پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مانیا علیجانی در سریال هیولا

عکس و بیوگرافی مانیا علیجانی در سریال هیولا

عکس مانیا علیجانی , فیلم های مانیا علیجانی
در فیلم های ایرانی خردسالان هم مانند بازیگران بزرگسال ایفای نقش می کنند که برخی از آنها بسیار پیشرفت کرده  و مورد توجه مخاطبان و فیلم سازان قرار می گیرند.

از جمله این بازیگران خردسال، مانیا علیجانی است. این روزها همه ما مانیا علیجانی در سریال هیولا می بینیم. این سریال به کارگردانی مهران مدیری است و از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مانیا علیجانی کیست؟ اگر اینطور است ما را با این مقاله از پارسی نو همراهی کنید تا بیوگرافی کامل مانیا علیجانی را مطلع شوید. در همین مقاله آردس پیج اینستاگرام مانیا علیجانی را هم درج کرده ایم.

بیوگرافی کامل مانیا علیجانی

یکی از معروف ترین بازیگران خردسال ایرانی مانیا علیجانی است. این روزها مانیا در سریال پر مخاطب هیولا به کارگردانی مهران مدیری در نقش هاله دختر هوشنگ شرافت ایفای نقش می کند.

این بازیگر خردسال در تاریخ ۲۵ تیر ماه از سال ۱۳۸۷ در تهران به دنیا آمده است. مانیا علیجانی در حال حاضر دانش آموز است و در کنار تحصیل کار بازیگری هم می کند.مانیا هم در تلویزیون و هم در سینما فعالیت دارد. از مهم‌ترین آثار این بازیگر کوچک می‌توان به ایفای نقش در فیلم خرگیوش، بازی او در فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم و همینطور بازی او در فیلم آذر اشاره کرد.

مانیا علیجانی و علایق شخصی اش

مانیا بازیگر خردسال کشورمان به ورزش علاقه دارد و در بین انواع ورزش ها به ورزش های اسکی و شنا علاقه دارد. او گفته است که خیلی دوست دارد تا یک روز هم به فضا سفر کند! مانیا در عرصه موسیقی هم فعال است و پیانو را خوب می نوازد.

او در بین بازیگران برخی را بیشتر دوست دارد و بازی آنها را دنبال می کند. از جمله او ترانه علیدوستی، سارا بهرامی و مهناز افشار را دوست دارد. او گفته است که آرزو دارد تا با شهاب حسینی بازی کند. مانیا علیجانی گفته است که دوست دارم سوپر استار شوم. او گفته است که آنقدر تلاش می کنم تا بتوانم در سن ۲۰ سالگی جایزه اسکار را دریافت کنم.

مانیا علیجانی چگونه بازیگر شد؟

وقتی که مانیا علیجانی هفت ساله بود، برای اولین بار بازی در سینما را تجربه کرد و در سال ۱۳۹۴ در فیلم سینمایی خانه ‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی ایفای نقش کرد. از آنجایی که بازی در این فیلم اولین تجربه هنری او به شمار می آید بنابراین در مقایسه با بازی او در فیلم های دیگر از جمله خرگیوش چندان درخششی نداشت.  اما موفق شد تا همکاری با بازیگران مطرحی چون مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی و آرش مجیدی را تجربه کند.

مانیا علیجانی در خرگیوش

مانیا علیجانی در سال ۱۳۹۵ در فیلم سینمایی خرگیوش ایفاگر نقش مهمی بوده است که موفق شد با استعداد و مهارت خاص خود هم از عهده این نقش برآید و هم برای خودش در میان مخاطبان سینما جایی پیدا کند. او در این فیلم با مانی باغبانی همکاری کرده است و همچنین موفق شد تا در این فیلم در کنار بازیگرانی چون مینا ساداتی، جواد عزتی، بابک حمیدیان و همایون ارشادی تجربه های بیشتری کسب کند.

مانیا علیجانی در فیلم سینمایی خیابان چهل و یکم

مانیا در هر فیلمی که بازی کرده است نبوغ خود را نشان داده و همکارانش هم این استعداد او را تایید کرده اند. از جمله هومن بهمنش فیلمبردار فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم در مورد استعداد بازی مانیا علیجانی می گوید : « استعداد مانیا به حدی است که برخی اوقات تصور می کردم ترانه علیدوستی در جلوی دوربین مشغول بازی است!» او گفته است که مانیا زمانی که تصور کرد ما اصطلاحی را به کار برده ایم و او را فریب داده ایم، ناراحت شد و از ما خواست تا هر چه که نیاز است به او بگوییم تا او هم بازی کند. او می گفت با من مثل بازیگران حرفه ای رفتار کنید!

اسم واقعی هاله در هیولا مانیا علیجانی

سخت ترین تجربه بازی مانیا علیجانی

مانیا علیجانی بازی در فیلم سینمایی تابستان داغ را یکی از سخت ترین تجربه های بازی خود دانسته است. او در این مورد گفته است که چون باید حسی این نقش را بازی می کردم، کمی برایم سخت بود. گفتنی است که مانیا در سال ۱۳۹۵ که در این فیلم بازی کرده است، در سه فیلم دیگر هم نقش داشته و خلاصه سال پر کاری داشته است.

مانیا علیجانی و بازی در تئاتر

مانیا علیجانی و بازی در تئاتر

مانیا علیجانی تجربه بازی در تئاتر را هم دارد و در این عرصه هم مانند سینما خوش درخشیده است.

از جمله تجربه بازی تئاتر مانیا، بازی او در تئاتر ترانه های قدیمی پیکان جوانان است. این تئاتر در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی محمد رحمانیان روی صحنه رفته است. همچنین او در نمایش شیرهای خان بابا سلطنه در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی افشین هاشمی هم بازی کرده است.


مانیا علیجانی در سریال هیولا

مانیا تجربه همکاری با مهران مدیری را هم در کارنامه هنری خود دارد.این همکاری باعث شد تا او در سال ۱۳۹۷ نخستین تجربه خود را در سریال شبکه خانگی هم در کارنامه خود ثبت کند. او در سریال مهران مدیری به نام هیولا به کارگردانی مهران مدیری در نقش دختر هوشنگ ایفای نقش کرده است. او نقش هاله را در این سریال بر عهده دارد.

مانیا در هیولا ایفاگر نقش دختر هوشنگ شرافت است که هاله نام دارد و یک دختر سر و زبان دار و به قول امروزی ها یک دختر دهه هشتادی است که دغدغه های خاص خودش را دارد و از وضعیت زندگی کنونی اش رضایت ندارد و مدام به پدر و مادرش غر می زند و خواسته هایش را مطرح می کند!

مانیا در این سریال پر مخاطب شبکه نمایش خانگی همبازی گوهر خیراندیش، فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی و سایر بازیگران نامی کشورمان است.

اینستاگرام مانیا علیجانی

این هنرمند خردسال کشورمان در اینستاگرام دارای یک پیجی است. آدرس پیج اینستاگرام مانیا علیجانی mania_alijani@ است که اگر تمایل داشته باشید می توانید او را فالو کرده و در جریان فعالیت های جدید این بازیگر خردسال قرار بگیرید.


مطالب مشابه : بیوگرافی مهدی احمدوندبیوگرافی حمید هیراد و بیوگرافی مجید نوروزی

یک دیدگاه

  1. موفق باشی مانیا جان .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.