کریستن استوارت بازیگر هالیوود

عکس و بیوگرافی کریستن استوارت بازیگر هالیوود

سن کریستن استوارت
بازیگران هالیوود برای بیشتر مردم جهان مرکز توجه هستند و در مورد زندگی خصوصی آنها بسیار کنجکاو هستند. یکی از این بازیگران که می توان گفت بازیگر زن مشهور هالیوود هم هست، کریستن استوارت است.

در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد بیوگرافی کامل کریستن استوارت مطالبی را به صورت کامل گردآوری و منتشر کرده ایم. مثلا در مورد رابطه کریستن استوارت و رابرت پتینسون و یا در مورد رابطه هم جنس گرایانه کریستن استوارت و استلا مکسول برای شما مطالبی منتشر کرده ایم. در مورد فیلم کریستن استوارت و پیمان معادی هم می توانید مطالبی را در همین مقاله ببینید.


بیوگرافی کریستین استوارت

نام کامل این هنرمند کریستن جیمز استوارت است. معادل لاتین نام او  Kristen Jaymes Stewart است که در تاریخ ۹ آوریل سال ۱۹۹۰ در آمریکا به دنیا آمده است. او بازیگر آمریکایی است که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت هنری دارد و در یک خانواده فیلم گرا به دنیا آمده است.

آغاز کار هنری استوارت به این صورت بود که او شروع به چالش کشیدن حرفه بازیگری در سال ۱۹۹۹ با ایفای نقش ‌های ناشناس و شخصیت ‌های فرعی در چندین فیلم کرد و این کار او مربوط می شود به پیش  از کسب شهرت اش در سال ۲۰۰۱ که برای بازی در نقش دختر جودی فاستر در تریلر اتاق وحشت که برای بازی در این فیلم او نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن پیشرو در یک فیلم سینمایی را از آن خود کرد.

مدل موی کریستن استوارت

در مورد خانواده کریستن استوارت

همانطور که اشاره کردیم استوارت در سال ۱۹۹۰ و در لس‌آنجلس، کالیفرنیا متولد شده است، این جا همان جایی است که او بوسیله پدر و مادرش در صنعت سرگرمی مطرح شد. استوارت بخشی از سالهای دوران کودکی را در کلرادو سپری کرده است و مجددا  در سن ۸ سالگی به لس ‌آنجلس برگشته است.

پدر او جان استوارت نام دارد که از جمله مدیران صحنه و تهیه‌ کنندگان تلویزیون به شمار می رود و برای کمپانی فاکس کار می ‌کند. پدر کریستن استوارت یکی از تهیه ‌کنندگان برنامه‌ On-Air with Ryan Seacrest است. وی از سال ۲۰۱۰ به همراه جرج لوپز در برنامه‌ Lopez Tonight شبکه‌ تلویزیونی TBS مشغول به فعالیت است.

مادر کریستن استوارت، جولز مان-استوارت نام دارد که او هم هنرمند است، وی منشی صحنه است. گفتنی است که مادر او استرالیایی است. کریستین گفته است که Noosa Heads  یکی از مکان‌ های مورد علاقه‌ اش در روی زمین است.  گفتنی است که این مکان شهری تفریحی در کویینزلند است.

مدل موی کریستن استوارت

به این ترتیب کریستن در خانواده‌ ای پرورش یافته است که پشت دوربین کار در عرصه هنر فعالیت می‌ کردند و به این دلیل استوارت فکر می ‌کرد یک کارگردان یا فیلمنامه نویس شود ولی خودش گفته است که هیچ وقت به بازیگر شدن فکر نکرده بودم!. او اینگونه ادامه داده است که: هیچ گاه در صدد نبودم که مرکز توجه باشم  و هیچ وقت از آن بچه ‌هایی نبودم که به دنبال این باشم که بگویم: می‌خواهم معروف شوم یا این که بگویم می‌خوام بازیگر شوم. در واقع این بازیگر زن آمریکایی گفته است که هیچ وقت دنبال بازیگری نبودم! جالب است بدانید که کریستن خط خوبی دارد و گفته است که همیشه تمرین خط انجام می ‌دادم چون عاشق خودکار هستم. او گفته است در این تمرین ها اسم خود را روی هر چیزی می‌نوشتم.

