پارسی نو / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم و سریال / زمان پخش ، تکرار و خلاصه قصه سریال پدر

زمان پخش ، تکرار و خلاصه قصه سریال پدر

قصه سریال پدر
سریال پدر از ۲۵ تیر ماه ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما رفته است. سریالی که کمی خط قرمز‌ های تلویزیون را بازتر کرده و باعث شده کلیپ های کوتاه این سریال سر از شبکه های اجتماعی پیدا کند و مردم بیش از گذشته سریال‌ های تلویزیون را تماشا کنند

سریال پدر چند قسمت دارد ؟

این سریال ابتدا قرار بود در رمضان ۹۷ و در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ایی پخش شود اما بعد از حذف از کنداکتور شبکه دو در ماه رمضان، زمان هر قسمت و تعداد قسمت های افزایش یافت و در نهایت این سریال ۴۵ قسمتی شد. مجری طرح سریال پدر موسسه رسانه مهر طاها می باشد.


مهدی سلطانی در سریال پدر

داستان سریال پدر

در خلاصه قصه این سریال آمده : ماجرای دختری جوان و شروری که حین انتقامی ساده در دانشگاه دلباخته پسر همکلاسی اش بنام حامد می‌ شود و به یکباره تحولی عمیق در زندگی‌ اش روی می‌دهد، در طرف مقابل حامد سریال پدر نیز درگیر این ماجرای عاطفی می‌ شود. حامد به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌ گیرد.


نیما رئیسی در سریال پدراسامی بازیگران سریال پدر

بازیگران اصلی سریال : سینا مهراد در نقش حامد ، با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان.

نام عوامل سازنده سریال پدر

طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا | کارگردان: بهرنگ توفیقی | همکار نویسنده: سید حسین امیرجهانی | مدیرتصویربرداری: بهنام کریمی | تصویربردار: سامان عمارفطرت | تدوین: امیرشیبان خاقانی | طراح صحنه و لباس: محسن شریفی | طراح گریم: مهرنوش طبیبی | صدابردار: امیر حاتمی | مدیرتولید: افشین قلی پور | روابط عمومی: مریم عرفانیان | عکاس: محمد دارایی.

زمان پخش و تکرار سریال پدر

این سریال در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش میشود. بازپخش های آن در ساعت : ۰۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۱۵ روز بعد خواهد بود. همچنین در روزهای پنجشنبه پخش خلاصه هفتگی آن در ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.


نظر ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا، درباره سریال پدر :

قسمت اول سریال پدر به شکلی است که گویی قسمت آخر است یعنی قصه از آخر به اول روایت شده است. نمی‌ توان گفت : قسمت اخر مخاطب را غافلگیر نخواهد کرد، اما از قسمت ۱۸ سریال پدر به بعد مخاطب با داستان‌های متفاوتی روبرو خواهدشد.

پیام هایی که دریافت کرده‌ام مثبت بوده، کسانی هم که حتی تیزر کار را دیدند دوست داشتند. فرم قصه سریال “پدر” به گونه ای است که در قسمت ابتدایی سریال آخر آن مشخص است اما با سیر روند داستان که قسمت به قسمت طی می‌شود، مخاطبان با سوالات و جذابیت هایی احاطه می شوند که باعث دنبال کردن آنها برای رسیدن به جواب هایشان است.

اولین سکانسی که برای بعد از مرگ حامد داشتم سر نماز بودم و بچه در حال گریه است و من به او توجهی نمی‌کنم. خدا را شکر تا امروز مرگ هیچ کدام از عزیزانم را تجربه نکرده ام یعنی در شرایطی نبوده ام که ببینم یکی از آدم‌ های نزدیکم فوت کنند به همین خاطر خیلی برایم این صحنه سخت بود. این که چگونه باور کنم کسی که خیلی دوستتش داشته ام و پدر و مادرم و همسرم را از دست بدهم. این سکانس سخت‌ ترین سکانس بود.

زمان پخش و تکرار سریال پدر

تاکنون درباره ادامه دار بودن سریال پدر و فصل دوم آن حرفی به میان نیامده است اما این موضوع بعید نیست و ادامه دار بودن آن محتمل است چون قصه سریال پدر قابلیت ادامه دار بودن را دارد.

