پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر و مدل

عکس و بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر و مدل

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی , مهدی پاکدل اینستا
مهدی پاکدل از جمله بازیگران مرد مشهور ایرانی است که با داشتن قیافه و چهره آرام در فیلم ها و سریالها برای مخاطب جذاب و دوست  داشتنی می شود.

بسیاری از این مخاطبان به دنبال بیوگرافی کامل مهدی پاکدل هستند و بنا به این که از طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی هم اطلاع دارند به دنبال خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل هم هستند. ما در این مقاله از پارسی نو  زندگی خصوصی مهدی پاکدل را زیر ذره بین قرار داده ایم و همچنین عکس های جدید او را منتشر کرده ایم. ما را همراهی کنید.


بیوگرافی کامل مهدی پاکدل

مهدی پاکدل یکی از بازیگران جوان کشورمان است که در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. این هنرمند در تاریخ ۱۰ تیر سال ۱۳۵۹ در شهر زیبای اصفهان به دنیا آمده است. به طور دقیق او در محله امامزاده زید که در حال حاضر به هشت بهشت معروف است به دنیا آمده است. مهدی در یک خانواده هنرمند متولد شده و پرورش بافته است. او برادر کوچکتر حسین پاکدل است. حسین پاکدل برادر مهدی پاکدل  نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. او یک برادر دیگر هم دارد که مسعود پاکدل نام دارد که در عرصه عکاسی مشغول به فعالیت است.

گفتنی است که مهدی پاکدل در زمینه موسیقی هم سابقه فعالیت دارد. او یک آلبوم به بازار موسیقی عرضه کرده است. نام آلبوم مهدی پاکدل «در انعکاس کوچه‌های خیس» است.

مهدی پاکدل همچنین در سال ۱۳۹۲ اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا عهده دار شده است.

در مورد مهدی پاکدل بیشتر بدانید

در مورد تحصیلات این بازیگر باید بدانید که او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران است.  مهدی در هنرستان گرافیک در اصفهان درس خواند و در سن ۱۷ سالگی برای ادامه تحصیل به تهران آمد. خوب است بدانید که در کنار فعالیت های هنری او در عرصه مدلینگ و فتو مدلینگ هم فعالیت می کند.

مهدی پاکدل نیز همچون برادرش مسعود به عکاسی علاقه دارد و در فضای مجازی و در اینستاگرام هم فعال است و در مورد حضور پر رنگش در این شبکه اجتماعی می گوید که: به نظرم اپلیکیشن اینستاگرام در دید هنری و عکاسانه آدم ها به زندگی تاثیری زیادی داشته است و از وقتی که استفاده از آن در بین عموم مردم رایح شده است برای من هم فعالیت در آن لذت بخش است و عکس های که می گیرم را با فالورهایم به اشتراک می گذارم.

مهدی پاکدل و برادرش , مهدی پاکدل و پدرش


ازدواج اول مهدی پاکدل

مهدی پاکدل یک بار ازدواج کرده است. او در ۱۳ اسفند سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی ازدواج کرده است اما ازدواج این دو بازیگر پایدار نماند وپس از ۶ سال زندگی مشترک در سال ۱۳۹۵ آنها پس از کش و قوس های فراوان و تایید وتکذیب های مختلف، از هم جدا شدند و فعلا هم هر دو مجرد هستند. آشنایی این دو از فیلم مصائب دوشیزه در سال ۱۳۸۵ شروع شده بود که به ازدواج بی ثمر و ناپایدار منتهی شد.

داستان طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی بر می گردد به این که آنها عکس های دو نفره شان را از صفحات اینستاگرام خود پاک کردند و به سوالات شبه برانگیز فالوورهای شان در خصوص این که آیا از هم جدا شده اید یا نه؟ و یا چرا عکس های دو نفره جدید ندارید؟ و…  پاسخ نمی دادند و همین هم باعث شد تا در ابتدا شایعه جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل منتشر شود و بعد از آن هم بهنوش طباطبایی به انتشار این اخبار واکنش نشان و در طی یک تماس تلفنی با یک خبرنگار اینگونه گفت که :” این خبر را نه تایید میکنم و نه تکذیب ، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم !”

