پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / عکس و بیوگرافی جاستین بیبر خواننده و همسرش

عکس و بیوگرافی جاستین بیبر خواننده و همسرش

جاستن بیبر , بیوگرافی جاستن بیبر
جاستین بیبر یکی از هنرمندان جهانی است که در عرصه موسیقی و بازیگری فعالیت دارد. جاستین بیبر از جمله افرادی است که به کمک دنیای مجازی و کاملا اتفاقی و نه برنامه ریزی شده به نام آوری در سطح جهانی دست یافته است.

مادر او ویدئوهای خوانندگی او را در یوتیوپ بارگذاری می کرد و همین هم باعث شد تا براون با او ملاقات کند و به این ترتیب موفقیت او کلید خورد. در مورد این جوان هنرمند، شایعات زیادی وجود دارد. مدتی در مورد رابطه جاستین بیبر و سلنا گومز خبرهایی منتشر شد و مدتی هم در مورد دین و مذهب جاستین بیبر خبرهایی منتشر شدند که برخی شایعه بودند و برخی هم واقعیت.

اگر می خواهید در مورد جاستین بیبر و همسرش بدانید یا در مورد مادر جاستین بیبر می خواهید بیشتر بدانید با این مقاله از پارسی نو همراه باشید.


بیوگرافی کامل جاستین بيبر

نام کامل این هنرمند کانادایی جاستین دِرو بیبر است. در زبان انگلیسی هم با نام Justin Drew Bieber شناخته شده است. نام مستعار این هنرمند، جِی‌بی است. جاستن بيبر  در تاریخ ۱ مارس سال ۱۹۹۴ متولد شده است. او خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده، بازیگر و سرگرمیساز کانادایی است.

این هنرمند جوان متاهل است؛ او در سال ۲۰۱۸ با شخصی به نام هایلی بالدوین ازدواج کرده است. البته این را هم باید گفت که جاستین بیبر مدتی را با سلنا گومز رابطه داشته است و این رابطه هم یک رابطه ای بود که گمانه زنی ها آن را منتهی به ازدواج می دانستند اما رابطه عاطفی بین جاستین و سلنا به ازدواج ختم نشد و آنها با هم کات کردند.

اعتقادات مذهبی جاستین بیبر

در ابتدا باید بدانید که جاستین بیبر یک فرد مسیحی است. او خود در خصوص مذهبش گفت که «من یک فرد مذهبی نیستم. من یک روحانی‌ هستم … من بر این اعتقاد هستم که یک قدرت بالاتر از هدایت در زندگی همه هست! من برای تأیید شدن دعاهایم به کلیسا مراجعه نمی کنم و به جای رفتن به کلیسا، سعی می کنم با خدا به شکل خصوصی صحبت کنم و دعاهایم را بگویم.

جاستن بیبر می گوید که ما انسان های مذهبی زیادی داریم. من نمی خواهم با آنها توهین کنم اما به اعتقادم آنها گم شدند و صرفا به کلیسا مراجعه می کنند … ولی برای من این گونه نیست. بطور خلاصه جاستین می گوید که من به کلیسا نمی روم ولی به جای آن بر دعا کردن تمرکز می‌کنم. اطرافیان می توانند مدعی باشند که «اگر تو به کلیسا نمی روی پس مسیحی نیستی!» اما واقعیت آن است که من مسیحی هستم. من با او صحبت می کنم.

گفتنی است که این خواننده و هنرمند معروف، در اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی عکس حضرت مسیح را بر روی پای چپ خود خالکوبی کرد.

همسر جاستن بیبر , جاستن بیبر و همسرش


جاستین بیبر و گرایشات به دین یهود

گفته می شود که بیبر گرایشات یهودی دارد و جالب است بدانید که اسکوتر براون، یعنی مدیر برنامه های او طی یک مصاحبه با روزنامه هاآرتص، برای اولین بار پرده از گرایشات یهودی جاستین برداشت. در ادامه براون در فیلم مستند «جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز» گفت که جاستین پیش از شروع شدن همه کنسرت‌های خود در ابتدا دعای «شیما» که نیایش مخصوص یهودیان است را با گروه موسیقی‌خود می خواند و بعد از آن دعای مسیحیان را زمزمه ی کند.