سریال پدر قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود، بنابراین به شکل سخت و طاقت فرسا کار می کردیم یعنی روزی ۱۸ ساعت فیلمبرداری انجام می‌شد برای این که سریال را به ماه رمضان برسانیم، این روند تا دو روز قبل از ماه رمضان ادامه داشت.

شرایط سخت فیلمبرداری برای عوامل به دلیل این که تجربه کار در گذشته را داشتند عادت بود اما برای من که اولین تجربه بازیگری ام بود استرس زا و سخت بود. در چنین شرایطی اما همه عوامل دلسوزانه و گرم و صمیمی در کنار هم کار می‌کردند. یعنی خستگی وجود داشت اما به دلیل انرژی جمع همه حال خوبی داشتند.

حامد و لیلا در سریال پدر

شخصیت لیلا در سریال پدر آرامش را در خانواده حامد می‌بیند، در حالی که این آرامش در خانه خودش نبود. این شخصیت پیش از این که تغییر کند و در جریان زندگی قرار گیرد حال و هوای خانواده حامد را دوست دارد. وجود خانواده‌ای مثل خانواده حامد در دنیای امروز کم است.

اگر خانواده حامد را معیار قرار دهیم با نگاهی به جامعه کنونی می بینیم که هر کس برای خودش زندگی می کند، همسران در یک خانه زندگی می کنند اما از هم دور هستند و حواسشان نیست که خانواده هستند و باید به هم محبت کرده و توجه داشته باشند.

سینا مهراد از سنین کودکی تا کنون تجربه بازی دارد و این تجربه به او در اجرای نقش کمک می کند. مهراد بازیگر خوبی در بازی است به شکلی که هر انرژی که بین من و او در اجرای نقشهایمان رد و بدل می شد دوطرفه بود. یعنی اگر من به او در اجرای نقش انرژی می دادم او نیز این انرژی را به من منتقل می کرد. هر دو هوای هم را در بازی داشتیم و فضای همکاری بسیار خوب بود. منبع : خبرگزاری میزان


قسمت آخر سریال پدر

حامد عنقا نویسنده سریال پدر می گوید :

منظور از صحنه پرت شدن حامد از پنجره به این معنا نیست که چون رفتار او از پاکی و جلوگیری از گناه می آید لزوما باید همه مردها وقتی با دختر نامحرم مواجه می شوند خود را به بیرون پرتاب کنند. ممکن است غیرعاقلانه باشد اما او پسر ۲۰ ساله ای است که نه در زندگی اش دختر دیده است نه توانسته با دختر ارتباط برقرار کند و نه اهل دیالوگ برقرار کردن با دختر است.

اگر مهدی سلطانی این نقش را بازی نمی کرد اسم این نقش حاج علی نمی شد؛ یعنی اگر لحن او در دیالوگ ها با لحن پدر من همخوانی نداشت و اگر اصلا او حضور نداشت من نمی توانستم این نقش را با فردی دیگر بپذیرم.

برخی از کارهای من قصه هایی درباره قتل و جنایت و معماست و تم کنونی برخی از آثارم مثل «تنهایی لیلا» و «پدر» حال و هوای خانواده، مسجد و محله را دارد و از فضایی حسی برخوردار است. من براساس برخی نشانه گذاری ها راحت تر می نویسم و مثل برخی از نویسندگان نیستم که براساس بازیگر، قصه خود را می نویسند.

حامد عنقا در مقام نویسنده سریال پدر با اشاره به سکانسی که بارها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست و باعث خنده مخاطب شده است، اعلام کرد که در زمان ساخت این صحنه‌ها آگاه بوده که اتفاقاتی را در پی دارد و اظهار کرد : واقعیت این است که روزی که تصمیم گرفتیم این سکانس را بسازیم البته که حتما چشم‌ های من یک برق شیطنتی هم داشت می‌زد اما در نهایت تصمیم خیلی خوبی بود.

