پارسی نو / مد و زیبایی / لباس زنانه / مدل پالتو زنانه و دخترانه شیک | مدل کاپشن زنانه

مدل پالتو زنانه و دخترانه شیک | مدل کاپشن زنانه

مدل پالتو اروپایی
خانمها در انتخاب لباس دارای گزینه های زیادی هستند. از جمله مدل های جدید مانتو زنانه و دخترانه هر ساله برای آنها وارد بازار می شود و آنها می توانند مدل مانتو جدید دخترانه و زنانه را ببینند و انتخاب کنند از جمله مدل مانتو زنانه و دخترانه ۲۰۲۰٫

خانمها برای فصل زمستان می توانند از پالتو و بارانی هم استفاده کنند. بنابراین بسیاری از آنها به دنبال مدل جدید پالتو زنانه و دخترانه هستند که برای هر سال هم مدلهای جدید به بازار می آیند. مثلا مدل پالتو زنانه و دخترانه ۲۰۲۰ برای سال میلادی جدید بسیار مورد سرچ این دسته از کاربران است. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما مدل جدید پالتو دخترانه و زنانه ۲۰۲۰ را گردآوری و منتشر کرده ایم که امیدواریم بپسندید.


انواع مدل پالتو دخترانه و زنانه ۲۰۲۰

این که چه مدل پالتو و مانتویی برای فصل زمستان انتخاب کنید، بستگی به سلیقه تان دارد. از جمله این که برخی از خانمها مدل پالتو کوتاه زنانه را می پسندند و برخی هم به نظرشان مدل پالتو بلند زنانه شیک تر است. برخی پالتو بدون خز زنانه و برخی هم مدل پالتو خزدار زنانه را می پسندند. البته باید توجه داشت پالتو مجلسی زنانه با مدل های دیگر دارای تفاوت هایی است که باید در زمان انتخاب به کاربرد پالتو توجه داشت.

مدل پالتو زنانه کوتاه مدل پالتو زنانه کوتاه مدل پالتو زنانه مدل پالتو زنانه 2020 مدل پالتو شیک 2020 مدل پالتو شیک 99 دخترانه مدل پالتو زنانه 99 مدل پالتو زنانه 99

پالتو بلند زنانه

مدل پالتو زنانه صورتی مدل پالتو زنانه صورتی مدل پالتو زنانه دکمه دار

مدل پالتو شیک 99

مدل پالتو زنانه مدل پالتو زنانه

مدل کت زمستانی زنانه

با اینکه دنبال کردن ترند روز جذاب است، به این نکته توجه کنید که پالتوهای ترندی با مدل‌هایی که مربوط به مد امسال هستند، در کمد شما در سال‌های بعد جایی نخواهد داشت. به همین دلیل بهتر است پالتو های گران‌تر و باکیفیت‌تر را تک رنگ و با مدل‌های ساده و کلاسیک تهیه‌کنید؛ اما می‌توانید پالتو های سبک‌تر پاییز با قیمت‌های مناسب را متنوع و با توجه به ترند روز انتخاب کنید.

مدل پالتو کوتاه زنونه مدل پالتو شیک

مدل پالتو زنانه شیک

مدل پالتو شیک پالتو شیک زنانه پالتو پالتو شیک زنانه پالتو شیک زنانه پالتو شیک دخترونه پالتو بلند زنانه

پالتو بلند زنانه

مدل پالتو بلند زنانه جدید مدل پالتو مخملی زنانه پالتو دخترانه کاپشن دخترانه

و سخن آخر آنکه پیشنهاد می‌کنیم پالتو را حتما جیب دار انتخاب کنید تا همیشه مجبور نباشید برای کوتاه‌ترین مسافت‌ها هم دستکش به دست کنید. همچنین با توجه به آنکه سرما مد و ترند نمی شناسد، پیشنهاد می‌کنیم پالتو را هرچه گرم‌تر و بدون توجه به ترند سال انتخاب کنید!

پالتو دخترانه پالتو شیک

پالتو خزدار

مدل اروپایی مدل پالتو کمربند دار مدل پالتو زنانه بلند

مدل پالتو بلند زنانه ۲۰۲۰

کاپشن بلند زنانه ژاکت بافتنی بلند زنانه پالتو بلند زنانه پالتو زنانه 2020 کت زمستانی زنانه کت زمستانی بلند زنانه کاپشن زمستانی بلند زنانه پالتو زمستانی بلند زنانه پالتو زمستانی بلند زنانه بافت زمستانی بلند زنانه

