پارسی نو / ورزش / بیوگرافی ورزشکاران / عکس و بیوگرافی میلاد عبادی پور و همسرش

عکس و بیوگرافی میلاد عبادی پور و همسرش

بیوگرافی میلاد عبادی ‌پور
والیبال یکی از رشته ای ورزشی است که در مورد علاقه بسیاری از جوانان است و در رده های سنی هم دارای تیم های باشگاههای و هم تیم ملی است. برخی از افرادی که دارای استعداد خاصی در این بازی هستند موفق شده اند تا در این میدان بدرخشند و به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.

از جمله میلاد عبادی ‌پور را می توان در این راستا نام برد. این مقاله از پارسی نو را اختصاص داده ایم به بیوگرافی کامل میلاد عبادی ‌پور و در ادامه عکس میلاد عبادی ‌پور و همسرش را هم منتشر کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی میلاد عبادی پور

قبل از هر چیزی در مورد زندگی خصوصی این ورزشکار باید بدانید که نام کامل او میلاد عبادی ‌پور قره ‌حسنلو است که در تاریخ ۲۵ مهر سال ۱۳۷۲ در ارومیه متولد شده است. عبادی پور اهل روستای قره حسنلوی ارومیه می باشد. وی بازیکن والیبال است و عضو تیم ملی والیبال ایران است و همچنین در باشگاه والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان هم بازی می کند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد میلاد عبادی‌ پور برای شما صحبت کنیم باید بدانید که وی سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان در سال ۲۰۱۳ را در سابقه ورزشی خود دارد و همینطور حضور در تیم ملی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

باید به این نکته هم اشاره کرد که عبادی ‌پور جوان ‌ترین بازیکن ایران در مسابقات لیگ جهانی در سال ۲۰۱۴ بود. این بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۳۹۳ بعد از سه فصل حضور در کاله، به تیم والیبال شهرداری ارومیه رفت. میلاد سال بعد را در بانک سرمایه که با قهرمانی در لیگ برتر همراه بود گذراند و در سال ۱۳۹۶ به صورت قرضی به الریان قطر رفت. وی در سال ۲۰۱۷ با عقد قراردادی یک ‌ساله از تیم بانک سرمایه به تیم اسکرا بلچاتوف منتقل شد. بدین ترتیب می توان گفت که میلاد عبادی‌ پور نخستین بازیکن ایرانی نام گرفت که موفق شد تا در لیگ لهستان بازی کند.

قد میلاد عبادی پور

این نکته هم برای علاقه مندان به میلاد عبادی پور شاید جالب باشد که وی دارای ۱۹۶ سانت قد است و در پست دریافت کننده قدرتی بازی می کند. شماره پیراهن میلاد عبادی پور هم ۲ است.

تحصیلات میلاد عبادی پور

در مورد میزان تحصیلات این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان باید بدانید که او دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد سما از دانشگاه آزاد در ارومیه است.


ازدواج میلاد عبادی پور

در مورد وضعیت تاهل این بازیکن والیبالیست باید بدانید که او ازدواج کرده است و متاهل است. وی در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ خبر ازدواجش را رسانه ای کرد.

همسر میلاد عبادی ‌پور
میلاد عبادی ‌پور و همسرش

میلاد عبادی پور چگونه والیبالیست شد؟

او در پاسخ به این که چگونه وارد ورزش والیبال شدی گفت که روستای محل زندگی ما چند کیلومتری با ارومیه فاصله دارد. ما در آن زمان دو زمین خاکی والیبال داشتیم که در آن چوب ها را داخل خاک فرو می کردیم و روی آنها تور می کشیدیم و به جای خط کشی محوطه و ابعاد بازی را با طناب مشخص می کردیم.

میلاد عبادی پور ادامه داده است که باور این شرایط بازی کردن الان برای خودم هم سخت است، اما وضعیت مالی خانواده ام و شرایطی که داشتیم اجازه نمی داد که برای ثبت نام شهریه پرداخت کنم و به سالن والیبال بروم و زیر نظر مربی والیبالیست شوم. طبق آنچه میلاد گفته است او تا سن ۱۶ سالگی در همین شرایط سخت بازی والیبال انجام داده است.

او در مورد این که چگونه از زمین خاکی به سالن حرفه ای والیبال رسید هم گفته است که یک روز بواسطه یکی از بچه های روستا در مورد تست گرفتن باشگاهی در ارومیه خبردار شدم، رفتم تست دادم و پذیرفته شدم و این گونه شد که بچه های روستا و زمین خاکی را رها کردم و توانستم به سالن حرفه ای والیبال راه پیدا کنم. او بواسطه استعداد زیاد در این ورزش، در یکی از بازی های تیم اش زمانی که ۱۸ سال سن داشت، بوسیله استعداد یاب تیم ملی نوجوانان انتخاب شد.

وی بعد از انجام چند بازی بعنوان جوان ترین بازیکن با تیم اله قرار داد می بندد. خودش در مورد این سیر تحول ورزشی در زندگی می گوید : همه چیز آن قدر سریع برای من رقم خورد که خودم هم متوجه نشدم چطور وارد لوپ یا اصطلاحا دوران حرفه ای والیبال شدم!