مهریه بهنوش طباطبایی و علت جدایی او و مهدی پاکدل

آنطور که شنیده ها حکایت می کنند، مهریه بهنوش طباطبایی بسیار سنگین بوده است و در کنار آن سند ششدانگ یک آپارتمان در شمال شهر را هم پشت قباله‌ او انداخته اند.

همسر سابق مهدی پاکدل حق تحصیل، حق کار و حتی حق حضانت فرزند احتمالی را هم در زمان عقد برای خود گرفته بود. وکلای این دو بازیگر در مورد علت جدای آنها هیچ گاه خبری منتشر نکردند و کسی به طور حتم متوجه علت جدایی آنها نشد و طبق دادخواست ارائه شده بهنوش طباطبایی فقط به دریافت آپارتمان در خصوص مهریه اش رضایت داده و از باقی مطالبات خود در این خصوص صرف نظر کرده بود. اما در روز طلاق شان که در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ اتفاق افتاد هیچ کدام برای دادگاه حاضر نشدند و به این طریق زندگی مشترک این دو بازیگر به پایان رسید.

اما هر از چند گاهی در اینستاگرام بهنوش طباطبایی پست های عاشقانه معناداری منتشر می شود که برخی انتشار این پست ها را مربوط به دلتنگی او برای همسر سابقش می دانند و برخی هم این شایعه را منتشر کردند که او ازدواج مجدد کرده و یا در شرف ازدواج مجدد است! او به این شایعات پاسخی نداد.

ماجرای شایعه ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل هم بعد از جدایی مثل بهنوش طباطبایی با شایعاتی در خصوص ازدواج مجددش مواجه شده است. این شایعات بر می گردد به زمانی که او مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود. در این زمان عکس‌ هایی دو نفره از این دو هنرمند کشورمان منتشر شد. انتشار این عکس‌های دو نفره خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را به راه انداخت. این خبر صرفا در حد یک شایعه باقی ماند.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور
سحر دولتشاهی ، رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجراهایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه ای پیرامون مهدی پاکدل شد.

برخی از کاربارن فضای مجازی رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس را موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور می‌دانند اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است.

رعنا آزادی‌ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او یکی از بازیگران سینما است که اولین بار با فیلم مارمولک در سال ۸۲ به دنیای سینما راه یافت و سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی جدیدترین تجربه بازیگری او در سینما است.


شروع فعالیت هنری مهدی پاکدل

پاکدل از کار تدوین شروع کرد و وارد عرصه هنر شد. خود او در این مورد گفته است که در دوران نوجوانی یک فیلم بین حرفه ای بودم و مرتب به سینما می رفتم و جدیدترین فیلم ها را دنبال می کردم و عاشقانه سینما را دوست داشتم. این علاقه بعد از آمدنم به تهران گل کرد و برای گذران زندگی کار تدوین را شروع کردم.

او گفته است که در کنار انجام کار تدوین، در سال ۱۳۷۶ با حضور در نمایشی بنام جنبش انفیه در کلکته به کارگردانی سیروس شاملو نخستین تجربه اش را در عرصه بازیگری رقم زده است.

او با تلاش بسیار بعد از حدود سه سال تجربه کار در عرصه تئاتر در سال ۱۳۷۹ یعنی وقتی ۲۰ ساله بوده است با فیلم سینمایی به نام آبی در کنار بازیگران مطرحی چون بهرام رادان و هدیه تهرانی موفق شد تا اولین تجربه جلوی دوربین خود ان هم در سینما را کسب کند.

مهدی پاکدل از سال ۱۳۸۱ هم با نقش آفرینی در سریال به یاد ماندنی با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده وارد قاب تلویزیون شد و در سال ۱۳۸۴ با بازی در سریال اولین شب آرامش به شهرت دست یافت و برای مخاطبان معرفی شد. گفتنی است این سریال پنجمین کار مهدی پاکدل در تلویزیون به شمار می رود.

