پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی شیلا خداداد بازیگر ایرانی

عکس و بیوگرافی شیلا خداداد بازیگر ایرانی

بیوگرافی شیلا خداداد
شیلا خداداد یکی از بازیگران زن مشهور ایرانی است که تقریبا همه با او آشنا هستند چرا که شیلا خداداد در مسافری از هند موفق شد تا در قاب تلویزیون ظاهر شود و در بین مخاطبان برای خود جا باز کرد.

البته فیلم های شیلا خداداد زیاد هستند اما بقریبا می توان گفت هیچکدام به اندازه مسافری از هند موفق از آب درنیامدند. در این مقاله از پارسی نو برای شما ضمن آوردن بیوگرافی کامل شیلا خداداد در مورد بیوگرافی همسر شیلا خداداد هم صحبت کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل شیلا خداداد

یکی از بازیگرانی که شاید بتوان گفت یک شبه به شهرت دست یافت، شیلا خداداد بود که با بازی در سریال مسافری از هند توانست تا به شهرت دست یابد. او در تاریخ ۱۴ آبان سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است. و از سال ۱۳۷۸ به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان مشغول به فعالیت است.

تحصیلات شیلا خداداد

این بازیگر در رشته شیمی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آزاد دریافت کرده است. البته او دارای دیپلم ریاضی و فیزیک است و علاوه بر بازیگری مدتی موسیقی هم کار کرده است.


ازدواج شیلا خداداد

شیلا خداداد در سال ۱۳۸۹ با فردی به نام فرزین سرکارات ازدواج کرده است. همسر او پزشک متخصص جراحی و زیبایی است. در مورد آشنایی شیلا خداداد و همسرش هم باید بدانید که نیوشا ضیغمی واسطه این آشنایی منجر به ازدواج بوده است. چرا که او بینی خود را پیش دکتر سرکارات عمل زیبایی کرده بود و بعد که متوجه شد شیلا خداداد دنبال پزشک خوب برای عمل زیبایی بینی اش است، او را معرفی کرد و به این طریق شیلا خداداد و فرزین سرکارات با هم ازدواج کردند.

فرزین سرکارات
عکس شیلا خداداد و همسرش فرزین سرکارات

خود شیلا هم در این مورد گفته است که من خیلی روی جراحی بینی ام حساس بودم و سال ها بود که در نظر داشتم تا دکتر بروم اما دلم راضی نمی شد که عمل کنم تا این که خیلی تعریف کار فرزین را از همکاران در مورد جراحی بینی شنیده و بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیدم، مراجعه کردم و ایشان هم پذیرفتند که بینی ام را عمل جراحی کنند. خداداد ادامه داده بود که گویا قسمت بود از این طریق با هم آشنا شویم و بعد با هم ازدواج کنیم!

شیلا خداداد در دورهمی که مهمان برنامه مهران مدیری بود در مورد ماجرای بازیگر شدن و ماجرای ازدواجش هم صحبت کرده بود.

دختر شیلا خداداد , پسر شیلا خداداد
عکس دختر و پسر شیلا خداداد

حاصل ازدواج شیلا خداداد و همسرش دو فرزند است. فرزند اول شیلا خداداد یک پسر است. نام پسر شیلا خداداد ساميار سركارات است که در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۹۲ در آمریکا به دنیا آمد. دومین فرزند این بازیگر زن مشهور ایرانی یک دختر است. نام دختر شیلا خداداد ساتین است که در تاریخ ۱ فروردین سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده است.

بیوگرافی فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد

فرزین سرکارات در تاریخ ۱۸ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمده است. او فارع التحصیل رشته جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و باید بدانید که دیپلمات ICOI از آمریکا است.

اودارای دو خواهر است و در سن ۳۱ سالگی موفق شد تا نفر اول بورد تخصصی شود و سپس در بیمارستان بوعلی مشغول به کار شد. شاید بتوان گفت که او به واسطه تخصصی که دارد و به واسطه این که شوهر شیلا خداداد است، پزشک جراح زیبایی بسیاری از افراد سیاسی و هنرمندان هم هست.

