پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی مینا دلشاد بازیگر

عکس و بیوگرافی مینا دلشاد بازیگر

بیوگرافی مینا دلشاد
در عرصه هنر کشورمان بویژه در عرصه بازیگری هنرمندانی پا به صحنه گذاشته اند که برخی از آنها دارای استعداد خوبی در بازیگری هستند. یکی از این بازیگران مینا دلشاد است.

مینا دلشاد در ستایش ۳ نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد و ما در این مقاله از پارسی نو بیوگرافی کامل مینا دلشاد را برای شما همراهان همیشگی آوررده ایم. در این مقاله آیدی اینستاگرام مینا دلشاد را هم برای آن دسته از همراهانی که می خواهند با این بازیگر در ارتباط باشند را منتشر کرده ایم.


بیوگرافی مینا دلشاد

یکی از بازیگرانی که شاید بتوان گفت به تازگی به صورت حرفه ای به عرصه هنر پا نهاده است، مینا دلشاد است. در مورد بیوگرافی او باید گفت که این بازیگر جوان متولد ۶ خرداد سال ۱۳۷۰ است که در مشهد به دنیا آمده است.

تحصیلات مینا دلشاد

این بازیگر جوان فارغ التحصیل مقطع کاردانی در رشته پرستاری می باشد.

خانواده مینا دلشاد

در مورد پدر و مادر مینا دلشاد و در مورد اعضای خانواده این بازیگر باید بدانید که نام پدر مینا دلشاد جلال افشار است و نام مادر مینا دلشاد هم راضیه باغانی است. مینا دارای یک خواهر است. نام خواهر مینا دلشاد لیلا است. گفتنی است که مینا دارای یک برادر ناتنی هم هست.

مینا دلشاد بدون آرایش

مینا دلشاد چگونه بازیگر شد؟

این هنرمند جوان از سال ۱۳۷۹ زمانی که ۹ سال سن داشت، نخستین تجربه خود را در بازیگری با کار در تئاتر مدرسه کسب کرد. او سپس برای اجرای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان را از آن خود کرد.

دلشاد فعالیت هنری خود را از تئاتر استارت زد و با ایفای نقش در سینما جلوی دوربین رفت. سپس او به تهران مهاجرت کرد و ر حال حاضر هم در تلویزیون مشغول به فعالیت است.

مینا دلشاد و پدرش
مینا دلشاد و پدرش

مینا دلشاد هم از جمله بازیگرانی است که برای بازیگر شدن با مخالفت خانواده اش رو به رو بوده است. او بخاطر همین مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی  از ادامه تحصیل در این رشته محروم شد تا اینکه در سال ۳۸۸ با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی قبول شد و این شد که دلشاد با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت و تجربه در این زمینه را کسب کرد.

وی در طی سالهای ۸۷ و ۸۸ تصمیم گرفت تا برای ادامه فعالیت راهی تهران شود و در ورکشاپ های خصوصی پانته آ بهرام شرکت کرد. بعد از این تجربه های آموزشی او در تئاتر های دانشجویی فعالیت هنری خود را ادامه داد.

عکس مینا دلشاد در سریال ستایش


ازدواج مینا دلشاد

در مورد وضعیت تاهل مینا دلشاد باید بدانید که او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. بنابر این برای دیدن عکس مینا دلشاد و همسرش باید منتظر شد و دید که این بازیگر کی و با چه کسی ازدواج می کند.

مینا دلشاد در تلویزیون

این بازیگر در سریالهای تلویزیونی هم حضور یافته است. از جمله مینا دلشاد در سریال ستایش نقش همسر حمید یکی از شخصیت های منفی این داستان را بر عهده داشت. سریال ستایش به یکی از پر بیننده ترین سریالهای سالهای اخیر تبدیل شده است. ​مینا دلشاد در این سریال با لهجه مشهدی صحبت کرد و استعدادش در این زمینه را به رخ بینندگان کشید.

گفتنی است که او بعد از دیدن شدن در تئاترهای حرفه ای، در سال ۱۳۹۲ برای بازی در سریال نوشدار به کارگردانی و نویسندگی جواد اردکانی دعوت شد و اولین بار با این مجموعه ۲۸ قسمتی موفق شد تا وارد قاب تلویزیون شود.

مینا دلشاد در تلویزیون

مینا دلشاد در سریال ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی که از شبکه سه سیما پخش شد هم بازی کرد. مینا دلشاد در ماه و پلنگ نقش شریفه را ایفا کرد و در این ریال هم موفق شد تا دیده شود. این بازیگر جوان در تابستان سال ۱۳۹۶ در سریال گمشدگان هم بازی کرده است.

