پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده

عکس و بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده

کنسرت های محمدرضا گلزار , محمدرضا گلزار خواننده
یکی از بازیگران مرد مشهور ایرانی محمدرضا گلزار است که البته به رضا گلزار هم شهرت دارد. محمدرضا گلزار بازیگر و ستاره سینمای ایران است که بسیار اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و اولین تجربه بازی را در فیلم سینمایی سام و نرگس پشت سر گذاشت.

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار مورد علاقه بسیاری از طرفداران اوست و البته حواشی محمدرضا گلزار هم برای اکثر آنها خواندنی است. طرفداران او هم هر از چند گاهی با خبر ازدواج محمدرضا گلزار پیگیر او می شوند و اینستاگرام محمدرضا گلزار را چک می کنند تا اخبار جدید را از خود او بشنوند.


محمدرضا گلزار و همه زندگی خصوصی و هنری او

محمدرضا گلزار بازیگر مرد مشهور ایرانی است که همه به یاد دارند که جزو گروه خوانندگی آریان بود و طی یک ماجرایی از آنها جدا شد و به یک سوپر استار تبدیل شد. این هنرمند جوان و با اخلاق کشورمان  در تاریخ ۱ فروردین از سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. او علاوه بر هنرپیشگی در سینما، نوازنده، مجری، خواننده هم هست و در عرصه مدلینگ هم سابقه فعالیت دارد.

گلزار از سال ۱۳۷۷ به شکل کاملا حرفه ای در عرصه های مختلف هنر کشورمان تاکنون مشغول به فعالیت بوده است.

میزان تحصیلات محمدرضا گلزار

این هنرمند خوب و پر طرفدار کشورمان دارای مدرک لیسانس در رشته مهندسی مکانیک سیالات است.


ازدواج محمدرضا گلزار

این هنرمند محبوب کشورمان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و خودش در این مورد گفته است که شهرت باعث شده است تا تنها بمانم و ازدواج نکنم.

او در مورد ازدواجش گفته است که: من همیشه به ازدواج فکر می کنم اما معتقدم که ازدواج یک قسمت است. گلزار گفته است که مادرش بیش از هر کسی دیگر دوست دارد که ازدواج کند، این بازیگر مرد معروف کشورمان گفته است که که تا حدی از زمان ازدواج کردنم گذشته است و هم من و هم مخاطبان می دانند که ازدواج کردن من و انتخاب همسر من در مقایسه با مردم عادی کار دشوارتری است.

اعتقادات مذهبی محمدرضا گلزار

این ستاره سینمای ایران در مورد اعتقادات مذهبی اش هم صحبت کرده است و گفته است که من یک فرد معتقد و متعصب هستم و البته همه افرادی که با من همراه بوده اند این نکته را می دانند. او گفته است که  همکاری در کارهای ملی و مذهبی یکی از افتخارات من به شمار می آید و ادامه داده است که بسیار تمایل دارد تا در یک سریال مناسبتی برای ماه رمضان کار کند.

از او سوال پرسیده شده بود که آیا ضد زن هستید؟ که او گفته بود من یک ترک زبان متعصب هستم و این با معنی ضد زن بودن بسیار متفاوت است. او در مقایسه دو فیلم قیصر و فروشنده و انتقام از فردی که به ناموس شان تعرض کرده است این گونه گفت که من همچنان مدل قیصر غیرتی هستم.

عکس جدید محمدرضا گلزار , آهنگ های محمدرضا گلزار


در مورد رضا گلزار بیشتر بدانید

گلزار اصالتا آذری است اما در تهران به دنیا آمده است. پدرش اهل تبریز و مهندس است و مادر رضا گلزار هم اهل تهران است و خانه دار است. او خودش می گوید با افتخار ترک هستم و فامیلی من هم گلزار آذری است.

در مورد دیگر اعضای خانواده محمدرضا گلزار باید بدانید که او دارای دو برادر است. یکی از آنها علیرضا نام دارد و مهندس رشته عمران است و دیگری هم بردیا نام دارد و مترجم زبان انگلیسی است. رضا گلزار دارای یک خواهر هم هست به نام آتوسا که مترجم زبان آلمانی است. گفتنی است که رضا خودش فرزند سوم خانواده است.

شاید اطلاع نداشته باشید اما گلزار بازیکن حرفه ای والیبال هم بوده است. این بازیگر خوب کشورمان در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم سابقه بازی والیبال دارد. البته فقط در زمینه والیبال فعال نبوده بلکه در عرصه اسکی هم فعال است. گلزار بطور حرفه ای پیگیر ورزش اسکی بود و دارای کارت مربیگری اسکی آلپاین هم هست.