کریستن با داشتن دو برادر تنها دختر خانواده به شمار می رود. نام برادر بزرگ ‌تر و تنی او کامرون است و ۲۴ سال دارد. برادر دیگر وی تیلور نام دارد که در ۱۳ سالگی به فرزند خواندگی خانواده او گرفته شد. تیلور همسن کریستین است.

در مورد زندگی خصوصی کریستن استوارت بیشتر بدانید

استوارت بازیگر مشهور هالیوود در حال حاضر در لس‌  آنجلس آمریکا زندگی می ‌کند. او دانش آموخته ادبیات انگلیسی بصورت راه دور از دانشگاه UCLA کالیفرنیا است. در مورد ازدواج کریستن استوارت باید بدانید که به صورت رسمی خبری در این مورد از او منتشر نشده است. اما با برخی از افراد روابطی داشته است. از جمله او ارتباط نزدیکی با همتای بازیگر خود در مجموعه گرگ و میش داشته است. منظور ارتباط کریستن استوارت و رابرت پتینسون است. ارتباط این دو هنرمند با هم به پایان رسید و استوارت بعد از این ماجرا رابطه جدیدی را با یک هنرمند دیگر شروع کرد. این بار او با یک تولید کننده محتوای بصری به نام آلیشیا کارگریل و خواننده فرانسوی استفانی «سوکو» سوکولینسکی ارتباط عاطفی اش را شروع کرد.

کریستن در زمان بازی در فیلم Snow White and the Huntsman در سال ۲۰۱۲ با کارگردان فیلم، روپرت ساندرز، رابطه‌ عاطفی خود را آغاز کرد. این زوج  هنری در حال بوسیدن یکدیگر در یک پارکینگ دیده شدند و عکس هایی از آنها منتشر شد. این دو هنرمند در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند از پارکینگ بیرون آمدند و در یک مسیر پیاده ‌روی با نمایی از نشان هالیوود مشغول قدم زدن شدند در حالی که کلاه بیسبال روپرت در دست کریستین دیده شد.

کریستن استوارت در گرگ و میش

کریستین استوارت بعد از انتشار این اخبار و این عکس ها اعلام کرد که به شدت پشیمان است و گفت که عاشق رابرت پتینسون است. او و پتینسون مدت کوتاهی از هم جدا شدند اما بعد دوباره به هم پیوستند. در نهایت هم، این زوج بالاخره در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند و بعد از آن هم دیگر هرگز با هم دیده نشدند. این را هم باید اینجا اضافه کرد که در سال ۲۰۱۱ کریستین و رابرت پتینسون از طرف مجله‌ فوربس، گران‌ترین زوج سلبریتی نام گرفتند.

بعد از قطع ارتباط کریستن با پتینسون او با یک تهیه کننده بنام آلیشیا کارگری و بعدها با سوکو خواننده زن فرانسوی در ارتباط بود.

بر اساس گفته ها استوارت از اوایل سال ۲۰۱۶ با یکی از مدل ‌های زن ویکتوریا سیکرت به نام استلا ماکسول ارتباط داشته است. کریستین در طی مصاحبه ای با هارپر بازار عنوان کرده است که دست های من برای یافتن دوست مرد هنوز باز است و گفته است که من مایلم همه چیز را امتحان کنم!

در مورد دوستان صمیمی او هم باید بدانید که کریستین با نیکی رید، همبازیش در Twilight دوستی خیلی صمیمانه ‌ای دارد.

آهنگ مورد علاقه‌ این بازیگر هالیوودی Love is Pain از جوان جت است. گفتنی است که او در فیلم The Runaways در سال ۲۰۱۰ نقش جت را بازی کرد.


کریستن استوارت و هم جنس گرایی او!

همانطور که پیشتر گفتیم کریستین استوارت با چند هنرمند زن در ارتباط عاشقانه بوده است و آخرین مورد آن هم استلا ماکسول است که در عرصه مد فعالیت دارد. به این ترتیب او گرایشات هم جنس گرایانه دارد و در این مورد ادعا کرده است که به او توصیه شده تا گرایشات هم‌ جنس‌گرایانه اش را پنهان نگه دارد تا به این ترتیب کارش لطمه نبیند.

