پارسی نو / رپورتاژ / خرید شورت لامبادا ساده و رنگی زنانه

خرید شورت لامبادا ساده و رنگی زنانه

شورت لامبادا

خرید شورت نخی ساده یک راه حل مفید و بهداشتی

اولین مسئله، موادی است که شورت لامبادا از آن ساخته شده است، نخ‌های تولیدی شورت بسیار مهم هستند. از آنجا که شورت‌های لامبادا اغلب به جای کارکرد برای ظاهر طراحی می‌شوند، غالباً از پارچه هایی غیر از پنبه ساخته می شوند. اما موادی مانند پلی استر، وینیل، ساتن و سایر پارچه ها که اغلب در لباس زیر استفاده می شود مانند پنبه تنفس نمی کنند. و گرچه معمولاً آن نوار پنبه ای شیرین در قسمت داخلی شورت لامبادا است، اما اگر پارچه از بیرون تنفس نکند، در واقع کمک زیادی نمی کند.

دکتر جیل ام. رابین، دانشیار زنان و زایمان بالینی و بهداشت زنان در کالج پزشکی آلبرت انیشتین و دکتر شیوا غفرانی ، OB / GYN در بیمارستان استمفورد، می‌گویند تمام لایه های این بندها باید پنبه ای باشد، و در غیر این صورت، می تواند اجازه دهد “رطوبت بیشتری به دام بیفتد و عدم تعادل بیشتر منجر به عفونت شود. این گیر انداختن رطوبت می تواند منجر به عفونت های جزئی مانند عفونت های مخمری یا واژینوز باکتریایی شود.

خرید شورت لامبادا

شورت لامبادا از چه راه های دیگری می تواند بر سلامت واژن تأثیر بگذارد؟

فراتر از مسئله احتمالی این جنس شورت، این واقعیت ساده است که برخی از شورت‌های لامبادا در طول روز دقیقاً در جای خود باقی نمی‌مانند، مخصوصاً انواع کوچک شورت لامبادا ساخته شده از مواد لغزنده تمام الاستیک که خاصیت آنها از دست رفته. در تمامی کارها مانند هنگام راه رفتن، دویدن، رقصیدن یا هر کار دیگری که ممکن است در یک روز مشخص انجام دهید، اگر شورت های لامبادا به عقب و جلو بلغزند، این حرکت می تواند باکتری‌ها را از عقب به جلو حرکت دهند. ما در کودکی  یاد گرفتیم که به یک دلیل پشتمان را پاک می کنیم. اگر باکتری های مدفوع مانند E. coli به واژن راه پیدا کند، اینگونه عفونت‌ها به واژن سرایت کرده که باعث می شود واژینوز یا عفونت ادراری اتفاق می افتد.

خرید شورت لامبادا آبی

و آخرین مشکل احتمالی پوشیدن یک شورت لامبادای خیلی محکم است. این به دلیل نزدیک بودن به واژن و فشار آن به مکان های مرطوب، می تواند باعث تحریک یا بثورات پوستی شود که خود می تواند باعث آلودگی شود. دکتر جیمه ناپمن، یکی از بنیانگذاران Truly MD و متخصص باروری در CCRM نیویورک به Elite Daily گفت: “مسئله با شورت‌های لامبادا این است که پوشیدن اندازه اشتباه یا خیلی تنگ یا گشاد، ممکن است منجر به بثورات پوستی شود، هنگام پوشیدن شورت لامبادا، یا هرگونه لباس زیر، همیشه باید تمیز و در اندازه مناسب باشد و اغلب به موقع تعویض شود تا از بروز هرگونه مشکل بهداشتی جلوگیری شود. “

خرید شورت لامبادا زنانه قرمز

بنابراین  پیشنهاد ما این است که شورت مورد علاقه خود را رها نکنید، اما به خاطر داشته باشید که پارچه ای که از آن ساخته شده را بررسی کنید، هر روز آن را نپوشید (یا حداقل نه در روزهایی که بیش از حد فعالیت دارید)، و آن را تمیز نگه دارید.

سال ۲۰۰۰ رپر معروف سیسکو با خوندن آهنگ لامبادا معروف تر شد و دلیلی شد شورت لامبادا محبوبیت بیشتری در بین زنان پیدا کند. برخی آنها را راحت تر می دانند، دیگران دوست دارند هرگز نگران خطوط دوخت شورت نباشند، و برخی دیگر فکر می کنند که آنها سرگرم کننده و سکسی هستند. اما مانند هر چیز کوچک دیگری که خانمها در نزدیکی واژن خود قرار می‌دهند، بهتر است در نظر بگیریم که چگونه استفاده منظم از این نوع لباس زیر می‌تواند بر سلامت واژن زنان تأثیر بگذارد

برای خرید شورت لامبادا زنانه کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.