پارسی نو / ورزش / بیوگرافی ورزشکاران / عکس و بیوگرافی شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس

عکس و بیوگرافی شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس

شجاع خلیل زاده
ورزش پر هیجان فوتبال در هر جای جهان دارای طرفداران خاص خود است و در ایران هم این قاعده برقرار است و این ورزش و بازیکنانش به دقت از سمت هوادارانشان پیگیری می شوند.

از جمله این بازیکنان شجاع خلیل‌ زاده است که یکی از فوتبالیست های ارزنده کشورمان به شمار می رود که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه ورزشی خود دارد. ما در این مقاله پارسی نو زندگی خصوصی شجاع خلیل‌ زاده را گردآوری و منتشر کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل‌ زاده بازیکن فوتبال ایرانی است که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۸ در قائمشهر به دنیا آمده است. این بازیکن فوتبال خود به صورت حرفه ‌ای را از بازی در تیم مس رفسنجان آغاز کرد و به وسیله مرفاوی مربی وقت تیم مس کرمان به این تیم در لیگ برتر دعوت شد. خلیل زاده سابقه بازی در سپاهان و تراکتورسازی را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. او در حال حاضر عضو باشگاه فوتبال پرسپولیس است. این ورزشکار عرصه فوتبال دارای ۱ متر قد و ۸۲ سانت قد است و پیراهن شماره ۳ را در تیم پرسپولیس بر تن دارد و در پست مدافع میانی توپ می زند.

تحصیلات شجاع خلیل زاده

در مورد میزان تحصیلات این بازیکن ورزش باید بدانید که او دارای مدرک کاردانی است. در خصوص رشته تحصیلی او اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

در مورد خانواده شجاع خلیل زاده بیشتر بدانید

همانطور که اشاره کردیم او در شهر قائم شهر مازندران به دنیا آمده است. پدر شجاع خلیل زاده کشاورز است و تز پرورش دهنده های نمونه ماهی کشور را هم به خود اختصاص داده است. مادر شجاع خلیل زاده خانه دار است. شجاع دارای دو برادر و یک خواهر است و قبل از این که وارد ورزش فوتبال شود در کنار پدرش به کار کشاورزی مشغول بود.

این بازیکن برای پدر و مادرش اهمیت زیادی قائل است و برای آنها حاضر است حتی اخلاق فردی اش را هم تغییر دهد. از جمله او گفته است که در گذشته خیلی عصبی بودم اما مادرم من را قسم داده که هیچ وقت عصبی نشوم و من هم برای همین همه تلاشم را می کنم که کوچکترین بحثی از من دیده نشود و در زمین و هنگام بازی هم آرام باشم.

قد شجاع خلیل‌ زاده

او در مورد اهمیت به احترام به پدرش گفته است که پدرم خیلی سخت گیر است و ادامه داده است که با این که سال ها است که تنها زندگی می کنم اما پدرم هر روز چندین مرتبه با من تماس می گیرد و من هم شب ها ساعت ۱۱ با شماره تلفن منزل با ایشان تماس می گیرم تا پدرم مطمئن شود که در خانه هستم.

او در مورد خصوصیات اخلاقی اش هم گفته است که شب ها ساعت ۱۱ می خوابد و از آن طرف هم ساعت ۱۱ ظهر بیدار می شود و به قول خودش صبحانه و ناهارش یکی می شود.

شجاع خلیل زاده بازیکن بسیار متعهدی است و گفته است که برای هر تیمی که بازی کنم و پیراهنش را به تن داشته باشم، با تمام توان سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا در پایان از خودم و عملکردم راضی باشم که هر کاری که در توان داشتم برای این تیم انجام دادم.


ازدواج شجاع خلیل زاده

در مورد وضعیت تاهل شجاع خلیل زاده باید بدانید که این بازیکن ازدواج نکرده است و مجرد است. بنابراین اگر در سایت یا سایر منابع خبری در مورد شجاع خلیل زاده و همسرش خبری دیدید یا شنیدید نباید آن را بپذیرید تا زمانی که خبر ازدواج این فوتبالیست به صورت رسمی منتشر شود.

دوستان ورزشی شجاع خلیل زاده را بشناسید

او در مورد دوستانش در عرصه فوتبال گفته است که یکی از بهترین آدم های زندگی ام سروش رفیعی است و از دوستانم به شمار می رود. او گفته است که با محسن ربیع خواه، علی بیرانوند، سید جلال حسینی و حسین ماهینی هم رفاقت قدیمی با هم داریم.

بیوگرافی شجاع خلیل‌ زاده

شجاع خلیل زاده فوتبال را از کجا شروع کرد؟

در مورد این که از کجا و چگونه او فوتبال را شروع است، این گونه گفته است که ورزش را با کشتی شروع کردم اما از همان دوران کودکی حتی زمانی که در ورزش کشتی مشغول بودم، تب فوتبال داشتم و هیجان این ورزش مرا فرا گرفته بود. در واقع هیچ چیزی مثل فوتبال نمی توانست جواب اشتیاق من را بدهد.

