پارسی نو / تکنولوژی / آموزش و ترفند / تاثیر تبلیغات قالیشویی در گوگل

تاثیر تبلیغات قالیشویی در گوگل

تاثیر تبلیغات قالیشویی در گوگل

برای اینکه به این سوال پاسخ بدهیم که چگونه می شود قالیشویی مان را در گوگل تبلیغ کنیم ابتدا به این سوال پاسخ بدهیم تبلیغ در نتایج گوگل چه تاثیری دارد؟
باید گفت که گوگل یکی از هدفمند ترین مدل های تبلیغات است ، مثلا فرض کنید فردی در سایت ورزشی دنبال اخبار ورزشی میگرده و شما هم در اون سایت تبلیغ قالیشویی تان را کرده اید، بنظرتون چند درصد امکان دارد که اون فرد برای شستشوی قالی و فرش خود به شما تماس بگیرد؟ جواب دادن به این سوال خیلی سخت نیست تقریبا میشه گفت نزدیک به صفر درصد !

تاثیر تبلیغ قالیشویی در گوگل

حالا چرا ؟ چون اون فرد اگر بخواهد دنبال یک قالیشویی خوب در اینترنت باشد اولین کاری که میکند در گوگل جستجو میکند ! پس بدانید و آگاه باشید که تبلیغ کردن قالیشویی در سایت هایی که در نتایج قالیشویی ظاهر میشوند کارب بسیار هدفمند و موثر خواهد بود . اما یک مساله مهم ! کارخانه های قالیشویی معمولا برای افراد همان شهر خدمات دهی میکنند و مثلا فردی که در شیراز زندگی میکند هیچ وقت دنبال قالیشویی در قم نیست ! پس او احتمالا کلماتی مثل قالیشویی در شیراز یا قالیشویی شیراز را در گوگل جستجو میکند! پس هواستان به این مساله باشد اگر برای مثال شما قالیشویی در شهر رشت دارید ، ابتدا خودتان این کلمه رو در گوگل جستجو کنید و بعد بروید سراغ سایتهایی که در بین ۵ لینک اول قرار دارند و کارشان تبلیغ قالیشویی است ، در این بین ممکن است در نتایج گوگل سایت هایی مربوط به کارخانه های قالیشویی باشد که در این صورت نمیشه به آنها درخواست تبلیغ داد چون شما برای اون کارخونه رقیب حساب میشوید و آنها هیچوقت اینکار را نخواهند کرد.

معرفی بهترین سایت تبلیغ برای قالیشویی

ما در اینجا میخواهیم یک سایت خوب برای تبلیغ قالیشویی در ۲۰ شهر بزرگ ایران رو به شما معرفی کنیم. ابتدا به سایت قالی گرام به آدرس https://ghaligram.ir/ مراجعه کنید و از بخش تبلیغات قالیشویی می توانید با ادمین این سایت برای تبلیغ قالیشویی تون اقدام کنید. این سایت با کلمات مهم قالیشویی در نتایج گوگل در رتبه های خوبی قرار دارد برای مثال حتی با کلماتی مثا قالیشویی خوب در مشهد هم در صفحه نخست گوگل قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.