ملاقات جاستین بیبر با بنیامین نتنیاهو

خبر پیوستن جاستین بیبر به دین یهودیت پس از سفر او به اسرائیل در ماه آوریل سال ۲۰۱۱ و در جریان برگزاری تور «دنیای من» رنگ خاصی به خود گرفت. در این سفر از طرف اسکوتر براون، مدیر برنامه های بیبر، تقاضای ملاقات جاستین با  نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، انجام گرفت که بعدها گفته شد که این تقاضا از سمت نتانیاهو مورد قبول قرار نگرفته است.

گفتنی است که خود جاستین بیبر علت سفر به اسرائیل را فقط برای اجرای کنسرت ذکر کرده و هرگونه ارتباط این سفرش با سیاست را تکذیب کرد. این ماجرا و تکذیب ها در حالی است که قرار بود بیبر ملاقاتی با کودکان اسرائیلی آسیب دیده از حملات موشکی حماس داشته باشد ولی به جای این ملاقات ۷۰۰ بلیط رایگان به کودکان اسرائیلی مرز اسرائیل با غزه برای شرکت در کنسرتش در تل آویو اهدا شد.

اخبار منتشر شده مبنی بر یهودی بودن این هنرمند پس از حضورش در مراسم عروسی دان کیتر در تورنتو بالا گرفت. دان کیتر گیتاریست یهودی در گروه موسیقی اش است. در این مراسم عروسی بیبر با کلاه کیپا که کلاه سنتی یهودیان به شمار می رود، حضور پیدا کرد تا به ریشه‌ها و اعتقادات یهودی گروهش احترام گذاشته باشد

در ادامه این نکته را هم باید افزود که جاستین و پدرش زمان حضور در اسرائیل بر بدن خود خالکوبی‌ای یا همان تاتویی خاص را حک کردند. در این تاتو آنها کلمه «یشوا» یا عیسی به حروف عبری را بر بدن شان حک کردند.

سبک هنری جاستین بیبر

پاپ، آراندبی، تین پاپ سبک های هنری او هستند. سازهای مورد علاقه او هم شامل آواز، گیتار، کیبورد، ترومپت، پیانو، درام هستند. او از سال ۲۰۰۸ تا کنون به شکل هنری در عرصه هنری فعالیت دارد.


ازدواج جاستین بیبر با هیلی بالدوین

پس از چندماه شایعه در مورد رابطه جاستین بیبر و هیلی بالدوین مدل مطرح آمریکایی ، سرانجام این دو خبر ازدواج خود را تایید کردند. هیلی بالدوین، مدل مشهور آمریکایی بعد از ازدواج با جاستین نام خانوادگی خود در صفحه اینستاگرامش از “بالدوین” به “بیبر” تغییر داد.

ازدواج جاستین بیبر با هیلی بالدوین

جاستین بیبر ساله در پستی در مورد همسرش نوشته است: “هیلی! من عاشق همه چیز تو هستم. تمام قلب من برای توست و تو همیشه برای من در اولویت خواهی بود”. جاستین بیبر قصد راه‌اندازی برند مشترک با همسرش را دارد و می‌خواهد در زمینه تولید پوشاک فعالیت کند. بیبر می‌خواهد اسم برند را “جاستین-هیلی” بگذارد.

عکس جاستین بیبر و زنش هیلی بالدوین

هیلی بالدوین مدل جوان آمریکایی متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۹۶ است. او بیش از ۱۵ میلیون طرفدار در اینستاگرام دارد و همسرش جاستین بیبر با بیش از ۱۰۰ میلیون فالور جزو محبوب‌‌ترین‌ های اینستاگرام به شمار می‌رود.

