پارسی نو / مد و زیبایی / تعیین رنگ سال ۲۰۱۹ – مدل لباس رنگ سال ۹۸

تعیین رنگ سال ۲۰۱۹ – مدل لباس رنگ سال ۹۸

رنگ سال 2019 میلادی چیست , رنگ سال
امروزه رنگ سال مورد توجه شرکت ها و برندهای حوزه مد و پوشاک و همچنین مردم سراس دنیا می باشد. معمولا موسسه پنتون تعیین کننده رنگ سال بوده است. در ایران هنوز موسسه و نهاد خاصی برای تعیین رنگ سال شمسی ایجاد نشده و رنگ سال ۹۸ بر طبق همان رنگ سال ۲۰۱۹ تعیین می شود.


رنگ سال ۲۰۱۹ چیست

تا تعیین شدن رنگ سال توسط پنتون باید منتظر ماند. موسسه پنتون یا پانتون به معنی همه رنگ ها کمپانی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا قرار گرفته است. این نهاد به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ سال شهرت جهانی پیدا کرده است.

این شرکت از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است. پانتون همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه شرکت ها و برندهای مطرح مدل و لباس قرار می گیرد.

رنگ سال 2019


رنگ مرجانی رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی شد

بالاخره پنتون روز ۶ دسامبر برابر با ۱۵ آذر ۹۷ رنگ سال ۲۰۱۹ را انتخاب کرد. به دلیل چشم انداز منفی شبکه های اجتماعی، موسسه پنتون رنگ مرجانی را که سمبل محبت، گرما، حمایت و خوش بینی است، به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب کرد.
همین که به سال ۲۰۱۹ نزدیک تر می شویم، شور و شادی انتخاب لباس و رنگ ها هم بیشتر می شود. سال پیش موسسه پنتون رنگ سال را بنفش پر رنگ تعیین کرد رنگی پر از هیجان و شور. در واکنش به افزایش فناوری های دیجیتالی و رسانه های اجتماعی، تجربه ی یک فضای گرم و صمیمی برای ما نیاز است. به همین دلیل است که رنگ سال ۲۰۱۹، مرجانی انتخاب شده است. با برنافیت همراه باشید.

رنگ 2019 لباس رنگ سال 2019 مرجانی رنگ سال 98

ویژگی های رنگ سال ۲۰۱۹

رنگ ها، لنزهایی هستند که ما از طریق آنها واقعیات طبیعی و دیجیتال خود را درک می کنیم. رنگ نارنجی با یک تون طلایی، رنگیست که انرژی بخش بودن زندگی را تایید می کند. مرجانی زنده با محبت و گرما، ما را تغذیه می کند و آسایش را در محیط متغیر امروز به ارمغان می آورد. این رنگ، جنبه های انرژی بخش موجود در طبیعت را منعکس می کند.


رنگ سال ۱۳۹۸ چیست

همانطور که اشاره شد متاسفانه نهادی برای تعیین رنگ سال در ایران وجود ندارد. مردم و شرکت های مد و لباس از رنگ سال میلادی پیروی می کنند. رنگ سال ۱۳۹۸ همان رنگ سال ۲۰۱۹ است .


مروری بر رنگ سال های قبل

بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ و ۹۷ بود

رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی پنتون رنگ بنفش و به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet انتخاب شده است. رنگ بنفش از دید فرنگی‌ها، رنگی سلطنتی به حساب می‌آید. در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ نایاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند این رنگ علاوه بر اینکه حالت معنوی و آرامش را در افراد ایجاد می‌کند، یک رنگ شاد و بشاش است و به همین دلیل اغلب بانوان مسن و دختران جوان طرفدار این رنگ هستند. این رنگ آرامش دهنده است و قادر است محیط شما را جذاب، هنری و خلاق کند.


رنگ سبز رنگ سال ۲۰۱۷ و ۹۶ بود

سال ۲۰۱۷ شرکت پنتون رنگ سال را رنگ سبزی که ته مایه زرد داشته انتخاب کرد. این رنگ تداعی کننده روز اول بهار و طبیعت زنده است. مدیر اجرایی موسسه پنتون در این رابطه می گوید که رنگ سبز ترکیب شده با زرد ما را به یاد طبیعت می اندازد و احاطه شدن با حس خوب و تازگی به سبک زندگی طبیعت هیجان و احساس خوش سرزندگی را منتقل می سازد. همچنین در سال ۲۱۰۷ رنگ سال توسط شرکت بنجامین بنفش شاه پسند معرفی شد.


مطالب مشابه : رنگ سال ۲۰۲۰ رنگ سال ۹۹

یک دیدگاه

  1. من عاشق رنگ بنفش وصورتی سبز هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.