پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی الناز شاکردوست + حواشی

عکس و بیوگرافی الناز شاکردوست + حواشی

الناز شاکردوست
الناز شاکردوست یکی از سوپراستارهای سینمای ایران است که در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است. در مورد بیوگرافی الناز شاکردوست شایعه های زیادی وجود دارد بویژه در مورد ازدواج الناز شاکردوست.

مدتی الناز شاکردوست و علیرضا حقیقی نقل مجالس بودند و همه از ازدواج آنها صحبت می کردند. اما همه اینها شایعه هایی بیشتر نبودند. البته در مورد الناز شاکردوست قبل از عمل هم هنوز عکس ها و صحبتهای زیادی هست. مدتی هم الناز شاکردوست در بیمارستان سوژه مخاطبان بود. ما در این مقاله از پارسی نو بیوگرافی کامل الناز شاکردوست را منتشر کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی الناز شاکردوست

یکی از ستاره سینمای ایران الناز شاکردوست است که در فیلمهای سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است. او در ۷ تیر سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی صحنه و لباس و در عرصه های سینما، تلویزیون و تئاتر فعال است.

گفتنی است که این بازیگر زن مشهور ایرانی در زمینه عکاسی هم دستی بر آتش دارد.  او از سال ۱۳۷۳ تا کنون در عرصه هنر فعالیت دارد.

تحصیلات الناز شاکردوست

شاکردوست دارای مدرک کارشناسی نمایش و طراحی صحنه از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. همچنین دارای مدرک فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن انگلستان نیز هست.

تحصیلات الناز شاکردوست

گفتنی است که شاکردوست در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم خود را با معدل ۲۳/۱۹ گرفته است و در کنکور حائز رتبه ۱۱ شد. اما برای ادامه تحصیل رشته تئاتر ار انتخاب کرد.

خانواده الناز شاکردوست

نام مادر الناز شاکردوست فاطمه محتشمی است و خانه دار است. پدر الناز شاکردوست تاجر ابزارآلات صنعتی است. او دومین فرزند خانواده است. الناز شاکردوست دارای یک برادر هم هست که شباهت بسیاری به او دارد و علی نام دارد. الناز یک خواهر کوچکتر از خودش هم دارد که الیکا نام دارد.

این را هم باید افزود که برادر الناز شاکردوست به تازگی در قیطریه تهران رستورانی با نام شاکردوست افتتاح کرده است.

این بازیگر در مورد ارتباطات درونی با خانواده اش گفته است که چون با پدر و مادرشان اختلاف سنی کمی دارند بنابراین آنها را به خوبی درک می کنند و همین هم باعث شده تا خانواده بسیار صمیمی داشته باشند.


ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوست مجرد است و ازدواج نکرده است. در مورد همسر الناز شاکردوست شایعه های زیادی تا به حال منتشر شده است. از جمله ازدواج الناز شاکردوست و علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس مدتی بر سر زبان ها بود که یک شایعه ای بیش نبود.

خصوصیات اخلاقی الناز شاکردوست

این بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان در زمینه موسیقی هم همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم فعالیت هایی  دارد و در واقع از جمله علایق شخصی او به شما رمی رود.  این طور که خودش گفته است از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بوده است و علیرغم آن که در خانواده­شان در خصوص موسیقی هیچ سابقه ای نداشته اند اما او استعدا ذاتی در کار هنر داشته است و دنبال یادگیری نواختن پیانو و آواز خواندن رفته است.

الناز به ورزش کردن هم اهمیت می دهد و آنگونه که خودش گفته است، بدنسازی و TRX  کشش و اسكی از جمله ورزشهای مورد علاقه او هستند. الناز شاکردوست به ورزش یوگاه هم علاقه بسیاری دارد و آن را برای سلامت جسم و روح خود مفید می داند.