بیوگرافی جاستین بیبر و همسرش


در مورد زندگی شخصی جاستین بیبر بیشتر بدانید

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، جاستین بیبر در اول مارس سال ۱۹۹۴ برابر با ‎۱۰ اسفند ۱۳۷۲ در لندن، انتاریو متولد شد و بزرگ شده شهر استرت‌ فورد، انتاریو است. پدر بزرگ پدری جاستین بیبر اصالتا آلمانی بود که مدت‌ها قبل به کانادا مهاجرت کرده بود. مادر جاستین بیبر ، پتی مالت نام دارد که او نیز فرانسه-کانادایی‌ تبار است. مادر جاستین بیبر وقتی که ۱۸ سال سن داشته است جاستین را باردار شده. وقتی که جاستین ۲ سال داشته است، پدرش که جرمی بیبر نام دارد از مادرش جدا می شود و با زن دیگری ازدواج می کند.

جاستین بیبر دوران کودکی تقریبا سختی را داشته است چا که بعد از جدایی والدینش، مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می‌آورد جاستین را بزرگ کرد. اما جالب است بدانید که همزمان که جاستین بزرگ می‌شد، مادرش روش نواختن پیانو، درام، گیتار و ترومپت را به او یاد می داد.

در اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که جاستین بیبر فقط ۱۲ سال سن داشت، در مسابقه‌ای محلی که در شهر استرت‌ فورد برپا شد حضور یافت و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را اجرا کرد و با اجرای این آهنگ به رتبه دوم دست یافت. بعد از این موفقیت، مادرش فیلم‌هایی از این مسابقه را در یوتوب قرار داد تا دوستان و آشنایان آن را مشاهده کنند. پتی که متوجه علاقه مخاطبان به فیلم‌های منتشر شده توسط خودش از پسرش شد، شروع به بارگذاری فیلم‌های جدیدی از پسرش در یوتوب کرد. او به این کارش آنقدر ادامه داد تا این که بازدید از این ویدیوهای منتشر شده از جاستین به ده میلیون رسید.

شروع محبوبیت جاستین بيبر

این هنرمند مشهور در سال ۲۰۰۷ با آپلود ویدئوهایی از خوانندگی اش در شبکه اجتماعی یوتوب موفق شد تا در بین کاربران این شبکه محبوب شود.

ورود جاستن بيبر به صنعت موسیقی بر می گردد به سال ۲۰۰۸ و به کمک اسکوتر براون؛ اسکوتر براون  همان کسی که بعدها مدیر برنامه‌های او شد.

جریان آشنایی اسکوتر براون با جاستین بیبر

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، مادر جاستین بیبر ویدیوهایی از پسرش در یوتیوپ قرار داد و با استقبال مخاطبان مواجه شدند. بعد از محبوبیت ویدیوهای بیبر در یوتوب، اسکوتر براون به شکل کاملا تصادفی یکی از ویدیوهای او را دید. براون که تحت تأثیر استعداد هنری بیبر قرار گرفته بود، شروع به تماشای همه ویدیوهای منتشر شده از او در مسابقه مدرسه کرد. سپس با پتی مادر جاستین تماس گرفت تا در مورد استعداد فوق العاده پسرش صحبت با وی کند.

پتی در آغاز چندان علاقه‌ای به این که پسرش یک سوپر استار شود از خود نشان نمی‌داد اما پس از گذشت مدتی راضی شد تا براون، جاستین را برای ضبط چند آهنگ به شکل آزمایشی به آتلانتا ببرد. یک هفته بعد از این کار، براون، جاستین را با آشر که خواننده معروف پاپ است و با آر اند بی آشنا کرد. به این شکل بود که جاستین بیبر به گروه موسیقی ریموند و براون وارد شد. نام اختصاری این گروه موسیقی که جاستین وارد آن شد آربی‌ام‌جی است.

جاستین بیبر در اکتبر سال ۲۰۰۸ قراردادش را با کمپانی آیلند رکوردز به امضا رساند و به طور رسمی اسکوتر براون مدیر برنامه‌های بیبر شد. در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

آلبوم های جاستین بیبر

جاستین بيبر  از سال ۲۰۰۹ به شکل رسمی کار خوانندگی را  با انتشار آلبومی چندآهنگه با نام دنیای من آغاز کرد. این هنرمند مشهور کانادایی در سال ۲۰۱۰  نخستین آلبوم استودیویی خود را با نام دنیای من ۲ که ادامه آلبوم چندآهنگه قبلی‌اش با نام دنیای من بود، را منتشر کرد و در رتبه یک جدول بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت.