کریستن استوارت و دوستش سارا دینکین
کریستن استوارت و دوستش سارا دینکین

استوارت به نشریه‌ «بازار هارپر» در این مورد گفت: «بدون کم و کاست به من گفته شد اگر دلت برای خودت می‌سوزد، در حالی که دست در دست دوست دخترت داری، در ملا عام ظاهر نشو، شاید نقشی در فیلم مارول به دست آوری». او گفت که من دوست ندارم با این طور آدم‌ها کار کنم! او نام فردی که این توصیه را به او کرده است فاش نکرد اما به این طریق گوشه ای از مشکلات هنرپیشگان دگر جنس گرا را عنوان کرد!

استوارت گفت از زمانی که داشتم تازه مشهور می شدم به من گفته شد مردم نباید بفهمند من هم جنس گرا هستم و همیشه من را وادار می کنند تا مانتو و کفش پاشنه بلند بپوشم و تمایلاتم را پنهان کنم.

به این ترتیب این بازیگر مشهور هالیوود بسیار رک و روشن گفته است که من هم جنس گرا هستم و این تمایلات من هم به کسی هم ربطی ندارد!

کریستن استوارت و سارا دینکین
کریستن استوارت و سارا دینکین
کریستن استوارت و دوست همجنس گرایش سارا دینکین
کریستن استوارت و سارا دینکین

گفتنی است که هنرمندان دیگر هم همجنس گرا هستند و مدعی شده اند که فشار اطرافیان بر آنها در این مورد آزار دهنده است. از جمله «الن پیج» افشا کرده بود که به وی گفته شده است، تمایلات جنسی خود را مخفی نگه دارد تا به حرفه‌ اش صدمه ای وارد نشود.

گفتنی است که در حال حاضر با دختری به نام سارا دینکین در ارتباط است و روزانه عکس هایی از کریستن استوارت و دوست دخترش در سایت ها و شبکه های اجتماعی پخش می شود.

برخی خصوصیات خاص کریستن استوارت

این هنرمند آمریکایی در مورد حیوان خانگی، گربه ها را بسیار دوست دارد. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که خانواده‌ کریستین استورات گرگ ‌های اهلی دارند!

در مورد پوشش اول این که باید بدانید که استایل کریستن استوارت شلوارهای سندبادی است و در این مورد حرف های جالبی زده است، او گفته است که: به نظرم وقتی دختران زیبا شلوارهای مشکی سندبادی را می ‌پوشند جذاب می‌شوند! او گفته است شلواری که اندازه باشد اما گشار باشد برای دختران جذابیت به همراه دارد.

او گفته است که ذاتا آدم عصبی است و گفته در مورد هر چیزی که عصبانی نشوم یعنی آن چیز اصلا برای من مهم نیست!

کریستن گفته است که من در اوقات فراغتم آشپزی می کنم و پای سیب بهترین چیزی است که آن را عالی درست می کنم!

کریستین دارای یک خانه در ناحیه‌ مالیبو و لس فلیز شهر لس ‌آنجلس است و زمانی که سر صحنه فیلمبرداری نباشد اوقاتش را آنجا سپری می کند.

فیلم ترسناک مورد علاقه‌ کریستن The Shining  درخشش است. فیلم خوناشامی مورد علاقه‌ اش The Lost Boys است. کتاب مورد علاقه‌ی او East of Eden (شرق بهشت) از جان اشتاین‌ بک است. کریستن از خواندن کتاب بیگانه آلبرت کامو لذت می برد. کارگردان مورد علاقه‌ کریستین استوارت جان کاساوتیس است و فیلم موردعلاقه‌اش A  Woman Under the Influence (زن مدهوش) است.

کریستن استوارت در عرصه مد

کریستن استورات گیتار الکتریک و آکوستیک و ترومپت را خوب می نوازد. او آهنگ Tracy’s Song را برای فیلم Into the Wild نوشت و این آهنگ را همراه با آهنگ Angel from Montgomery اجرا کرد.

در مورد ورزش های مود علاقه کریستن باید بدانید که کریستین استوارت یک موج‌ سوار ماهر به شمار می رود. در نهایت هم باید بدانید که او عکاس قابلی هم هست!

