پارسی نو / ورزش / بیوگرافی ورزشکاران / بیوگرافی کیمیا علیزاده + عکس و افتخارات

بیوگرافی کیمیا علیزاده + عکس و افتخارات

بیوگرافی کیمیا علیزاده
عرصه ورزش در بخش بانوان کشورمان با نام برخی از خانمها درخشان شده است. یکی از این بانوان ورزشکار، کیمیا علیزاده است که در رشته تکواندو صاحب مدال ها و افتخارات زیادی است.

برای همین افتخارات کیمیا علیزاده هم بسیاری هموطنان بیوگرافی کیمیا علیزاده را دنبال می کنند. بعد از ازدواج کیمیا علیزاده هم دیدن عکس کیمیا علیزاده و همسرش برای هوادارانش مهم شد و همه تمایل داشتند تا عکس کیمیا علیزاده و شوهرش را ببینند. اگر می خواهید بدانید که کیمیا علیزاده چند سال دارد و یا در مورد زندگی خصوصی او ابهامی دارید با این مقاله از پارسی نو همراه باشید تا جزییاتی بیشتری در مورد این ورزشکار زن ایرانی و زندگی اش را مطلع شوید.


زندگینامه کامل کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده زنوزی ورزشکار جوان و خوش آتیه کشورمان که در رشته تکواندو فعالیت دارد، متولد ۱۹ تیر ۱۳۷۷ است. شهر محل تولد کیمیا علیزاده کرج است.

در مورد خانواده کیمیا علیزاده بیشتر بدانید

کیمیا علیزاده در کرج متولد شده است اما اصالتا از خانواده‌ای آذربایجانی است. مادر کیمیا علیزاده اهل شهر زیبای اردبیل است و پدر کیمیا علیزاده نیز اهل شهر زنوز است. زنوز یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی که در بخش مرکزی شهرستان مرند قرار دارد. این را هم باید افزود که کیمیا فرزند بزرگ خانواده اش است و یک برادر کوچکتر از خود هم دارد. به این ترتیب خانواده ۴ نفره کیمیا را به شما معرفی کردیم.

کیمیا علیزاده: به اجبار مادرم تکواندوکار شدم!

برای خیلی ها سوال است که آیا کیمیا خودش به این ورزش علاقه داشته است و موفقیت کسب کرده است و یا حمایت ها و تشویق های اطرافیان او را به این عرصه و موفقیت هایش کشانده است؟ این قهرمان تکواندو در خصوص اینکه چطور به این رشته ورزشی علاقمند شده است اینگونه گفته که : هیچ زمان به ورزش تکواندو علاقمند نشدم و حتی وقتی در باشگاه و زمان تمرین به بهانه آب خوردن بیرون می رفتم دیگر سرکلاس برنمی گشتم!

اما وقتی حرفه ای تر این ورزش را دنبال کردم علاقه به گرفتن مدال برایم هدف جدی شد. مادرم خیلی به این کار اصرار داشت و حتی اگر تمایل نداشتم که سرکلاس بروم مرا به اجبار به کلاس می برد. اما وقتی وارد ورزش حرفه ای شدم دیگر به این رشته علاقه پیدا کردم.

حامد معدنچی و کیمیا علیزاده , شوهر کیمیا علیزاده


ازدواج کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده متاهل است. او در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۹۷ با حامد معدنچی ازدواج کرده است. حامد معدنچی والیبالیست سابق کشورمان است. برخی خبرها حاکی از پسر عمو و دختر عمو بودن این زوج داشتند که این خبر از سوی کیمیا علیزاده رد شد و اعلام کرد او و همسرش تا پیش از ازدواج هیچ نسبت فامیلی با هم نداشتند.

چگونگی آشنایی کیمیا علیزاده و همسرش

کیمیا که به برنامه فرمول یک دعوت شده بود در خصوص نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش اینگونه گفت که: برادر من در رشته ورزشی والیبال شاگرد آقا حامد یعنی همسرم است، در زمان برگزاری مسابقات برادرم خیلی اصرار داشت که من هم همراه او باشم. همین حضورم هم باعث شد تا حامد را ببینم و با هم آشنا شویم. بعدها به صورت کاملا اتفاقی که با خانواده ام برای سیزده به در به پارک رفته بودیم، خانواده حامد را هم دیدیم و آشنایی خانوادگی هم شکل گرفت و در نهایت به ازدواج منجر شد.

