پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر

عکس و بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر

قد افسانه پاکرو
افسانه پاکرو یکی از بازیگران خوب کشورمان است که در برخی فیلمهای سینمایی و سریالها بازی کرده است.

در مورد بیوگرافی افسانه پاکرو اطلاعات تقریبا کاملی وجود دارد و تقریبا همه هواداران او می دانند که افسانه پاکرو و خواهرش همیشه با هم هستند و یا آدرس پیج اینستاگرام افسانه پاکرو منتشر شده و این بازیگر زن ایرانی را دنبال می کند. در این مقاله از پارسی نو در مورد فیلم های افسانه پاکرو صحبت کره ایم یا عکس های جدید افسانه پاکرو را منتشر کرده ایم. ما را همراهی کنید.


بیوگرافی کامل افسانه پاکرو

افسانه پاکرو یکی از بازیگران جوان و با اخلاق کشورمان است که در تاریخ ۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در شهر اهواز به دنیا آمده است. او به شکل حرفه ای از سال ۱۳۸۴ در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد.

خانواده افسانه پاکرو

در مورد اصالت افسانه پاکرو باید بدانید که اصالتا اهل تبریز است اما متولد اهواز و بزرگ شده تهران است. او خودش بر این اعتقاد است که به لحاظ خونگرم بودن اهل آبادان است. این بازیگر زن ایرانی دارای خانواده ای پنج نفره است و یک خواهر بزرگتر از خود و یک برادر کوچکتر از خود دارد. نام خواهر افسانه پاکرو سعیده است.

خانواده افسانه پاکرو

سعیده خواهر افسانه از او یک سال بزرگتر است و افسانه او را دوست و یار همیشگی خود می دانند. آنها خود را دو قلو می دانند چون فاصله سنی شان کم است و همیشه با هم هستند و در ضمن علاقه مندی های مشترک هم دارند و حتی لباس هایشان هم شبیه به هم است.

تحصیلات افسانه پاکرو

این هنرمند خوب کشورمان دارای مدرک کارشناسی در رشته نقاشی است. او مدرک خود را از دانشگاه سوره دریافت کرده است. جالب است بدانید که مادر افسانه پاکرو هم نقاش ماهری است هر چند به قول افسانه تحصیلات آکادمیک ندارد اما دیدن نقاشی ها او باعث حیرت هر کسی می شود.


ازدواج افسانه پاکرو

اگر به دنبال دیدن عکس های افسانه پاکرو و همسرش هستید باید بدانید که او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او شرط جالبی برای ازدواج خود گذاشته است. شرط ازدواج افسانه پاکرو برای ازدواج آن است که چون خواهرش را بسیار دوست دارد و نمی تواند از او جدا شود، بنابراین قصد ازدواج ندارد مگر این که دو برادر به خواستگاری آنها بیایند که آنها برای همیشه کنار هم باشند و دیگر مجبور به جدایی از خواهرش نیست!

afsaneh pakroo

افسانه پاکرو در مصاحبه ای که با تی وی پلاس داشت گفت که من نگفتم دو برادر به خواستگاری من و خواهرم بیایند چون علیرغم این که من و خواهرم همیشه با هم هستیم و علایق مشترک زیادی داریم اما دو شخصیت متفاوت هستیم. او گفت این حرف فرد مصاحبه کننده بوده که به من و خواهرم گفته شما که شما که همیشه با هستید پس چه خوب خواهد شد که با دو برادر ازدواج کنید تا همیشه با هم باشید که من و خواهرم خندیدیم و به شوخی گفتیم بله و… و خلاصه این پاکرو عنوان کرد که این شرط را او نگذاشته و صرفا نتیجه یک مصاحبه از زبان فرد مصاحبه کننده بوده است.

افسانه پاکرو در تی وی پلاس گفت که بعد از این ماجرا آنچنان خواستگار دو برادر برای مان آمده که خودمان خسته شدیم! در ادامه گفت که شاید انتخابم یک فرد خارجی باشد اما دوست دارم همسر آینده ام ایرانی باشد چون مردان ایرانی غیرت دارند که شاید این نوع غیرت در مردان خارجی وجود نداشته باشد.

به دنبال این مصاحبه افسانه پاکرو در تی وی پلاس بسیاری از کاربران اینترنتی به این مصاحبه و نحوه پوشش افسانه پاکرو واکنش نشان داده و به حجاب او اعتراض کردند و عنوان شد که با این وضعیت ات چطور دم از غیرت می زنی!؟

افسانه پاکرو رویای خیس

خصوصیات ویژه افسانه پاکرو

این هنرمند جوان و توانای کشورمان در کنار کار بازیگری به نقاشی کردن هم مشغول است. به مطالعه و خواندن کتاب علاقه دارد و از گوش دادن به موسیقی لذت می برد. او گفته است که همه نوع موسیقی گوش می دهد و از آنجایی که فیلم کوتاه می سازد، نویسنده کارهای خودش هم هست و مطالعه را بر روی کار نویسندگس خود بسیار تاثیر گذار دانسته است.

afsaneh pakroo

در زمینه ورزش افسانه پاکرو گفته است که از دوران کودکی به شنا، تکواندو و ژیمناستیک علاقه داشته است و در این رشته ها فعالیت کرده است. او از جمله خانمهای طرفدار فوتبال است و به سمت دروازه بانی بسیار علاقه مند است و طرفدار بازی علی کریمی و علی دایی است و در بین فوتبالیست های خارجی هم بازی های رونالدو را دنبال می کند.

