پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگر

عکس و بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگر

بیوگرافی مصطفی زمانی
یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه مصطفی زمانی است. هر ایرانی مصطفی زمانی در یوسف پیامبر را خوب به خاطر دارد. در واقع او با این نقش به عرصه هنر پا نهاد و با همین سریال تاریخی مذهبی هم به اوج شهرت رسید.

در مورد ازدواج مصطفی زمانی باید بدانید که او مجرد است و ازدواج نکرده است بنابراین در این مقاله از پارسی نو امکان انتشار عکس مصطفی زمانی و همسرش برای ما فراهم نبود. اما آیدی اینستاگرام مصطفی زمانی را برای شما درج کره ایم تا در صورت تمایل بتوانید این بازیگر مرد مشهور ایرانی را دنبال کنید.


بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی بازیگر مرد مشهور ایرانی است که در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش استان گیلان به دنیا آمد. او در از سال ۱۳۸۳ تا کنون در عرصه سینما، تلویزیون فعال است. اوج شهرت او به بازی در سریال یوسف پیامبر بر می گردد که در ۴۵ قسمت برای مخاطبان پخش شد و زمانی در آن خوش درخشید. گفتنی است که زمانی علاوه بر بازیگری در زمینه گویندگی متن هم فعال است.

تحصیلات مصطفی زمانی

در مورد میزان تحصیلات مصطفی زمانی باید بدانید که او دارای مدرک تحصیلی مدیریت تکنولوژی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی فارغ التحصیل دانشگاه تهران است.

در مورد خانواده مصطفی زمانی بیشتر بدانید

پدر مصطفی زمانی مازندرانی و مادرش گیلانی است. مصطفی سه برادر و یک خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده به شمار می رود. او تا سن هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از این سن به بعد به شهرستان فریدون‌کنار رفتند و در آنجا بزرگ شد.

خانواده مصطفی زمانی


ازدواج مصطفی زمانی

این بازیگر مرد مشهور ایرانی ازدواج نکرده است و مجرد است. عکسهایی از مصطفی زمانی و همسرش در برخی از سایت ها منتشر شده است که همه جزو اخبار کذب به شمار می روند. از جمله اخبار کذب در مورد ازدواج این بازیگر این خبر بود که مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی با هم ازدواج کرده اند.

البته مصطفی زمانی در دورهمی که حضور یافت گفت که عاشق شده است. در این مورد باید بدانید که او گفته است دوبار در زندگی عاشق شده است. اولین بار در سن ۱۹ یا ۲۰ سالگی بوده است. در مورد دومین بار هم گفت که: بماند…!

او در مورد جو عشق و عاشقی گفته است که من هم در اوج جوانی عاشق بوده‌ ام و نمی‌ توان گفت نیاز به عشق در من نبوده است. این بازیگر ادامه داده است که رابطه‌ ای عاشقانه شبیه آنچه برای فرهاد در سریال شهرزاد اتفاق می‌ افتد را تجربه نکرده ام!

مصطفی زمانی گفته است که اگر ازدواج کنم و بچه دار شوم، به فرزندم اجازه می دهم تا هر کاری دلش خاست انجام دهد و هر جا دلش خواست بزرگ شود. او گفته است که نمی خواهم برای چیزهای بی اهمیت فرزندم خودش را ناراحت کند.

شروع فعالیت هنری مصطفی زمانی

او فعالیت کاری خود را در تاریخ ۸ بهمن سال ۱۳۸۳ با بازی در سریال یوسف پیامبر شروع کرد. در مورد جزییات بازیگر شدن او باید بدانید که وی از طریق یکی از دوستانش آگهی نقش یوسف در روزنامه ها را دیده بود و سپس از طریق همان دوستش هم به فرج‌ الله سلحشور معرفی شد و در نهایت از بین سه هزار نفر داوطلب برای ایفای نقش یوسف پیامبر انتخاب شد. خودش هم این واقعیت را قبول دارد که او با سریال یوسف پیامبر در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید.

مدت کوتاهی بعد از پخش سریال یوسف پیامبر، مصطفی زمانی پیشنهاد بازی در فیلم قلب یخی را دریافت کرد که به دلیل چهره که مردم از او در نقش حضرت یوسف دیده بودند، این بازیگر مرد پیشنهاد بازی را رد کرد.