مهریه کیمیا علیزاده

در برنامه فرمول یک حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده نیز در مورد چگونگی مراحل ازدوجشان صحبت کرد و گفت: برنامه خواستگاری ما یکدفعه ای رخ داد و من دو روز پیش از تصمیمم برای رفتن به خواستگاری کیمیا، موضوع را به خانواده ام گفتم. البته خانواده هر دوی ما در جریان آشنایی مان بودند. اما من روز خواستگاری و برای رفتن به خواستگاری خیلی استرس داشتم.

هر چند پیش از مراسم هم با خانواده او صحبت کرده بودم. به همسرم گفتم که وقتی رسیدم خانه شما، دستمال کاغذی را نزدیک من بگذار تا عرق های پیشانی ام را خشک کنم. در آن روز هم مدام نگاهم به فرش بود و واقعا احساس استرس و خجالت داشتم. مادر خانمم به شوخی گفت باید مهریه دخترم به تعداد سال تولدش باشد یعنی ۱۳۷۷ سکه اما مهریه کیمیا ۱۴ سکه است.

بیماری کیمیا علیزاده

خبر بیماری کیمیا علیزاده مدتی بر سر زبانها بود و در این مورد باید بدانید که در تاریخ ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۹۶ به علت اختلال مشکوک به سندروم گیلن باره، کیمیا در بیمارستان تحت مراقبت قرارگرفت.


جزییات شایعه خداحافظی کیمیا علیزاده از ورزش

یک مدت خبر خداحافظی کیمیا علیزاده از دنیای ورزش بر سر زبانها بود که تنها مدال آور زن تاریخ ایران در المپیک درباره این شایعه گفت: اینطور نیست که نتوانم به فعالیت های ورزشی ام ادامه دهم. بعد از مسابقات جهانی و به دنبال آسیب وارده که در نتیجه آن مچ پای راستم راجراحی کردم و دو هفته هم به خاطر این عمل بیمارستان بودمف این خبر پیچید که کیمیا از ورزش خداحافظی کرده و نمی تواند برگردد و ادامه دهد.

اما واقعیت آن است که من نه خداحافظی می کنم نه آسیبم دروغ بوده است. احتمالا زانوی چپم را هم عمل می کنم و بعد از ۹، ۱۰ ماه که مشکلم برطرف شد و بهبودی حاصل شد، به ورزش برخواهم گشت و ادامه می دهم. همسرش کیمیا علیزاده هم گفته است که کیمیا بعد از بهبودی قوی تر از قبل به ورزش ادامه می دهد.

رکوردهای کیمیا علیزاده

این ورزشکار جوان کشورمان در بازی‌های المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان موفق شد تا برنده مدال برنز شود.

کیمیا علیزاده اولین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ایران در مسابقات المپیک، توانسته برنده شود و مدالی را از آن خود کند. این را باید بدانید که علیزاده با هیجده سال سن جوان‌ترین مدال‌آور تاریخ ایران در مسابقات المپیک به شمار می رود. اگر می خواهید بدانید که پیش از او چه کسی این رتبه را داشته است، باید گفت که پیش از او ناصر گیوه‌چی با نوزده سال سن، در المپیک ۱۹۵۲ هلسینکی کم‌سن‌ترین مدال‌آور ایران بود.

زندگی نامه کیمیا علیزاده , تحصیلات کیمیا علیزاده

در ادامه لیست اولین های کیمیا علیزاده را آورده ایم :

  • اولین مدال دختران در قهرمانی نوجوانان جهان که در سال ۲۰۱۴ در چین تایپه برگزار شد.

 

  • اولین مدال دختران در المپیک تابستانی جوانان که در سال ۲۰۱۴ در نانجینگ برگزار شد.
  • اولین مدال تاریخ تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان و کسب مدال برنز در سال ۲۰۱۵
  • اولین مدال تاریخ ورزش ایران در رقابت‌های المپیک و به دست آوردن مدال برنز المپیک در سال ۲۰۱۶
  • اولین حضور یک بانوی تکواندوکار در فینال مسابقات تکواندو قهرمانی جهان برگزار شده در سال ۲۰۱۷

شروع فعالیت حرفه ای کیمیا علیزاده ورزشکار

پدیده تکواندو لقب کیمیا علیزاده است که به خاطر توانایی های این جوان پر تلاش به او نسبت داده شده است. و به دلیل همین توانایی های بالای او در تکواندو مربیان تیم ملی از مدال‌آوری او در بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ که در اینچئون برگزار شد، اطمینان داشتند. در آن زمان از کیمیا به عنوان یکی از طلایی‌های کاروان ورزشی ایران نام برده می شد. کیمیا در آن زمان در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم شرکت کرده بود.