کریستن استوارت در عرصه مد

این هنمرند زن مشهور آمریکایی به عنوان چهره تبلیغاتی برند مشهور شنل و مارک های معروفی از قبیل Balenciaga است. گفتنی است که او موفق شده است تا لقب شیک پوش ترین زن دنیا را از آن خود کرده و جالب آن که کسی هنوز نتوانسته رکورد او در شیک پوشی را بشکند! وی در سال ۲۰۱۴  به عنوان چهارمین زن جذاب دنیا برگزیده شد.

استعداد کریستن چگونه شناخته شد؟

استوارت زمانی که ۸ سال سن داشت و زمانی که در یک نمایش مدرسه ‌ای مشغول آواز خواندن بود، بوسیله یک مامور استعدادیابی استعداد هنری اش کشف شد. هر چند استوارت از آن زمان یک هنرپیشه بوده است نه خواننده، ولی باید بدانید که در دو فیلم Into the Wild و The Runaways تجربه آواز خواندن داشته است.

فیلم های کریستن استوارت

به شهرت رسیدن کریستن استوارت

عمده معروفیت استوارت به خاطر بازی در فیلم‌ هایی از قبیل اتاق پناهگاه، زاتورا، به خانواده ریلی خوش آمدید، در سرزمین زنان، طبیعت وحشی است. این بازیگر زن مشهور در جهان در سال ۲۰۰۸ و به نقش آفرینی در کاراکتر اصلی، بلا سوان در سری گرگ و میش به صورت رسمی و بین‌المللی برای مخاطبان معرفی شد، ۵ قسمت این فیلم حماسی (۲۰۰۸–۲۰۱۲) در سراسر دمیا و در مجموع، بیش از ۳/۳ بیلیون دلار به فروش رسید.

کریستن در رده ‌بندی جذاب ‌ترین زنان جهان در سال ۲۰۱۰ که به صورت آنلاین توسط FHM صورت گرفت، رتبه‌ سوم را به خود اختصاص داد. گفتنی است که استوارت در ماه ژانویه‌ سال ۲۰۱۱ برای اولین بار روی جلد مجله‌ ووگ امریکا ظاهر شد. هم‌ چنین عکس  ‌هایی از او در مجله‌ ووگ ایتالیا منتشر شد.

کریستن استوارت در جشنواره کن

کریستن استوارت در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از داوران جشنواره کن انتخاب شد. او در زمره جوان‌ ترین داور در تمام سال ‌های جشنواره کن است.

عکس کریستن استوارت

کریستن استوارت در خارج از سری گرگ و میش، در طیف گسترده ‌ای از فیلم‌ های مختلف بازی کرده است که از میان این فیلم ها می‌ توان به سرزمین ماجراجویی در سال ۲۰۰۹، فراری ‌ها در سال ۲۰۱۰، سفید برفی و شکارچی در سال ۲۰۱۲، در جاده در سال ۲۰۱۲، کمپ ایکس ری در سال ۲۰۱۴، هنوز آلیس در سال ۲۰۱۴، برابرها در سال ۲۰۱۵ و برخی زنان در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

کریستن استوارت برای بازی در فیلم ابرهای سیلس ماریا موفق شد تا جایزه سزار را از آن خود کند. در مورد این جایزه باید بدانید که این جایزه در فرانسه با اسکار برابری می ‌کند. گفتنی است که او اولین زن آمریکایی است که برنده این جایزه شده ‌است.

استوارت در سال ۲۰۱۶ بازی در فیلم خریدار شخصی را شروع کرد که فیلمنامه این اثر سینمایی به صورت اختصاصی برای این بازیگر مشهور آمریکایی توسط الیویه آسایاس نوشته شده بود.

کریستن استوارت در جشنواره کن

باید بدانید که استوارت قبل از بازی در این فیلم با الیویه آسایاس همکاری داشته است. سایت جشنواره ترایبکا کریستن استوارت را جزو ده نفر برتر نقش آفرینی در سال ۲۰۱۷ انتخاب کرد.

