پارسی نو / ⚡️ پزشکی و سلامت / سلامت جنسی / ارگاسم در مردان | درمان کمبود تستوسترون در آقایان

ارگاسم در مردان | درمان کمبود تستوسترون در آقایان

ارگاسم یعنی چه؟ , ارگاسم در مردان چگونه است
داشتن رابطه جنسی لذت بخش یکی از مهمترین دغدغه های همسران به حساب می آید چرا که یکی از مهمترین عوامل موفقیت در زندگی مشترک هم همین دغدغه است. ارگاسم در مردان یا همان اوج لذت جنسی مردان برای خانمها مهم است و برعکس.

اما آیا در مورد نشانه های ارگاسم در مردان چیزی می دانید؟ برای افزایش ارگاسم در مردان راهکارهایی دارید؟ همه اینها پرسش هایی هستند که ممکن است شما را به فکر کردن وادار کرده باشند و ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در این مورد بیشتر صحبت کرده ایم و امیدواریم مورد استفاده شما همراهان خوب قرار گیرد.


نشانه های آشکار اوج لذت جنسی مردان

حس ارگاسم در مردان یک حس کاملا عجیب و غریب است؟ مطمئنا شما می توانید از علم پزشکی برای خواندن اصول اولیه و علائم ارگاسم در مردان کمک بگیرید، که این علائم عبارتند از افزایش ضربان قلب، افزایش فشار خون و تنفس سریع در آنها. شما ممکن است در لا به لای این مطالب پزشکی یاد بگیرید که مردان می توانند ارگاسم بدون انزال نیز داشته باشند. ذکر این نکته لازم است که مدت زمان به ارگاسم رسیدن مردان در مقایسه با زنان کمتر است. همچنین خوب است که بدانید مردان می توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند. اما همه ارگاسم های مردانه انزال دارند.

برخی از محققان ادعا می کنند که تجربیات ارگاسم در هر دو جنس زن و مرد تقریبا یکسان است، اما در مردان و زنان نیازها، انتظارات و رفتارهای متفاوتی می بینند که منجر به رسیدن به اوج لذت جنسی متفاوت در آنها می شود. برای کشف حقیقت در مورد ارگاسم در مردان، باید مستقیم به سراغ آلت تناسلی مرد رفت و تمام حرکات فیزیولوژیکی آن را مورد توجه قرار داد چرا که برگرفته از وضعیت سلامت بدن مردان است.


۷ راه که مردان می توانند اوج لذت جنسی را به بهترین نحو تجربه کنند

  1. پیدا کردن نقطه جی

بعضی از افراد می گویند که با لمس کردن این نقطه از بدن، مردان قادر به ارگاسم چندگانه هستند، که احتمالا به این دلیل است که می توان غده پروستات را از طریق پروینوم تحریک کنند. در طول مقاربت یا رابطه جنسی دهانی، از شریک زندگی خود بخواهید انگشتش را در آنجا بگذارد و روی آن فشار دهد تا به درستی احساس شود و شما را تحریک کند.

بیشتر بدانید : پیدا کردن نقطه جی در آقایان

  1. انجام حرکات ورزشی

زنان از طریق ورزش کردن می توانند به خود کمک کنند تا در زمان برقراری رابطه جنسی به اوج لذت جنسی دست پیدا کنند. منظور از ورزش برای تقویت قوای جنسی کار کردن با عضلات لگن است. عضلات لگن در مردان و زنان مهمترین نقش را در ارگاسم آنها دارد که با ورزش کردن و قوی کردن این عضلات می توان اوج لذت را در رابطه جنسی درک کرد. ورزشهای مربوط به آلت تناسلی را هم انجام دهید از جمله آلت تناسلی خود را به سمت بالا و پایین حرکت دهید.

درصد لذت زن و مرد , نشانه های تحریک شدن مرد , انزال در مردان

  1. توجه به رژیم غذایی

رژیم غذایی یکی از مهمترین فاکتورها برای تجربه ارگاسم قوی است و ناگفته نماند که رژیم عذایی در بهبود دادن هر چیزی در زندگی نقش مهمی بازی می کند. مثلا اسفناج بخورید. اسفناج به رگ های خونی کمک می کند، که خون در آنها جریان پیدا و از جمله خون به ناحیه تناسلی راه پیدا می کند که در بهبود رابطه جنسی نقش مهمی دارد. دیگر سبزیجات مانند کلم، کلم بروکلی، و… منبع خوبی از نظر تغذیه هستند که به سلامت تولید مثل کمک می کند.

این مواد اشاره شده غنی از ویتامین های B هستند، که باعث کاهش استرس می شوند و برای یک میل جنسی سالم اهمیت دارند، و این یعنی داشتن ارگاسم بهتر. از خوردن تخم مرغ هم در این راستا غافل نشوید.

بلغور جو دوسر، جو و دانه های غلات، یکی از بهترین روش های طبیعی برای افزایش تستوسترون در جریان خون شما هستند. تستوسترون بیشتر یعنی ارگاسم قوی تر.

  1. تستوسترون خود را افزایش دهید

تستوسترون هورمون مردانه ای است که به ارگاسم بهتر کمک می کند و این همان چیزی است که بدن هنگام ریکاوری برای ورزش تولید می کند. پس فعالیتهایی انجام دهید که به افزایش این هورمون در بدن شما کمک می کند.

