پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / بیوگرافی و عکس های جدید محسن لرستانی خواننده

بیوگرافی و عکس های جدید محسن لرستانی خواننده

 معروف ترین آهنگ های محسن لرستانی
یکی از خوانندگان جوان و محبوب در بین مردم، محسن لرستانی است که یکی از جوانان هنرمند غرب کشور است و به صورت کلی باید بدانید که او در ابتدا در مجالس و میهمانی ها کار خوانندگی می کرده است و آرام آرام با کمک برادر بزرگترش، به عرصه موسیقی گام نهاد.

برای بسیاری از مردم و بخصوص جوانان زندگی خصوصی محسن لرستانی جالب است و در مورد محسن لرستانی و همسرش بسیار پیگیر هستند آهنگهای محسن لرستانی مضمون خاصی دارند و اغلب محسن لرستانی بچه ننه را شنیده اند.

ما در این مقاله از پارسی نو برای شما ضمن انتشار عکس محسن لرستانی، در مورد زندگی هنری و شخصی او هم مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.


زندگینامه محسن لرستانی

اگر طرفدار محسن لرستانی خواننده هستید، باید بدانید که متولد سال ۱۳۵۸ است که در کرمانشاه به دنیا آمده است. اگر بخواهیم دقیق تر در مورد محل تولد محسن لرستانی به شما اطلاعاتی بدهیم، باید بدانید که او در محله باغ ابریشم شهر کرمانشاه متولد شده است؛ این خواننده جوان که طرفداران زیادی هم دارد از سال ۱۳۸۶ تا کنون در زمینه موسیقی فعالیت دارد. محسن یک برادر بزرگتر دارد که رضا نام دارد و در آهنگهای محسن به او کمک می کند و به عبارتی او هم در زمینه موسیقی به نوعی فعالیت دارد.

نام خانوادگی اصلی محسن لرستانی

در اصل نام خانوادگی محسن لرستانی، پورمست است و بنا به دلایلی که هیچوقت در مورد آنها صحبت نکرده است، اسم فامیل خود را عوض کرده است.

عکس محسن لرستانی , آهنگ های محسن لرستانی

سبک آهنگ های محسن لرستانی

این خواننده با اخلاق و جوان کرد، طرفداران بسیار زیادی را در بین کردها و لرها و لک ها و همچنین بختیاری ها به دست آورده است. شاید این همه محبوبیت به علت آن است که آهنگهای او بیشتر سبکی عاشقانه و احساسی و غمگین دارند. به این ترتیب محسن لرستانی، نه تنها در بین مردم غرب کشور محبوب شده است بلکه در سراسر کشور موفق شده است تا به محبوبیت دست یابد.

محسن لرستانی و برادرش , دانلود آهنگ جدید محسن لرستانی

محسن لرستانی چگونه به عرصه خوانندگی وارد شد؟

جالب است بدانید که محسن لرستانی در ابتدای کار هنری خود، فقط در مجالس عروسی و مهمانی ها اجرا می کرد و آرام آرام موفق شد تا در سال ۱۳۸۶ با انتشار دوکار زندان و غربت بطور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شود. اما همچنان محسن لرستانی، در مراسم های رسمی کرمانشاه حاضر میشود و کار اجرا دارد. این را هم باید افزود که این خواننده محبوب گاهی نوحه نیز می خواند و در این زمینه هم فعالیت دارد. او به زبانهای لری و کردی در ماه محرم و در دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی، اجرای نوحه دارد.

به شهرت رسیدن محسن لرستانی

بعد از ورود موفقیت آمیز محسن لرستانی به دنیا موسیقی، او به کمک بردارش رضا و با انتشار آهنگهای زیر به شهرت قابل توجهی رسید :

  • بچه ننه
  • بچه سوسول
  • بچه قرتی
  • شاهزاده و گدا

شهرت محسن لرستانی به حدی است که می توان به جرات گفت او محبوب ترین خواننده غرب کشور محسوب می شود. گفتنی است که محسن لرستانی در ماهواره هم فعالیت دارد و تا کنون او چند کلیپ در ماهواره نیز پخش کرده است.

همسر محسن لرستانی , محسن لرستانی و همسرش

در مورد محسن لرستانی و آهنگ هایش بیشتر بدانید

محسن لرستانی در غرب کشور کنسرتهای مختلفی را اجرا کرده است که این کنسرت های محسن لرستانی با استقبال پرشور مردم رو به رو شده اند. محسن لرستانی با داوود آغاسی هم همکاری داشته است. داوود آغاسی یکی از پسران مرحوم نعمت الله آغاسی است.

همانطور که قبلا گفتیم، برخی از ترانه های محسن لرستانی باعث معروفیت او شدند. از جمله آهنگ بچه قرتی از نمونه آهنگهای بسیار پرطرفدار او به شمار می رود. گفتنی است که او در سال ۱۳۸۶ و در سن ۲۸ سالگی اهنگ های زندان و غربت را اجرا کرده بود و مورد توجه عموم قرار گفتند.

آهنگ بچه ننه محسن لرستانی یکی از آهنگ های محبوب او است که در سال ۹۰ منشر شد و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

گفتنی است که در کرمانشاه و شهرهای اطراف کرمانشاه خواننده های زیرزمینی متعددی فعالیت دارند. البته منظور از زیرزمینی بودن خواننده ها آن است که که آهنگ های شاد را خوانده و سپس آن آهنگ را به شکل سی دی به بازار عرضه می‌کنند و در حقیقت این کار یک بهانه ای است تا از این خواننده ها برای حضور و اجرا در مهمانی ها و عروسی ها دعوت شود. به این ترتیب نمونه کارهای خود را به مخاطبان عرضه می کنند و آنها هم مطابق سلیقه خود از آنها برای اجرای مراسم شادشان دعوت می کنند و می توان گفت که در غرب کشور این کار بسیار مرسوم است.

حمایت برادر محسن لرستانی از او کارهایش

حامی اصلی محسن در این سالها برادر بزرگترش بوده است؛ رضا لرستانی هم سالها در کرمانشاه کار خوانندگی کرده است. به این ترتیب این دو برادر هنرمند کار خوانندگی را ادامه داده و این بار رضا از محسن حمایت کرد و کم کم محسن لرستانی با انتشار آهنگهایی چون بچه ننه، بچه سوسول، بچه قرتی، آهنگ شاهزاده و گدا به یک خواننده نامی در کرمانشاه و در غرب کشور تبدیل شد.

محسن لرستانی , بیوگرافی محسن لرستانی

ازدواج محسن لرستانی

برای بسیاری از طرفداران این خواننده جوان جالب است که محسن لرستانی و همسرش را ببینند. در مورد این که محسن لرستانی مجرد است یا متاهل، باید گفت که او قدم در ۴۰ سالگی گذاشته است ولی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

اینستاگرام محسن لرستانی

در اینستاگرام هم بسیاری از افراد محسن لرستانی را دنبال می کنند، پیج اینستاگرام محسن لرستانی به آدرس زیر فعال است و شما هم می توانید آهنگ های جدید محسن لرستانی را دنبال کنید. این خواننده جوان حالا یک فرد صاحب نام و معروف است، به همین علت هم اکانت اینستاگرام او بارها و بارها هک شده و هر بار دچار مشکل می شود و این مشکل در فضای مجازی برای افراد صاحب نام یک چیز عادی است.

ایدی اینستاگرام محسن لرستانی : mohsenlorestanioriginal


مطالب مشابه : عکس های گروه ماکان بند – بیوگرافی فرزاد فرخ و بیوگرافی هوروش بند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.