پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی حسن ریوندی سلطان خنده

عکس و بیوگرافی حسن ریوندی سلطان خنده

عکس حسن ریوندی , بیوگرافی حسن ریوندی
اگر اهل خنده و جک گفتن هستید حتما با حسن ریوندی آشنایی دارید و احتمالا می دانید که حسن ریوندی کیست. شاید بتوان گفت که اکثر ایرانیان تجربه یک بار شرکت در کنسرت های حسن ریوندی را دارند.

ما در این مقاله پارسی نو برای شما در مورد زندگی خصوصی حسن ریوندی مطالبی را گردآوری کرده ایم. هر چند باید گفت زندگی نامه حسن ریوندی در فضای مجازی به صورت پراکنده منتشر شده است و حاوی اطلاعات بسیاری نیست اما همین قدر می دانیم که او معلم ورزش است و در مورد حسن ریوندی و همسرش هم باید بدانید که او هنوز ازدواج نکرده است. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی حسن ریوندی استندآپ کمدین

حسن ریوندی یکی از طنزپردازان موفق کشورمان است که دارای طرفداران زیادی هم هست. این هنرمند خوب کشورمان در تاریخ ۱ فروردین سال ۱۳۵۵ در سبزوار استان خراسان رضوی به دنیا آمده است.

حسن ریوندی استندآپ کمدین و مجری ایرانی است که همیشه برنامه هایش در هر کجای ایران با استقبال مخاطبان همراه است. این کمدین معروف کشورمان اولین کنسرت خنده را در ایران در ۲۵ تیر سال ۱۳۹۲ در برج میلاد تهران به اجرا درآورد.

ریوندی در کنسرت ‌های خود با عنوان کردن طنزهای اجتماعی و با تقلید صدای خوانندگان و شوخی‌ های سرگرم‌ کننده مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

حسن ریوندی دارای مهارت طنزپردازی است به صورتی که در کنسرت هایش به مدت ۲ ساعت بدون وقفه و به صورت زنده برای مخاطبان لحظات شادی را فراهم میکند.

ریوندی از سال ۱۳۷۲ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان مشغول به فعالیت است. همانطور که اشاره شد او در عرصه های طنز، استنداپ کمدی و تقلید صدا فعالیت می کند. این را هم باید افزود که او بنیانگذار کنسرت خنده در ایران است و از شغل معلمی به اجرای کنسرت های خنده روی آورده است.

حسن ریوندی و همسرش , اینستاگرام حسن ریوندی

تحصیلات حسن ریوندی

ریوندی دارای مدرک کارشناسی در رشته تربیت بدنی است که آن را از دانشگاه حکیم سبزوار دریافت کرده است. او بعد از فارغ التحصیلی به عنوان دبیر ورزش جذب آموزش و پرورش شده است و خودش می گوید ورزش را با خنده و طنز چاشنی می دادم و با شاگردانم لحظات خوبی داشتیم.

گفتنی است که حسن ریوندی ۱۸ سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش را دارد و در حال حاضر به دلیل حجم بالای کارهای هنری که دارد در مرخصی بدون حقوق به سر می برد.

ازدواج حسن ریوندی

اگر می خواهید در مورد همسر حسن ریوندی بدانید باید بگوییم که او تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد است او خودش در این مورد گفته است که تا به حال سعادت ازدواج کردن را نداشته است. او بر این اعتقاد است که ازدواج مهمترین قسمت زندگی هر فردی است و گفته است اگر ازدواج کند مطمئن است کارش هم چند پله بیشتر ترقی می کند.

موفقیت اجراهای حسن ریوندی

طنز بداهه یکی از موفقیت های ریوندی است و اگر در کنسرت های او شرکت کرده باشید قسمت عمده اجرای های او طنز بداهه و سوژه سازی آنی است. او در همان لحظه اجرا سوژه را محور قرار می دهد و باعث به وجد آمدن حاضرین می شود. شاید بتوان این را نقطه قوت اجراهای او دانست و این بر می گردد به طبع طنازی او و این که خوب می داند چطور از یک سوژه طرحی خنده دار بیرون بکشد.

از جمله موفقیت های ریوندی آن است که طنزها را به گونه ای مطرح می کند که به قوم و اقلیت مذهبی خاصی اهانت نشود و واقعا هدف از اجرای کنسرت توسط او فقط داشتن لحاظ شاد و مفرح در کنار اعضای خانواده است. ما هم در این مقاله از پارسی نو برای این طناز سبزواری آرزوی موفقیت داریم.

در مورد صدای حسن ریوندی

به اعتقاد هوادارن ریوندی، او دارای صدای خوبی است و خودش در این مورد گفته است که صدایش را از پدر بزگش به ارث برده است. او گفته که پدر بزرگش را ندیده اما برایش تعریف کرده اند که وقتی پدر بزرگ او در روستای خودشان اذان می گفته است روستاهای اطراف هم صدای او را می شنیدید!

او گفته است که برادرش هم سابقه تقلید صدا در دوران کودکی را دارد و یکی از سرگرمی های دوران کودکی شان همین کار بوده است.

