پارسی نو / سرگرمی / تعبیر خواب / تعبیر خواب چمدان و بستن بار سفر از منابع مختلف

تعبیر خواب چمدان و بستن بار سفر از منابع مختلف

دیدن چمدان در خواب , ساک و چمدان در خواب
به سفر رفتن و سفر کردن از جمله مواردی است که برای هر فردی دلچسب است و گاهی این دلپذیر بودن مسافرت در خواب پیش می آید و فردی چمدان در خواب می بیند و ما در مورد تعبیر خواب بستن بار سفر در این مقاله از پارسی نو برای شما مطالبی را منتشر کرده ایم.

همچنین تعبیر خواب جا گذاشتن چمدان و یا تعبیر خواب گم کردن چمدان را هم می توانید ببینید. می توانید تعبیر خواب بقچه لباس را هم به جای تعبیر دیدن چمدان در خواب سرچ کنید. ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.


تعبیر کلی دیدن چمدان در خواب

تونی کریسپ در کتاب خود فرهنگ تفسیر رویا دیدن چمدان در خواب را نمادی از تصاویر زیر می‌ داند :
چمدان : آنچه فرد درون خود حمل می‌کند، چیزهایی از قبیل نعلقات خاطر، نگرش‌ها، تصور فرد از خود در جامعه ، چمدان می تواند نشانه‌ای از جایگاه اجتماعی فرد باشد، تصویر چمدان همچنین سمبلی از استقلال و رفتن به مکانی دیگر است، آنچه از دیگران پنهان می‌کنیم یا آنچه دیگران قادر به دیدنش نیستند. یک راز و احتمالا چیزی خطرناک، اما مطمئنا ناشناخته.

از آن جایی که چمدان و بار با سفر رفتن قرابت دارند، چند بند در خصوص تعبیر خواب مسافرت هم برایتان آورده ایم.

خواب سفر کردن و مسافرت

اگر خواب دیده‌اید که در حال مسافرت هستید اما نمی‌توانید جزئیات خواب‌تان را به یاد بیاورید، این خواب قطعا نشان دهنده‌ی زندگی شما خواهد بود. یعنی در طی زندگی واقعی‌تان هم به مسافرت خواهید رفت. شما پیشرفت خواهید کرد و رشد و ارتقاء درونی را نیز تجربه خواهید کرد.

تعبیر خواب سفر و مسافرت به مقصدهای مشخص

اگر درباره‌ی سفر یا مسافرت به مقصدی مشخص خواب دیده‌اید، این به معنی آن است که دوست دارید از زندگی روزمره‌ی خود فرار کنید. ممکن است مشکلات و مسئولیت‌های بسیار زیادی داشته باشید که دلتان می‌خواهد از آن ها شانه خالی کنید.

تعبیر خواب سفر و مسافرت به خارج از کشور

اگر خواب دیدید که به خارج از کشور مسافرت می‌کنید، این نشان دهنده‌ی هرج و مرج در زندگی‌تان است. تعادلی در زندگی‌تان وجود ندارد و به آرامشی که دلتان می‌خواهد دست نیافته‌اید. این خواب می‌تواند به معنی آن باشد که بهتر است تغییرات اساسی و مهمی در زندگی خود انجام بدهید. این خواب باید باعث شود بیشتر به جنبه‌های معنوی زندگی خودتان بپردازید.

همچنین، خواب مسافرت به خارج از کشور را می‌توان به طریق متفاوتی تعبیر کرد. می‌توانید آن این طور معنی کرد که سفری بسیار طولانی در آینده‌ی نزدیک خواهید داشت، اما در آنجا به شما خوش نخواهد گذشت. وضعیت‌های معذب کننده‌ی بسیاری وجود خواهد داشت، بنابراین لذت نخواهید برد و چیز جدیدی یاد نخواهید گرفت.


تعبیر خواب چمدان و چمدان خالی

به هنگام سفر و مسافرت از جمله ضروری‌ ترین وسایلی که دنبال خود می‌ بریم چمدان است. چمدان نماد سفر، امیدها و آرزوهایی است که می‌توانیم در آن قرار دهیم مطیعی تهرانی می‌گویند چمدان خالی آینده بیننده خواب و چمدان پر گذشته اوست.

منوچهر مطیعی تهرانی : چمدان خالی امیدها و آرزوها و نقشه‌هایی است که برای آینده داریم و چمدان پر از کارهایی است که با موفقیت و عدم موفقیت انجام داده‌ایم.

آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن چمدان در خواب، علامت آن است که به سفرهایی خواهید رفت که برای شما بدبختی خواهد آورد.
دیدن چمدان خالی در خواب، نشانه آن است که در امور عاشقانه و ازدواج دچار نومیدی خواهید شد.

تعبیر خواب چمدان بزرگ و کوچک

مطیعی تهرانی : اگر دیدید چندین چمدان کوچک و بزرگ دارید در مقابل پیشنهاد های مختلف قرار می‌گیرید که نمی‌دانید کدامین را انتخاب کنید. چمدانی که در آن بسته نشود طمع است و حرص و آز.