شغل شوهر شیلا خداداد

البته در مورد تخصص سرکارات باید بدانید که  وی دوره تخصص ایمپلنت را سال ۲۰۰۴ در دبی گذارنده است و دوره جراحی زیبایی صورت را در دانشگاه victor babes سپری کرده است. او همچنان فعالانه به یادگیری رشته تخصصی خود ادامه داد و دو دوره تخصص های ویژه ایمپلنت در آلمان گذراند و سپس دوره تخصصی مواد جایگزین استخوان در پاریس را هم سپری کرد.

دکتر فرزین سرکارات دارای مدرک دیپلمات ماستر شیب و فلوشیپ ICOI آمریکا هم هست.

او از جمله پزشکان موفق جراحی زیبایی است که هم در داخل و هم در خارج از کشور عمل های زیبایی را انجام می دهد. او گفته است این کار باعث می شود تا او از تکنولوژی های جدید در این رشته اطلاع بیشتری پیدا کند.

در مورد سمت های مهم دکتر سرکارات هم باید بدانید که وی در سال ۱۳۸۷ موفق شده است تا بخش جراحی فک و صورت بیمارستان بوعلی را تاسیس کند و در حال حاضر هم عضو هیات عالی کنگره جراحی دهان و فک صورت ایران به شمار می رود.

سرکارات در کنار ریاست مرکز تحقیقات جمجمه دانشگاه آزاد، مدیر گروه بخش جراحی فک و صورت این دانشگاه نیز محسوب می شود و رییس آکادمی بین المللی IAMDI منطقه خاورمیانه نیز است.

آدرس کلینیک فرزین سرکارات

احتمالا می دانید که فرزین سرکارات دارای یک کلینیک تخصصی جراحی در تهران است که اگر می خواهید به آن مراجعه کنید آدرس اش به شرح زیر است:

خیابان دولت، بلوار کاوه شماره ۱۷ – ساختمان کیمیا طبقه پنجم واحد ۳۰ و ۳۱

گفتنی است که این پزشک متخصص دارای کتابهای تالیفی در رشته خودش هم هست. در مجموع او دارای ۴ کتاب است که سه تا از آنها به زبان انگلیسی هستند. او همچنین صاحب امتیاز چندین نشریه علمی هم هست.

خانواده شیلا خداداد در آمریکا

خانواده شیلا خداداد در آمریکا

نام پدر شیلا خداداد، مهدی خداداد است. پدر او ساکن آمریکا است و شیلا هم گرین کارت آمریکا را دارد. او گفته است که این کشور را دوست دارد، اما نه برای زندگی بلکه برای تفریح کردن. گفتنی است که پسر شیلا خداداد در امریکا به دنیا آمده است.

مادر شیلا خداداد هم از کردهای مهاباد استان آذربایجان غربی است. شیلا تک فرزند است و بنابراین خواهر و برادری ندارد.

این که چطور اصالت مادری او منتشر شده است باید گفت که در جریان زلزله کرمانشاه او عکس شناسنامه اش را منتشر کرد و نوشت : کردهای عزیز سرزمینیم شما تنها نیستید.

شیلا خداداد چگونه بازیگر شد؟

او در مورد ورودش به بازیگر گفته است که من خیلی اتفاقی به این حرفه کشیده شدم. او در این مورد توضیحات بیشتری داده است و گفته است که تازه مدرک دیپلم ام را دریافت کرده بودم و کنکور هم داده بودم و منتظر نتیجه کنکور بودم، که یک روز داشتم به داروخانه می رفتم تا داروی مادرم را تهیه کنم که در داروخانه با مسعود کیمیایی کارگردان نامی رو به رو شدم و بعد از صحبت در مورد سینما، وی به من پیشنهاد بازی داد.

