پارسی نو / سرگرمی / تعبیر خواب / تعبیر کامل خواب وضو گرفتن از منابع مختلف

تعبیر کامل خواب وضو گرفتن از منابع مختلف

مسح کردن در خواب , وضو و نماز در خواب
یکی از کارهایی که ما مسلمانان آن را قبل از خواندن نماز و حتی قبل از خواندن قرآن انجام می دهیم، وضو گرفتن است. گاهی برای ما پیش می آید که خواب وضو گرفتن را می بینیم و به دنبال تعبیر آن می افتیم که ببینیم وضو گرفتن در خواب چه تعبیری دارد.

باید بدانید که تعبیر خواب نماز خواندن و به صورت کلی وضو گرفتن اغلب نیکو است اما ما سعی کرده ایم تا همه تعابیر مربوط به وضو از جمله تعبیر خواب مسح کردن را هم بیاوریم. شما در ادامه در می توانید مواردی را در این خصوص ببینید از جمله تعبیر خواب نماز خواندن بدون وضو ما را تا پایان همراهی کنید.


تعبیر  کلی وضو در خواب چیست؟

ﺍﮔﺮ کسی ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﺏ ﺻﺎﻑ ﻭ ﺯﻻﻝ ﻭﺿﻮ می گرفت ﺍﺯ ﻏﻢ ﻭ ﺭﻧﺞ ﺭﻫﺎیی می ﻳﺎﺑﺪ

ﺍﺑﺮﺍﻫﻴﻢ ﺍﺷﻌﺚ : ﺍﺑﻦ ﺳﻴﺮﻳﻦ ﺍﺯ ﺍﺑﺮﺍﻫﻴﻢ ﺍﺷﻌﺚ ﻧﻘﻞ می ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﻴﻤﺎﺭی ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﺪ ﻭﺿﻮ ﺑﻪ ﻧﻴﺖ ﻧﻤﺎﺯ می ﮔﻴﺮﺩ، ﺍﺯ ﺑﻴﻤﺎﺭی ﺷﻔﺎ می ﻳﺎﺑﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻣﺪﺍﺭی ﺑﺒﻴﻨﺪ ﺍﺯ ﺯﻳﺮ ﺑﺎﺭ ﺩﻳﻦ ﺑﻴﺮﻭﻥ می ﺁﻳﺪ

ﮔﺮ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﮐﻪ ﻭﺿﻮ می ﮔﻴﺮﻳﺪ ﺍﻣﺎ ﺁﺏ ﮐﺪﺭ ﻭ ﺗﺎﺭﻳﮏ ﻭ ﮔﻞ ﺁﻟﻮﺩ ﺍﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺷﻤﺎ می ﮔﻮﻳﺪ ﻣﺸﮑﻼتی ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﭘﻴﺶ می ﺁﻳﺪ ﻭ ﺩﺭﻣﺎﻧﺪﻩ می ﺷﻮﻳﺪ

ﺑﻪ ﻃﻮﺭ کلی ﺩﻳﺪﻥ ﻭﺿﻮ گرفتن ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﻧﻴﮑﻮ ﺍﺳﺖ

امام صادق (ع) : اگر شخصی در خواب ببینید وضو می گرفته و کسی به وضو او نگاه می کرده است، دلیل اینکه بیننده به دست او توبه کند ولی اگر ببیند در حالی که وضو می گیرد به صورت شخص عالمی نگاه می کند به دست آن شخص توبه خواهد کرد

ﺗﺎﻡ ﭼﺖ ﻭﻳﻨﺪﻭ می ﮔﻮﻳﺪ : ﺍﮔﺮ ﺑﻴﻨﺪ ﺑﺎ ﺁﺏ ﺻﺎﻑ ﻭ ﭘﺎﮎ ﻭﺿﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﺯ ﻏﻤﻬﺎ ﺧﻼﺹ می ﺷﻮﺩ ﻭ ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺑﻴمی ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻴﻤﺶ ﺍﺯ میان می ﺭﻭﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﻴﻤﺎﺭ ﺑﻮﺩﻥ ﺷﻔﺎ می ﻳﺎﺑﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺽ ﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﺮﺿﺶ ﺭﺍ ﺍﺩﺍ می ﮐﻨﺪ.

منوچهر مطیعی تهرانی می‌ گوید: اگر در خواب ببینید که وضو می‌گیرید اما آب کدر و تاریک و گل آلود است خوب نیست چرا که خواب شما می‌گوید مشکلاتی برای شما پیش می‌آید و درمانده می‌شوید. به طور کلی دیدن وضو ساختن در خواب نیکو است.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی بدون وضو نماز می‌خوانی، یـعـنـی دین و ایمان تو ضعیف می‌باشد و مال و اموالی را که در اختیار داری از دست می‌دهی و یا دنبال چیزی که هستی نمی‌رسی. اگر ببینی پس از وضو گرفتن، «حدثی» باعث شد که وضوی تو باطل بشود، یـعـنـی در کسب و کار خودت عاجز و ناتوان می‌شوی، ولی اگر ببینی دوباره وضو گرفتی و نماز خواندی اما نماز را به طور کامل تمام نکرده‌ای، یـعـنـی به زودی از دنیا می‌روی، ولی اگر ببینی بعد از آن وضو اصلاً نماز نخوانده‌ای تعبیرش بهتر است.


تعبیر خواب نماز خواندن بدون وضو

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی بدون وضو نماز می‌خوانی، دین و ایمان تو ضعیف می‌باشد و مال و اموالی را که در اختیار داری از دست می‌دهی و یا دنبال چیزی که هستی نمی‌رسی.

تعبیر خواب مسح کردن

تعبیرگری می‌ گوید : اگر ببینی مسح کرده‌ای، یـعـنـی صاحب فرزندی عالم و دانشمند می‌شوی که مردم از او پیروی و اطاعت می‌کنند.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی با باران مسح می‌کنی، یـعـنـی از ترس و بیم در امان می‌مانی.

تعبیرگری می‌ گوید : اگر ببینی روی چکمۀ خودت را مسح می‌کشی، یـعـنـی از طریق مسافرت مال و اموال به دست می‌آوری و کار و امور تو منظم و رو به راه می‌شود.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی مردم از ادرار تو مسح می‌کنند، یـعـنـی صاحب فرزندی عالم و دانا می‌شوی که مردم از او پیروی می‌کنند.

تعبیر خواب وضو گرفتن , وضو گرفتن در خواب

تعبیر خواب وضو گرفتن و نماز خواندن

ابراهیم کرمانی : اگر ببینی پس از وضو گرفتن اتفاقی باعث شد که وضوی تو باطل بشود، در کسب و کار خودت عاجز و ناتوان می‌شوی، ولی اگر ببینی دوباره وضو گرفتی و نماز خواندی اما نماز را به طور کامل تمام نکرده‌ای، به زودی از دنیا می‌روی، ولی اگر ببینی بعد از آن وضو اصلاً نماز نخوانده‌ای تعبیرش بهتر است.


مطالب مشابه : تعبیر خواب روباه و شغال تعبیر دیدن خواب خون و تعبیر خواب نوزاد

یک دیدگاه

  1. سلام. منظور کرمانی از کلمه بهتر است در آخر سطر به چه معناست……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.