میزان درآمد کریستین استوارت

استوارت پر درآمدترین بازیگر در ونتی فر است و نام او در فهرست بالاترین دستمزد بگیران سینمای هالیوود در سال ۲۰۱۰ قرار گرفت. وی با میزان برآورد شده از درآمدش در حدود ۲۸/۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱، از طرف مجله فوربز به عنوان بهترین بازیگر هالیوودی برای نقش ‌های پردرآمد شناخته شد.

فوربز همچنین نام کریستن را در بالاترین پرداختی به بازیگران زن در سال ۲۰۱۲ گنجاند. این را هم باید اضافه کرد که در ان سال استوارت با مجموع درآمد ۳۴/۵ میلیون دلار این پایگاه را به خود اختصاص داد. گفتنی است که استوارت به عنوان چهره برگزیده برند مشهور شنل و مارک ‌های معروف دنیای مد از جمله بلن‌ سیاگا در حال حاضر مشغول به فعالیت است.

کریستن استوارت و پیمان معادی

پیمان معادی و کریستن استوارت با هم در یک فیلم همبازی شده اند. فیلم آنها اردوگاه اشعه ایکس نام دارد. نام انگلیسی این فیلم Camp X-Ray  است. در مودر این فیلم باید بدانید که فیلمی دارای داستانی، مستقل است و ۱۱۷ دقیقه‌ هم هست که به کارگردانی پیتر ستلر و با بازی کریستن استوارت، پیمان معادی، جان کرول لینچ در سال ۲۰۱۴ در آمریکا ساخته شده است.

این فیلم با صحنه‌ هایی از وقایع یازدهم سپتامبر در مرکز تجارت جهانی نیویورک شروع می ‌شود و در آن پس از صحنه بازداشت «علی»، نقشی که پیمان معادی آن را بازی می کند، در آلمان به هشت سال بعد و زمان ورود نگهبان جدیدی به نام «ایمی کول» که کریستن استوارت ان را بازی می کند به بازداشتگاه گوانتانامو می ‌رسد. ایمی (کریستن استوارت) که برای فرار از زادگاه کوچک خود به ارتش ملحق شده است، در اثر تحقیر و آزار جنسی سربازان دیگر به یک فرمانبردار مطیع تبدیل شده ‌است. که در نهایت با رابطه دوستی‌ دور از جنبه‌ های جنسی که بین او و علی شکل می گیرد، کم‌کم حالت دفاعی ایمی از بین می رود و نوری از مهر و امید در درونش شعله ور می ‌شود.

عکس کریستن استوارت

استوارت کریستن در مورد بازی در این نقش گفته است که: ” بازی در این فیلم برای من فرصتی به شمار می رفت تا بتوانم خودم را از چهره کلیشه‌ ای که در هالیوود پیدا کرده ام نجات یابم. به همین دلیل هم  وقتی پیشنها بازی در این نقش به من رسید، هرچند ریسک بود، اما این پیشنهاد را با کمال میل قبول کردم. ”

کریستن استوارت در توییتر

این هنرمند معروف آمریکایی در توییتر فعال است و برای دیدن عکس های جدید از او و همینطور برای دیدن کلیپ های آهنگ و فیلم اش به این پیج مراجعه کنید. ادرس توییتر کریستن استوارت _krisjstewart است.


