پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر

عکس و بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر

عکس سانیا سالاری , سانیا سالاری کیست
اگر شما هم بیننده سریال دلدادگان بوده باشید، نام سانیا سالاری به گوش تان آشنا است. سانیا سالاری بازیگر جوانی است که در کار منوچهر هادی به مخاطبان معرفی شد.

برای بسیاری از مخاطبان این سریال بیوگرافی کامل سانیا سالاری جذابیت خاصی دارد و بسیار کنجکاو هستند تا ببینند او در چه فیلم هایی بازی کرده است. فیلم های سانیا سالاری زیاد نستند و اصولا همه سانیا سالاری را به عنوان ارغوان در سریال دلدادگان می شناسند.

ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد زندگی خصوصی سانیا سالاری مطالبی را گردآوری کرده ایم ضمن این که از صفحه اینستاگرام سانیا سالاری هم عکس های جدید او را منتشرکرده ایم.


بیوگرافی کامل سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان

طبق آنچه در باره این بازیگر منتشر شده است، سانیا سالاری در تاریخ ۲۰ تیر ماه یکی از سالهای آخر دهه ۶۰ به دنیا آمده است. در برخی از سایت ها و منابع خبری آمده است که او متولد سال ۱۳۶۸ در تهران است.

از نظر تحصیلات او دارای مدرک لیسانس رشته تدوین است. گفتنی است که سانیا سالاری از جمله بازیگرانی است که با کار در تئاتر وارد این حرفه و هنر شد و در سریال دلدادگان مورد معرفی قرار گرفت، هر چند بازی او را مصنوعی تلقی کردند اما برای او سکوی مناسبی برای ادامه کار در عرصه بازیگری است.

منوچهر هادی یکی از کارگردانان مطرح و با اخلاق کشورمان است که با ساخت مجموعه عاشقانه که از شبکه نکایش خانگی پخش شد توانست تا در دل مخاطبان جایی باز کند.

هادی پس از عاشقانه سریالی دیگر را با نام دلدادگان ساخت که در طی کش و قوس های فراوان از تلویزیون ملی پخش شد. نام اولی این سریال پاهای بی قرار یود که به تهیه کنندگی ایرج محمدی ساخته شد و بعدا به دلدادگان تغییر نام داد.

این سریال به سرعت توانست در بین مخاطبان جا باز کند. گفتنی است که ساخت این سریال در تابستان ۱۳۹۶ انجام شد و در ابتدا قرار این بود که سریال جدید منوچهر هادی از شبکه ۵ یا همان شبکه تهران پخش شود اما بنا به هر دلیل شبکه سه سیما عهده دار پخش این سریال شد که البته با پخش نامنظم این سریال اعتراض هادی به عنوان کارگردان این سریال را به دنبال داشت.

بازیگران سریال دلدادگان گلچینی از بهترین ها بودند. در این سریال مهرانه مهین ترابی، مسعود رایگان، آرش مجیدی، حمید گودرزی، پانته آ بهرام، افشانه ناصری و… ایفای نقش داشتند. منوچهر هادی از جمله کارگردانانی است که با بازیگران جوان و تازه کار می تواند کارهای خوبی را از آب درآورد.

در سریال دلدادگان هم بازیگران جدید ایفای نقش کردند از جمله سامان صفاری، سانیا سالاری و… البته مخاطبان با بازی این آماتورها در کنار افراد حرفه ای دیگر در این سریال چندان موافق نبودند و بازی آنها را چندان نپسندیدند، اما در کل این بازیگران تازه کار در کنار بازیگران با تجربه دیگر در این سریال توانستند خاطره خوبی را در ذهن مخاطب ماندگار کنند.

سانیا سالاری تئاتر , بیوگرافی سانیا سالاری

قسمت آخر این سریال با نظر منفی مخاطبان مواجه شد و به نوعی حاشیه سریال دلدادگان به شمار می رود. فیلمنامه قسمت آخر سریال دلدادگان به علت عدم همکاری پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه مشكات دچار تغییراتی شد که همین تغییرات پیش بینی نشده باعث انتقادات تماشگران به پایان این سریال شد. ظاهرا مسائل مالی باعث بروز اختلاف بازیگر با تهیه کننده و کارگردان شده بود و در نهایت پایان خوبی برای این سریال رقم نخورد.

در این مقاله از پارسی نو ما بیوگرافی سانیا سالاری را که در سریال دلدادگان نقش ارغوان دختر افسانه را داشت برای شما منتشر کرده ایم.


ازدواج سانیا سالاری

یکی از مهمترین سوالات مخاطبان در مورد زندگینامه سانیا سالاری بر می گردد به سوال این که آیا او مجرد است یا متاهل؟ در این مورد باید بدانید که او تا به حال ازدواج نکرده و همسری ندارد. بنابریان اگر در مورد سانیا سالاری و همسرش مطلبی یا عکسی را مشاهده کردید، بدانید که کذب است.

