پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی سجاد افشاریان بازیگر

عکس و بیوگرافی سجاد افشاریان بازیگر

سن سجاد افشاریان
سجاد افشاریان یکی از هنرمندان جوان و با اخلاق کشورمان است که شاید برای اکثریت افراد جامعه شناخته شده باشد چرا که سجاد افشاریان در برادر جان خوش درخشید و در ذهن مخاطبان ماندگار شد.

در مورد بیوگرافی کامل سجاد افشاریان اطلاعات پراکنده و کلی وجود دارد که ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم که به صورت کامل همه را در یک مقاله برای شما همراهان عزیز منتشر کنیم. در ادامه آدرس اینستاگرام سجاد افشاریان را هم درج کرده ایم تا بتوانید با فالو کردن این هنرمند از جدیدترین اخبار در مورد او مطلع شوید.


بیوگرافی کامل سجاد افشاریان

سجاد افشاریان یکی از هنرمندان جوان کشورمان است که در تاریخ ۳۱ فروردین سال ۱۳۶۴ در شیراز به دنیا آمده است. او نمایش نامه ‌نویس، بازیگر طنز پرداز و کارگردان است و تهیه‌ کننده تئاتر هم بوده است. وی از سال ۱۳۸۰ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان فعال است و کارهای ارزنده ای هم به انجام رسانیده است. او هم اکنون در تهران زندگی می کند.

تحصیلات سجاد افشاریان

از نظر میزان تحصیلات، سجاد افشاریان دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی است. او مدرک خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر دریافت کرده است. گفتنی است که او دیپلم ریاضی و فیزیک دارد اما برای ادامه تحصیل رشته هنر را انتخاب کرد.

خانواده سجاد افشاریان

مادر سجاد افشاریان مدیر بازنشسته آموزش و پرورش است و پدر سجاد افشاریان هم معلم بازنشسته بوده است. پدر او مدتی در زمان جنگ در شهر مهاباد مشغول فعالیت به عنوان یک معلم بوده است. سجاد دارای یک خانواده ۵ نفره بوده است چرا که او  دارای یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود است. در مورد جزییات زندگی خصوصی او اطلاعات بیشتر از این از وی منتشر نشده است.

سجاد افشاریان و همسرش , سجاد افشاریان ویکی پدیا


ازدواج سجاد افشاریان

در مورد وضعیت تاهل سجاد افشاریان اطلاع دقیقی در دست نیست. برخی از سایت ها او را متاهل معرفی کرده اند و حتی شما می توانید عکس همسر سجاد افشاریان را هم در آن سایت ها ببینید. برخی دیگر از سایت ها و منابع خبری هم گفته اند او مجرد است. شاید بتوان در مورد سجاد افشاریان و همسرش اینگونه گفت که چون از طرف این بازیگر به صورت رسمی چیزی در این مورد اعلام نشده و در پیج شخصی او در اینستاگرام هم عکس منتشر شده به عنوان همسرش وجود ندارد، پس او مجرد است!

در مورد سجاد افشاریان بیشتر بدانید

یکی از برنامه های پر مخاطب در تلویزیون، برنامه خندوانه رامبد جوان است که باید بدانید سجاد افشاریان سرپرست نویسندگان این برنامه است. افشاریان در زمینه نویسندگی بسیار فعال است و کارهای محبوبی را نویسندگی کرده است. از جمله او در گروه نویسندگان سریال زیبای شمس العماره حضور داشته است و همچنین نویسندگی و سرپرستی نویسندگی مجموعه سریال گوشه دل تهرون را هم بر عهده داشته است. گفتنی است که او مدیر هنری گروه موسیقی بمرانی هم هست. در مورد فعالیت های او به عنوان بازیگر باید بدانید که او یکی از نقش های اصلی در مجموعه تلویزیونی نجوا بوده است.

گفتیم که سجاد افشاریان در برنامه خندوانه کار نویسندگی کرده است اما بعد از مدتی از این گروه جدا شد. او پس از جدایی از تیم نویسندگی این برنامه، روی فعالیت در عرصه بازیگری متمرکز شد. در مورد آخرین کار تلویزیونی سجاد افشاریان باید بدانید که او در نقش آراز در سریال مناسبتی ماه رمضان به نام برادر جان ظاهر شد. این سریال در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ از شبکه سه سیما پخش شد.

سجاد افشاریان چگونه وارد کار هنری شد؟

این هنرمند جوان کشورمان کار هنری خود را از شیراز و با ورود به دبیرستان فیلمسازی شروع کرد. در مرحله بعد او به انجمن سینمای جوان وارد شد و همزمان با آموزش، کار تئاتر هم انجام می داد. استعداد هنری سجاد افشاریان به حدی بود که در زمانی که ۲۰ سال سن داشت موفق شد تا بعنوان داور جشنواره رشد انتخاب شود.

