پارسی نو / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم و سریال / داستان و اسامی بازیگران سریال حوالی پاییز

داستان و اسامی بازیگران سریال حوالی پاییز

بازیگران سریال حوالی پاییز
سریال حوالی پاییز با مضمونی عاشقانه اولین ساخته حسین نمازی و بر اساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات بعد از اتمام سریال دلدادگان از شبکه سه پخش خواهد شد. زمان پخش ، داستان و اسامی بازیگران در ادامه ملاحظه کنید.

سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز ، ملودرامی عاشقانه است که بر اساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات ، به قلم حسین نمازی نگارش شده است. این سریال به تهیه‌ کنندگی سعید پروینی یکی از سریالهایی است که قرار است از شبکه سه پخش شود و طبق برنامه کنداکتور سریال جلو برود و پخش شود.

شبکه سه که بیشتر آن را ورزشی می‌ شناسیم این روزها سریال دلدادگان را با بیشترین مخاطب دنبال می‌کند و این سریال به مراحل پایانی پخش خود رسیده و قرار است که سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی جایگزین آن شود.

ساعت پخش و تکرار سریال حوالی پاییز

چیزی که شاید هر مخاطبی را نسبت به شبکه‌ ها متعهد می‌کند برنامه‌ های مورد علاقه خود است که از آن شبکه می‌بیند. شبکه سه هم این چند سال اخیرتوانسته رضایت مخاطبان سریال و مخاطبان فوتبالی را هم‌زمان داشته باشد.

این اواخر سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی از این شبکه پخش شد که هم‌زمان با فوتبال زمان پخش این سریال جلو و عقب می‌ افتاد و شاید این زمان باعث سردرگمی مخاطب سریال و همینطور گلایه‌های کارگردان آن شده باشد.

اما این را نمی‌ توان قبول کرد که سریال قربانی فوتبال شده است چرا که از ابتدای کار شبکه سه از گذشته تاکنون بنا بر پخش فوتبال‌‌ های جذاب بوده که بیشتر مخاطب جوان و ورزش‌دوست و فوتبالی را پوشش داده است و طبق همین قرار است که اگر هر سریالی هم بیاید قطعاً ورزش به‌ خصوص فوتبالی جذاب باشد و تداخل ایجاد شود به‌صورت اقتضایی در جلسه کنداکتور تصمیم می گیرند که فوتبال نمایش داده شود کما‌ اینکه این سریال با بیشترین استقبال هم روبه‌رو شده باشد البته باید در نظر داشت که این تصمیم جلسه کنداکتور شبکه است نه فرد خاص یا برنامه خاصی.

ساعت پخش سریال حوالی پاییز


داستان سریال حوالی پاییز

داستان سریال حوالی پاییز درخصوص عشق جوانی ایرانی به یک دختر عرب است که نویسندگی آن را حسین نمازی براساس طرحی از معصومه بیات برعهده داشته است.


زمان پخش سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز که در ابتدا با نام بازگشت کار خود را شروع کرد ، جایگزین سریال دلداگان خواهد شد. این سریال قرار است از ۶ آبان ماه در ۲۱ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر شب بجز جمعه‌ ها ساعت ۲۰:۴۵ شبکه سه سیما و تکرار آن روز بعد ساعات ۳:۰۰، ۹:۳۰، ۱۴:۳۰ خواهد بود.

هدی آذرپندار سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه، در خصوص روند تولید و پخش سریال های این شبکه سه گفت : با پایان سریال دلدادگان در انتهای مهر، پخش سریال حوالی پاییز از هفته اول آبان آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: سریال حوالی پاییز حول داستان عاشقانه ایرانی – عربی با محوریت مسائل روز پیش می رود. از یک بازیگر زن عرب هم در این سریال استفاده شده است.


اسامی بازیگران سریال حوالی پاییز

ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان، سیامک ادیب و حمیدرضا متقی ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند. آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی که نقش دختر عرب را بازی می کند نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است.

اسامی بازیگران سریال حوالی پاییز


عوامل سازنده سریال حوالی پاییز

سایر عوامل سریال حوالی پاییز عبارتند از نویسنده و کارگردان : حسین نمازی، تهیه کننده : سعید پروینی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، تدوین : مهدی حسینی‌ وند، صداگذار : امین شریفی، آهنگساز: مسعود سخاوت‌ دوست، دستیار اول کارگردان : ایمان غیرتمند، مدیر برنامه‌ ریزی : علی جودی، مدیران صدابرداری: فرشید احمدی و سعید احمدی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: داود جمشیدی، منشی صحنه : آرزو قربانی، دستیار تهیه‌کننده : پویا خسروی، عکاس : پوریا رفیعی‌زاده، مدیر روابط عمومی : هادی فیروزمندی.

عوامل سریال حوالی پاییز


عکس بازیگران سریال حوالی پاییز

بازیگران سریال حوالی پاییز خلاصه داستان سریال حوالی پاییز عکس بازیگران سریال حوالی پاییز ساعت تکرار سریال حوالی پاییز

پشت صحنه سریال حوالی پاییز

نقش لیلا اوتادی در سریال حوالی پاییز

لیلا اوتادی در سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز حسین مهری در سریال حوالی پاییز

حسین مهری و آن ماری سلامه بازیگر لبنانی در حوالی پاییز

تیزر سریال حوالی پاییز


مطالب مشابه : سریال ممنوعه – بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.