علیزاده به کره‌جنوبی هم مسافرت کرده است اما در این کشور در مسابقه‌ای شرکت نکرد و تنها نظاره‌گر مبارزه دیگر تکواندوکاران بود. علت عدم شرکت او در این دوره از مسابقات آن بود که مسوولان برگزارکننده به علیزاده مجوز شرکت در آن رقابت‌ها را صادر نکرده بودند. به خاطر این عدم اجازه خودش، مسوولان تکواندو و به‌طور کلی مسوولان ورزش کشور حیرت زده شدند.

اما بشنوید از این که چرا در مسابقات کره جنوبی کیمیا علیزاده نتوانست شرکت کند، چون سن او در آن زمان زیر ۱۷ سال بود و به همین علت هم از حضور در بازیهای آسیایی ناکام ماند. فدراسیون تکواندو در خصوص این موضوع شکایت نامه ای تنظیم کرد، اما مسوولان مسابقات قبول نکردند تا تغییرات گسترده در قوانین تکواندو کیمیا علیزاده را از حضور در بازی‌های آسیایی باز دارد. این ناکامی باعث ناامیدی کیمیا نشد و او موفق شد تا در مسابقات جهانی مدالی به دست آورد که در تاریخ تکواندو بی‌سابقه بود.

کیمیا علیزاده در تاریخ تیرماه ۱۳۹۷ به عنوان پرچمدار کاروان ایران در رقابت های آسیایی سال ۲۰۱۸ برگزیده شد.


کیمیا علیزاده و حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶

راهیابی کیمیا علیزلده به مشابقات المپیک ۲۰۱۶

این ورزشکار زن ایرانی، نماینده ایران در وزن دوم المپیکی زنان بعد از سپری کردن یک دور استراحت به مصاف «فیتریانا یوسف» ورزشکار از کشور اندونزی رفت. کیمیا در این مسابقه با نتیجه ۱۹ بر صفر برنده شد و به این ترتیب وارد مرحله نیمه‌نهایی این دور از مسابقات شد. او در دومین مرحله به مصاف «نیاما گارانگ» ورزشکار شرکت کننده از کشور نپال رفت. کیمیا در این مسابقه با نتیجه ۱۵ بر ۲ در پایان راند دوم برنده شد و ضمن موفقیت در راه یافتن به فینال رقابت‌های وزن ۵۷- کیلوگرم، سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را هم برای کشور ایران بدست آورد.

کسب مدال برنز توسط کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در اولین رقابت المپیکی اش در برابر آنا زانینویک ورزشکار از کشور کرواسی به پیروزی دست یافت و مجوز ورود به مرحله یک چهارم نهایی این دسته از رقابت ها را کسب کرد.

این ورزشکار موفق کشورمان، در گفتگویی که پس از مبارزه اول خود انجام داد گفت که، همیشه مبارزه اول شبیه فینال است و من در این مبارزه آنطور که انتظار داشتم، ظاهر نشدم.

کیمیا علیزاده در این مسابقات سرانجام در برابر رقیب اسپانیایی خود با نتیجه ۸ بر ۷ شکست خورد. اما به دنبال صعود رقیب اسپانیایی وی به فینالِ این وزن، به کیمیا در گروه شانس مجدد برای حضور در مسابقات وکسب مدال برنز داده شد و در دیدار ماقبل رده‌بندی رقیب تایلندی را شکست داد و وارد مرحله رده‌بندی این رقابت ها شد.

کیمیا علیزاده در مسابقه رده‌بندی با شکست رقیب سوئدی‌ خود ضمن کسب مدال برنز این رقابت ها، موفق شد تا عنوان نخستین بانوی مدال‌آور ایران در المپیک را کسب کند.

