پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی شکیب شجره در سریال هیولا

عکس و بیوگرافی شکیب شجره در سریال هیولا

شکیب شجره ویکی پدیا , همسر شکیب شجره
سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری چند وقتی است که از طریق شبکه نمایش خانگی مخاطبان را به خود جلب کرده است. یکی از بازیگران سریال هیولا شکیب شجره است.

 شکیب شجره و صدرالدین شجره دارای نسبت فامیلی هستند. او برادرزاده صدرالدین شجره است. متاسفانه مدتی پیش دنیای هنر کشورمان صدرالدین شجره را از دست داد.

در مورد زندگی خصوصی شکیب شجره اطلاعات زیادی منتشر نشده است و این در حالی است که درباره شکیب شجره و همسرش در مورد سال تولد شکیب شجره و… برای بسیاری مخاطبان و هواداران او سوال وجود دارد. ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا اطلاعات پراکنده در مورد او را گردآوری کنیم و از جمله آدرس پیج اینستاگرام شکیب شجره را منتشر کرده ایم. ما را همراهی کنید.


بیوگرافی کامل شکیب شجره

در مورد این که شکیب شجره در چه تاریخی به دنیا آمده است اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما همین قدر می دانیم که او در تاریخ ۲۷ مرداد ماه به دنیا آمده است. در مورد اینکه او اصالتا اهل کدام شهر است باید گفت از آنجایی که عموی شکیب شجره در خرمدره زنجان متولد شده است، احتمالا ایشان اصالتا اهل خرمدره زنجان می باشند. این بازیگر جوان کشورمان اطلاعات زیادی در مورد خودش منتشر نکرده است.

بازی در نقش داوود بیزاکودیل در سریال هیولا

شکیب شجره از جمله از هنرمندان و بازیگرانی است که مدتها است که در عرصه تئاتر فعالیت دارد و در عرصه هم موفق ظاهر شده است.

این روزها در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری شکیب شجره موفق شده است تا نظر مخاطبان را به خود و استعدادهای هنری که دارد جلب کند. اگر شما هم این سریال را دنبال کرده باشید می دانید که شکیب شجره بازیگر نقش داوود بیزاکودیل است.

در ابتدا شکیب شجره در سریال هیولا ایفاگر نقش یک دارو فروش در خیابان ناصر خسرو بود. او در این نقش داوود بیزاکودیل نام داشت. بعد در ادامه این سریال او به عنوان مشاور املاک بازی اش را ادامه داد. نکته جالب این داستان با بازی شکیب شجره آن است که او در اواخر داستان تصمیم می گیرد که با وجود اختلاف سنی زیادی که با مهری مادر هوشنگ شرافت دارد، با او ازدواج کند. گفتنی است که بازیگر نقش مهری گوهر خیراندیش است.

فیلم های شکیب شجره , شکیب شجره در هیولا

تحصیلات شکیب شجره

شکیب شجره تحصیل کرده رشته بازیگری در کشور استرالیا است. شجره تدریس هم می کند. در این مورد باید بدانید که او مدرس ورک شاپ ها و همایش های آموزش آزادسازی و مهار مکانیزم انرژی از طریق تنفس در بدن بازیگر با متد امیم ترا است.

شکیب شجره عضو رسمی بازیگری انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران هم هست و علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی هم فعال است و مهارت خاصی در نوازندگی پیانو دارد.


ازدواج شکیب شجره

در مورد این که شکیب شجره ازدواج کرده است یا نه اطلاعاتی منتشر نشده است و ظاهرا او هنوز مجرد است. اگر اطلاعاتی در مورد شکیب شجره و همسرش منتشر شود حتما در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

اسم واقعی داوود بیزاکودیل سریال هیولا

شکیب شجره و صدرالدین شجره

شکیب شجره نسبت فامیلی با صدرالدین شجره دارد. او برادرزاده صدرالدین شجره است. مرحوم شجره گوینده، مجری، دوبلور، کارگردان و بازیگر کشورمان بود که پس از سپری کردن یک دوره بیماری سخت در سال ۱۳۹۷ فوت کرد.

در ادامه دلنوشته شکیب شجره برای فوت عمویش را می خوانید :

عمو صدرالدین شجره جان…. واقعا عاشقانه به من لطف کردید… و همیشه مدیونتون هستم…. عاشقانه دوستون داشتم و دارم…. اجرای اژدهاک که به ما لطف کردید و کنار ما بودید را تا آخر عمر فراموش نمیکنم…. در خاطرم، در جانم ، در وجودم می ماند … شما زنده هستید… مرگ پایان نیست…. من باور نمیکنم که دیگه نیستید… باورش سخته خیلی..

اینستاگرام شکیب شجره

شکیب شجره هم مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است. از جمله شکیب شجره در اینستاگرام پیجی دارد که در آن در مورد جدیدترین کارهای هنری خود هوادارانش را مطلع می کند و همینطور عکس های جدید خود را منتشر می کند. آدرس پیج شکیب شجره shakibshajareh@ است و شما هم اگر طرفدار این بازیگر هستید می توانید او را فالو کرده و در جریان فعالیتهای تازه او قرار بگیرید.


شکیب شجره , بیوگرافی شکیب شجره

فیلم شناسی شکیب شجره

تئاترهای شکیب شجره

بازی شکیب شجره در تئاتر ماراساد

بازی شکیب شجره در تئاتر اژدهاک

بازی شکیب شجره در تئاتر تهوع،

بازی شکیب شجره در تئاتر آدم آدم است

بازی شکیب شجره در تئاتر آلبوم حشرات

بازی شکیب شجره در تئاتر آشغال مرد

بازی شکیب شجره در تئاتر بیدرمن و آتش افروزان

بازی شکیب شجره در تئاتر شاتر شیطان

بازی شکیب شجره در تئاتر دکتر برا چی؟

فیلم های سینمایی شکیب شجره

بازی شکیب شجره در فیلم سینمایی خوب، بد، جلف با نام ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسمخانی

شکیب شجره در نمایش خانگی

بازی شکیب شجره در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری


مطالب مشابه : بیوگرافی مانیا علیجانیزندگی هنری حمید هیراد و مجید نوروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.