فیلم شناسی کریستن استوارت

بازی کریستن استوارت در فیلم سیزدهمین سال در سال ۱۹۹۱ در نقش دختر در مسیر آبشار

بازی کریستن استوارت در فیلم اتاق پناهگاه در سال ۲۰۰۲ در نقش سارا آلتمن

بازی کریستن استوارت در فیلم safety of objects  در سال ۲۰۰۲ در نقش سم جنینگس

بازی کریستن استوارت در فیلم عمارت کلد کریک در سال ۲۰۰۳ در نقش کریستن تیلسون

بازی کریستن استوارت در فیلم صحبت کن در سال ۲۰۰۴در نقش ملیندا سوردینو

بازی کریستن استوارت در فیلم بچه رو بگیر در سال ۲۰۰۴ در نقش مدی

بازی کریستن استوارت در فیلم مردم ستمکار در سال ۲۰۰۵در نقش مایا

بازی کریستن استوارت در فیلم زاتورا: یک ماجرای فضایی در سال ۲۰۰۶در نقش لیزا

بازی کریستن استوارت در فیلم پیام رسان در سال ۲۰۰۷ در نقش جس سالومون

بازی کریستن استوارت در فیلم در سرزمین زنان در سال ۲۰۰۷ در نقش لوسی هاردویک

بازی کریستن استوارت در فیلم به سوی طبیعت وحشی در سال ۲۰۰۷ در نقش تریسی تاترو

بازی کریستن استوارت در فیلم کیک خوران در سال ۲۰۰۷ در نقش جورجیا

بازی کریستن استوارت در فیلم جهنده در سال ۲۰۰۸ در نقش صوفی

بازی کریستن استوارت در فیلم دستمال زرد در سال ۲۰۰۸ در نقش مارتین

بازی کریستن استوارت در فیلم چه اتفاقی افتاده؟ در سال ۲۰۰۸ در نقش زوئی

بازی کریستن استوارت در فیلم گرگ و میش در سال  ۲۰۰۸ در نقش بلا سوان

بازی کریستن استوارت در فیلم گرگ و میش: ماه نو در سال ۲۰۰۹ در نقش بلا سوان

بازی کریستن استوارت در فیلم سرزمین ماجراجویی در سال ۲۰۰۹ در نقش امیلی لوین

بازی کریستن استوارت در فیلم به خانواده رایلی خوش آمدی در سال  ۲۰۱۰در نقش مالوری

بازی کریستن استوارت در فیلم فراری ها در سال ۲۰۱۰ در نقش جوان جت

کریستن استوارت و استلا مکسول , کریستن استوارت و دوست دخترش

بازی کریستن استوارت در فیلم گرگ و میش: کسوف در سال ۲۰۱۰ در نقش بلا سوان

بازی کریستن استوارت در فیلم گرگ و میش: سپیده دم در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در نقش بلا سوان / کالن

بازی کریستن استوارت در فیلم گرگ و میش: سپیده دم ۲ در سال ۲۰۱۲ در نقش بلا سوان / کالن

بازی کریستن استوارت در فیلم اتاق سفید برفی و شکارچی در سال ۲۰۱۲ در نقش سفید برفی

بازی کریستن استوارت در فیلم در جاده در سال  ۲۰۱۲در نقش مری لو

بازی کریستن استوارت در فیلم کمپ اشعه ایکس در سال ۲۰۱۴ در نقش امی کول

بازی کریستن استوارت در فیلم ابرهای سیل ماریا در سال ۲۰۱۴ در نقش ولنتین

بازی کریستن استوارت در فیلم من هنوز آلیس هستم در سال ۲۰۱۵ در نقش لیدیا

بازی کریستن استوارت در فیلم بی هوشی در سال ۲۰۱۵ در نقش سوفی

بازی کریستن استوارت در فیلم برابرها در سال ۲۰۱۵ در نقش نیا

بازی کریستن استوارت در فیلم افراط آمریکایی در سال ۲۰۱۵ در نقش فیبی

بازی کریستن استوارت در فیلم پیاده روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه در سال ۲۰۱۶ در نقش کاترین لین

بازی کریستن استوارت در فیلم زن هایی خاص در سال ۲۰۱۶ در نقش بت تراویس

بازی کریستن استوارت در فیلم کافه سوسایتی در سال ۲۰۱۶ در نقش ترزا

بازی کریستن استوارت در فیلم خریدار شخصی در سال ۲۰۱۶ در نقش مورین

بازی کریستن استوارت در فیلم بیا شنا کن در سال ۲۰۱۷ در نقش کارگردان

بازی کریستن استوارت در فیلم لیزی در سال ۲۰۱۸ در نقش بریجت سالیوان

بازی کریستن استوارت در فیلم زیر دریا در سال ۲۰۱۸ در نقش نورا

بازی کریستن استوارت در فیلم جی تی لروی در سال ۲۰۱۸ در نقش ساوانا نوپ

بازی کریستن استوارت در فیلم فرشتگان چارلی در سال ۲۰۱۹

کریستن استوارت کیست , کریستن استوارت و پیمان معادی


مطالب مشابه : بیوگرافی کتایون ریاحی بیوگرافی کیتی پری و علی یاسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.