پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی محسن ایزی سلطان دابسمش

عکس و بیوگرافی محسن ایزی سلطان دابسمش

محسن ایزی و همسرش
محسن ایزی یکی از واینرهای مطرح در اینستاگرام است که بنا به ساختن کلیپ های دابسمش به فرد صاحب نامی در این سبک هنری تبدیل شده است.

در اینترنت در مورد بیوگرافی کامل محسن ایزی مطلب خاصی منتشر نشده است اما ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا در مورد زندگی خصوصی او مطالب نسبتا کاملی را منتشر کنیم. از جمله در این مقاله می توانید اینستاگرام محسن ایزی را مشاهده کنید.


بیوگرافی محسن ایزی

محسن ایزی از جمله نخستین واینرها در اینستاگرام به شمار می رود که با سبک هنری دابسمش به شهرت دست یافته است و در این سبک هنری خوش درخشیده است. ایزی در سال ۱۳۶۷ در سبزوار به دنیا آمده است و ساکن تهران است او یک چهره مطرح اینستاگرامی به شمار می رود. جالب است بدانید ایزی نام روستایی در نزدیکی شهر سبزوار است.

بیوگرافی محسن ایزی

لقب محسن ایزی

همانطور که گفتیم، این هنرمند با سبک هنری دابسمش در اینستاگرام مطرح شده است. بنابراین به او سلطان دابسمش ایران می گویند.

تحصیلات محسن ایزی

از نظر میزان تحصیلات محسن ایزی باید بدانید که او از دانشگاه آزاد کرج مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده است.

تحصیلات محسن ایزی


ازدواج محسن ایزی

در مورد وضعیت تاهل محسن ایزی باید بدانید که او مجرد است و ازدواج نکرده است. بنابراین در مورد محسن ایزی و همسرش عکس و خبر موثقی وجود ندارد تا در این مقاله از پارسی نو برای شما منتشر کنیم.

محسن ایزی چگونه کار هنری خود را شروع کرده است؟

محسن ایزی فعالیت خود را با سبک کاری دابسمش از عید سال ۱۳۹۵ شروع کرده است. او در ابتدا در اینستاگرام کلیپ های ساده از اجراهای هنری دابسمش خود را منتشر می کرد و در عرض چند ماه نام او سر زبان ها افتاد. او در مهر سال ۱۳۹۵ موفق شد تا با انتشار ویدیوهای ۱ دقیقه ای به محبوبیت دست یابد. او در کارش حرفه ای شده است و در حال حاضر کلیپ های او سناریوهای خوبی دارند.

سن محسن ایزی

محمد امین کریم پور و محسن iz به ترتیب در خصوص ساختن ویدیو های طنز اینستاگرامی به ترتیب دارای رتبه اول و دوم هستند. محسن ایزی و عرفان علیرضایی هم از جمله واینر هایی هستند که با هم در این عرصه در اینستاگرام رقابت می کنند.

میزان درآمد محسن ایزی

محبوبیت محسن ایزی به حدی رسید که او موفق شد تا از طریق پیج اینستاگرامش کسب درآمد کند. او از شرکت ها و برندهای معروف سفارش تبلیغ قبول می کند و گفته شده است که هر قبول سفارش از طرف او برابر با ۷ میلیون تومان است.

میزان درآمد محسن ایزی

محسن ایزی و سرهنگ علیفر

اگر کلیپ های محسن ایزی را دنبال کرده باشید متوجه شده اید که بیشتر کلیپ های او روی گزارش های سرهنگ علیفر مانور داده می شوند، او در مورد علت این علاقه اش به سرهنگ علیفر گفته است که: تن صدا و نوع گزارش علیفر خوراک ساخت دابسمش است!

همسر محسن ایزی , کلیپ جدید محسن ایزی

محسن ایزی در تئاتر و تلویزیون

این هنرمند اینستاگرامی بجز کار اینستاگرام سابقه کار تئاتر و نمایشنامه خوانی نیز در کارنامه هنری خود دارد، محسن ایزی در برنامه فرمول ۱ علی ضیا نیز حضور یافته است.

اینستاگرام محسن ایزی

یکی از شبکه های اجتماعی که در بین هنرمندان، ورزشکاران و خلاصه افراد صاحب نام دارای محبوبیت خاصی است، اینستاگرام است. شاید از مهمترین دلایل محبوبیت این اپلیکیشن، قابلیت انتشار عکس، کلیپ در آن باشد. هنرمندان در این شبکه اجتماعی برای هواداران خود جدیدترین عکس ها را منتشر می کنند، از کارهای جدید خود صحبت می کنند و خلاصه بهترین راه ارتباط با مخاطبان برای افراد و چهره های سرشناس است.

محسن ایزی در اینستاگرام هم فعالیت می کند و آدرس پیج او هم iz.mohsen است که در صورت تمایل می توانید به آن مراجعه کرده و از جدیدترین اخبار و عکس های محسن ایزی مطلع شوید.

عکس محسن ایزی همسر محسن ایزی کلیپ های محسن ایزی


مطالب مشابه : بیوگرافی میلاد قاسم خواه ایوان بند evan band و بیوگرافی عرفان علیرضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.