به این ترتیب شیلا خداداد به دعوت مسعود کیمیایی برای نخستین بار در سال ۱۳۷۸ یعنی زمانی که ۱۹ ساله بود موفق شد تا ایفای نقش کند. شیلا که دید در زمینه هنر دارای استعداد است تصمیم گرفت تا برای حرفه ای شدن در دوره های بازیگری شرکت کند و به همین دلیل هم  در کلاس های بازیگری علی ژکان شرکت کرد و البته اشاره کرده است که ایشان برای او زحمات زیادی را کشیده است.

به شهرت رسیدن شیلا خداداد

این بازیگر زن معروف موفق شد تا بازی در سریال مسافری از هند در سال ۱۳۸۱ برای خود نام و نشانی کسب کند. او در این سریال در نقش دختری هندی به نام سی تا ایفای نقش کرد و در کنار بازیگرانی چون سروش گودرزی، الهام حمیدی، شیرین بینا و.. برای مخاطبان تلویزیون ماندگار شد.

کتاب های شیلا خداداد

کتاب های شیلا خداداد

این بازیگر علاوه بر انجام کارهای هنری، در زمینه تالیف و ترجمه کتاب هم فعالیت دارد. او تا کنون موفق شده است تا کتاب من و مهارتهای زندگی برای کودکان را ترجمه کند و در سال ۹۸ هم موفق شده است تا کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت را روانه بازار کرده است.

خصوصیات خاص شیلا خداداد

در مورد این بازیگر زن باید بدانید که ورزشی است و به بازی فوتبال علاقه دارد و طرفدار دو آتیشه تیم استقلال است. برعکس همسرش پرسپولیسی است. گفته است که سامیار پسرش هم به بازی های استقلال علاقه دارد!

او گفته است که داری دست پخت خوبی است و به ندرت از بیرون غذا سفارش می دهد و اشاره کرده است که به سلامت خودم و خانواده ام اهمیت می دهم. او در مورد انجام سایر کارهای خانه مانند نظافت و .. گفته است که خیلی به انجام این کارها علاقه ندارد و فرد دیگری در  انجام این امور به او کمک می کند.

او گفته است من به تند تند خواندن کتاب در خانواده معروف هستم و مرتب رمان می خوانم و به ادبیات داستانی علاقه زیاد دارم. این بازیگر گفته است که من به دیدن تلویزیون هم عادت دارم هر چند که کار خوبی نیست!


حواشی شیلا خداداد

واکنش شیلا خداداد به انتشار خبر تولد فرزندانش در خارج از کشور

همانطور که اشاره کردیم، این بازیگر فرزندان خود را در آمریکا به دنیا آورده است و وقتی این خبر را شنید که لیست بازیگرانی که فرزندان شان را در خارج از کشور به دنیا آورده اند، گفت: به جای انتشار این اخبار چرت و پرت، اخبار درست مملکت را دست مردم بدهید، الان من خیلی خجالت کشیدم و سامیار و ساتین رو قورت میدم و دوباره در وطن به دنیا میارمشون!

واکنش شیلا خداداد به ویدئوی جنجالی با دخترش

ظاهرا این بازیگر در اینستاگرامش ویدئویی از دخترش منتشر کرد که در آن دخترش می گوید که: مامان اجازه میدی که به چشمام ریمل بزنم؟ و همین حرف دختر او در فضای مجازی باعث واکنش هایی شد به طوری که شیلا را مجبور به جواب دادن کرد. او گفت که دختر من یک بچه دو ساله است که چون دیده من به عنوان الگویش از ریمل و رژ لب استفاده می کنم، گفته من هم استفاده کنم در حالی که اصلا نمی داند که ریمل و لوازم آرایش برای چه هستند! و از انعکاس این دست اخبار به شدت انتقاد کرد و در نهایت هم گفت من آرایش کردن را دوست دارم و اصلا هم از ابراز نظر دیگران در مورد میمیک صورتم خوشم نمی آید!