افسانه پاکرو و تجربه کار با بزرگان سینمای ایران

این بازیگر تجربه کار با ایرج قادری را در کارنامه هنری خود دارد. پاکرو در مورد این تجربه اش گفته است که: در فیلم «محاکمه» نقش دختر ایرج قادری را داشتم و یک تجربه بی نظیر برای من آن هم در عرصه سینما به شمار می آید. علت علاقه من به کار با ایرج قادری به خاطر پشت صحنه منظم و مرتب او است. پاکرو در مورد ایرج قادری گفته است که در کار و در همه چیز دقیق بود این در حالی است که در بعضی از کارها آشفتگی و بی‌ نظمی زیادی در پشت صحنه وجود دارد که تحمل آن بسیار سخت است. ظاهرا بنا به آنچه که افسانه پاکرو گفته است، ایرج قادری در فیلم «شبکه» هم با وجود این که حال مساعدی نداشت ولی همان نظم و ترتیب همیشگی را در کار داشت.

عکس افسانه پاکرو با آرایش

افسانه پاکر و تجربه کار با عباس کیارستمی؛ این بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در پیج اینستای خود عکسی منتشر کرد که در آن نشان داده می شد که افسانه در چین به سر می برد. چند روز بعد از انتشار این عکس پاکرو، اعلام شد که کارگردان مشهور ایرانی یعنی عباس کیارستمی در حال ساخت یک فیلم در کشور چین است و جالب آن که تنها بازیگر ایرانی فیلم او هم، افسانه پاکرو است. نام این فیلم راهبه ها بود که مرگ نا به هنگام عباس کیارستمی باعث شد تا فیلم ناتمام بماند.

افسانه پاکرو و تجربه کار با پوران درخشنده؛ پاکرو با بازی در فیلم رویای خیس که فیلمی سینمایی و به کارگردانی پوران درخشنده کارگردان زن مشهور ایرانی تهیه شده است، موفق شده تا با او هم همکاری داشته باشد و کارنامه هنری خود را پر بارتر کرده است. گفتنی است که این فیلم به نویسندگی شعله شریعت و پوران درخشنده در سال ۱۳۸۴ ساخته شده است.

به شهرت رسیدن افسانه پاکرو

او بعد از ورود به عرصه هنرپیشگی، در فیلم رویای خیس پوران درخشنده ایفای نقش کرد و با این فیلم و در سال ۱۳۸۴ به شهرت زیادی دست یافت.

افسانه پاکرو

چرا افسانه پاکرو در سریال دلنوازان بازی نکرد؟

در سریال پر طرفدار دلنوازان با بازی سحر قریشی، شاهرخ استخری و… قرار بوده که افسانه پاکرو به جای سحر قریشی ایفای نقش کند که چون تمایلی به دیده شدن هر شب در تلویزیون نداشته است، در سال ۱۳۸۸ دو بار قرارداد خود با عوامل ساخت این سریال را لغو کرد. این عدم پذیرش افسانه پاکرو در حالی بوده است که سحر قریشی با ایفای نقش در این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

افسانه پاکرو در تی وی پلاس

افسانه پاکرو در برنامه اینترنتی تی وی پلاس شرکت کرد و صحبتهای جالبی داشت از جمله این که در هر جای جهان هر کسی که دارای چهره و اندام مناسبی است بازیگر می شود  اما در ایران این روند برعکس است! او در ادامه گفت که من اصلا دوست ندارم به من بگویند دختر خوشگله سینمای چون من دوست دارم من را به خاطر توانایی هایم بشناسند و نه به خاطر صورتم.!

او گفت که انتخاب خانواده و محل تولد و اجزای صورت هیچ کدام در اختیار ما نیست و بنابراین برای این موارد نباید قضاوت شویم. اما ما با این خصوصیات دنیا آمده ایم و باید به بعد از دنیا آمدن و تلاش های ما و موفقیت های ما توجه شود. این بازیگر در ادامه گفت که در ایران و فیلم های ایرانی بی ادبی مرسوم شده است به طوری که حتی گاهی خود بازیگر دیالوگهای بیشتری در این راستا در زمان بازی اضافه می کند. او گفت چند وقت پیش فیلمنامه ای به من داده شد که در زمان مطالعه آن فقط خجالت کشیدم که چطور این حرفهای نامربوط را باید بر زبان بیاورم! در کل افسانه پاکرو بر این اعتقاد بود که هنرمندان باید الگو باشند و این وظیفه سنگینی برای آنها به شمار می رود.

البته در این مصاحبه پاکرو گفت که من هیچ وقت دنبال بازیگری نرفتم بلکه این بازیگری است که به دنبال من امده است!