مدل پالتو بلند زنانه خزدار

پالتو زمستانی بلند زنانه پالتو کلاه دار بلند زنانه مدل پالتو زنانه شیک

مدل کاپشن زنانه و دخترانه جدید ۹۹

مدل کاپشن و بارانی زنانه شیک پالتو مخملی بلند دخترانه بارانی بلند دخترانه پالتو کوتاه مخملی کاپشن بلند پفی زنانه

انواع مدل کاپشن زنانه و دخترانه جدید

کاپشن چرم کوتاه زنانه کاپشن خزدار کوتاه زنانه مدل کاپشن پف دار بلند زنانه مدل کاپشن بلند زنانه مدل کاپشن بلند دخترونه مدل کاپشن شیک دخترونه مدل کاپشن شیک دخترانه مدل کاپشن شیک کوتاه دخترانه مدل کاپشن شیک بلند دخترانه پالتو مخملی بلند زنانه مدل پالتو مخمل دار

مدل پالتو مخملی زنانه و دخترانه ۲۰۲۰

کاشن خز بلند پالتو مخمل پالتو مخمل زنانه

شیک ترین مدل پالتو زنانه و دخترانه ۹۹

کت زمستانی نیمه بلند زنانه پالتو زمستانی بلند زنانه پالتو زمستانی مخمل زنانه پالتو زمستانی از نمای پشت زنانه

مدل پالتو زنانه و دخترانه شیک

پالتو زمستانی بلند زنانه پالتو زمستانی بلند زنانه

پالتو زنانه ۲۰۲۰

پالتو زمستانی بلند زنانه جدید پالتو زمستانی بلند دخترانه جدید پالتو زمستانی بلند دخترانه جدید مدل پالتو زمستانی بلند دخترانه جدید مدل پالتو بلند دخترانه جدید

مدل مانتو زمستانی و پالتو ۲۰۲۰

مدل پالتو بلند دخترانه جدید مدل پالتو دخترانه جدید

پالتو و کت زمستانی مجلسی شیک زنانه

مدل پالتو دخترانه جدید مدل پالتو دخترانه شیک مدل پالتو دخترانه کلاه دار

زمستانی بلند مدل کاپشن دخترانه کلاه دار

جدیدترین مدل پالتو زنانه و دخترانه

مدل پالتو دخترانه کلاه دار پالتو کوتاه زنانه پالتو مخملی زنانه

مدل پالتوهای زنانه و دخترانه

پالتو شیک زنانه

مدل پالتو شیک کوتاه

پالتو 2020 زنانه

مدل مانتو زمستانی و پالتو زنانه ۹۹

پالتو 2020 زنانه

در انتخاب پالتو به نکات زیر توجه داشته باشید :

جنس و کیفیت پارچه پالتو

هنگام انتخاب پالتو فقط به مدل و رنگ آن توجه نکنید. حتما تگ‌های پارچه‌ای داخل پالتو را بخوانید تا ببینید اجزای تشکیل دهنده آن چیست. برای انتخاب پالتو دمای زمستانی محیط زندگی‌تان را در نظر بگیرید.

بهترین و گرم‌ترین جنس پارچه برای پالتو پشم خالص است که برای مکان‌های سردسیر و افراد سرمایی مناسب است. اکریلیک نوعی پشم مصنوعی است که قدری زبر است و گرمای کمتری از پشم دارد، اما جنس مناسبی برای محیط‌هایی است که خیلی سرد نیستند. پالتو های دوخته‌شده از پلی‌استر از گرمای زیادی برخوردار نیستند و برای شهرهای معتدل‌تر مناسب هستند.

کیفیت دوخت پالتو

معمولا وقتی پالتو می‌خریم تا چند سال از آن استفاده می‌کنیم. بنابراین جزییات دوخت و برش آن هم توجه کنید. دقت کنید دوخت‌ها مرتب و یکدست باشد و نخ‌های اضافه بریده شده باشد. به زیپ، یراق و دکمه‌های پالتو دقت کنید که نقصی نداشته باشد و محکم دوخته شده‌باشد. به درزهای داخلی و آستر پالتو دقت کنید که شکافتگی و احتمال نخ‌کش یا ریش ریش شدن در آینده نداشته باشد.

سایز پالتو

سایز پالتو باید به شکلی انتخاب شود که فضای کافی برای پوشیدن چند لایه لباس نسبتا قطور زیر آن وجود داشته باشد. از سایز تنه پالتو مهم‌تر، قطر آستین‌ها است که حتما باید فضای مناسب برای پوشیدن یک یا دو لایه لباس گرم را داشته باشد. در فصل زمستان هیچ‌چیز عذاب‌آورتر از آستین‌های تنگ و در حال انفجار نیست.


مطالب مشابه : رنگ مد سال ۹۹ و ۲۰۲۰مدل پالتو مردانه و پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.