شیلا خداداد و برادرش
عکس شیلا خداداد و برادرش و همسرش

ابراز نظر شیلا خداداد در مورد برنامه عصر جدید

به دنبال واکنش پریناز ایزدیار به برنامه عصر جدید مبنی بر این که این برنامه رسمیت ندارد چون خانمها را از دور هنری آن خارج کرده اند، شیلا خداداد هم تایید کرد و گفت که این نظر درستی است چرا که در بین خانمها هنرمندان بسیار چیره دستی وجود دارد که امکان ورود به این برنامه را ندارند و نظر ایزدیار را تایید کرد اما به جواب احسان علیخانی در این مورد که گفته بود ما در ایران زندگی می کنیم و در این مورد محدودیت داریم هم احترام گذاشت!

عمل زیبایی شیلا خداداد

شیلا علاوه بر انجام دادن عمل بینی اش که منجر به ازدواج او با دکتر سرکارات شده است، بوتاکس هم کرده است. در این مورد گفته است که در اواسط فیلمبرداری سریال قلب یخی برای رهایی از اثرات پیری سن و سال، بوتاکس به صورت خیلی خفیف انجام داده است.

اینستاگرام شیلا خداداد

این بازیگر زن مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی با مخاطبان و هوادران خود در ارتباط است. شیلا خداداد در اینستاگرام پیجی با آیدی shilakhodadadvafarzinsarkarat دارد که در آن می توانید عکس های جدید شیلا خداداد را مشاهده کنید و یا عکس بچه های شیلا خداداد را می توانید از این طریق دنبال کنید.

او در پیج خود آدرس سایت پزشکی همسرش را هم گنجانده است. آدرس سایت دکتر فرزین سرکارات sarkarat.com که در صورتی نیاز به عمل های زیبایی صورت داشته باشید می توانید به آن مراجعه کرده و دست کم مشاوره بگیرید.


فیلم شناسی شیلا خداداد

فیلم های سینمایی شیلا خداداد

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۹۴

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی زنان ونوسی، مردان مریخی به کارگردانی کاظم راست گفتار در سال ۱۳۸۹

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی زمهریر به کارگردانی علی روئین­تن در سال ۱۳۸۸

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی سن پطرزبورگ به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۸۸

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی اخراجی ها ۲ به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال ۱۳۸۷

فیلم شناسی شیلا خداداد

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی پسر تهرونی به کارگردانی کاظم راست گفتار در سال ۱۳۸۷

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی پاتو زمین نذار به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۷

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی پسر آدم، دختر حوا به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۸۷

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی خیابان بیست و چهارم به کارگردانی سعید اسعدی در سال ۱۳۸۷

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی سایه وحشت به کارگردانی عماد اسدی در سال ۱۳۸۷

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی یک اشتباه کوچولو به کارگردانی محسن دامادی در سال ۱۳۸۷

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی سوغات فرنگ به کارگردانی کامران قدکچیان در سال ۱۳۸۵

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی آکواریوم به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۴

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی قلب های ناآرام به کارگردانی مجید مظفری در سال ۱۳۸۱

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی عیسی می آید به کارگردانی علی ژکان در سال ۱۳۸۰

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹

بازی شیلا خداداد در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۸

شیلا خداداد در شبکه نمایش خانگی

بازی شیلا خداداد در سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۹۷

بازی شیلا خداداد در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۶

سریالهای تلویزیونی شیلا خداداد

بازی شیلا خداداد در سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۴

بازی شیلا خداداد در سریال پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۸۶

بازی شیلا خداداد در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۱

سریالهای تلویزیونی شیلا خداداد اینستاگرام شیلا خداداد خانواده شیلا خداداد


مطالب مشابه : بیوگرافی شهاب مظفری علی خدابنده و بیوگرافی محسن ایزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.