چگونگی ورود مهدی پاکدل به عرصه خوانندگی

همانطور که قبلا اشاره کردیم، مهدی پاکدل خواننده هم هست و جریان خواننده شدن او هم به این صورت بوده است که در سال ۱۳۹۴ در پی تقاضای محمد جواد بیگلرزاده آهنگساز و حسن جنت مکان شاعر برای دکلمه با دنیای خوانندگی هم آشنا شد.

ماجرای جنجالی کناره گیری مهدی پاکدل از تلویزیون

مهدی پاکدل ظاهرا از انجام فعالیت در تلویزیون کناره گیری کرده است و در مورد علت این تصمیم هم گفته است که تا زمانی که رسانه ملی برای مردم نباشد با آن کار نمی کنم !

مهدی پاکدل مدلینگ , مهدی پاکدل در اولین شب آرامش

مهدی پاکدل در نمایش پدر / مادر

طراحی پوستر نمایش «پدر | مادر» بر عهده مهدی پاکدل بوده است و او در خرداد ماه ۹۸ از پوستر طراحی شده خود برای این نمایش رونمایی کرد. او پوستر تئاتر «پدر | مادر» را در قالب چند عکس از دو بازیگر اصلی آن طراحی کرده است.

نمایش «پدر | مادر» به کارگردانی رضا احمدی و با بازی بازیگرانی چون مسعود کرامتی، مهدی پاکدل، نسرین نصرتی، آرش تبریزی، سارا امیدوار و ندا اسدی، از ۲۹ خرداد سال ۱۳۹۸ در تئاتر مستقل تهران برای علاقه مندان روی صحنه رفته است.

در مورد نمایش «پدر | مادر» دوگانه‌ای که نویسندگی آن را فلوریان زلر بر عهده داشته است باید بدانید که روش متفاوتی در تئاتر است چرا که گروه اجرایی، یک شب، «پدر» را در هفتاد دقیقه و شب بعدی، «مادر» را در هفتاد دقیقه به نمایش می گذارند.

اینستاگرام مهدی پاکدل

اگر می خواهید جدیدترین عکس ها و جدیدترین فیلم های مهدی پاکدل را پیگیری کنید، می توانید به آیدی mehdipakdel در اینستاگرام مراجعه کنید و مهدی پاکدل در اینستناگرام را دنبال کنید.


فیلم شناسی مهدی پاکدل

فیلم های سینمایی مهدی پاکدل

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی چهار راه استانبول در سال ۱۳۹۶

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی تنگه ابو قریب در سال ۱۳۹۶

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی نرگس مست در سال ۱۳۹۵

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی خانه کاغذی در سال ۱۳۹۵

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز در سال ۱۳۹۵

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی بن بست وثوق در سال ۱۳۹۵

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی محمد رسول الله در سال ۱۳۹۴

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی گاهی در سال ۱۳۹۴

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی فردا در سال ۱۳۹۲

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی تمشک در سال ۱۳۹۲

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی آزاد راه در سال ۱۳۸۹

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی بدون اجازه در سال ۱۳۸۹

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی دایره زنگی در سال ۱۳۸۶

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی مخمصه در سال ۱۳۸۶

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی مصائب دوشیزه در سال ۱۳۸۵

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی شبانه در سال ۱۳۸۴

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی ماجراهای اینترنتی در سال ۱۳۸۳

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی ماهی ها عاشق می شوند در سال ۱۳۸۳

بازی مهدی پاکدل در فیلم سینمایی آبی در سال ۱۳۷۹

مهدی پاکدل ویکی پدیا , مهدی پاکدل کیست

سریالهای تلویزیونی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سریال با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۸۱

مهدی پاکدل در سریال مروارید سرخ به کارگردانی شاپور قریب و مسعود رسام در سال ۱۳۸۳

مهدی پاکدل در سریال خاموشی دریا به کارگردانی حسین عاطفی در سال ۱۳۸۴

مهدی پاکدل در سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی در سال ۱۳۸۴

مهدی پاکدل در سریال ما چند نفر به کارگردانی فیاض موسوی در سال ۱۳۸۵

مهدی پاکدل در سریال بی گناهان به کارگردانی احمد امینی در سال ۱۳۸۶

مهدی پاکدل در سریال ضامن به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۸۶