به دنبال این اشتیاق او بصورت جدی بازی فوتبال را در سال ۱۳۸۴ در زمانی که ۱۶ سال سن داشت با بازی در تیم شهرداری امیرکلا استارت زد تا اینکه یکسال بعد به تیم خوش نوش ساری پیوست. اما به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۷ با قرارداد دو ساله به مس رفسنجان ملحق شد.

جزییات جعلی بودن کارت پایان خدمت شجاع خلیل زاده

او در سال ۱۳۹۲ به تیم سپاهان پیوست اما به علت جعلی بودن کارت پایان خدمت در پاییز ۱۳۹۳ به تیم تراکتورسازی منتقل شد تا دوران سربازی خود را سپری کرده و موفق شود که کارت پایان خدمتش را دریافت کند.

عملکرد باشگاهی شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده در مس رفسنجان

شجاع خلیل ‌زاده از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ در باشگاه فوتبال مس رفسنجان به صورت رسمی تعداد ۴۲ بازی به انجام رساند و در مجموع در طی این بازی ها موفق شد تا یک گل هم به ثمر رساند.

شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند

شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند

شجاع خلیل زاده در مس کرمان

این بازیکن پس از جدایی از تیم مس رفسنجان به مدت سه فصل در تیم مس کرمان بازی کرد و با نمایش استعدادهای فوتبالی خود در طی ۶۴ بازی رسمی که به انجام رساند، توانست مورد توجه تیم‌ های مطرح لیگ برتر قرار بگیرد.

شجاع خلیل زاده در سپاهان

این بازیکن با استعداد و جوان فوتبال کشورمان برای تیم فوتبال سپاهان به صورت رسمی ۵۸ بازی به انجام رساند و یک فصل هم با هدف سپری کردن سربازی به تیم تراکتورسازی به صورت قرضی منتقل شد و در این تیم بازی کرد.

شجاع خلیل زاده در تراکتورسازی (دوران سربازی)

انتقال شجاع خلیل‌ زاده به تیم فوتبال تراکتورسازی در فرمت قراردادهای قرضی به انجام رسید و او پس از به  انجام رساندن ۲۳ بازی برای این تیم و به ثمر رساندن تعداد دو گل عملکرد خوبی را از خود در این تیم به یادگار گذاشت. یکی از گل هایش در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسید. وی در نهایت به تیم سپاهان بازگشت.

شجاع خلیل زاده در تیم پرسپولیس

خلیل ‌زاده در فصل ۱۳۹۶–۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران، با انعقاد یک قرارداد به مدت ۲ سال به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست؛ شجاع خلیل ‌زاده که فصل قبل (۱۳۹۵–۹۶) در تیم فوتبال سپاهان بازی می کرد و شایعات زیادی در خصوص حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس عنوان شده بود، با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس جذب شد و به بازیکنان این تیم اضافه شد. او در نخستین بازی اش در لیگ برتر برای تیم پرسپولیس، موفق شد تا نخستین گل خود را برای این تیم در مصاف با تیم فوتبال فولاد خوزستان به ثمر برساند.

دومین گل این بازیکن خوش استعداد شمالی برای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت این تیم در مصاف با تیم فوتبال الاهلی به ثمر رسید؛ او در این رقابت با ضربه سر دروازه الاهلی را به شکلی بسیار زیبا باز کرد و موفق به گل زنی شد که بعداً این اتفاق به شدت مورد توجه عربستانی ‌ها و هواداران الهلال عربستان قرار گرفت.

بازی شجاع خلیل زاده در تیم ملی

خلیل ‌زاده برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ با دعوت رسمی از سوی کارلوس کیروش به تیم ملی پیوست. او در بازی در مصاف با تیم موزامبیک که با برتری ۳–۰ تیم ملی حاصل شد، پیراهن تیم ملی را بر تن داشت.

همسر شجاع خلیل‌ زاده

اینستاگرام شجاع خلیل زاده

این روزها بسیاری از افراد صاحب نام در عرصه های هنر، سیاست، اقتصاد، ورزش و… از طریق شبکه های اجتماعی با هواداران خود در ارتباط هستند و از این طریق جدیدترین اخبار و جدیدترین عکس های خود را با هواداران شان به اشتراک می گذارند. شجاع خلیل زاده هم یکی از این افراد شناخته شده در عرصه ورزش است که می توانید شجاع خلیل زاده در اینستاگرام را با آیدی shoja_khalilzadeh پیدا کرده و با فالو کردن این بازیکن فوتبال از اخبار تازه و عکس های جدید او مطلع شوید.


افتخارات شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده در سپاهان

شجاع خلیل زاده و قهرمانی در جام حذفی ۹۲-۱۳۹۱

شجاع خلیل زاده و قهرمانی در لیگ برتر ۹۴-۱۳۹۳

شجاع خلیل زاده در پرسپولیس

شجاع خلیل زاده و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶

شجاع خلیل زاده و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷

شجاع خلیل زاده و  قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷

شجاع خلیل زاده و قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران ۱۳۹۶

شجاع خلیل زاده و قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران ۱۳۹۷

شجاع خلیل زاده و قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران ۱۳۹۸

شجاع خلیل زاده و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی

شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی


مطالب مشابه : بیوگرافی احسان حاج صفی مهدی ترابی و بیوگرافی وریا غفوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.