عناوین ورزشی کیمیا علیزاده


واکنش‌ها چهره ها به موفقیت های کیمیا علیزاده در مسابقات المپیک ۲۰۱۶

مقام معظم رهبری برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

من از صمیم قلب از همه زنان ورزشکاری که در عرصه بین‌المللی با حجاب حضور دارند متشکرم.

حسن روحانی ریاست جمهوری ایران برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

دخترم کیمیا، همه مردم به خصوص بانوان ایران‌ زمین را خوشحال کردی؛ شادی همیشگی را برایت آرزو دارم.

شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهوری برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

بدون شک این افتخارآفرینی که با غیرت و سختکوشی و شجاعت و اعتمادبه‌نفس مثال‌زدنی شما نصیب کشورمان شد، در تاریخ این دیار و در خاطره مردمان آن به‌ویژه در خاطر دختران و زنانمان مانا بوده و افق‌های روشنی را فراروی ورزش زنان در دولت تدبیر و امید باز خواهد کرد…

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

«با پایان یافتن مسابقات المپیک ریو کسب موفقیت‌های کاروان ورزشی کشورمان در این دوره از مسابقات را تبریک می گویم و از همه مدال‌آوران و افتخارآفرینان تجلیل می‌کنم.

جوانان عزیز و غیرتمند کشورمان با تمام تلاش خود به رقابت با حریفان پرداختند و نتایج خوبی را در برخی رشته‌های ورزشی کسب کردند که باعث شادی و مباهات ملت شریف ایران شد و در چند رشته نیز علی‌رغم تلاش‌ها و سعی زیاد موفقیتی کسب نشدکه واجب است تا با بررسی و برنامه‌ریزی نسبت به رفع این کاستی ها و افزایش آمادگی و توانمندی‌ها برای دوره‌های بعدی اقدام کرد. در این‌جا لازم می‌دانم به‌طور ویژه از افتخارآفرینی خانم کیمیا علیزاده بانوی قهرمان ایران که برای نخستین بار نیز در رقابت‌ها المپیک توانست مدال کسب کند تقدیر و تشکر کرده و این موفقیت را به تمام بانوان کشورمان تبریک و شادباش می‌گویم.

در پایان ضمن تبریک مجدد کسب موفقیت‌های ورزشکاران سرافراز، سربلند و عزت جوانان عزیز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

زندگی شخصی کیمیا علیزاده , بیماری کیمیا علیزاده

سازمان ملل متحد برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

«کسب مدال برنز از طرف کیمیا علیزاده در مسابقات ریو ۲۰۱۶ و مهم‌تر از آن هموار ساختن راه دیگر بانوان برای پی گرفتن رویاهای خود در زمینه ورزش را به او تبریک می‌گوییم.’کیمیا علی‌زاده این تکواندوکار ایرانی به نخستین ورزشکار زن تاریخ ایران تبدیل شد که برای کشور خود در المپیک مدال اوری کرده است. در این متن تبریک از کیمیا به عنوان منبع الهام بخش نام برده شده است و در ادامه سازمان ملل موفقیت او را به همه ایرانیان تبریک گفته‌ است.»

وزارت امور خارجه آمریکا برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

«کسب اولین مدال المپیک تاریخ ورزش زنان ایران را به کیمیا علیزاده و ملت ایران تبریک می‌گوییم.»

وزارت ورزش و جوانان ایران برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

«آرزو می‌کنیم و امید داریم که دختران و زنان ایرانی، با تلاش و کوشش بیشتر، موانعی را که سر راهشان قرار دارد کنار زده و قله‌های بلندتری را در زندگی شان فتح کنند.»

جزییات شایعه خداحافظی کیمیا علیزاده از ورزش

ترانه علیدوستی، بازیگر سینما برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

تازه دوره‌های بعد معلوم میشه برای همتایانت چه کار بزرگی کردی؛ بهشون اعتماد به نفس دادی و به آنها فهموندی این عرصه صحنه اونها هم هست.

لیلا حاتمی، بازیگر برای موفقیت های کیمیا علیزاده در رشته ورزشی تکواندو اینگونه نوشت که :

تاریخ به تو افتخار می‌کند.

همه هموطنان در صفحات شخصی خود موفقیت های پر بار کیمیا علیزاده را تبریک گفتند.


افتخارآفرینی کیمیا علیزاده در مسابقات قهرمانی تکواندو جهان ۲۰۱۷

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کرد که فدراسیون جهانی تکواندو، کیمیا علیزاده را به عنوان پرچمدار بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در کره جنوبی برگزید.