مهدی پاکدل در سریال شب می گذرد به کارگردانی راما قویدل در سال ۱۳۸۷

مهدی پاکدل در سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی در سال ۱۳۸۹

مهدی پاکدل در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار در سال ۱۳۹۴

تله فیلم های مهدی پاکدل

حضور مهدی پاکدل در تله فیلم یک روز معمولی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۲

حضور مهدی پاکدل در تله فیلم گزارش یک اعدام به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال ۱۳۸۶

حضور مهدی پاکدل در تله فیلم استخوان به کارگردانی فرهاد علیزاده آهی در سال ۱۳۸۶

حضور مهدی پاکدل در تله فیلم دوباره بهار به کارگردانی راما قویدل در سال ۱۳۸۷

حضور مهدی پاکدل در تله فیلم عزیزی که ناپدید شد به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۸۸

حضور مهدی پاکدل در تله فیلم هویت به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۹

مهدی پاکدل در شبکه نمایش خانگی

مهدی پاکدل در شام ایرانی به کارگردانی بیژن بیرنگ در سال ۱۳۹۰

مهدی پاکدل در وقت خواب در سال ۱۳۹۵

تئاترهای مهدی پاکدل

تئاتر جنبش انفیه در کلکته مهدی پاکدل به کارگردانی سیروس شاملو در سال ۱۳۷۶

تئاتر ریچارد سوم مهدی پاکدل به کارگردانی داوود رشیدی در سال ۱۳۷۸

تئاتر سیاها مهدی پاکدل به کارگردانی حامد محمد طاهری در سال ۱۳۷۸

تئاتر بعد از مگریت مهدی پاکدل به کارگردانی مریم مجد در سال ۱۳۷۹

تئاتر دیر راهبان مهدی پاکدل به کارگردانی فرهاد مهندس پور در سال ۱۳۸۰

تئاتر پای دیوار بزرگ شهر مهدی پاکدل به کارگردانی حسن معجونی در سال ۱۳۸۱

تئاتر قهوه تلخ مهدی پاکدل به کارگردانی شبنم طلوعی در سال ۱۳۸۲

تئاتر روی زمین مهدی پاکدل به کارگردانی افروز فروزند در سال ۱۳۸۲

تئاتر بی شیر و شکر مهدی پاکدل به کارگردانی مهرداد ضیایی و حمید امجد در سال ۱۳۸۳

تئاتر همسایه آقا مهدی پاکدل به کارگردانی حسین کیانی در سال ۱۳۸۵

تئاتر می خوام بخوابم مهدی پاکدل به کارگردانی رضا گوران در سال ۱۳۸۶

تئاتر یرما مهدی پاکدل به کارگردانی رضا گوران در سال ۱۳۸۶

تئاتر ماچیسمو مهدی پاکدل به کارگردانی محمد یعقوبی در سال ۱۳۸۷

تئاتر خشکسالی و دروغ مهدی پاکدل به کارگردانی محمد یعقوبی در سال ۱۳۸۸

تئاتر اهل قبور مهدی پاکدل به کارگردانی حسین کیانی در سال ۱۳۸۸

تئاتر داستان یک پلکان مهدی پاکدل به کارگردانی رضا گوران در سال ۱۳۸۸

تئاتر نوشتن در تاریکی مهدی پاکدل به کارگردانی محمد یعقوبی در سال ۱۳۸۹

تئاتر حضرت والا مهدی پاکدل به کارگردانی حسین پاکدل در سال ۱۳۸۹

تئاتر برهان مهدی پاکدل به کارگردانی محمد یعقوبی در سال ۱۳۹۱

تئاتر امر ملوکانه مهدی پاکدل به کارگردانی حسین پاکدل در سال ۱۳۹۴

تئاتر کنسرت نمایش سی مهدی پاکدل به کارگردانی علی اصغر دشتی در سال ۱۳۹۶

تئاتر وقتی کبوترها ناپدید شدند مهدی پاکدل به کارگردانی هستی حسینی در سال ۱۳۹۸


مطالب مشابه : بیوگرافی مانیا علیجانیبیوگرافی بهنام بانی و شکیب شجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.