افسانه پاکرو در تی وی پلاس

کاربران مجازی به انتشار متن مصاحبه افسانه پاکرو در تی وی پلاس واکنش نشان داده و به او لقب خودشیفته دادند و مدعی شدند هیچ کس به تو نمی گویدد خوشگل و زیبا و بسیاری به قد کوتاه او اشاره کردند و خلاصه او را یک خودشیفته با اعتماد به نفس بالا دانستند!

افسانه پاکرو و نظرش در مورد محمدرضا گلزار

از افسانه پاکرو در تی وی پلاس پرسیده شد که تو در جایی گفته ای که پسر شایسته ایران محمدرضا گلزار است، آیا پشت این حرفت زمینه خاصی هست؟ افسانه پاکرو این گفته خود را مجددا تایید کرد اما زمینه این نظرش را عنوان نکرد و گفت اتفاقا این اعلام نظر من باعث شد تا نظرات زیادی بیان شود که چرا مثلا شهاب حسینی را نگفته ام. او گفت به هر حال هر کسی نظری دارد و من نظرم این است که محمدرضا گلزار پسر شایسته ایرانی است!

اینستاگرام افسانه پاکرو

این بازیگر زن مشهور ایرانی مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است و از طریق این شبکه ها با هواداران خود در ارتباط است. از جمله اینستاگرام افسانه پاکرو فعال است. آدرس پیج اینستاگرام  افسانه پاکرو afsanehpakroo است که می توانید در این صفحه جدیدترین عکس های افسانه پاکرو را مشاهده کنید و یا از فیلم جدید افسانه پاکرو مطلع شوید.


فیلم شناسی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو از جمله هنرمندانی است که در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است و کارنامه پرباری ندارد اما نکته مثبت کارنامه هنری او آن است که شانس همکاری با افراد صاحب نامی چون ایرج قادری، پوران درخشنده را دارد. اکثر بازیگران کار در صحنه تئاتر را تجربه کرده اند اما افسانه پاکرو اثری از تئاتر در کارنامه هنری اش نیست و برخی منتقدان این را ایرادی برای او دانسته اند. در ادامه این مقاله از پارسی نو برای شما لیستی از فیلم ها و سریالهای او را تهیه کرده ایم.

فیلم های سینمایی افسانه پاکرو

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی ترانه ای عاشقانه برایم بخوان به کارگردانی مهرداد غفارزاده در سال ۱۳۹۸

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی دلتا ایکس به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۹۴

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی دو عروس به کارگردانی داود موثقی در سال ۱۳۹۴

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی یادگاری به کارگردانی نیما طباطبایی در سال ۱۳۹۳

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی شبکه به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۹۰

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی چشم به کارگردانی جمیل رستمی در سال ۱۳۸۹

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی شیر و عسل به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۸۸

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی زندگی شیرین به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۸۷

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی محاکمه به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۵

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده در سال ۱۳۸۴

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی محکومین بهشت به کارگردانی حجت الله سیفی در سال ۱۳۸۴

بازی افسانه پاکرو در فیلم سینمایی بیخوابی اسب ها

سریال های تلویزیونی افسانه پاکرو

بازی افسانه پاکرو در سریال تکیه بر باد به کارگردانی محمود معظمی در سال ۱۳۹۱

بازی افسانه پاکرو در سریال در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۹

بازی افسانه پاکرو در سریال رسم عاشقی به کارگردانی سعید سلطانی در سال ۱۳۸۴

بازی افسانه پاکرو در سریال پیدا و پنهان به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در سال ۱۳۸۴

خواهر افسانه پاکرو , افسانه پاکرو و خواهرش

فیلم های تلویزیونی افسانه پاکرو

بازی افسانه پاکرو در فیلم این زن حقش را می خواهد به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۴

بازی افسانه پاکرو در فیلم بیخوابی اسب ها به کارگردانی شهرام اسدزاده در سال ۱۳۹۳

بازی افسانه پاکرو در فیلم زیباتر از رویا به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال ۱۳۹۲

بازی افسانه پاکرو در فیلم آقای عبدی نسب و بانو به کارگردانی حمید اکرامی در سال ۱۳۹۲

بازی افسانه پاکرو در فیلم من کجا خوابم برد به کارگردانی محمد جواد کاسه ساز در سال ۱۳۹۱

بازی افسانه پاکرو در فیلم خط آفتاب به کارگردانی محمدرضا خاکی در سال ۱۳۹۱

بازی افسانه پاکرو در فیلم فکر بد نکن به کارگردانی بهرام کاظمی در سال ۱۳۹۰


مطالب مشابه : بیوگرافی رضا عطاران بیوگرافی گلاره عباسی و رضا صادقی

2 دیدگاه‌ها

  1. وجدانن عجب بازیگر قشنگی هست، همه عکساش خوشگله

  2. سلام. اصالتا ایشان اهل تبریز نیست. از ترک های قشقایی شهرستان هفتکل استان خوزستان هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.