ژانر مورد علاقه مینا دلشاد

او در مورد این سوال که به چه ژانری برای ایفای نقش علاقه داری، گفته است که سلیقه خودم ژانر وحشت است که متاسفانه سینمای ایران در این زمینه دچار ضعف اساسی است. او گفته است که به بازی در نقش های منفی هم علاقه دارم.

هنرمندان مورد علاقه مینا دلشاد

او گفته است که در بین کارگردان ها تمایل دارم که با داریوش مهرجویی و اصغر فرهادی فعالیت هنری داشته باشم و گفته است که بسیار تمایل دارم که با بازیگرانی از قبیل شهاب حسینی، حامد بهداد و هدیه تهرانی و مریلا زارعی همبازی شوم.

مینا دلشاد و همسرش , فیلم های مینا دلشاد

مینا دلشاد به موسیقی و خوانندگی هم علاقه دارد. او گفته است که خیلی به آواز علاقمند هستم و برخی اوقات برای خودم هم می خوانم؛ او گفته است که در بین خوانندگان به صدای شادمهر عقیلی علاقه دارم و کار چند خواننده جوان مثل موزیک های اشوان را هم دنبال می کنم.

او در مورد تمایلات شخصی خود گفته است که ورزش کردن را دوست دارم، رستوران رفتن یکی از گزینه های مهم انتخابی من است. به دیدن تئاتر و فیلم سینمایی هم می روم. در کل او گفته است که تفریح و کار من از هم دور نیستند.

اینستاگرام مینا دلشاد

این بازیگر زن هم مانند سایر هنرمندان که از طریق شبکه های اجتماعی با هوادارن خود در ارتباط هستند، از این طرق با کسانی که فیلمهای او را دنبال می کنند در ارتباط است. مثلا مینا دلشاد در اینستاگرام یک پیج به آدرس mina_delshad دارد که می توانید با مراجعه به این شبکه اجتماعی و فالو کردن پیج این هنرمند ضمن دیدن عکس های جدید او از اخبار تازه در مورد فعالیتهای هنری او هم مطلع شوید.

فیلم شناسی مینا دلشاد


فیلم شناسی مینا دلشاد

در ادامه لیستی از بازی های مینا دلشاد در فیلم ها و سریال ها و تئاترهایی که حضور داشته است را برای شما گردآوری و منتشر کرده ایم. شاید این بازیگر هنوز لیست پر باری ندارد اما با استعداد هنری خوبی که دارد حتما می تواند در آینده ای نه چندان دور در زمینه بازیگری موفقیت های زیادی را کسب کند.

سریال تلویزیونی مینا دلشاد

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی رو به خورشید،

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی نزدیک غیر ممکن

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی قصه های پهلوان

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی کیفر

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی تلخ و شیرین

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی نوشدارو

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی اسمشو نیار

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی ماه و پلنگ

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی گمشدگان

بازی مینا دلشاد در سریال تلویزیونی ستایش ۳

فیلم سینمایی مینا دلشاد

بازی مینا دلشاد در فیلم سینمایی آخرین تماس

بازی مینا دلشاد در فیلم سینمایی انتخاب موفق

بازی مینا دلشاد در فیلم سینمایی مسلخ

بازی مینا دلشاد در فیلم سینمایی دو راهی

فیلم سینمایی مینا دلشاد

تله فیلم های مینا دلشاد

بازی مینا دلشاد در تله فیلم کوتاه اجکت

بازی مینا دلشاد در تله فیلم مردها دروغ نمی گویند

بازی مینا دلشاد در تله فیلم هویت

بازی مینا دلشاد در تله فیلم پاییز در می زند

بازی مینا دلشاد در تله فیلم مرز پر گهر

بازی مینا دلشاد در تله فیلم مرد پولکی

بازی مینا دلشاد در تله فیلم جایزه ای برای او

بازی مینا دلشاد در تله فیلم کاوشگران

بازی مینا دلشاد در تله فیلم باهر

بازی مینا دلشاد در تله فیلم گاهی نیستی

تئاترهای مینا دلشاد

بازی مینا دلشاد در تئاتر رقص کاغذ پاره ها

بازی مینا دلشاد در تئاتر زندگی یک هنرمند

بازی مینا دلشاد در تئاتر رادیویی ارثیه آقاجون

بازی مینا دلشاد در تئاتر خرده جنایت های زناشویی


مطالب مشابه : زیبا بروفه بیوگرافی شبنم مقدمی و دنیا مدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.