ازدواج سانیا سالاری

شروع کار بازیگری سانیا سالاری

این بازیگر تازه کار بعد از فارغ التحصیلی و دریافت مدرکش از دانشگاه، به کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور رفت و در واقع از اینجا وارد عرصه هنر شد. بعد از آن هم در کارگاه های هنری محمد رحمانیان هم شرکت کرد و توانست از تجربه این هنرمندان توشه ای برای آغاز کار برگیرد.

همانطور که گفتیم سالاری از تئاتر آغاز کرد و طبق آنچه هنرمندان می گویند، کار در عرصه تئاتر به مراتب مشکل تر از سینما و تلویزیون است. او برای نخستین بار به شکل حرفه ای در تئاتری به نام «مجلس ضربت زدن» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان هنر بازیگری را تجربه کرد. خودش در مورد این تجربه می گوید که حضور و ایفای نقش در این نمایش برای من در حکم یک چالش بزرگ بود! گفتنی است که محمد رحمانیان همسر مهتاب نصیرپور است.

اینستاگرام سانیا سالاری
سانیا سالاری با لباس ترکمنی

سانیا سالاری برای همبازی شدن با هنرمندان حرفه ای در تئاتر اهمیت زیادی قایل است و این را فرصتی بی نظیر می داند تا از تجربیات این هنرمندان برای پیشرفت کارش بهره گیرد. خودش گفته است که در تئاتر با بازیگران مطرح کار کردن انرژی مثبت زیادی است و نهایت تلاشم را می کنم تا از کنار آنها بودن چیزهای زیادی یاد بگیرم.

چگونگی آشنایی سانیا سالاری با منوچهر هادی

سانیا سالاری در سال ۱۳۹۵ و در زمان اجرای اولین کار حرفه ای خود در تئاتر و در نقش قطام در نمایش مجلس ضربت زدن، موفق شد تا نظر منوچهر هادی را جلب کند.

به این ترتیب هادی از سانیا سالاری برای بازی در نقش ارغوان در سریال دلدادگان دعوت کرد و این بازیگر نخستین تجربه حرفه ای خود در مقابل دوربین و در قالب یک نقش اصلی را از سر گذرانید.

اعتماد منوچهر هادی به بازیگران تازه کاری از قبیل سانیا سالاری باعث می شود تا آنها بتوانند نقاط ضعف کارهای خود را برطرف کرده و در مسیر موفقیت گام بردارند.

نظر منوچهر هادی در مورد بازی سانیا سالاری در دلدادگان

این کارگردان با اخلاق کشورمان در پیج اینستاگرام خود در مورد سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان اینگونه گفت که : نخستین بار سانیا را در تئاتر مجلس ضربت به کارگردانی محمدرحمانیان عزیز در سالن اصلی تئاتر شهر با بازی درخشانش دیدم و اطمینان داشتم که با او در آینده همکاری خواهم داشت. او گفت که من بر این اعتقاد هستم که سانیا سالاری بدون شک در نخستین و اصلی ترین نقش خود در سریال پاهای بیقرار نگاه مخاطبان را جذب خواهد کرد.

او در نهایت نوشته بود که :

ارغوانم بهترینها لایق توست.

سانیا سالاری هم متقابلا درباره همکاری با منوچهر هادی در پیج اینستاگرامش نوشت :

چه چیزها که از شما آموختم جناب هادی عزیز.

غیر از انسانیت و مهربانی و صبوری و بزرگواری از شما ندیم.

به خاطر اعتمادی که به من کردید سپاسگزارم و هر لحظه خدواند را شکر می کنم که در کنار شما بودم.

تا همیشه قدران منت دار شما خواهم بود.

فعالیت های هنری سانیا سالاری

این بازیگر غیر از بازی در سریال دلدادگان منوچهر هادی سابقه اجرای تئاتر را هم دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم. او در نمایش هایی از قبیل مجلس ضربت خوردن ، نام تمام مادران ، فیلم تئاتر آینه های روبرو ، لیلا و چند مسافر کاری از محمد رحمانیان ایفای نقش داشته است. طبق آنچه بزرگان عرصه بازیگری گفته اند، بازیگرانی که از تئاتر به سینما و تلویزیون می آیند، آینده درخشانی در مقایسه با سایرین دارند. امیدواریم سانیا سالاری هم بر اساس این پیش بینی مسیر موفقیت را پیش رو داشته باشد.

سانیا سالاری در نمایش ترانه های قدیمی :

سانیا سالاری در پیکان جوانان

سانیا سالاری در لیلا و چند مسافر

شنیده شده است که سانیا سالاری در ستایش سه حضور خواهد داشت. او تا به حال در فیلم سینمایی ملاقات ایفای نقش کرده است.


عکس های اینستاگرام سانیا سالاری

اینستاگرام سانیا سالاری

عکس جدید سانیا سالاری سلفی سانیا سالاری سانیا سالاری اصالتا اهل کجاست


مطالب مشابه : بیوگرافی امین حیاییبیوگرافی رضا بهرام و سید بشیر حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.