مصطفی زمانی در نهنگ آبی

مصطفی زمانی در شهرزاد

مصطفی زمانی پس از وقفه کوتاهی مجدد در سال ۱۳۹۴ با بازی در سریال شهرزاد وارد شبکه خانگی شد و در این سریال نمایش خانگی در کنار بازیگرانی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، محمود پاک نیت و.. مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

مصطفی زمانی در نهنگ آبی

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی که قرار است در نمایش خانگی پخش شود، با حضور مصطفی زمانی ساخته شده است. او در این سریال خالکوبی و گریم شیطان پرست ها را دارد.

زمانی در این سریال نمایش خانگی در کنار  لیلا حاتمی ، ساعد سهیلی ، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، ویشکا آسایش، مجید مظفری، ماهور الوند، پریوش نظریه، آزاده صمدی، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی بازی می کند. نویسندگی این سریال را بهرام توکلی و تهیه کنندگی آن را سعید ملکان بر عهده دارد.

خاطره جالب مصطفی زمانی در یوسف پیامبر

این بازیگر گفته است که بعد از بازی در سریال دیدنی یوسف پیامبر عده ای ابراز علاقه عجیب و غریبی نسبت به من داشتند از جمله این که آن قدر نقش من در یوسف پیامبر برای آنها جا افتاده بود که به من دست می کشیدند که شفا بگیرند!

خاطره جالب مصطفی زمانی در یوسف پیامبر

حسرت مصطفی زمانی در چه موردی است؟

او گفته است که زمانی که سر سریال شهرزاد بودم و یک ماه از قرارداد با او می گذشت، فریدون جیرانی برای بازی در فیلم خفه گی با من تماس گرفت اما من نمی توانستم به آقای فتحی در این مورد چیزی بگویم و درست هم نبود در دو پروژه به صورت همزمان کار کنم. به جیرانی گفتم با فتحی صحبت کند که او گفت این کار برای او شدنی نیست و خلاصه این که حسرت کار بازی در این کار بر دلم ماند! او گفته است که کار با فریدون جیرانی را دوست دارم. وی در همین گفتگو اعلام کرد که ابوالفضل پور عرب کار خوبی کرد که از ادامه سریال شهرزاد کنار رفت. در مورد راحت ترین پارتنر خود هم گفت که ترانه علیدوستی در شهرزاد ۱ راحت ترین پارتنر من بوده و در عوض در شهرزاد ۲ و ۳ به سخت ترین پارتنرم تبدیل شد!

زمانی در مورد کار با لیلا حاتمی هم صحبت کرده است و این چنین ادامه داده که بازی مقابل لیلا حاتمی به شخصه تجربه خیلی خوبی است. جنس شخصیت ایشان هیچ شباهتی با بازیگران زنی که من تا الان با آنها بازی کردم ندارد. به اعتقاد وی لیلا با کمترین عادت ممکن جلوی دوربین ظاهر می ‌شود!

نظر مصطفی زمانی در مورد خودش

این بازیگر سریال یوسف پیامبر گفته است که ظاهرم زیبا و پاک به نظر می رسد اما واقعیت آن است که از درون خرابم و این واهمه در من هست که مردم این واقعیت را در من بفهمند و به اصطلاح دستم رو شود.

علایق و خصوصیات مصطفی زمانی

او در مورد علایق غذایی خود گفته است که من به غذا خوردن علاقه دارم و در بین انواع غذاها به سوپ و بویژه به نودل علاقه زیادی دارم. او به حدی به نودل علاقه دارد که گفته است اگر در روستاهای چین زندگی می کردم فقط نودل می خوردم!

در مورد دوستان نزدیک خود گفته است که دوستان زیادی دارم اما رابطه دوستی خوبی با همایون ارشادی و فرهاد آئیش دارم  این دو از دوستان نزدیکم هستند هر چند اشاره کرده است که در حوزه های دیگر هم دوستان صمیمی دارد.