علاقه به والیبال در میلاد عبادی پور چگونه شکل گرفت؟

او به صراحت گفته است که من علاقه ای به چیز دیگری جز والیبال ندارم و کار و زندگی و تمام فکرم معطوف به والیبال است. او گفته است که شاید این حرف من که در این حد والیبال را دوست دارم، برای شما عجیب باشد، اما من در ارومیه به دنیا آمده ام و ارومیه شهری که ورزش اول و دوم و سوم آن به ورزش والیبال اختصاص دارد. به همین دلیل است که از کل جمعیت ارومیه، به جرات می توانم بگویم که ۶۰ درصد از آنها مشغول بازی در رشته ورزشی والیبال هستند.

افتخارات میلاد عبادی پور

میلاد عبادی پور و شروع فعالیت حرفه ای

میلاد عبادی ‌پور بعد از سه فصل حضور در تیم والیبال کاله مازندران و موفقیت در کسب عنوان قهرمانی با این باشگاه در لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌ های آسیا، توانست مورد توجه کادر فنی تیم ملی والیبال مردان ایران قرار بگیرد و به این ترتیب برای حضور در مسابقات لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ بوسیله اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی به اردو این تیم دعوت شد و نخستین مسابقه ملی او زمانی برگزار شد که او ۲۰ سال سن داشت. این بازی در مصادف با نخستین بازی ایران در لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ در برابر تیم ملی والیبال ایتالیا بود که در این بازی تیم ملی ایران نتیجه را در سه ست متوالی به حریف خود واگذار کرد و مغلوب میدان شد.

میلاد عبادی پور و لژیونر شدن!

درخشش این بازیکن جوان تیم والیبال ایران به حدی بود که از چند باشگاه خارجی از جمله روسیه، ایتالیا و لهستان پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما سعید معروف که تجربه حضور در باشگاههای ایتالیا را داشت جلوی لژیونر شدن میلاد را گرفت! اما در نهایت او به باشگاههای لهستان پیوست.

میلاد در مورد شرط مالی برای قراردادهایش گفت من زمانی که ورزش والیبال را آغاز کردم، اصلا از نظر مالی شرایط خوبی نداشتم و جدا از این نظر در مضیقه بودم. او خیلی راحت ادامه داده است که بدون تعارف هم می گویم یک طرف قضیه برای بستن قرارداد که اتفاقا مهم ترین دلیل آن هم به شمار می رود، بحث مالی قراردادها است. میلاد عبادی پور بر عکس برخی از ورزشکاران و هنرمندان که می گویند پول برای آنها اهمیت ندارد گفته است که من پذیرفته ام که این شغل من است و هر کسی در هر جای دنیا باید شغلی داشته باشد و کاری را انجام دهد که درآمد بالاتری کسب کند. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که او از استعدادش در جهت زندگی بهتر استفاده می کند و بدون پرده و تعارف حرفش را می زند.

تاریخ تولد میلاد عبادی پور

اینستاگرام میلاد عبادی پور

یکی از مهمترین روشهای ارتباطی با افراد صاحب نام در عرصه های مختلف، استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن های مرتبط در این زمینه است. محبوب ترین راه ارتباطی در این فضا استفاده از اینستاگرام کرده است چرا که قابلیت بارگذاری عکس و فیلم را دارد و افراد چهره می توانند با انتشار عکس ها و فیلم ها و اخبار در مورد خود ارتباط با هواداران خود را حفظ کنند. میلاد عبادی پور هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید میلاد عبادی پور در اینستاگرام را با آدرس ebadi2milad پیدا کنید و جدیدترین عکس های او به همراه تازه ترین اخبار ورزشی در مورد او را از پیجش دریافت کنید.

کارنامه مسابقات ملی میلاد عبادی پور

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در برزیل و کسب رتبه پنجم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ در لهستان و کسب رتبه ششم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در بلغارستان – ایتالیا و کسب رتبه سیزدهم

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ در ژاپن و کسب رتبه هشتم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ در ژاپن و کسب رتبه هشتم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام بزرگ قهرمانان ۲۰۱۷ در ژاپن و کسب رتبه سوم و دریافت مدال برنز.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ در ایتالیا و کسب رتبه چهارم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۵ در برزیل و کسب رتبه هفتم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۶ در لهستان و کسب رتبه هشتم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۷ در برزیل و کسب رتبه یازدهم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ ملت ها ۲۰۱۸ در فرانسه و کسب رتبه سیزدهم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ ملت ها ۲۰۱۹ در آمریکا و کسب رتبه پنجم.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات بازی های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ در کره جنوبی و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات بازی هایآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در اندونزی و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در ایران و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۲ در چین و کسب رتبه سوم و دریافت مدال بزنز.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۳ در ایران و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۶ در میانمار و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات جام باشگاههای آسیا ۲۰۱۷ در ویتنام و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در روسیه و حذف در مرحله ۱۲ تیم.

عکس میلاد عبادی ‌پور

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در آلمان و حذف در مرحله نیمه نهایی.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۰ در تیم کاله آمل و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۱ در تیم کاله آمل و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۲ در تیم کاله آمل و کسب رتبه دوم و دریافت مدال نقره.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۳ در تیم شهرداری ارومیه و کسب رتبه دوم و دریافت مدال نقره.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۴ در تیم شهرداری ارومیه و کسب رتبه سوم و دریافت مدال برنز.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات لیگ برتر ۱۳۹۵ در تیم بانک سرمایه و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات پلاس لالیگا ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در تیم اسکرا بلچاتوف و کسب رتبه اول و دریافت مدال طلا.

حضور میلاد عبادی پور در مسابقات پلاس لالیگا ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در تیم اسکرا بلچاتوف و کسب رتبه ششم.


مطالب مشابه : بیوگرافی احسان حاج صفی مهدی ترابی و بیوگرافی وریا غفوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.