پارسی نو / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم و سریال / دانلود فیلم سینمایی دشمن زن (ژانر کمدی رمانتیک)

دانلود فیلم سینمایی دشمن زن (ژانر کمدی رمانتیک)

دانلود فیلم دشمن زن جدید
فیلم دشمن زن اولین فیلم کمدی کریم امینی است. محمدحسین فرحبخش و عبدالله علیخانی تهیه کنندگان این فیلم می باشند. این فیلم در سال ۱۳۹۶ تولید شده است. حضور جواد یساری خواننده قدیمی ایران در این فیلم جزو بخش هی جذاب این فیلم است. فیلم دشمن زن از ۲۳ خرداد ۹۷ در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است


خلاصه داستان فیلم دشمن زن

فیلمنامه دشمن زن نوشته امير حسين نجف پور بر اساس داستانی از بهنام ساعد است و در خلاصه داستان فیلم دشمن زن آمده‌ است : چرا هرچی دشمن زنه بعد از یه مدت توزرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟.

دشمن زن فیلمی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی امیرحسین نجف‌پور و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌ بخش و عبدالله علیخانی ساخته سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌ است. این فیلم کپی برداری از فیلم مهمان با بازی ناصر ملک مطیعی عزیز هست. منتقدان بد نیست فیلم های قدیمی هم حتما نگاه کنند.


دانلود قانونی فیلم دشمن زن

 #

با کیفیت ۴۸۰

 با کیفیت ۷۲۰

 با کیفیت  ۱۰۸۰

 با کیفیت ۴k

دانلود و خرید

لینک دانلود

۳٫۰۰۰ ت

لینک دانلود

۳٫۵۰۰ ت

لینک دانلود

۴٫۰۰۰ ت

لینک دانلود

۴٫۵۰۰ ت


دانلود فیلم دشمن زن کاملدانلود قانونی فیلم دشمن زن با لینک مستقیم

اسامی بازیگران فیلم دشمن زن

سام درخشانی، گوهر خیر اندیش، بهاره كیان افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس،احمد موسوی ،حسین صفاریان، شیرین صفری ،هاوار قاسمی، الهام مصطفایی،سعید روشن با حضور امیر حسین آرمان ، سیروس همتی و سپیده مرادپور ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.


صحنه ایی از فیلم دشمن زن

رونمایی از پوستر رسمی فیلم دشمن زن

رونمایی از پوستر رسمی فیلم دشمن زن

پوستر فیلم سینمایی دشمن زن به کارگردانی کریم امینی با طرحی از بهزاد خورشیدی رونمایی شد.

به گزارش مشاور رسانه ای فیلم، فيلم سينمايي «دشمن زن» كه در سكوت خبری تولید شده است پس از فیلم سینمایی «تگزاس» در گروه سینمایی ماندانا اکران خود را آغاز می کند.

دشمن زن اولین ساخته كريم امينی در ژانر كمدی – رمانتیک و محصول موسسه سینمایی پویا فیلم به تهیه كنندگی مشترک عبداله علیخانی و حسین فرح بخش است.


نقد فیلم سینمایی دشمن زن

این فیلم توسط برخی منتقدان سینما مورد نقد قرار گرفت. یکی از منتقدان در مورد آن نوشت : اگر بخواهیم قضاوت عادلانه ای در مورد این فیلم داشته باشیم باید جدا از رخدادهای تکراری آن؛ کارگردان را به واسطه برخی از جسارتهایی که به خرج داده‌است تحسین نمود. چرا که توانسته‌است در چنین حال و هوائی تا مرز عقاید فمینیستی پیش برود و ظریفانه روی یک لبه تیز قدم بزند.


عوامل و دست اندرکاران « دشمن زن» عبارتند از :

کارگردان: کریم امینی، تهیه‌کنندگان: عبدالله علیخانی، حسین فرحبخش، نویسنده فیلمنامه: امیرحسین نجف پور، مشاور کارگردان: محسن قرایی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح چهره پردازی: امید گل‌زاده، موسیقی: محمد احمدی، اصلاح رنگ: حمیدرضا فتوره‌چیان، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: رامین غفوری، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: امیر رونقی، دستیار اول فیلمبردار: مجتبی شادرو، مدیر تولید: محمد عزت‌خانی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس: لیلا خوش کنار و مدیر تدارکات : مهدی عطایی


عکس هایی از بازیگران فیلم دشمن زن

فیلم سینمایی دشمن زن

کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی دشمن زن

سام درخشانی در دشمن زن هنرمندان فیلم دشمن زن

جواد یساری خواننده پیشکسوت در فیلم دشمن زن

حضور جواد یساری خواننده قدیمی

حسین فرحبخش درباره علت انتخاب جواد یساری خواننده قدیمی موسیقی برای حضور در فیلم «دشمن زن»، اظهار داشت: یساری از جمله خوانندگان مورد علاقه ام بود و به دلیل همسایگی با آنها همواره علاقه مند بودم اثری را با وجود این هنرمند قدیمی در سینما بسازم.

وی افزود: دوستی ما به گذشته باز می گردد و یساری علاوه بر موسیقی به همراه برادرانش ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کرد.

کارگردان فیلم «خصوصی» درباره حواشی مبنی بر ممنوع الکار بون یساری، توضیح داد: این خواننده هیچ گاه و از سوی هیچ ارگان قضایی، امنیتی، اجرایی و فرهنگی ممنوع الکار نبوده است، بنابراین ما هم بدون هیچ مشکلی از او برای حضور در فیلم دعوت کردیم.
فرحبخش گفت : کار نکردن یساری خودخواسته بوده است و او در واقع در این فیلم نقش خودش را بازی می کند که به عنوان یک خواننده قدیمی در یک کافه در حال آواز خواندن است.

وی با اشاره به اینکه تا به حال اعتراضی به ما درباره حضور یساری در فیلم نشده است، خاطرنشان کرد: «دشمن زن» یک کمدی رومانتیک است که خوشبختانه طی چند روز نمایش مورد توجه مخاطب قرار گرفته است.

عکس بازیگران فیلم دشمن زن فیلم دشمن زن جواد یساری خواننده

جواد یساری در اکران خصوصی دشمن زن پس از چهل سال با مردم دیدار کرد.

جواد یساری در فیلم دشمن زن فیلم دشمن زن


تیزر فیلم سینمایی دشمن زن


همچنین ببینید : دانلود فیلم به وقت شام و دانلود سریال ممنوعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.