اینستاگرام مصطفی زمانی

اگر اهل استفاده از شبکه های اجتماعی هستید و اگر طرفدار مصطفی زمانی بازیگر مرد مشهور ایرانی هستید، می توانید مصطفی زمانی در اینستاگرام را با آیدی mostafazammanif پیدا کنید. زمانی هم مانند سایر بازیگران و هنرمندان از طریق این شبکه ها با هواداران خود در ارتباط است. در پیج او می توانید عکس های جدید او را ببینید و یا در مورد فیلم جدید مصطفی زمانی اطلاعات تازه ای را کسب کنید.

 سلفی مصطفی زمانی


فیلم شناسی مصطفی زمانی

فیلم های سینمایی مصطفی زمانی

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی ری‌را به کارگردانی علیرضا نسایی در سال ۱۳۹۸

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی سارا و آیدا به کارگردانی مازیار میری در سال ۱۳۹۵

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی لابی به کارگردانی محمد پرویزی در سال ۱۳۹۵

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۴

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی تیک آف به کارگردانی احسان عبدی پور در سال ۱۳۹۴

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی در سال ۱۳۹۳

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی جامه دران به کارگردانی حمیدرضا قطبی در سال ۱۳۹۳

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۲

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی آینه شمعدون به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال ۱۳۹۱

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی برلین ۷- به کارگردانی رامتین لوافی در سال ۱۳۹۱

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی در سال ۱۳۹۰

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی من همسرش هستم به کارگردانی مصطفی شایسته در سال ۱۳۹۰

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی قصه عشق پدرم به کارگردانی محمدرضا وزری در سال ۱۳۹۰

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی ملکه به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر در سال ۱۳۹۰

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۸۹

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی در سال ۱۳۸۹

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال ۱۳۸۹

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی بوی گندم به کارگردانی محمدرضا خاکی در سال ۱۳۸۹

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۸۹

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی کیفر به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۸

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی بدرود بغداد به کارگردانی مهدی نادری در سال ۱۳۸۸

بازی مصطفی زمانی در فیلم سینمایی آل به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال ۱۳۸۸

سریالهای تلویزیونی مصطفی زمانی

بازی مصطفی زمانی در سریال نمایش خانگی کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده در سال ۱۳۹۸

بازی مصطفی زمانی در سریال نمایش خانگی نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۷

بازی مصطفی زمانی در سریال نمایش خانگی شهرزاد ۳ به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۹۶

بازی مصطفی زمانی در سریال نمایش خانگی شهرزاد ۲ به کارگردانی جسن فتحی در سال ۱۳۹۵

بازی مصطفی زمانی در سریال نمایش خانگی شهرزاد ۱ به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۹۴

بازی مصطفی زمانی در سریال تلویزیونی در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۸۷

بازی مصطفی زمانی در سریال تلویزیونی یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور در سال ۱۳۸۷

فیلم های کوتاه مصطفی زمانی

بازی مصطفی زمانی در فیلم کوتاه بیست هفته به کارگردانی مسعود قراگزلو در سال ۱۳۹۴

مستندهای مصطفی زمانی

گویندگی متن مستند نام و نشان به کارگردانی مهدی جعفری در سال ۱۳۹۴

جوایز و افتخارات مصطفی زمانی

دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن سینمای ایران برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی

دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشن سینمای ایران برای بازی در فیلم قصه عشق پدرم به کارگردانی محمدرضا ورزی

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم یک عاشقانه ساده به کارگردانی سامان مقدم

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از چهاردهمین جشنواره فیلم حافظ برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی از پانزدهمین جشن سینمای ایران

نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد سال از دیدگاه منتقدان برای بازی در فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی

نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد از یازدهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس برای بازی در فیلم بدرود بغداد به کارگردانی مهدی نادری

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از دوازدهمین جشنواره فیلم حافظ برای بازی در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج‌الله سلحشور

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد درام از هجدهمین جشنواره فیلم حافظ برای بازی در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی

مصطفی زمانی بیوگرافی

بیوگرافی مصطفی زمانی مصطفی زمانی مصطفی زمانی نهنگ آبی mostafa zamani mostafa zamani


مطالب مشابه : بیوگرافی فرهاد اصلانی بیوگرافی داریوش ارجمند و مهدی سلوکی و همسرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.