پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / بیوگرافی کامل و عکس های مهدی جهانی خواننده

بیوگرافی کامل و عکس های مهدی جهانی خواننده

پدر مهدی جهانی , مادر مهدی جهانی
این روزها خوانندگان زیادی در عرصه موسیقی فعالیت دارند که برخی از آنها مثل مهدی جهانی دارای طرفدرارن زیادی هستند و آهنگ های مهدی جهانی را دنبال می کنند.

برای برخی از آنها هم ازدواج مهدی جهانی مهم است و خیلی تمایل دارند تا مهدی جهانی و همسرش را ببینند و بشناسند. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما بیوگرافی کامل مهدی جهانی را منتشر کرده ایم ضمن این که در مورد پدر مهدی جهانی و در مورد مادر مهدی جهانی هم اطلاعاتی را برای شما منتشر کرده ایم. از صفحه اینستاگرام مهدی جهانی هم جدیدترین عکس های او را انتخاب کرده ایم و برای شما منتشر کرده ایم.


زندگینامه کامل مهدی جهانی

مهدی جهانی خواننده جوان و پرطرفدار از جمله هنرمندانی است که در مورد زندگی شخصی او اطلاعات چندانی منتشر نشده است و به نوعی راز و رمزهایی در اطلاعات زندگی خصوصی او وجود دارد. در مورد این که مهدی جهانی چند سال دارد و یا اهل کجاست همینقدر اطلاعات از او منتشر شده است که وی در یکی از سالهای دهه ۶۰ در تهران به دنیا آمده است.

برای خیلی از طرفدراران مهدی جهانی این سوال وجود دارد که همسر مهدی جهانی کیست؟ در این مورد باید بدانید که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

در مورد خانواده مهدی جهانی بیشتر بدانید

پدر مهدی جهانی اهل شهر زیبای شیراز است و مادر مهدی جهانی هم اهل شهرهای شمالی کشورمان است. نام پدر او محمد جهانی است و مدیر و موسس رادیو ورزش است و از گزارشگر قدیمی فوتبالی نیز به شمار می رود، برادر مهدی جهانی هم راه پدر را در پیش گرفته و در حال حاضر از برنامه سازان رادیویی است.

مهدی جهانی , زندگینامه مهدی جهانی
مهدی جهانی و پدرش

ورود مهدی جهانی به عرصه موسیقی

مهدی جهانی از راهرو آکادمیک وارد این عرصه شده است چرا که او فارغ التحصیل رشته موسیقی در مقطع کارشناسی ارشد است.

این هنرمند جوان فقط خواننده نیست، بلکه ترانه سرا و آهنگساز هم هست.

علاقه مهدی جهانی به موسیقی

مهدی جهانی می گوید که از همان زمان کودکی که همراه پدرم  به رادیو می رفتیم، کارهای آهنگسازی که در آنجا صورت می گرفت برایم جالب بود و توجه من را جلب کرد. همین علاقه باعث شد تا در کلاس های آموزش گیتار شرکت کنم.

شروع فعالیت های حرفه ای مهدی جهانی در عرصه موسیقی

مهدی جهانی در مورد این که چه زمان و به چه صورت فعالیت هایش را به شکل حرفه ای شروع کرد، اینطور می گوید که من فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۶ و با خرید سیستم صوتی بوسیله پدرم شروع کردم، بعد از این اقدام از طریق راهنمایی و مشاوره گرفتن از یکی از دوستانم، برنامه های آهنگسازی را یاد گرفتم و برای افزایش دانشم در این زمینه کتاب های حوزه آهنگسازی را مطالعه کردم.

مهدی جهانی کیست , مهدی جهانی خواننده

انتشار آلبوم

اوج فعالیت هنری مهدی جهانی در زمان دانشجویی اش بوده است. مهدی جهانی در سال ۸۸ آلبوم خود به نام دنیای خواب را ضبط کرد و پس از کش و قوس های فراوان، در نهایت در سال ۱۳۹۱ مجوز انتشار آن را دریافت کرد.