او بر خلاف هنرمندان دیگر که می گویند از زمان کودکی به هنر و کار هنری مشغول بوده اند، تا آخر دوران دبیرستان فعالیت هنری نداشته است. پدر محمدرضا گلزار با گیتار زدن او مخالف بود و بنابراین رضا تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. گلزار تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی ادامه تحصیل داد.

زمانی که سوم دبیرستان بود در کنکور دانشگاه آزاد و در رشته مهندسی مکانیک آن هم در واحد تهران جنوب پذیرفته شد و چون هنوز مدرک دیپلم نداشت این قبولی را رزرو کرد. در سال آخر و برای دریافت مدرک دیپلم به رشته تجربی تغییر رشته داد چرا که در نظر داشت تا رشته دندانپزشکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کند اما قبول نشد و در نتیجه به همان رشته مکانیک رفت و ادامه تحصیل داد. او فعالیت در زمینه موسیقی را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه خوانندگی آریان استارت زد. او در این گروه گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

محمدرضا گلزار چگونه بازیگر شد؟

خیلی از طرفداران رضا گلزار دوست دارند تا بدانند که او چگونه بازیگر شده است. در این مورد باید بدانید که در تاریخ فروردین ماه ۱۳۷۹ بود که در شهر خزر شهر در یک کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را ملاقات می کند و او را برای کنسرت گروه آریان دعوت می کند. اما در پاسخ دعوت او به این کنسرت، ایرج قادری رضا را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد. بعد از چند تست و پیش تولید گلزار چند ماه بعد اولین تجربه بازیگری خود را با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی کسب کرد. به این صورت و خیلی اتفاقی او بازیگر شد.

گفتنی است که بازی گلزار در فیلم ‌هایی به کارگردانی مسعود کیمیایی، بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار، بنا به دلایل گوناگون به سرانجام نرسیده است.

محمدرضا گلزار چگونه بازیگر شد

محمدرضا گلزار در عرصه مدلینگ

این بازیگر محبوب کشورمان در  دنیای مد هم فعال است. علاقه او در کنار چهره جذابی که دارد باعث شد تا در سال ۱۳۸۰ یعنی زمانی که ۲۴ ساله بود به عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شود و عکس رضا گلزار به عنوان مدل پوشاک مردانه برند ایکات روی بیلبوردهای تبلیغاتی به نمایش درآید.

گلزار مدل تبلیغاتی برندها و محصولاتی از جمله ساعت مچی lond weil و آب میوه سانی نس بوده هم بوده است.

محمدرضا گلزار در برنده باش

گلزار سابقه فعالیت به عنوان مجری را هم در کارنامه فعالیت های هنری خود دارد. او در سال ۱۳۹۷ برای نخستین بار به عنوان مجری برنامه ” برنده باش ” شد. این برنامه یک مسابقه بود و باعث شد تا گلزار وارد قاب تلویزیون هم شود.

گلزار در مورد تجربه اجرایش در این مسابقه گفت : تلویزیون به من کمک کرد تا من با طیف گستره تری از مخاطبان و مردم ارتباط بگیرم و مهمان خانه های شان باشم. گلزار از این سابقه فعالیت خود به عنوان یک اتفاق دلپذیر یاد کرد.

گفتنی است که این مسابقه هدفش افزایش نرخ مطالعه در جامعه و بالا بردن آگاهی و اطلاعات عمومی در بین مردم بود و از شبکه سه سیما پخش می شد. جالب است بدانید که اجرای محمدرضا گلزار در جشنواره جام جم به عنوان بهترین اجرا برای مسابقه برنده باش برگزیده شد. خودش هم گفته است که شخصیت من شبیه به همان چیزی است که در این مسابقه می دید!

بدل محمدرضا گلزار!

محمدرضا امامی هم یکی از بازیگران تازه کاری است که به محمدرضا گلزار بی شباهت نیست و وقتی که در برنامه فرمول یک علی ضیا حاضر شد گفت که کرمانشاهی است و از کودکی به کار بازیگری علاقه مند بوده است و در مورد شباهتش به محمدرضا گلزار هم گفت که از طریق فضای مجازی متوجه شباهت خودم و گلزار شدم اما اصلا نمی خواهم از اسم ایشان سوء استفاده کنم. حتی ظاهرا به او پیشنهاد شده است و بیا در نقش گلزار بازی کن اما من این کار را نکردم!

