پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی میلاد قاسمی خواه کمدین اینستاگرام

عکس و بیوگرافی میلاد قاسمی خواه کمدین اینستاگرام

بیوگرافی میلاد قاسم خواه
اگر اهل دیدن کلیپ های خنده دار و طنز هستید حتما میلاد قاسمی خواه را خوب می شناسید. او یکی از واینرهای مطرح در اینستاگرام است که به دلیل تکیه کلام های خاصی که دارد به شهرت رسیده است.

در مورد بیوگرافی میلاد قاسمی خواه در سطح اینترنت مطلبی وجود نداشت اما ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا بنا به مصاحبه انجام گرفته با او کامل ترین بیوگرافی در مورد او را برای شما منتشر کنیم. در ادامه آدرس اینستاگرام میلاد قاسمی خواه را هم درج کرده ایم.


بیوگرافی میلاد قاسمی خواه

در ابتدا باید در مورد او بدانید که نام کامل و صحیح این هنرمند نامی در فضای مجازی، میلاد قاسمی خواه است که در بین طرفدارانش با نام خانوادگی قاسم خواه شهرت دارد. او در تاریخ ۵ شهریور ۶۸ به دنیا آمده است. وی فعالیت هنری خود را در فضای مجازی از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و چون برخورد مردمی تری در کلیپ هایش دارد و از حرفها و اصطلاحات عامیانه استفاده می کند، در مقایسه با واینرهای دیگر که قبل از او آمده اند، موفق تر عمل کرده و در مخاطبان جایگاه بالاتری دارد!

او گفته است که در حال حاضر در تهران زندگی می کند و ظاهرا خانواده اش مستاجر بوده اند و به همین علت هم در جاهای مختلف تهران و حتی خارج از تهران زندگی کرده است. از جمله در حال حاضر در هروی می نشینند.

تحصیلات میلاد قاسمی خواه

در مورد میزان تحصیلات این هنرمند اینستاگرامی باید بدانید که او دارای مدرک کاردانی معماری از دانشگاه آزاد رودهن است و مدرک کارشناسی این رشته را از دانشگاه آزاد لاهیجان دریافت کرده است.


ازدواج میلاد قاسمی خواه

در مصاحبه ای که با این هنرمند اینستاگرامی صورت گرفته است، صحبتی از ازدواج نبوده است و ظاهرا وی مجرد است و بنابراین اگر عکس همسر میلاد قاسمی خواه را در جایی مشاهده کردید، نسبت به موثق بودن منبع خبر اطمینان حاصل کنید.

ازدواج میلاد خواه

چرا میلاد قاسمی خواه بی ادب است!؟

او در پاسخ به این سوال گفت که کار من بی ادبی نیست. وی گفت ما در جامعه ای زندگی می کنیم که همه حرف های رکیک و فحش می دهند و من فکر کردم که می توان مانند مهران مدیری که در سریال طنز شب های برره یک زبان جدید را باب کرد، حرف هایی را جایگزین این فحش و دشنام های رکیک کرد. او در حقیقت معتقد است که کلمات و اصطلاحات خاصی را به جای آنها با همراهی دوستش کامران در کلیپ های شان منتشر می کنند و اصلا هم بی ادبی نیست. مثلا او خالق تکیه کلام قوقول است! یا کلمه شتره به معنای شلخته است که می توان در جاهای مختلف به کار برد و اشاره کرد که کلمه ای است که تهرانی های قدیمی آن را مورد استفاده قرار داده اند. خلاصه او معتقد است که یک گویش خاص را مانند مهران مدیری در جامعه باب کرده است.

قاسمی خواه گفت اتفاقا کار من در اینستاگرام یک فرهنگ سازی است تا از بر زبان آوردن کلمات و اصطلاحات رکیک خودداری کنیم!

میلاد قاسمی خواه در خندوانه

این هنرمند کمدی در اینستاگرام در برنامه خندوانه رامبد جوان حضور یافت و در همین برنامه هم بود که به شهرت و محبوبیت او افزوده شد.

میلاد خواه

تفاوت کار میلاد قاسمی خواه با سایر واینرها در اینستاگرام

او از جمله واینرهایی است که در ساخت کلیپ هایش خودش و کامران حتی نقش دختر را بازی می کند و بر این اعتقاد است که واینرهای دیگر دختر در کلیپ های شان می آورند و عکس آن دختر را روی کاور کلیپ می گذراند و همین هم باعث می شود تا بازدید بیشتری هم بخورد.

او بر این اعتقاد است که سه عامل باعث موفقیت او در اینستاگرام بوده است: یکی خدا دیگری مردم و مخاطبان و سوم هم جاهایی است که کلیپ های آنها را باز نشر می دهند. او بر این اعتقاد است که کار خوب است خدا درست کند و برای او و کامران این اتفاق افتاده است و با افتخار گفت از آغاز کار تا کنون در تیم هبچ کس نبوده اند و مستقل کار کرده اند.

شروع کار میلاد قاسمی خواه

او ابتدا از دابسمش کودکان شروع کرده است و بعد به او گفتند که میمیک صورتش برای اجرای طنز بسیار مناسب است. به همین علت او و کامران شروع به ساخت ویدئو موزیک طنز کردند. بعد دیدند که زحمت زیاد دارد و بازدید کم و به همین علت خلاقیت شان گل کرد و تصمیم گرفتند که کلیپ ها را مردمی تر کنند و بازی شان را هم قوی تر کردند و شروع کردند تیکه کلام هم در نمایش خود آوردند. او گفت که من و کامران نوستالژی مردم را در نظر گرفتیم و مردم هم بسیار پسندید.