جاستین بيبر  تور جهانی خود با نام تور دنیای من را بعد از انتشار آلبوم دنیای من ۲ آغاز کرد. در عرصه بازیگری هم جاستین بيبر  فرد موفقی است چرا که فیلم معروف سه‌بعدی این هنرمند با نام «هرگز نگو هرگز» در اوایل سال ۲۰۱۱ اکران شد. این فیلم یک مستند کنسرتی است. گفتنی است که این فیلم مستند جاستین بيبر به عنوان پرفروش‌ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا مبدل گشت.

در اواخر سال ۲۰۱۱ دومین آلبوم استودیویی جاستین بيبر  منتشر شد. آلبوم دوم او «زیر دارواش» نام دارد که یک آلبوم موفق بود و به مانند آلبوم اولش، شماره یک جدول بیلبورد ۲۰۰ را به خود اختصاص داد.

آلبوم سوم استودیویی جاستین بيبر «باور» دارد که در آخر بهار سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

جاستن بیبر و مادرش , یوتیوپ جاستن بیبر

آلبوم چهارم استودیویی بيبر «هدف» نام دارد که در نوامبر سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در مورد این آلبوم باید بدانید که موفقیت تجاری به همراه داشت و سه تک‌آهنگ از این آلبوم چهارم جاستین بيبر در صدر فهرست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد جای گرفتند.

بنا به گفته جاستین بيبر او از نظر هنری تحت تأثیر هنرمندان سیاه‌پوست از قبیل مایکل جکسون است. وی در سال ۲۰۱۱ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از صد فرد اثرگذار این سال برگزیده شد. همچنین جاستین بيبر در همان سال به عنوان دومین فرد ثروتمند که از نظر سنی زیر ۳۰ سال بودند، نیز مورد معرفی قرار گرفت.


میزان درآمد جاستین بیبر

در خصوص میزان درآمد جاستین بيبر در سال ۲۰۱۲ مجله فوربس اعلام کرد که درآمد این هنرمند در دو سال گذشته به میزان ۱۰۸ میلیون دلار بوده ‌است و تا ماه مه سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آلبوم‌های او در جهان به فروش رفته است. همچنین بوسیله همین مجله فوریس، جاستین بيبر در رتبه سوم فهرست ۱۰۰ شخصیت مشهور قدرتمند در سال ۲۰۱۲  جای گرفت.

در مورد میزان درآمد جاستین بيبر باید بدانید که بنا به آنچه مجله لاکچری دات کش گزارش کرده است، ثروت جاستین بیبر با درآمد فعلی سالیانه به مبلغ ۸۰ میلیون دلار، در سال ۲۰۱۸ معادل ۲۶۵ میلیون دلار برآورد شده است.

تأثیر اینترنت در موفقیت جاستین بیبر

این هنرمند موفق که در سطح جهانی شناخته شده است، با اینترنت و توسط مادرش به مخاطبانش در سراسر دنیا معرفی شد. بنابراین می توان مدعی شد که فرد تاثیرگذاری است. در این راستا روزنامه آبزرور که در انگلستان منتشر می‌شود، در گزارش خود اعلام کرده که اثرگذاری بیبر در دنیای مجازی، بیشتر از افراد صاحب نامی چون باراک اوباما و دالایی لاما است.

بر اساس گفته جن هافمن از روزنامه نیویورک تایمز، «از جمله از تأثیرات بیبر در فضای مجازی، حساب کاربری او در سایت یوتوب است. جالب است بدانید که پیش از این که بیبر نخستین اثر خود را  با نام دنیای من منتشر کند، حساب یوتوب او تا اواسط ماه نوامبر سال ۲۰۰۹، میلیون‌ها بازدید داشته ‌است». گفتنی است که بیبر این موفقیت را مدیون مدیر برنامه هایش اسکوتر براون بود. نخستین کاری که براون انجام داد، بارگذاری ویدئوهای خانگی بیشتر از بیبر در شبکه اجتماعی یوتوب بود تا بتواند رتبه جاستین در یوتوب را بالاتر ببرد.