لقب حسن ریوندی چیست؟

هوادران و دوست داران هنر حسن ریوندی به او لقب «شومن» را داده اند. پس اگر او را با این نام خطاب کند نباید تعجب کنید.

عکس جوانی حسن ریوندی , کنسرت حسن ریوندی

شروع فعالیت حسن ریوندی چگونه بوده است؟

ریوندی کار خود را با تقلید صدای شخصیت های کارتونی شروع کرد و بعد به تقلید صدای خوانندگان سبک سنتی پرداخت از جمله تقلید صدای شهرام ناظری. ریوندی تقلید صدای خوانندگان پاپ از جمله ناصر عبداللهی و علیرضا عصار را در کارنامه هنری خود دارد. شوخی با مجریان یکی از آیتم های پایانی کنسرت های حسن ریوندی به شمار می رود.

حسن ریوندی از دوران کودکی همین طبع طنازی را داشته است و از همان دوران برای همسالان خودش برنامه اجرا می کرد و با دوستانش لحظات خوبی داشتند. این روند طنازی ریوندی ادامه داشت تا این که در دوران راهنمایی در برگزاری جشن های مدرسه او آیتم های طنز را اجرا می کرد. در سال ۱۳۷۰ وقتی که او ۱۵ ساله بود برای اجرای برنامه های دهه فجر در تالار شهید مفتح سبزوار دعوت شد و اولین درآمد خود را طی آن قرارداد به دست آورد. در آن دوران او بیشتر شبیه سازی و تقلید صدا می کرد.

ریوندی گفته است که سالها پیش در کلاس‌ های سلفژی شرکت کرده است و آزمون ورودی آن را زنده یاد محمد نوری برگزار کرده است. او در کلاس های فن بیان و مجری گری هم شرکت کرده ایت و این کلاس ها به گفته خودش به او کمک زیادی کرده اند.

نظر حسن ریوندی در مورد خنداندن مردم

این هنرمند با ارزش کشورمان گفته است که شاد بودن هنر است و شاد کردن هنری بالاتر و بر این اعتقاد است که اگر در هر جای دنیا مردم شاد باشند دیگر بزهکاری از جهان رخت برخواهد بست. او معتقد است وقتی که انسان ها شاد هستند دیگر به هم آسیب نمی رسانند.

او برای این اعتقادات خود شعری زیبا از صائب تبریزی را آورده :

دامن شادی چو غم آسان نمی آید به دست

پسته را خون می شود تا لبی خندان کند

چگونگی برگزاری کنسرت های حسن ریوندی

این هنرمند طناز کشورمان گفته است که در کنسرت هایش یک تیم دارد که هر کسی مسئول اجرای کار است. از جمله او گفته است که در تیم هنری اش یک کارشناس فنی دارد که ایرادات فیزیکی، صدا و کلام او را یادداشت می کند تا در کنسرت های دیگر آن خطاها را نداشته باشد و شاید به همین دلیل است که او دارای کنسرت های قوی است. یا مثلا گفته است یکی از اعضای تیم حکم نویسنده دارد و مطالب طنز روز را گردآوری می کند.

اینستاگرام حسن ریوندی

اینستاگرام حسن ریوندی

این هنرمند با اخلاق کشورمان در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله در اینستاگرام پیجی دارد که در آن می توانید کلیپ های کوتاه از اجراهای او را ببینید. او در این پیج خود و در قسمت بیو این گونه نوشته است که : صدای خندیدن مردم، بهترین سمفونی صلح جهانیست

آدرس پیج اینستاگرام حسن ریوندی hassan_reyvandi@ است که می توانید با فالو کردن آن از جدیدترین کنسرت های حسن ریوندی مطلع شوید و یا عکس حسن ریوندی را در کنسرت هایش در همین پیج دنبال کنید.

رکورد فالوور های حسن ریوندی در اینستاگرام

حسن ریوندی در حال حاضر بعد از مهناز افشار و رامبد جوان رتبه سوم در بین هنرمندان ایرانی را در اینستاگرام از نظر بالا بودن تعداد فالوور به خود اختصاص داده است. احتمالا شما هم که در حال خواندن این مطلب هستید اگر دارای پیج اینستاگرام باشید، حسن ریوندی را فالو کرده اید!

کنسرت خنده حسن ریوندی

میزان درآمد حسن ریوندی

برای برخی از هواداران ریوندی این سوال مطرح است که او از اجرای هر کنسرت خود چقدر درآمد دارد؟ در این مورد باید بدانید که ریوندی از هر اجرای کنسرت خنده ای که برگزار می کند چیزی در حدود ۲۰ میلیون درآمد دارد.

قیمت بلیط کنسرت حسن ریوندی تقریبا بالا است و احتمالا می دانید که قیمت بلیط های ردیف جلو کنسرت او بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. البته اگر تا این زمان که شما در حال خواندن این مقاله هستید افزایش قیمت در قیمت بلیط کنسرت هایش نداده باشد!


مطالب مشابه : بیوگرافی میترا حجارحسام منظور و بیوگرافی رضا گلزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.