شکست اولین آلبوم مهدی جهانی

نخستین آلبوم مهدی جهانی کتاب سرنوشت نام دارد که به علت بی برنامگی شرکت پخش آن در انتشار آلبوم و جذب مخاطبان با شکست مواجه شد.

همکاری مهدی جهانی با علیشمس

علیشمس از جمله هنرمندانی است که در سال ۲۰۱۸ به دنبال نگرفتن مجوز فعالیت هایش از ایران مهاجرت کرد. در زمانی که علیشمس درکشور بود و پیش از مهاجرتش، مهدی جهانی مدتی را با او همکاری کرد و چندین کلیپ ویدیو و آهنگ مشترک با او منتشر کرد.

آهنگ جدید مهدی جهانی , جدیدترین آهنگ مهدی جهانی

ممنوع الکار شدن مهدی جهانی

مهدی جهانی هم از جمله هنرمندانی است که ممنوع الکار شده است. او به مدت ۶ ماه از انجام هر گونه فعالیت هنری محروم شد و علت این محرومیت هم انتشار ویدیو کلیپ های بدون مجوز در فضای مجازی بود.

شهرت مهدی جهانی از کجا شروع شد؟

محبوبیت مهدی جهانی با دو ترک همنفس و خورشیدک زیبا از آلبوم دنیای خواب او استارت خورد و این دو آهنگ از این آلبوم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند. استقبال از این دو آهنگ به حدی بود که آهنگ خورشیدک زیبا چندین بار در تلویزیون و برنامه های ورزشی پخش شد.

مهدی جهانی و ترانه سرایی

در مورد این که این هنرمند خواننده، ترانه سرا هم هست باید بدانید که او خود می گوید من هیچ ادعایی در خصوص ترانه سرایی، آهنگسازی و حتی خوانندگی ندارم ولی هر کاری در این زمینه ها انجام می دهم، صرفا برای دل خودم هست و ترانه هایی که می نویسم وصف حال روزهای خودم با زبان خودم هست که با کلمات ساده ای که بلدم آنها را می نویسم.

هنرمندان مورد علاقه مهدی جهانی

در مورد این که در عرصه های مختلف هنری چه کسانی محبوب مهدی جهانی هستند، باید بدانید که در عرصه خوانندگی کارهای اشوان و امیرعباس گلاب را دنبال می کند و به شدت هم از کارهای شان لذت می برد و در عرصه سینما و تلویزیون هم طرفدار کارهای رضا عطاران است.

سابق بازیگری مهدی جهانی

مهدی جهانی سابقه بازی بسیار کوتاهی هم دارد. شاید خیلی ها دقت نکرده باشند که او در فیلم خوابم میاد به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۹۰ یک نقش خیلی کوتاه ۱۵ ثانیه ای از یک معلم را ایفا کرده است.

مهدی جهانی و همسرش , مهدی جهانی عکس

اوقات فراغت مهدی جهانی

این هنرمند جوان، وقت های آزادش را با دیدن فیلم پر می کند. فیلم مورد علاقه او بیشتر طنز هستند. او موسیقی فیلم ها را با دقت گوش می دهد.

مهدی جهانی در خندوانه

این هنرمند در برنامه پر مخاطب خندوانه رامبد جوان حضور یافت و در این برنامه آهنگ های زیباتر از تو و آروم آروم را اجرا کرد.

آهنگ جدید مهدی جهانی

اینستاگرام مهدی جهانی از سوی مخاطبانش دنبال می شود تا از انتشار جدیدترین آهنگ مهدی جهانی مطلع شوند. آهنگ بخواب دنیا مهدی جهانی و سایر آهنگ های او از جمله آهنگ های جدید او هستند که از سوی کاربران دانلود می شوند و بسیار هم مورد استقبال قرار می گیرند.


همچنین ببینید : بیوگرافی محسن لرستانیبیوگرافی بهاره کیان افشار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.