تأثیر اینترنت در موفقیت جاستن بیبر

براون به جاستین اینطور گفته بود که : جاستین به شکلی خوانندگی کن که انگار کسی در اتاق حضور ندارد. ما با دوربین‌های گران قیمت فیلم تهیه نمی کنیم. ما این کار را به بچه‌ها واگذار می کنیم. بگذار آنها این کار را به انجام برسانند.

در ادامه دستیابی بیبر به موفقیت های اش در فضای مجازی، بیبر همچنان به بارگذاری ویدئوهای جدید در همان حساب کاربری ادامه داد و وقتی استقبال کاربران را دید، یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی توییتر نیز باز کرد و به شکل مستمر با طرفدارانش در ارتباط بود. این حساب جدید بیبر در شبکه اجتماعی توییتر، تا نوامبر سال ۲۰۱۰، شش میلیون دنبال‌کننده را به خود جذب کرد.

در حال حاضر نیز به‌طور میانگین روزانه ۲۴۰۰۰ دنبال‌کننده به این حساب افزوده می شوند. به این ترتیب این دو حساب کاربری بیبر نقش اساسی را در معرفی کردن بیبر و همچنین فروش ترانه‌هایش ایفا کرده اند به‌طوری‌که موزیک ویدئوی ترانه بیبر با نام «یک بار» پس از آپلود در یوتوب به سرعت به فروش رسید.

انتقادات و حواشی در مورد جاستین بیبر

این هنرمند جهانی به علت جوان‌تر نمایاندن چهره و صدای اش نسبت به سن اش و همینطور برای اجرای موسیقی تین-پاپش و همچنین به علت ظاهر و پوشش اش همیشه از طرف رسانه ها مورد انتقاد بوده است. نیک کالینز از روزنامه دیلی تلگراف معتقد است که: «شخصیت و نوع برخورد بیبر، بخصوص، نوع واکنشش در برابر منتقدان فضای مجازی اش تند و هجومی است.

انتقاداتی که درباره ظاهر نوجوانانه‌اش، آهنگ‌ های تین-پاپش، وجه‌اش به عنوان بتی که دختران نوجوان شیدایش هستند و نحوه رفتار و صحبت کردنش، او را مورد نقد و نکوهش قرار می دهند. مخالفان و منتقدان بیبر بر این اعتقاد هستند که رفتارهای بیبر مناسب رپرهاست تا شخصی مانند او که از طبقه متوسط وارد عرصه هنر شده است».

جاستن بیبر و سلنا گومز , نام همسر جاستن بیبر

بیبر همچنین مکررا هدف وبلاگ‌ها، هکرها و به ویژه هدف گروه‌های ناشناس سایت ۴ چن، کاربران یوتوب و گروه‌های کاربری در فیس بوک قرار گرفته ‌است. از کارهای موفقیت آمیز این گروه‌ها، تبدیل کردن اصطلاح «جاستین بیبر سیفیلیس» به یکی از پرجستجوترین اصطلاحات گوگل در سال ۲۰۱۰ بوده است. از دیگر موفقیت های هکرها در مورد بیبر، هک کردن ویدئوهای بیبر در شبکه اجتماعی یوتوب بوده است به شکلی که کاربران در زمان بازدید از آن‌ها به سایت‌های دیگر وارد می شدند یا با پیامی با این محتوا که: «جاستین بیبر در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد» رو به رو  می‌شدند.

از دیگر کارهایی که هکرها انجام داده اند آن بوده است که عکس او در فضای مجازی به یک عکس پورنوگرافی تبدیل کرده بودند و همچنین پخش کردن شایعات و جوک‌ های متفاوت از جمله: بیبر مرده‌است، بیبر به مکتبی پیوسته است و حتی شایعه ای منتشر کردند با این محتوا که مادر بیبر، پتی مالته، در ازای دریافت ۵۰٬۰۰۰ دلار قرار است عکسی بدون لباس را از خود بر روی جلد مجله پلی بوی منتشر کند. تمام این خبرها و ماجراها باعث شدنند تا شرکت‌های اینترنتی، سیستم‌های امنیتی خود را برای پیشگیری از نفوذ هکرها تقویت کنند؛ بیبر هم در صفحه توییتر خود نوشت که من هنوز زنده ام و آن شایعه درباره مادرش نیز تکذیب کرده بود و این خبر باعث «از کوره در رفتنش شده‌ بود».