گفتنی است که محمدرضا امامی در کار مدلینگ سابقه فعالیت دارد و در عرصه تئاتر هم دستی بر آتش دارد.

همسر محمدرضا گلزار کیست

خواستگاری از محمدرضا گلزار!

مدتی در فضای مجازی یک دختر با ابراز علاقه و عشق به این بازیگر مطرح کشورمان باعث سوژه شدن خودش شد و در طی یک مصاحبه او و گلزار را با هم رو به رو کردند و به او گلزار گفت که می خواهد با او تا آخر عمر زندگی کند! گلزار از این درخواست دختر شوکه شد و ضمن دریافت هدیه او فقط تشکر کرد و جالب این که آن دختر به خبرنگار گفت که احساس می کند که گلزار به ازدواج با او فکر می کند!!

البته موارد این چنینی برای این ستاره سینمای کشورمان زیاد است و این مورد صرفا یکی از آنها است که در فضای مجازی منتشر شد و با واکنش های متفاوتی هم همراه بود.


شغل های دیگر محمدرضا گلزار

بیزنس و انواع شغل گلزار

گلزار از جمله افرادی است که دارای شغل های فراوانی است و بیزنس را خوب مدیریت می کند.

او مدتی مدیریت یک کلوپ زیبایی مخصوص آقایان بود. سپس مدیریت رستوران انار را عهده دار شد. بعد از آن وارد عرصه پوشاک شد و با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری خود را آغاز کرد.

هم اکنون هم داری دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport نمایندگی فرانسه است. محمدرضا گلزار در دبی مرکز سولاریومی یا همان برنزه کردن پوست دارد. نام این مرکز او در دبی سان پینت است. در نهایت هم برخی از بساز بفروشی او صحبت هایی به میان آورده اند!

محمدرضا گلزار با چه کسانی رابطه دوستانه و صمیمی دارد؟

صمیمی ترین دوست محمدرضا گلزار، امین حیایی است و از بین ورزشکاران با علی دایی رابطه دوستانه و صمیمی دارد. گفتنی است که او طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس هم هست.

طراح لباس های گلزار کیست؟

اغلب مدل و رنگ لباس های رضا گلزار مورد توجه طرفدارانش است. برای اکثر آنها ممکن است جالب باشد که چه کسی لباس های او را طراحی می کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که آهو سپانلو از سال ۱۳۸۶ تا کنون به عنوان استایلیست اختصاصی محمدرضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای شرکت در مراسمات مختلف را عهده دار است.

محمدرضا گلزار ویکی پدیا , محمدرضا گلزار اینستاگرام

در مورد آهو سپانلو هم باید بدانید که او فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان است و آخرین متد های طراحی را در لباس های محمدرضا گلزار به کار می برد.

گروه موسیقی بند دارکوب و ریزار محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در زمینه موسیقی فعالیت دارد و در ابتدا عضو گروه آریان بود و بعد بازیگر شد و بنا به این سابقه هنری در این عرصه، موسیقی بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد و بعد هم بند ریزار را به راه انداخت. در مورد بند ریزار باید بدانید که rezzar مخفف محمدرضا گلزار است و هم اکنون هم فعال است.

اینستاگرام محمدرضا گلزار

این بازیگر مشهور کشورمان مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است و می توانید محمدرضا گلزار در اینستاگرام را دنبال کنید. آدرس پیج اینستاگرام رضا گلزار rezagolzar@ است و می توانید اخبار جدید او در مورد فیلم های جدیدش، کنسرت های جدیدش و همینطور عکس های جدید او را دنبال کنید.


فیلم شناسی محمدرضا گلزار

فیلم های سینمایی محمدرضا گلزار

بازی محمدرضا گلزار در فیلم رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷

بازی محمدرضا گلزار در فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۷

بازی محمدرضا گلزار در فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۶

بازی محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور در سال ۱۳۹۵

بازی محمدرضا گلزار در فیلم خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده در سال ۱۳۹۴

بازی محمدرضا گلزار در فیلم مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده در سال ۱۳۹۳

بازی محمدرضا گلزار در فیلم دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال ۱۳۹۲

بازی محمدرضا گلزار در فیلم بانویی از ماه به کارگردانی الهام قره خانی و امیر مهرتاش مهدوی در سال ۱۳۹۰