کیمیا علیزاده روز جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ برابر با ۳۰ ژوئن  در این مسابقات موفق شد تا مدال نقره این رقابت ها را کسب کند. این نخستین بار بود که یک نفر از اعضای تیم تکواندوی زنان کشور ایران در رقابت های جهانی موفق شد تا به فینال برسد.

این موفقیت های کیمیا در این مسابقات شادی آور بود اما پزشکان اعلام کردند که در این مسابقات بدن کیمیا علیزاده آسیب دیده و می بایست برای رفع مشکل جراحی شود. ظاهراً قسمت عمده آسیب‌ها به قبل از مسابقات کره جنوبی مربوط می شود و به همین علت هم نزدیکان و هواداران کیمیا می‌گویند که او با وجود آسیب، تلاش فراوانی کرد که در این رقابت ها بماند. سرمربی کیمیا علیزاده گفت به تدریج آسیب‌های جسمی کیمیا علیزاده جدی‌تر شد اما با این وجود باز هم کیمیا در مسابقات جهانی کره جنوبی حضور یافت و موفق شد تا مدال کسب کند.


عناوین ورزشی کیمیا علیزاده

رتبهسالمسابقاتشهروزندسته‌بندیامتیاز
عدم حضور۲۰۱۳مسابقات قهرمانی آسیاجاکارتا-۵۲جوانان۳٫۰۰
عدم حضور۲۰۱۴بازی‌های المپیک جهانی صلاحیتTaipai شهر-۵۵جوانان۳٫۰۰
۱.۲۰۱۴قهرمانی جهانTaipai شهر-۵۲جوانان۳۵٫۰۰
۱.۲۰۱۴مسابقات آزاد کرهگیونگجو-۵۹جوانان۳٫۵۰
۱.۲۰۱۴المپیک تابستانی جواناننانجینگ-۶۳جوانان۵۰٫۰۰
۱.۲۰۱۴بازی‌ها آزاد ترکیهآنتالیا-۵۹جوانان۳٫۵۰
۱.۲۰۱۵مسابقات جام فجرتهران-۵۷ارشد۷٫۰۰
۲.۲۰۱۵مسابقات آزاد هلندآیندهوون-۵۷ارشد۵٫۰۰
۳.۲۰۱۵قهرمانی جهانچلیابینسک-۵۷ارشد۳۰٫۰۰
۳.۲۰۱۵قهرمانی جهانمسکو-۵۷ارشد۳۰٫۰۰
عدم شرکت۲۰۱۵قهرمانی جهانمنچستر-۵۷ارشد۶٫۰۰
۱.۲۰۱۶انتخابی المپیکمانیل-۵۷ارشد۳۰٫۰۰
۱.۲۰۱۶یونان گسترشتسالونیکی-۶۲ارشد۷٫۰۰
۳.۲۰۱۶المپیک ۲۰۱۶ ریوریو دو ژانیرو-۵۷ارشد

مسابقات و حریفان کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده و حامد معدنچی

سال ۲۰۱۳

یک‌هشتم نهایینیکین گوآن۶:۴کیمیا علیزاده

سال ۲۰۱۴

یک شانزدهم نهاییمادلین فولگمن۹:۸کیمیا علیزاده

سال ۲۰۱۵

مسابقات قهرمانی جهان

وزن منفی ۵۲ جوانان
یک شانزدهم نهاییکیمیا علیزاده۱۲:۰تیلور مک لود
یک‌هشتم نهاییکیمیا علیزاده۲۱:۰گلودی گواکی ماسال
یک چهارم نهاییکیمیا علیزاده۱۱:۰آندریانا آسپرگاکا
نیمه نهاییکیمیا علیزاده۳:۰چاعو سودر
فینالکیمیا علیزاده۹:۱نات روندا

مسابقات قهرمانی کره

نیمه نهاییکیمیا علیزاده۱۳:۷ویلیامز لورن
فینالکیمیا علیزاده۷:۱لیزا مارتینا

مسابقات المپیک جوانان

وزن منهای ۶۳ کیلوگرم
یک‌هشتم نهاییکیمیا علیزاده۲۳:۰اورنلا سوکنز
یک چهارم نهاییکیمیا علیزاده۱۵:۲پانمانز
نیمه نهاییکیمیا علیزاده۱۲:۲ناتالیا گومز
فینالکیمیا علیزاده۱۰:۷یولیا تروتینا