سجاد افشاریان و همسرش

او در مورد فعالیتهای هنری خود گفته است که : در سن هیجده سالگی موفق شدم تا یک سریال ۱۸ قسمتی برای تلویزیون شیراز بنویسم و زمانی که ۲۲ سال سن داشتم هم توانستم جزو نویسندگان سریال شمس العماره باشم که سریالی به کارگردانی سامان مقدم بود.

سجاد افشاریان در خندوانه

افشاریان یکی از نویسندگان برنامه خندوانه است که در این مورد باید بدانید که وی در سال ۱۳۹۳ به عنوان نویسنده وارد این برنامه پر مخاطب شد و در تیم نویسندگی آن قرار گرفت.

افشاریان در این برنامه خب درخشید، وی به عنوان نویسنده قسمت های مختلف برنامه و طراح سوالات از مهمانان و ایده پردازی ها گفتاری برنامه عملکرد درخشانی داشت. گفته می شود که وی هنوز به عنوان سرپرست نویسندگان این برنامه فعالیت دارد.

این هنرمند جوان در اولین سری خنداننده شو یکی از شانزده فرد نهایی بود که با اجرای استندآپ های بسیار جالب خود، نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. وی در این دوره از مسابقات در رقابت با مهران غفوریان شکست خورد و حذف شد.

سجاد افشاریان و پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی و سجاد افشاریان از جمله هنرمندان جوانی به شمار می روند که به همکاری همدیگر مجموعه فرهنگی چند منظوره ای را تاسیس کرده اند و در آن تا کنون کارگاههای زیادی را برگزار کرده اند. گفتنی است که سجاد افشاریان مدیر هنری گروه موسیقی بمرانی هم هست.

اینستاگرام سجاد افشاریان

این بازیگر و کارگردان و تهیه کننده خوب کشورمان در شبکه های اجتماعی فعال است و از این طریق با هوادارن خود در ارتباط است. از جمله سجاد افشاریان در اینستاگرام یک پیج دارد به آدرس sajadafsharian که می توانید به این پیج هنری مراجعه کرده و با فالو کردن آن هم افشاریان را مورد حمایت قرار داده و هم از جدیدترین اخبار در مورد این هنرمند مطلع شوید و در ضمن جدیدترین عکس های سجاد افشاریان را هم در همین پیج می توانید دنبال کنید.

سجاد افشاریان کیست


فیلم شناسی سجاد افشاریان

سریال های تلویزیونی سجاد افشاریان

بازی سجاد افشاریان در سریال برادر جان در سال ۱۳۹۷

بازی سجاد افشاریان در سریال نجوا در سال ۱۳۹۷

فیلم های سینمایی سجاد افشاریان

بازی سجاد افشاریان در فیلم سینمایی حبیب آقا در سال ۱۳۹۶

بازی سجاد افشاریان در فیلم سینمایی مفت آباد در سال ۱۳۹۵

تئاترهای سجاد افشاریان

سجاد افشاریان در تئاتر آنتیگونه به عنوان تهیه کننده در سال ۱۳۹۸

سجاد افشاریان در تئاتر روزهای بی باران به عنوان بازیگر در سال ۱۳۹۷

سجاد افشاریان در تئاتر شرقی غمگین به عنوان نویسنده و بازیگر در سال ۱۳۹۶

سجاد افشاریان در تله تئاتر به خاطر یک مشت روبل به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۸

سجاد افشاریان در تئاتر هر کسی یا روز می میرد یا شب من شبانه روز به عنوان طراح نویسنده و کارگردان در سال ۱۳۹۸

سجاد افشاریان خندوانه

کارهای نویسندگی سجاد افشاریان

سجاد افشاریان و نویسندگی بی سایه در سال ۱۳۹۵

سجاد افشاریان و نویسندگی خندوانه در سال ۱۳۹۲

سجاد افشاریان و نویسندگی گوشه دل تهرون در ۱۳۹۲

سجاد افشاریان و نویسندگی این تابستان فراموشت کردم در سال  ۱۳۹۱

سجاد افشاریان و نویسندگی شمس العماره در سال ۱۳۸۸

کتاب شناسی سجاد افشاریان

کتاب سجاد افشاریان به نام اسکارلت دهه شصت، انتشارات نشر چشمه در تهران. سال ۱۳۹۶


مطالب مشابه : بیوگرافی مهدی قائدی بیوگرافی لیونل مسی و بیوگرافی لیلا بلوکات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.