پارسی نو / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم و سریال / داستان، زمان پخش و بازیگران سریال شرایط خاص

داستان، زمان پخش و بازیگران سریال شرایط خاص

معرفی سریال شرایط خاص
سریال شرایط خاص که با نام اولیه کلاف های رنگی معرفی شده بود، قرار است بعد از پایان یافتن سریال حوالی پاییز از شبکه سه سیما پخش شود. این سریال به کارگردانی وحید امیر خانی و با مضمونی طنز ساخته شده است.

زمان پخش سریال شرایط خاص

با تغیراتی که در کنداکتور شبکه سه ایجاد شد و طبق آخرین خبرها قرار است سریال شرایط خاص بعد از اتمام سریال حوالی پاییز پخش شود. تاریخ دقیق شروع سریال متعاقبا اعلام خواهد شد. ساعت پخش سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما خواهد بود. این سریال در ابتدا قرار بود در ۱۵ قسمت ساخته شود اما براساس ظرفیت های فیلمنامه تعداد قسمت های سریال تا ۲۲ قسمت افزایش یافت.

تغییر در زمان پخش سریال

این سریال که قرار بود در پاییز ۹۷ پخش شود بنا به دلایلی پخش این مجموعه به بعد از نوروز سال ۹۸ و احتمالا تا قبل از ماه مبارک رمضان موکول شد.


داستان سریال طنز شرایط خاص

این سریال یک کمدی قصه‌ گوی موقعیت است و نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌ شود. تازه‌ ترین سریال کمدی تلویزیون، مجموعه‌ ای پربازیگر و پرلوکیشن است که در بیش از ۱۰۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران و حومه جلوی دوربین رفته و عوامل آن حتی در ایام نوروز سال ۱۳۹۷ هم مشغول کار بودند و قرار است اواخر پاییز امسال بروی آنتن شبکه سه سیما برود.

داستان سریال طنز شرایط خاص


اسامی بازیگران سریال شرایط خاص

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور و اسدالله یکتا ترکیب بازیگران سریال شرایط خاص را تشکیل می‌دهند.


عوامل سریال طنز شرایط خاص

عوامل سریال تلویزیونی شرایط خاص عبارتند از؛ کارگردان: وحید امیرخانی، تهیه‌ کننده : سیدمرتضی فاطمی،مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، تدوین: خشایار موحدیان، طراح گریم و چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمدرضا امامی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار تولید: حمید سرپیران، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا.

اسامی بازیگران سریال شرایط خاص


وحید امیرخانی کارگردان سریال شرایط خاص

وحید امیرخانی که پیش از این فیلم سینمایی کمدی در مدت معلوم را کارگردانی کرده بود و توانست در گیشه سینماها موفق باشد، در تازه ترین تجربه کمدی خود به سراغ ساخت یک مجموعه تلویزیونی رفته و سریال شرایط خاص را کارگردانی کرده است.


عکس های بازیگران و پشت صحنه سریال شرایط خاص

عوامل سریال طنز شرایط خاص عکس های بازیگران سریال شرایط خاص

در این سریال، کامبیز دیرباز پس از مدت ها دوری از کمدی تلویزیونی، مجدداً در نقش اصلی یک سریال طنز بازی کرده است.

ساعت پخش و تکرار سریال شرایط خاص عکس سریال شرایط خاص سریال شرایط خاص کی پخش میشود داستان و بازیگران سریال طنز شرایط خاص بهرام افشاری و کامبیز دیرباز سریال شرایط خاص

این سریال طنز با بازی کامبیز دیرباز و بهرام افشاری در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید و برای پخش در شب‌ های پاییز و زمستان ۹۷ آماده شده است. شرایط خاص یک کمدی موقعیت است که بخشی از این موقعیت با جابه‌جایی شخصیت در طول داستان رخ می‌ دهد.

این سریال نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و مضامین اجتماعی با زبانی طنز در آن طرح می‌شود. شرایط خاص دارای خمیرمایه طنز است و مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت استوار است تا طنز کلامی، بر همین اساس مخاطب با دیدن آن حال خوبی پیدا می‌ کند.


مطالب مشابه : دانلود تمام قسمت های سریال ممنوعه