از جالب توجه‌ترین اتفاقات در مورد بیبر، کمپینگی بود که قرار بود بیبر را با عنوان تور جدیدش به کره شمالی ببرد. این کمپینگ به دنبال رای دادن کاربران سایت‌های ۴چن، دیگ و ردیت در سایت رسمی تور بیبر راه اندازی شد اما این انجام کار غیرممکن بود، چرا که دولت کره شمالی اجازه ورود بیبر به کشورش را نمی‌داد. گروه موسیقی یونیورسال هم هرگونه دخالت در این رای‌گیری را رد کرد و در مصاحبه با بی‌بی‌سی، این اتفاق را «فریب اینترنتی» نامید.

جزییات دستگیری بیبر در فلوریدا

جاستین بیبر در تاریخ ۲۳  ژانویه سال ۲۰۱۴ در فلوریدا دستگیر شد. او به جرم رانندگی در حالیکه مست بوده و الکل، ماری‌جوانا و دارو مصرف کرده است و همچنین  به علت کورس گذاشتن با اتومبیل بازداشت شد. همچنین اعلام شد زمان اعتبار گواهینامه رانندگی او نیز به پایان رسیده بود. گفتنی است به دنبال این ماجرا او تا اعلام رای دادگاه با وثیقه ۲۵۰۰ دلاری آزاد شد.

جاستین در آمریکا به علت خشونت و پرخاشگری مجبور به گذراندن دوره ۱۲ ساعته مدیریت خشم شد. جاستین در تاریخ ۹ ژوئیۀ سال ۲۰۱۴ چندین بار به خانه همسایه خود تخم مرغ پرتاب کرد؛ که در این خصوص همچنان حکم دادگاه توسط هیچ سایت معتبری مورد تایید قرار نگرفته است.


آلبوم شناسی جاستین بیبر

آلبوم‌ های استودیویی جاستین بیبر

دنیای من در سال ۲۰۱۰

زیر درخت دارواش در سال ۲۰۱۱

باور در سال ۲۰۱۲

هدف در سال ۲۰۱۵

آلبوم‌ های چند آهنگه (EP) جاستین بیبر

دنیای من در سال ۲۰۰۹

آلبوم‌های ریمیکس جاستین بیبر

دنیاهای من آکوستیک در سال ۲۰۱۰

هرگز نگو هرگز – ریمیکس‌ها در سال ۲۰۱۱

آلبوم‌ های گردآوری‌شده جاستین بیبر

دنیاهای من: کلکسیون در سال ۲۰۱۰

نشریات در سال ۲۰۱۳

انتقادات و جنجال‌ها در مورد جاستن بیبر

فیلم شناسی جاستین بیبر

سالعنوان فیلمنقشتوضیحات
۲۰۰۹True Jackson, VPخودشبازیگر مهمان
My Date With…
۲۰۱۰Silent Library
School GyrlsCameo
یکشنبه شبه زندهستارهٔ مهمان/اجراکنندهاپیزود ۳۵٫۱۸
سی‌اس‌آی(جیسون مککان)Shock Waves (فصل ۱۱، قسمت ۱)
and other episodes not yet aired.
Hubworldبازیگر مهمانفصل ۱، اپیزود ۱
The X Factor ukاجراکنندهقسمت ۷، هفتهٔ ۸
۲۰۱۱Extreme Makeover: Home Editionبازیگر مهمان
یکشنبه شبه زندهستارهٔ مهماناپیزود ۳۶٫۱۴
جاستین بیبر: هرگز نگو هرگزخودشاین فیلم ۳ بعدی در فوریه ۲۰۱۱ منتشر شد
So Random!بازیگر مهمانبیبر در دسامبر ۲۰۱۱ در این برنامه شرکت می‌کند

همچنین ببینید : بیوگرافی و عکس آریانا گرانده بیوگرافی سلنا گومز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.