مسابقات آزاد ترکیه

وزن منهای ۵۹ کیلوگرم
نیمه نهاییکیمیا علیزاده۶:۰کرنا آرگین زهرا
فینالکیمیا علیزاده۸:۱آگریس زلیا

کیمیا علیزاده , کیمیا علیزاده ورزشکار

جام فجر وزن منهای ۵۷ کیلوگرم
نیمه نهاییکیمیا علیزاده۱۹:۷محمدی، ریحانه
فینالZENOORIN، کیمیا۱۳:۲بهاره نادرخانلو
مسابقات آزاد هلند

وزن -۵۷

نیمه نهاییکیمیا علیزاده۲:۱داریا ژوراولوا
فینالJONES، جید۴:۳کیمیا علیزاده
مسابقات قهرمانی جهان

وزن -۵۷

۱/۳۲-آخرکیمیا علیزاده۱۰:۰مگدانلا لپوروسکا
۱/۱۶-آخرکیمیا علیزاده۴:۳زوبکیک، مارتینا
یک‌هشتم نهاییکیمیا علیزاده۵:۴لوییس، شاین
یک چهارم نهاییکیمیا علیزاده۱۰:۹جید جونز
نیمه نهاییهامادا، مایو۵:۳کیمیا علیزاده
مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی جهان

وزن -۵۷

۱/۸-آخرکیمیا علیزاده۲:۰راشل قرفه
۱/۸-آخرکیمیا علیزاده۲۲:۱۰بیل گوم لین
۱/۸-آخرکیمیا علیزاده۱۲:۰هوانگ، یون-ون
نیمه‌نهاییکیمیا علیزاده۸:۴زوبکیک، مارتینا
فینالکیمیا علیزاده۴:۳جید جونز
مسابقات جایزه بزرگ

وزن -۵۷

یک شانزدهمکیمیا علیزاده۱۸:۶دیه دیو، بینتا
یک‌هشتم نهاییجید جونز۳:۲کیمیا علیزاده

سال ۲۰۱۶

انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶

وزن -۵۷

یک چهارم نهاییکیمیا علیزاده۱۹:۰یوسف، Shaleha Fitriana
نیمه‌نهاییکیمیا علیزاده۱۵:۲گورانگ، از Neema
فینالکیمیا علیزاده۳:۲HARNSUJIN, Phannapa
مسابقات یونان

وزن -۵۷

نیمه نهاییکیمیا علیزاده۷:۱JOVIC VUJAKOVIC، جنس زنبق و سوسن
فینالکیمیا علیزاده۱:۵

۱٫      |گلاسنویچ، نیکیتا

المپیک ریو ۲۰۱۶

مقدماتیکرواسیانا زانینوویک۶:۷کیمیا علیزاده
یک چهارم نهاییاسپانیاکالوو گومز۸:۷کیمیا علیزاده
انتخابی رده‌بندیتایلندهانسوجین فاناپا۱۰:۱۴کیمیا علیزاده
دیدار رده‌بندیسوئدنیکیتا کلانویک۱:۵کیمیا علیزاده

مطالب مشابه : عکس و بیوگرافی سردار آزمونبیوگرافی علیرضا جهانبخش فوتبالیست

2 دیدگاه‌ها

  1. او هیچ کم و کسری نداشت و با همین امکانات و جمایت بی دریغ ایران به مدال المپیک رسیذ و کیمیا علیزاده شد. اما بالاخره بعضی ها نمک به حرامند

  2. سلام و عرض ادب اینها کسانی هستند که در ایران با عشق و آزادی و ثروتمندی با حمایت ایران به سر می بردند حال که به خارج رفتند نمک خوردند نمکدان را شکستند بی عفتی چنین اشخاصی به زن مسلمان ایرانی نمی خورد و بهتر همان است که در کشورهای خارجی بماند و دو درخواست که البته صدرصد را انجام داده است اول آن هم این است که خانم علیزاده در مورد شرایطت در ایران با حالت جو گرفتگی در خارج و .. سخن نگو دوم هم هیچگاه خود را بنام شیعه معرفی نکن یا نگو قبل ها من شیعه بودم چون نام فاطمی را حجب و حیای فاطمی را زیر سوال می بری خانم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.