پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگر سریال بانوی سردار

بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگر سریال بانوی سردار

عکس پانته آ سیروس , اینستاگرام پانته آ سیروس
سریال بانوی سردار یکی از سریال های موفق است که برای مخاطبان بسیار جذاب بوده و بازی پانته آ سیروس در بانوی سردار هم نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است و به همین دلیل در مورد بیوگرافی پانته آ سیروس بسیار کنجکاو هستند.

از جمله در مورد همسر پانته آ سیروس بسیاری از هوادارن او جویا هستند. در مورد زندگی خصوصی پانته آ سیروس در اینترنت مطلب خاصی منتشر نشده است و ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا همه اطلاعات موجود در مورد این هنرمند را برای شما در قالب یک مقاله گردآوری کنیم.


بیوگرافی پانته آ سیروس

یکی از هنرمندان خوب کشورمان پانته آ سیروس است که هم بازیگر است و هم در عرصه نقاشی فعالیت دارد. پانته آ در تاریخ ۱ فروردین سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده است. این هنرمند در دو عرصه سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت است.

تحصیلات پانته آ سیروس

پانته آ سیروس دارای مدرک کارشناسی در رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است و باید این را بدانید که محوریترین حوزه فعالیت پانته آ، فعالیت او در زمینه نقاشی است تا بازیگری.

ازدواج پانته آ سیروس

در مورد وضعیت تاهل پانته آ سیروس اطلاعات خاصی منتشر نشده است و بنابراین در مورد همسر پانته آ سیروس و در مورد زندگی زناشویی او اطلاعات معتبری وجود نداشت تا ما در این مقاله از پارسی نو برای شما همراهان عزیز اطلاع رسانی کنیم.

اما این را باید بگوییم که از نظر تعداد اعضای خانواده او سه برادر دارد.

پانته آ سیروس کیست , همسر پانته آ سیروس


در مورد پانته آ سیروس بیشتر بدانید

پانته آ به جز هنر بازیگری در سال ۱۳۷۰ فعالیت های هنری خود را زیر نظر آیدین آغداشلو کرد و از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۷۸ به آموزش هنر نقاشی آبرنگ با جمال الدین خرمنژاد مشغول بوده است. او نقاشی هایش را بیشتر از طبیعت الهام می گیرد. او تا به حال نمایشگاههای زیادی را از نقاشی های خود دایر کرده است.

این هنرمند خوب کشورمان اولین تجربه سینمایی خود را در سال ۱۳۹۱ و با بازی در فیلم سینمایی اینجا همه چیز خوب است رقم زد. این فیلم به کارگردانی پوریا آذربایجانی ساخته شده است و پانته آ برای بازی در این فیلم موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را از جشنواره فیلم یاس از آن خود کند.

گفتنی است که پانته آ سیروس بازیگری را از سال ۱۳۹۰ یعنی وقتی که ۳۷ ساله بود آغاز کرد. او در دوره های بازیگری موسسه کارنامه شرکت کرده است و از این دوره ها موفق شد تا در فیلم سینمایی اینجا همه چیز خوب است بازی کند و به اصطلاح جلوی دوربین رفت.

پانته آ در سال ۱۳۹۴ با بازی در سریال شمعدونی موفق شد تا به قاب تلویزیون بیاید و از این دریچه به مخاطبان معرفی شد.

پانته آ سیروس بعد از بازی در سریال شمعدونی با بازی در سریال بانوی سردار به تلویزیون برگشت. پانته آ سیروس در بانوی سردار در نقش بی بی مریم ملقب به سردار مریم ظاهر شده است. او در این نقش عدالت را در بین اقوام گسترش می دهد و به عبارتی حامی مظلومین است و رعایا او را دوست دارند.

پانته آ مربی ورزش های ایروبیک، بدنسازی، شنا و اسکی روی برف است. این هنرمند با اخلاق کشورمان در اوقات فراغت سراغ ورزش می رود و دوچرخه سواری کوهستان، سنگ نوردی، ورزش اسکی روی آب و کوه نوردی از جمله ورزش هایی است که او انجام می دهد.

این که او اهل ورزش است بر می گردد به پدرش که ورزشکار بوده است. همه اعضای خانواده پدری پانته آ اسب داشته اند و بنابراین از دوران کودکی او توانسته است تا با رشته سوارکاری آشنایی پیدا کنذ و الان سوارکار خوبی است. او تفنگ شکاری هم دارد!

پانته آ سیروس در شمعدونی , پانته آ سیروس در بانوی سردار

بازی پانته آ سیروس در سریال بانوی سردار

جالب است بدانید که بازی پانته آ سیروس در نقش بی بی مریم در سریال بانوی سردار به خاطر مهارت اش در سوارکاری و شمشیر بازی بوده است. او در این سریال بسیار مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفته است.

مجموعه تلویزیونی بانوی سردار به نویسندگی و کارگردانی پرویز شیخ‌ طادی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی از اواخر مرداد ۹۸ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

سریال بانوی سردار به زندگی بی بی مریم؛ نخستین بانوی سردارِ ایرانی می پردازد که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضاشاه پرداخت.

بازیگران این سریال عبارتند از : پانته‌ آ سیروس، حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، مهدی میامی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، علیرضا دیلمی و فاطمه شکری.

اینستاگرام پانته آ سیروس

تقریبا می توان گفت همه بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام دارای صفحه ای هستند و از آن طریق با هوادران خود در ارتباط هستند و جدیدترین عکس و جدیدترین اخبار در مورد خود را برای آنها منتشر می کنند؛ پانته آ سیروس هم از این قاعده مستثنی نیست و در این شبکه اجتماعی فعال است. در پیج او می توانید جدیدترین عکس های پانته آ سیروس را ببینید. آیدی پانته آ سیروس در اینستاگرام : panteacyrus.official


فیلم شناسی پانته آ سیروس

فیلم های سینمایی پانته آ سیروس

بازی پانته آ سیروس در فیلم سینمایی ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا

بازی پانته آ سیروس در فیلم سینمایی بن بست وثوق

بازی پانته آ سیروس در فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر

بازی پانته آ سیروس در فیلم سینمایی خرگیوش

پانته آ سیروس نقاش

سریال های تلویزیونی پانته آ سیروس

بازی پانته آ سیروس در سریال خاطرات مرد ناتمام به کارگردانی صادق کامیار

بازی پانته آ سیروس در سریال تنهایی لیلا به کارگردانی محمد حسین لطیفی

بازی پانته آ سیروس در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت

بازی پانته آ سیروس در سریال بانوی سردار به کارگردانی پرویز شیخ طادی

پانته آ سیروس عکس , پانته آ سیروس بانوی سردار


مطالب مشابه : بیوگرافی مهدی پاکدلبیوگرافی بهنام بانی و شکیب شجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.