فیلم الناز شاکردوست

الناز از جمله کسانی است که سفر کردن را بسیار دوست دارد و گفته است که از سن ۲۳ سالگی سعی کرده است که دنیا را بتواند شهر به شهر بگردد. او گفته است که رفتن به جاهایی که او را نمی شناسند برایش بسیار لذت بخش است.

الناز هم جزو خانمهایی است که فوتبال را دوست دارد و به شدت هم طرفدار تیم پرسپولیس است.

او در بین همکاران خود به گلشیفته فراهانی بسیار علاقه دارد و بازی گوهر خیراندیش را بسیار می پسندد. در بین بازیگران مرد ایرانی هم بازی شهرام حقیقت دوست را می پسندد. او گفته است به منوچهر نوذری و اجرا و بازی او علاقه داشته است.

الناز شاکردوست به خوانندگان هم علاقه مند است. از بین خوانندگان داخلی به رضا صادقی علاقه مند است و کارهای کرت کوبین خواننده آمریکایی را هم دنبال می کند.

عکس الناز شاکردوست

شروع کار بازیگری الناز شاکردوست

گفته می شود که موفق ترین هنرمندان در زمینه بازیگری کسانی هستند که از تئاتر به این عرصه وارد می شوند و الناز شاکردوست یکی از این بازیگران است.

الناز بازیگری را با کار در تئاتر شروع کرد. در مورد این که او چه زمانی به سینما آمد هم باید بدانید که در سن ۲۰ سالگی و در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلمی به نام گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد، به عرصه سینما وارد شد و با استعداد خوبی که در این زمینه داشت در مدت زمان کمتر از یک سال موفق شد تا در چهار فیلم سینمایی ایفای نقش کند. یکی از این فیلم ها گل یخ است که به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی در سال ۱۳۸۳ ساخته شده است.

اولین کار تئاتر الناز شاکردوست

چون رشته دانشگاهی الناز شاکردوست تئاتر و نمایش است بنابراین در دوران دانشجویی تجربه کار تئاتر داشته است اما به صورت حرفه ای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ با نمایشی به نام گم و گور به روی صحنه رفت.

گرچه او تجربه بازی در تئاتر های دانشجویی را دارد، اما در دوران شهرت خود و به صورت حرفه ای اولین بار در آبان ۹۶ با نمایشی با عنوان گم و گور به روی صحنه تئاتر رفت

الناز شاکردوست در فیلم شبی که ماه کامل شد

به شهرت رسیدن الناز شاکردوست

الناز شاکردوست که الان یکی از ستاره­های سینمای ایران است با بازی­های درخشان خود در فیلم های سینمایی عروس فراری، قاعده بازی، اتوبوس شب، کیش و مات، دوخواهر، دلخون و … به سوپر استار سینما در ایران مبدل شد.

فرزاد موتمن کارگردان شناخته شده ایرانی در مورد الناز شاکردوست و استعدادهای زیادی که دارد گفته است که : «قاطعانه می گویم سینمای ما تا به حال نتوانسته است تا از توانایی الناز شاکردوست استفاده کند، او بازیگر با استعداد و توانمندی است و عاشق کارش است و تسلط و تکنیک فراوانی دارد».

اینستاگرام الناز شاکردوست

شاکردوست هم یکی از هنرمندانی است که در شبکه های اجتماعی حضور دارد و از طریق این شبکه ها با هواداران خود در ارتباط است. الناز شاکردوست در اینستاگرام فعال است و اگر شما هم میخواهید او، کارهای جدید و یا عکس های جدید الناز شاکردوست را دنیال کنید می توانید به آیدی زیر مراجعه کنید : elnazshakerdoost


حواشی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر نقش افسانه در فیلم رسوایی در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه اینگونه نوشته که : من نقش افسانه را به واقع زندگی کردم و  این را باید بدانید که این نقش در من حک شده و روحم تا ابد در این نقش باقی خواهد ماند. این بازیگر زن ایرانی نوشت که تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران از خواب است.