نام واقعی میلاد خواه

میلاد در مورد این که مردم به آنها می گویند چقدر الکی الکی این واینرها معروف شدند این گونه گفت که: ما اصلا معروف نیستم و فقط معروف خانه های خودمانیم! او گفت که معروفیت یک بازیگر و یک واینر با هم متفاوت هستند و ورزشکاران، بازیگران و…  معروف هستند و ما واینرها فقط لطف مردم شامل حال ما می شود! او گفته است که بازیگران در مقایسه با واینرها زحمات زیادی می کشند اما کار ما از عهده هر کسی بر می آید!

گفتنی است که او از جمله محبوب ترین واینرها است چرا که فوق العاده مردمی است و حتی جواب دایرکت مخاطبان خود را هم می دهد چون بر این اعتقاد است که این مردم هستند که باعث معروفیت او شده اند و نیت خود و کامران را فقط خنده مردم می داند.

او گفته است که یکی از انگیزه های اصلی کار من شادی روح مادرم است که موفق هم شده ام.

میلاد قاسم خواه اینستاگرام , میلاد و کامران

آیا میلاد قاسم خواه بازیگر می شود؟

او گفت که واینر بودن من هدف زندگی من نیست و من می خواهم از طریق رشته تحصیلیم زندگی ام را بگذرانم. وی ادامه داد که من پیشنهاداتی برای بازی دریافت کرده ام اما این کار را نمی کنم و گفت که در ساخت کلیپ هایم هم خط قرمز را رعایت نمی کنم و به اصطلاح محافظت شده کار نمی کنم چون قصد ندارم بعدا این کارم را به بازیگری تغییر دهم!

میزان درآمد میلاد قاسمی خواه

او در مقابل این سوال برای جواب دادن مقاومت کرد و در نهایت گفت که یک زمان ماشین کامران خراب شد که پول نداشت تا درستش کند! او ادامه داد که شاید واینرهای دیگر میلیونی پول بگیرند اما ما این کار را نمی کنیم. آخر سر گفت ما در حد یک میلیون و نیم کار می کنیم که چون دو نفر هستیم همه چیز برای ما نصف می شود و بنابراین مبلغ قابل توجهی نصیب هر یک از ما نمی شود!

میزان درآمد میلاد قاسمی خواه

اینستاگرام میلاد قاسمی خواه

این هنرمند کمدی مطرح در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله شما می توانید میلاد قاسمی خواه در اینستاگرام را دنبال کنید. او در حال حاضر بیش از ۳ میلیون فالوور در این شبکه اجتماعی دارد. آدرس پیج میلاد قاسمی خواه milad_khahhh است که می توانید آن را فالو کرده و از جدیدترین کلیپ های خنده دار او مطلع شوید و آنها را مشاهده کنید و لحظات شادی را سپری کنید.

گفتنی است که هنرمندانی چون میلاد قاسمی خواه، محمد امین کریم پور، عرفان علیرضایی و.. که واینر هستند و دنبال کننده های زیادی هم دارند، از طریق پیج هنری شان کسب درآمد هم می کنند. اکثرا هم درآمدهای چند میلیونی به صورت روزانه هم دارند. البته باز کردن چنین صفحات موفقی در شبکه های اجتماعی از جمله در اینستاگرام مستلزم داشتن ذوق و قریحه و استعداد هنری است که افرادی چون میلاد قاسمی خواه از آن بهره مند هستند.


عکس های اینستاگرام میلاد خواه

میلاد قاسمی خواه , بیوگرافی میلاد قاسمی خواه

عکس های اینستاگرام میلاد خواه عکس های شخصی میلاد خواه


مطالب مشابه : بیوگرافی محمد امین کریم پور بیوگرافی ایوان بند و عرفان علیرضایی

6 دیدگاه‌ها

  1. اشتباه نوشتین
    میلاد قاسمی خواه نه قاسم خواه
    و اینکه میلاد فقط دو قسمت اونم به عنوان نویسنده علی صبوری تماشاچی خندوانه بوده اصلا تلوزیون ده ثانیه ام نشونش نداد

  2. سلام
    طنزهای ایشون عالی هستن مخصوصا تو قالب دخترها،ازشون ممنونیم که دل ما مریض احوالها رو شاد میکنند
    امیدوارم خدا عمر طولانی ،زندگی شاد وتن سالم بهشون عطا کنند.

  3. بهتری واینر ایرانه به نظر من,خیلی کاراشو دوس دارم حتی تو زمانایی که ناراحتم با دیدن پست ها و استوریهاش غمهام یادم میره

  4. سال تولدش رو اشتباه نوشتين
    تو يكي از لايو هاي اخيرش اعلام كرد كه متولد سال ٧٠ هست و امسال يعني سال ٩٩ تازه ميره تو ٢٩ سالگي

  5. مییییلاااااد عاااااااااالیییییییییه
    دمت گرم

  6. اطلاعات سایتتونو ویرایش کنین اول اینکه متولد ۵شهریور سال ۷۰ هستش و فردا میره تو ۳۰سال…
    و اینکه خونشم عوض کرده و دیگه ساکن هروی نیست
    و اینکه توی خندوانه به کل ۵ثانیه ام نشونش ندادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.