منبع : خبرگزاری مهر

اسامی بازیگران سریال پدر

عکس های بازیگران سریال پدر


فصل دوم سریال پدر ساخته خواهد شد

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و کارگردانی حامد عنقا پس از پخش از شبکه دوم سیما به یکی از سریال‌های جنجالی تلویزیون ایران تبدیل شد. این سریال تلویزیونی به تازگی به پایان رسیده است اما طبق اعلام حامد عنقا، نویسنده سریال، فصل دوم سریال پدر ساخته خواهد شد. عنقا نویسنده سریال در این باره می‌گوید :

خوشبختانه سریال پدر با پخش از شبکه دو سیما در بازه زمانی ۲۵ تیر تا ۷ شهریور خیلی زود به یکی از سریالهای پرمخاطب تلویزیون تبدیل شد که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

حامد عنقا در ادامه گفت :

پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده‌اند ادامه «پدر» با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

حامد عنقا که علاوه بر نگارش، تهیه‌کنندگی این سریال را هم برعهده داشت، گفت :

فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد.

عنقا مدتی پیش نیز گفته بود که سریال پدر،اسپین آف سریال تنهایی لیلا است. این سریال با بازی ریحانه پارسا، سینا مهراد، مهدی سلطانی و لعیا زنگنه ساخته شده است.


همچنین بخوانید : دانلود سریال ممنوعه تمام قسمت ها

40 دیدگاه‌ها

  1. ابراهیم محمودی

    سلام داستان سریال پدر داستانی متفاوت است و جذاب متاسفانه نویسندگان ما مقلد داستان همدیگرند بجای دلنشینی داستانهای پیش رو باعث ریزش بیننده و در دوران اعصاب خوردی اقتصاد این داستان نیز با عواطف انسانی شخصیت پدر که مردم با ان همزیستی میکنندمیجنگد این مشکل اکثر نویسندگان ماست فکر میکنند با این شیوه نخ نما شده جذاب نویسی میکنند متاسفانه بیننده چنین داستانی را نمیپسندد این فیلم متفاوت بود اگر پدر را پدر سالارنه تخریب نمیکردیم یا قصه عشق را بازیجه مال و طمع نمی کردیم قصه پسر عمو یکباره گم شد و علت مخالفت بیموردعمو و شغل وی و بیدروپیکری قانون ارتباط بی دلیل دوست و داماد پدر با عمو و پر رنگ سازی مادیگرایی و کم رنگ شدن قصه عشق و زندگی به نوعی با قشر مال اندوزان غیر مشروع همراه شده و به خوبی راههای قانون گریزی را اموزش میده و پدر نیز با تضمین خویش به راحتی باج به قانون گریزی میدهد هرچند آخر داستان بخوبی تمام شود متاسفانه اموزههای خوب با بداموزیهای فیلم جابجا شده با جمعی از جوانان فیلم را تماشا میکردم چون اکثرا بیکار بودند رفتار عمو وسخن مبلغ قابل ملاحضه حساب خیر خواهانه و خرید ماشین شیک توسط دوست پدر به اتفاق راه یکشبه ره صدساله رفتن راانتخاب کردند و از طرفی اعمال خیری به مراکز حمایتی میشه را با این گفتار مهر تائیدی بر سرقت از این نوع حسابها میزدند امیدوارم با این انتقاد دلخری ایجاد نشود ولی این قصه خوب شروع شد و داستان مادی فیلم را اول میاوردید و زیبایی داستان را در ذهن بیننده نابود نمیکردیدبا احترام به همه عوامل فیلمهای خوب و کارگردانی خوب در این فیلم تحسین برانگیزه ولی بی دقتی و کم تجربگی در نویسندگی و تهیه کنندگی بیشتر عامل این نواقص میباشد.