در مورد علت پذیرش این نقش از سوی الناز شاکردوست در فیلم رسوایی باید بدانید که مسبب این نقش شنیدن آه یک دختری بود که پس از باالا رفتن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف بیرون آمد و سوار مرکب فحشا شد و کسی هم از او  نپرسید جواب خانه بی‌ نان چه می‌شود!

الناز شاکردوست اصالتا اهل کجاست

الناز شاکردوست در یک قدمی مرگ!

این بازیگر جوان در زندگی هنری خود دچار یک حادثه شد. او در سال ۱۳۹۳ زمانی که مشغول بازی در فیلم سینمایی تابو بود در سکانسی که در ساحل دریا فیلمبرداری می شد، توسط گرداب به دریا کشیده شد و زمانی که در حال غرق شدن بود بوسیله افراد محلی از روی کشتی فرسود نجات یافت.

جزییات آسیب دیدگی نخاع الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در زمستان سال ۱۳۹۶ زمانی که مشغول بازی در فیلم دو طبقه روی پیلوت بود دچار ضایعه نخاعی شد. جریان از این قرار بود که یکی از عوامل با او شوخی کرده و  در این شوخی او از یک ارتفاعی سقوط می کند و از ناحیه کمر به شدت آسیب می بیند.

این بازیگر به خاطر این حادثه چندین هفته در بیمارستان بستری بود و مدتی هم برای ادامه درمان به خارج از کشور مسافرت کرد و طبق آنچه که خودش گفته است هنوز هم فیزیوتراپی می شود!

سلفی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و فروش خط تلفن همراهش!

آنطور که خودش گفته است خیلی اهل موبایل و استفاده از آن نیست و خیلی کم پاسخگوی تماس هایش است. شاید به این علت بوده است که خط تلفن خود را می فروشد! شاید اطلاع نداشته باشید اما باید بدانید که او در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ خط مبایل خود را به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان به یک تاجر فرش تبریزی فروخت واگذار کرد.


فیلم شناسی الناز شاکردوست

فیلم های سینمایی الناز شاکردوست

بازی الناز شاکردوست در فیلم من می ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی در سال ۱۳۹۸

بازی الناز شاکردوست در فیلم مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در سال ۱۳۹۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم سراسر شب به کارگردانی فرزاد مؤتمن در سال ۱۳۹۶

بازی الناز شاکردوست در فیلم خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۵

بازی الناز شاکردوست در فیلم اسب سفید پادشاه به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال ۱۳۹۳

بازی الناز شاکردوست در فیلم مبارک به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی در سال ۱۳۹۳

بازی الناز شاکردوست در فیلم تابو به کارگردانی خسرو معصومی در سال ۱۳۹۳

بازی الناز شاکردوست در فیلم آتیش بازی به کارگردانی بهمن گودرزی در سال ۱۳۹۲

بازی الناز شاکردوست در فیلم رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی در سال ۱۳۹۱

بازی الناز شاکردوست در فیلم تو و من به کارگردانی محمد بانکی در سال ۱۳۹۰

بازی الناز شاکردوست در فیلم اینجا تاریک نیست به کارگردانی محمدرضا خاکی در سال ۱۳۸۹

بازی الناز شاکردوست در فیلم نقطه بی بازگشت به کارگردانی سیروس رنجبر در سال ۱۳۸۸

بازی الناز شاکردوست در فیلم سلام بر عشق به کارگردانی اصغر نعیمی در سال ۱۳۸۸

بازی الناز شاکردوست در فیلم شرط اول به کارگردانی مسعود اطیایی در سال ۱۳۸۸

بازی الناز شاکردوست در فیلم ناسپاس به کارگردانی حسن هدایت در سال ۱۳۸۸

بازی الناز شاکردوست در فیلم چراغ قرمز به کارگردانی علی غفاری در سال ۱۳۸۸

بازی الناز شاکردوست در فیلم فاصله به کارگردانی کامران قدکچیان در سال ۱۳۸۸

بازی الناز شاکردوست در فیلم پوسته به کارگردانی مصطفی آل احمد در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم حرکت اول به کارگردانی فرهاد نجفی در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم دلخون به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم دو خواهر به کارگردانی محمد بانکی در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم کارناوال مرگ به کارگردانی حبیب الله کاسه ساز در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم کیش و مات به کارگردانی جمشید حیدری در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم از ما بهتران به کارگردانی مهرداد فرید در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال ۱۳۸۷