لوک اویتنهاو می‌ گوید : چمدان: سفر بزرگ

آنلی بیتون : اگر خواب ببینید چمدانی که برای مسافرت انتخاب کرده‌اید، کوچک است و تمام وسایل شما در آن جا نمی‌گیرد، نشانه آن است که شغلی برتر به دست می‌آورید و به خواسته‌های خود نیز خواهید رسید.

خواب حمل کردن بار و بنه‌ی زیاد در حین سفر و مسافرت

اگر خواب دیده‌اید که مسافرت می‌کنید و بار و بنه‌ی بسیار زیادی را حمل می‌کنید که حسابی سنگین هستند، به معنی آن است که در زندگی واقعی و در بیداری نیز ممکن است بار زیادی بر دوش‌تان باشد که سرعت شما را کم می‌کند.

این خواب باید هشداری برای شما باشد تا از دست بعضی چیزهایی که دیگر در بیداری به آن‌ها نیاز ندارید راحت شوید. نیازی نیست آن همه وسیله با خودتان حمل کنید چون بسیاری از آن‌ها غیر ضروری هستند. اگر چنین خوابی دیدید، باید خوب فکر کنید و ببینید آن چیزهایی که در زندگی واقعی پیشرفت را برای‌تان مشکل ساخته است کدامند.

تعبیر خواب چمدان , تعبیر خواب بستن بار سفر

تعبیر خواب بستن چمدان

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر خواب ببینید چمدان خود را می‌بندید، علامت آن است که در آینده نزدیک به مسافرتی دلپذیر خواهید رفت.
اگر خواب ببینید وسایل داخل چمدان را با بی نظمی چیده‌اید، نشانه آن است که در آینده نزدیک به مسافرتی دلپذیر خواهید رفت.
اگر خواب ببینید محتوای چمدان را بررسی می‌کنید، نشانه آن است که در زندگی به آسایش و راحتی دست خواهید یافت و در امور اجتماعی پیشرفت خواهید کرد.
اگر دختری خواب ببیند هر چه می‌کند نمی‌تواند در چمدان خود را بگشاید، علامت آن است که در اثر اتفاقی نومید کننده، شانس ازدواج با مرد ثروتمندی را از دست می‌دهد.
اگر دختری خواب ببیند هر چه می‌کوشد، نمی‌تواند در چمدان خود را ببندد، علامت آن است که از رفتن به سفر مورد علاقه‌اش مأیوس می‌گردد.
لوک اویتنهاو : در حال آماده کردن چمدان : خبرهای بد


سایر تعابیر سک و چمدان در خواب

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی مکانی که به آن سفر کرده‌ای بهتر از مکان قبلی تو می‌ باشد، یـعـنـی حال و روز تو بهتر می‌شود، ولی اگر بدتر باشد، تعبیرش بر خلاف حالت قبلی است.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی سفر کردی ولی نمی‌دانی به کدام مقصد می‌روی، یـعـنـی از زن خودت جدا می‌شوی و یا اینکه خانه خودت را عوض می‌کنی،

ابن سیرین نیز می‌ گوید : اگر ببینی از شهر و دیار خودت بیرون می‌روی ولی نمی‌دانی کجا!، تعبیرش این است که بیچاره و درمانده می‌شوی و اگر زن و فرزند خودت را هم می‌بری، یـعـنـی همگی خوار و درمانده می‌شوید (همچنین می‌توانید به تعبیر گم شدن مراجعه کنید).

ابن سیرین می‌ گوید: اگر ببینی مسافر تو از سفر برگشته است، یـعـنـی کار بسته و گره خورده تو باز می‌شود و گشایش می‌یابد، ولی اگر ببینی دوباره به سفر دیگری می‌رود یـعـنـی خبر او دیرتر به تو می‌رسد.

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی مسافر تو سواره از سفر برگشته است، یـعـنـی با مال و نعمت برمی‌گردد.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی در حالت سواره با کاروان می‌روی و اسباب و وسائل کاملی داری، یـعـنـی نعمت کاملی به دست می‌آوری، ابن سیرین نیز می‌گوید: اگر ببینی در حالت سواره با کاروان می‌روی، یـعـنـی به خواستۀ خودت خواهی رسید، ولی اگر ببینی در حالت پیاده و با وضعیت فقر و بینوائی با کاروان حرکت می‌کنی، یـعـنـی به خواستۀ خودت نمی‌ رسی.

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی با وسائل کامل و به طور مجهز به مسافرت رفته‌ای، یـعـنـی حال و روز و یا کار تو خوب و نیکو می‌شود، ولی اگر مجهز نبودی تعبیرش بر خلاف حالت قبلی می‌باشد (دفع بلا و گرفتاری).

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی برای بدرقه و وداع عده‌ای مسافر رفته‌ای، یا عده‌ای برای بدرقه تو آمده‌اند، یـعـنـی حال و روز تو دگرگون شده ولی بعداً دوباره خوب و درست خواهد شد.


مطالب مشابه : تعبیر خواب دیدن چشمتعبیر خواب عقاب و تعبیر خواب دیدن خرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.