  2. سلام و عرض ادب سریال پدر بسیار عالی هست اما متاسفانه باید بیشتر روی فیلم نامش کار میشد چون واقعا میتونست جز بهترین ها باشه چون بازیگران واقعا عالی انتخاب شده بودن و همه دوسشون داشتن و بازی های موفقی داشتن و این خودش ی نقطه خیلی مثبتی بود اگه یکم بیشتر رو فیلم نامش کار میشد عالی میشد

  3. سلام و عرض ادب سریال پدر بسیار عالی هست اما متاسفانه باید بیشتر روی فیلم نامش کار میشد چون واقعا میتونست جز بهترین ها باشه چون بازیگران واقعا عالی انتخاب شده بودن و همه دوسشون داشتن و بازی های موفقی داشتن و این خودش ی نقطه خیلی مثبتی بود اگه یکم بیشتر رو فیلم نامش کار میشد عالی میشد درکل ممنون بابت سریال زیباتون من ک همه قسمت هارا همراه خانوادم دنبال میکنیم باسپاس

  4. سلام وعرض ادب دارم خدمت همه دستن درکاران سریال پدرسریال خوبیست من خانمم هرشب این سریال رادنبال میکنیم تشششششکرفراوان

  5. سریال خیلی عالی بود ما منتظر فصل دومش هستیم

  6. با سلام
    بنده هم بانظر آقای ابراهیم محمودی کامل موافقم
    نظرشان کاملا نظر بنده هم هست دیگه نا گفته‌ای باقی نگذاشته به نظرم
    سریال گیرایی بود ولی میتوانست قوی تر ادامه‌ بده که متاسفانه نشد . ولی در کل من دوست داشتم

  7. سلام من خواهش می کنم که در فصل دوم سریال پدر حامد زنده باشد ومانند قصه هایی که مردم می گویند حامد در روستایی باشد ودچار فراموشی باشد او فقط قرآن بخواند ودر یک روز که به تهران می آید لیلا را ببیند وهمه چیز به خاطرش بیاید اگر اینطور باشد ممنون می شوم.

  8. باز هم می گویم اگر حامد در سریال پدر زنده نباشد این سریال اهمیت چندانی ندارد اگر اینطور که در کاتر بالایی گفتم این سریال جذاب تر می شود وبینندگان زیادی راجذب می کند باتشکر

  9. سلام وعرض ادب ….فیلم پدر بهترین وتاثیر گذارترین فیلمی بود ک توعمرم دیدم هم اکنون هم از شبکه آی فیلم میبینمش امیدوارم فصل دومش ساخته بشه❤

  10. با سلام و تشکر از عوامل سریال پدر .اوایل داستان خوب بود ولی با مرگ حامد نگاه بیننده به فیلم تغییر پیدا کرد.ظاهرا نویسنده داستان علاقه زیادی به مرگ نقش مثبت فیلم دارند و مثل تنهایی لیلا دوباره داستان به مرگ ختم شد .امیدوارم فصل دوم با بازگشت و زنده بودن حامد به سریال بیننده امیدوار به پایان خوب باشد .در غیر اینصورت هیچ فیلمی را از آقای عنقا نمیبینند .

  11. واقعا فیلم بسیار بسیار زیبایی است و ازتمامیه عوامل این فیلم تشکرمیکنم

  12. باسلام وتشکر از عوامل سریلل پدر اوایل داستان بسیار عالی بود ولی با مرگ حامد دیدگاه ها تغییر کرد من از شما خواهش میکنم که حامد زنده باشه

  13. سلام سریال پدر فیلم بسیار زیبا و جذابی است اما با مرگ حامد دیگه اون جذابیتو نداره و مخاطب زیادی رو جذب نمیکنه خواهش میکنم که در فصل دوم حامد زنده باشه .

  14. خواهشا زمان دقيق پخش سريال رو بگين ما منتظريم ممنون از زحمات شما

    • سریال پدر از شبکه ای فیلم این روزها هر شب ساعت ۲۱ پخش میشود تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳

  15. خواهشا زمان دقيق پخش سريال رو بگين ما منتظريم ممنون از زحمات شما!!?????