بازی محمدرضا گلزار در فیلم تو و من به کارگردانی محمد بانکی در سال ۱۳۹۰

بازی محمدرضا گلزار در فیلم در امتداد شهر به کارگردانی علی عطشایی در سال ۱۳۸۹

بازی محمدرضا گلزار در فیلم شیش و بش به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۳۸۹

بازی محمدرضا گلزار در فیلم دموکراسی تو روز روشن به کارگردانی علی عطشایی در سال ۱۳۸۸

بازی محمدرضا گلزار در فیلم دو خواهر به کارگردانی محمد بانکی در سال ۱۳۸۷

بازی محمدرضا گلزار در فیلم مثل آن شب به کارگردانی شهرام میراب اقدم در سال ۱۳۸۷

بازی محمدرضا گلزار در فیلم مجنون لیلی به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۶

بازی محمدرضا گلزار در فیلم توفیق اجباری به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال ۱۳۸۶

بازی محمدرضا گلزار در فیلم کلاغ پر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۸۶

بازی محمدرضا گلزار در فیلم تله به کارگردانی سیروس الوند در سال ۱۳۸۴

بازی محمدرضا گلزار در فیلم آتش بس به کارگردانی تهمینه میلانی در سال ۱۳۸۴

بازی محمدرضا گلزار در فیلم شام عروسی به کارگردانی ابراهیم وحید زاده در سال ۱۳۸۴

بازی محمدرضا گلزار در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پور احمد در سال ۱۳۸۳

بازی محمدرضا گلزار در فیلم بوتیک به کارگردانی حمید نعمت الله در سال ۱۳۸۲

بازی محمدرضا گلزار در فیلم سیزده گربه روی شیروانی به کارگردانی علی عبدالعلی زاده در سال ۱۳۸۲

بازی محمدرضا گلزار در فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۸۲

بازی محمدرضا گلزار در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۱

بازی محمدرضا گلزار در فیلم زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال ۱۳۸۱

بازی محمدرضا گلزار در فیلم بالای شهر پایین شهر به کارگردانی اکبر خامین در سال ۱۳۸۰

بازی محمدرضا گلزار در فیلم زمانه به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند در سال ۱۳۸۰
بازی محمدرضا گلزار در فیلم شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۸۰

بازی محمدرضا گلزار در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۷۹

رضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

بازی محمدرضا گلزار در ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال ۱۳۹۷

بازی محمدرضا گلزار در فیلم عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۵

بازی محمدرضا گلزار در فیلم عشق تعطیل نیست به کارگردانی بیژن بیرنگ در سال ۱۳۹۳

بازی محمدرضا گلزار در فیلم ساخت ایران به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال ۱۳۹۰

محمدرضا گلزار اینستا , محمدرضا گلزار بیوگرافی

ترانه شناسی محمدرضا گلزار

آهنگ عشق قدیمی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۷

آهنگ کجا برم محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۷

آهنگ حیف محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۷

آهنگ چیزی نگو محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۷

آهنگ بهم خیلی بد کردی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۶

آهنگ همه رفتن محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۶

آهنگ منو اصلا ندید محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۶

آهنگ تو که نیستی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۶

آهنگ عاشق نبودی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۶

آهنگ از تو چه پنهوون محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۶

آهنگ چطوری دیوونه محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۵

آهنگ چی شد محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۵

آهنگ لعنتی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۵

آهنگ بگو آره محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۵

آهنگ نگو نه محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۵

آهنگ بهت عادت کردم محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۵

آهنگ دلم شکست محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۵

آهنگ جات خالیه محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۴

آهنگ چه خوبه دنیامون محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۴

آهنگ من دلم تنگ میشه محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۳

آهنگ روز برفی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۲

آهنگ باور کن دنیامی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۲

آهنگ کارو به اینجا رسوندی محمدرضا گلزار در سال ۱۳۹۲

کارهای اجرای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و اجرای برنامه برنده باش به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در سال ۱۳۹۷

کنسرت های محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار از جمله هنرمندانی است که بنا به مهارت در کار خوانندگی در شهرهای مختلف کشورمان کنسرتهای زیادی داشته است و البته برخی از این کنسرت ها با هم کاری برخی دیگر از خوانندگان بوده است. مثلا گلزار با مرتضی پاشایی و مازیار فلاحی و حمید طالب زاده اجراهای مشترک در شهرهای مختلف داشته است.


مطالب مشابه : بیوگرافی ساره بیاتنازنین بیاتی و بیوگرافی هوتن شکیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.