بازی الناز شاکردوست در فیلم باد در علفزار می پیچد به کارگردانی خسرو معصومی در سال ۱۳۸۶

بازی الناز شاکردوست در فیلم در میان ابرها به کارگردانی سید روح الله حجازی در سال ۱۳۸۶

بازی الناز شاکردوست در فیلم مجنون لیلی به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۶

بازی الناز شاکردوست در فیلم بی وفا به کارگردانی اصغر نعیمی در سال ۱۳۸۵

بازی الناز شاکردوست در فیلم اتوبوس شب به کارگردانی کیومرث پور احمد در سال ۱۳۸۵

بازی الناز شاکردوست در فیلم خدا نزدیک است به کارگردانی علی وزیریان در سال ۱۳۸۵

بازی الناز شاکردوست در فیلم قاعده بازی به کارگردانی احمدرضا معتمدی در سال ۱۳۸۵

بازی الناز شاکردوست در فیلم چند می گیری گریه کنی به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۸۴

بازی الناز شاکردوست در فیلم چه کسی امیر را کشت به کارگردانی مهدی کرم پور در سال ۱۳۸۴

بازی الناز شاکردوست در فیلم قتل آنلاین به کارگردانی مسعود آب پرور در سال ۱۳۸۴

بازی الناز شاکردوست در فیلم عروس فراری به کارگردانی بهرام کاظمی در سال ۱۳۸۳

بازی الناز شاکردوست در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پور احمد در سال ۱۳۸۳

بازی الناز شاکردوست در فیلم مجردها به کارگردانی اصغر هاشمی در سال  ۱۳۸۳

بازی الناز شاکردوست در فیلم اینجا… آخر دنیا به کارگردانی شراره یوسفی نیا در سال ۱۳۸۲

سریال های تلویزیونی الناز شاکردوست

بازی الناز شاکردوست در مجموعه تلویزیونی وطن من

الناز شاکردوست در شبی که ماه کامل شد

الناز شاکردوست در شبکه نمایش خانگی

بازی الناز شاکردوست در مجموعه قلب یخی – فصل اول به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال ۱۳۸۹

بازی الناز شاکردوست در مجموعه قلب یخی – فصل دوم به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال ۱۳۹۰

بازی الناز شاکردوست در مجموعه رالی ایرانی به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۹۱

جوایز و افتخارات الناز شاکردوست

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم سینمایی باد در علفزار می پیچد در سال ۱۳۸۶

نامزد دریافت تندیس زرین جشن خانه سینما به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم سینمایی چه کسی امیر را کشت در سال ۱۳۸۵

نامزد دریافت تندیس زرین جشن خانه سینما به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم سینمایی مجردها در سال ۱۳۸۴

نامزد دریافت تندیس زرین جشن خانه سینما به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم سینمایی در میان ابرها در سال ۱۳۸۷

دریافت لوح تقدیر و جایزه جشنواره فیلم سانفرانسیسکو آمریکا به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره برای بازی در فیلم تابو در سال ۱۳۹۴

دریافت تندیس بهترین بازیگر زن جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم مبارک

نامزد دریافت تندیس جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران به عنوان بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم خفه گی در سال ۱۳۹۶

دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره بین المللی فیلم فجر به عنوان بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد در سال ۱۳۹۷


مطالب مشابه : میترا حجاربیوگرافی نرگس کلباسی و حسن ریوندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.