  16. سلام اگر حامد زنده نباشه این یعنی اینکه ما هرچی‌زور میزنیم که به خواستمون برسیم اصلا به صلاحمون نیست و از طرفی اینکه تاخدا نخواد برگی از درخت نمی افته و کارخدا بوده ولی از دید مخاطب این ازدواج باعث مرگ اون سه نفرشده ماشاهد بودیم و ازدواجشون خیروصلاح نبوده ولی اگ اینطوره خب چرا لیلا پاک شده و ازحامد ب نیکی یاد کنه و اینکه اگر زنده باشه یعنی ازدواج اونا به خیرو صلاحشون بوده چون لیلا دخترپاکدامنی شده و یه زن عفیف چرا باید این زجرو تحمل کنه و زندگی خوبی نداشته باشه بس بهتره حامد زنده باشه تا خیروصلاح واقعا رقم بخوره چون اینجا این فقط سریاله و کارخدا ربطی نداره ولی ازدید مخاطب این معنیو میرسونه که نباید هرچی میخوایم بشه
    امیدوارم منظورمو رسونده باشم.
    درضمن اگر اقای مهدی سلطانی این پیامو دیدن بدونن ایشون تو این سریال نه تنها نقششون بلکه قیافشون کپی پدر من بود و چون من ب تازگی پدرمو ازدست دادم و فیلم پدرو سال ۹۸ دیدم از شبکه آی فیلم متاسفانه اصلا حال خوبی نداشتم واین دردو بدتر کرد .. ولی خیلی دوس داشتم بهشون بگم کاش میتونستم از نزدیک ببینمشون چون خیلی شباهت ب پدرم دارن پدر من که رفت ولی خدا ایشونو حفظ کنه…

  17. سلام فیلم پدر عالی بود لطفا فصل دوم را با زنده شدن حامد لذتی به دیدن این فیلم پیدا بدهید

  18. باسلام به نظر من نویسنده محترم جناب آقای عنقا می تونست بدون کشتن حامد سریال را ادامه بده و نقش پدر را نشون بده یک دختری سربراه میشه و به خداا توکل میکنه و اعتماد میکنه و ما خدا را بی رحم نمایش میدیم من که اصلا نپذیرفتم کشتن حامد انم ان زمان حساس اصلا جالب نبود فقط یک حس بد و ناامیدی به بیننده القا کرد حسی که دعا و توکل به خدا نمی تونه عزیزاتو حفظ کنه ممنون

  19. سمانه شیروانی

    باسلاموتشکر فیلم پدر عالی لطفا فصل دومشم سریع بزارین نه مثل فیلم ستایش دیگه خبری نشه

  20. سلام و تشکر،سریال فیلم پدر خیلی عالی و زیباست. خواهشا زمان پخش فصل دوم انرا اطلاع دهید

  21. سلام خسته نباشید سریال پدر واقعا سریال قشنگیه ماالان از ای فیلم تماشا میکنیم ولی با مرگ حامد واقعا غمگین شد توراخدا تو فصل دومش حامدا دوباره برگردونید به سریال تا روحیه ماهم شاد بشه

  22. اگر فصل دوم ساخته شد بهتر است شخصیت حامد هم اضافه کنید اما نه در قالب همان حامد مذهبی بلکه در قالب شخصیت جدید که برای کار یا استخدام میاد پیش پدرش ولی مثل آدم‌های لوتی و لات مزاج بعد از اینکه حاج علی خوشش ازش اومد بجای حامد واقعی اونو قبول کنه و مجدداً برگردانده بشه تو داستان مثل سریال ستایش

  23. سلام سریال پدر عاااااالی بود بخصوص اقای سلطانی گلللل…ولی توی سری دوم خواهشا خود ریحانه پارسا باشه و حامدم زنده باشن.قشنگتر میشه.مرگ حامد قلب مردم و آتیش زد.