  1. اهمیت بیضه ها در ارگاسم مردان

درست قبل از اینکه انزال در شما رخ دهد، بیضه های شما نزدیک بدن شما می آیند تا قدرت بیشتری برای انزال داشته باشید. اگر شما درست قبل از انزال به درستی بر روی بیضه ها فشار وارد کنید، احتمالا خیلی هیجان زده می شوید و ارگاسم عالی را تجربه می کنید. از همسر خود بخواهید با دست بیضه ها را به بدن شما نزدیک کند تا شما حس بهتری داشته باشید و به اوج لذت جنسی برسید.

  1. در هنگام رابطه به هیچ چیز توجه نکنید

زمانی که رابطه جنسی دارید، از فکرکردن به مسائل دیگر بپرهیزید. به فردا و برنامه های فردا فکر نکنید. فقط شما باشید و همسرتان و لذت بردن از رابطه جنسی. این کار باعث می شود تا هر دوی شما از زندگی تان راضی باشید.

  1. نفس عمیق بکشید

در زمان رابطه جنسی هیجان بالا می رود و باعث نفش نفس زدن در شما می شود، برای داشتن یک ارگاسم فوق العاده پیشنهاد می کنیم نفس عمیق بکشید و به اندازه کافی به بدن خود اکسیژن وارد کنید.

مردان چگون به اوج لذت می رسند؟ , نشانه های اوج لذت در مردان


کاهش تستوسترون در مردان و دلایل آن

تستوسترون همانطور که گفتیم از جمله مهمترین عواملی است که باعث بهتر شدن فعالیت جنسی در آنها می شود. اما یکسری عللی وجود دارد که باعث کاهش ترشح این هورمون در مردان می شود که مشکلات جنسی را برای آنها به همراه دارد که ما در این مقاله به آنها پرداخته ایم.

۱) بالا رفتن سن در مردان

۲) صدمه يا مشکلات و عفونت مربوط به بيضه‌ ها

۳) انجام درمان‌ براي برخی از بیماریها مانند بیماری سرطان؛ درمانهایی از قبیل رادياسيون، شيمي‌درماني و هورمون درماني براي بیماری سرطان پروستات

۴) اختلالات غده هيپوفيز در مغز

۵) سایر مشکلات پزشکی از قبیل بیماری کبد و مشکلاتی مانند کليه، چاقی، دیابت و ایدز

۶) وجود اختلالات ژنتيکی نادر در مردان

گاهی اوقات این مشکلات وجود دارند، اما ممکن است علت کاهش این هورمون در بدن مردان نباشند، پس بهترین راهکار انجام آزمايش خون است که مي‌تواند کمبود تستوسترون را به خوبی نشان دهد.


روش درمان کمبود تستوسترون در مردان

کمبود یا کاهش تستوسترون از طریق جايگزيني اين هورمون در بدن قابل درمان است. تستوسترون به شیوه های مختلف قابل استفاده است از جمله به روش تزريق، استفاده از برچسب پوستي، به صورت ژل و قرص قابل استفاده است. اما ذکر این نکته هم لازم است که اين وضعيت یعنی کمبود تستوسترون هميشه هم قابل درمان کردن نيست، به خصوص در آقایان بالای ۶۰ سال. البته کاهش سطح این هورمون در مردان با افزايش سن، یک امر طبيعي است. در حقیقت، با بالا رفتن سن برخی از اين تغييرات در مردان دیده می شود، که مستقل از روند کاهش سطح تستوسترون در بدن آنها است، فاکتورهایی از قبیل کاهش انرژي و کاهش ميل جنسي.

البته درمان کمبود هورمون تستوسترون در مردان با نگرانی هایی همراه است چرا که متخصصان در این زمینه از خطر یروز حمله‌هاي قلبي و سکته مغزي در مردان به دنبال رفع این مشکل خبر می دهند.

درمان جايگزين در مردان بالای ۶۰ سال سن دارای شرایطی خاص است. یعنی این مردان به شرط داشتن شرایط زير می توانند کمبود این هورمون را در بدن رفع کنند: ۱) حداقل انجام ۲ يا ۳ تست خوني می تواند کاهش شديد تستوسترون را به اثبات برساند ۲) وجود نشانه هایی که آنها را می آزارد ۳) نشانه های دیده شده بواسطه علل ديگر ناشی از روندهای درماني دیگر ایجاد نشده باشند ۴) سابقه حمله قلبي يا سکته مغزي در فرد نداشته باشند.

در نهایت باید بدانید برای داشتن یک ارگاسم خوب در مردان، شرایط سلامت جسمی و سلامت روحی نقش مهمی دارد و ضمن این که همسر شما هم نقش فوق العاده مهمی در رسیدن تان به ارگاسم دارد و لازمه این توانایی در همسرتان، اطلاع از نیازهای جنسی در شما است.

پس در مورد نیازهای جنسی خود با همسرتان صحبت کنید و بهترین روش ارضا را با او در میان بگذارید. مطمئنا انجام این کار پیش از مراجعه به پزشک بهترین راهکار هست که توانایی جنسی تان را بالا ببرید. در این میان خوب است که شما از نیازهای همسرتان جویا شوید تا بهترین رابطه جنسی را تجربه کند و در نهایت زندگی مشترک خوبی خواهید داشت.


همچنین بخوانید : اوج لذت جنسی در زنان (ارگاسمی) و روش درمان زودانزالی در مردان