  24. سلام دوستان کسی اطلاع داره فصل دوم چه زمانی پخش میشود من همه سایتارو چک‌کردم ولی چیزی نوشته نشده از پخش فصل دوم اگه کسی میدونه اطلاع بده هیلی ممنونم

  25. سلام سریال بسیار زیبایی بود، من پارسال ندیدمش فکر میکردم از این سریال لوسهاست، ولی امسال خیلی جذبش شدم به خصوص جذب شخصیت حامد و پدرش، و البته چقدر هم که اشک ریختم، امیدوارم فصل دومش پاداش این اشکهامونو ببینیم و حامد زنده باشه :)))).com

  26. سلام من سریال پدر رو اول کامل ندیده بودم ولی الان ک از شبکه آی فیلم پخش شد دیدم و واقعا لذت بردم از این سریال و بی صبرانه منتظر فصل دوم این سریال زیبا هستیم البته با حضور حامد و زندگی بی دردسر لیلا

  27. سلام فصل دوم سریال پدر کی پخش میشه؟؟؟

  28. فصل دوم پدر حامد زنده بماند خیلی جذابتر میشه همه منتظر حامد هستن که بیاد در نبود حامد هیچ فرقی نمیکنه که پخش بشه یا نه داستان کل فیلم حامد و لیلا بودن باتشکر

  29. فصل دوم سریال پدربدونه حامدارزش ساختن نداره چه برسه به دیدن پس لطفااگه فصل دوم روساختین حامدزنده باشه وبرگرده.باتشکر

  30. یکی از بهترین فیلمی که دیده ام سریال پدر است و منتظر ساخت و پخش فصل دوم پدر هستم دلیل منتظر ماندن من اینکه حامد زنده بشه و به زندگیش برگرده و بچه اش را در آغوش بگیره اگر فصل دوم اینطور نباشه اصلا به فصل دوم پدر نگاه نمیکنم.

  31. تمام زیبایی سریال رو دوش آقای سلطانی در نقش پدر بود

    اینجاست ک تفاوت بازیگری ک این هنرو از پایه و درست شروع کرده با اونایی ک یکدفعه تبدیل ب سومر استار میشن مشخص میشه و اینو میشه از سابقه ایشون در هنر تئاتز فهمید
    مرحبا ب این بازیگر
    م ممنون بابت بازی بسیار زیباشون

  32. سریال پدر خیلی قشنگه امیدوارگ هرچه زودتدر فصل دو ساختخ شود

  33. واقعا بهترین سریال بود دمشون گرم

  34. یاسین رامش

    با سلام
    من اهل افغانستان هستم و علاقه زیاد به فلم و سریال ایرانی دارم، سریال پدر از دید من خیلی عالی بود، و ها در موقع دیدنش جلو اشکم را گرفته نمی توانستم به خصوص زمان که خبر مرگ حامد به خانواده اش رسید. بی صبرانه منتظر فصل دوم این سریال هستم

  35. چراااا لعیا زنگنه تو فصل دوم نیس
    من فقططططط بخاطر وحود لعیا زنگنه نگاش میکنم .
    حالم گرفته شد وقتی شنیدم لعیا نیس

  36. با عرض سلام و احترام!

    ذکریا حسن‌زاده هستم از ولایت غزنی افغانستان؛ باید یاد آور شوم یکی از بهترین سریال هایی که تا هنوز در زندگی ام تماشا کرده ام، همین سریال پدر بود. واقعأ سریال دوست‌داشتنی و سراسر درس بود. تمامی بازیگران این سریال زیبا را خداوند حفظ کند از جمله حاج علی که واقعأ نقش یک پدر واقعی و دلسوز را بازی کرده است. این سریال تأثیرات بسیار مثبت را بالای زندگی من و خانواده ام گذاشت. انشاءالله که به زودی به تماشای فصل دوم آن نیز دور هم جمع شویم!!! ممنون از شما

  37. با سلام و عرض ادب و خسته نباشید…
    در سریال پدر وا

  38. با سلام و عرض ادب و خسته نباشید
    سریال پدر واقعا جزء تاثیر گذارترین فلیمی بود که من دیدم…
    ولی بعد از این که حامد (سینا مهراد) فوت کرد واقعا فیلم به هم ریخته شد…
    منم مثل بقیه منتظر ادامه این سریالم…
    و اینکه خواهشا نقش حامد در فصل دوم زنده شده باشه و با لیلا (ریحانه پارسا) باشند…

    ممنون و سپاس از همه دست اندر کاران و سازنده این فیلم…

  39. ترو خدا یه کار ی کنید داخل فصل دوم حامد زنده باشه فیلم بدون اون پوچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.