پارسی نو / فرهنگ و هنر / بیوگرافی هنرمندان / بیوگرافی مهران مدیری اسطوره طنز تلویزیون + حواشی

بیوگرافی مهران مدیری اسطوره طنز تلویزیون + حواشی

مهران مدیری عکس , مهران مدیری و خانواده اش
در هر جایی از جهان محبوبیت هنرمندان یک چیز عادی است و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست، و مردم طرفدار بازیگران و هنرمندان مورد علاقه خود هستند و کارهایشان را دنبال می کنند.

یکی از هنرمندان محبوب در کشور ما، مهران مدیری است که برای اکثر ایرانیان دارای محبوبیت است چرا که سازنده سریالها و برنامه های مورد علاقه اکثریت مردم است.


زندگینامه کامل مهران مدیری

مهران مدیری یکی از هنرمندان توانمند و محبوب ایرانی است. مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین سال ۱۳۴۶ در تهران است. او فعالیت های مختلفی مانند، بازیگری، خوانندگی، اجرا، طراح صحنه، طراح لباس، مجری طرح، دوبلور و تهیه کنندگی را انجام می دهد.

از مهران مدیری سریال ها و مجموعه های زیادی پخش شده است که در آن ها به طور همزمان فعالیت کارگردانی و بازیگری را انجام داده است. مانند، ویلای من، شوخی کردم، قهوه تلخ، مرد دو هزار چهره، مرد هزار چهره، باغ مظفر، شب های برره، نقطه چین، پاورچین و ساعت خوش.

در سال ۲۰۰۹ مقاله ای در مجله نیوزویک منتشر شد که در مهران مدیری را به عنوان بیستمین مرد قدرتمند دنیا معرفی کرده بود.

خانواده مهران مدیری

مهران مدیری در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده است. مهران مدیری دارای ۲ خواهر و سه برادر است و خودش فرزند آخر خانواده است.

مهران مدیری دو فرزند دارد. یک پسر و یک دختر به نام های فرهاد و شهرزاد. تاکنون عکسی از همسر وی در فضای مجازی منتشر نشده است.

مهران مدیری و دخترش , اسم دختر مهران مدیری و تولد دخترش

مهران مدیری و دخترش شهرزاد مدیری

پسر مهران مدیری , نام پسر مهران مدیری , عکس پسر مهران مدیری

مهران مدیری و پسرش فرهاد مدیری


مهران مدیری کار خود را با تئاتر شروع کرد و از سن ۱۶ سالگی یعنی در سال ۶۲ با ورود به تئاتر، پا به عرصه هنر گذاشت.

مهران مدیری بعد از تئاتر، وارد رادیو شد و از سال ۶۸ کار گویندگی را آغاز کرد. مهران مدیری در رادیو، گویندگی برنامه داستان شب را به عهده داشت. طول مدت فعالیت مهران مدیری در رادیو حدود ۶ سال بود.

مهران مدیری در سال ۷۲ در حالی که ۲۶ سال سن داشت اولین کار طنز خود را ساخت و این برنامه را با همکاری داریوش کاردان انجام داد. مهران مدیری در آن سال ها فعالیت های زیادی نیز در نمایش های رادیویی داشت.

برنامه نوروز ۷۲ باعث شهرت مهران مدیری شد و بعد از آن مهران مدیری برنامه های زیادی را ساخت که کار بازیگری و کارگردانی را خودش بر عهده داشت.


حواشی مهران مدیری

تذکر صدا و سیما

مهران مدیری برای برنامه دورهمی چندین بار از صدا و سیما تذکر گرفت و همین اخطارها باعث شد که در سری دوم و سوم دورهمی، تغییراتی در برنامه و بازیگران و سوالاتی که از مهمانان برنامه می شود، اعمال شود.

خداحافظی مهران مدیری با ساخت سریال

مهران مدیری در برنامه هفت که در تیر ۹۵ از شبکه سه پخش شد عنوان کرد که دیگر علاقه ای به ساخت سریال برای تلویزیون و شبکه خانگی ندارد و قصد دارد به سینما روی آورد.

مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت پنج عصر

نشست خبری فیلم ساعت ۵ عصر در شهریور ۹۴ برگزار شد که سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت ۵ عصر واکنش های منفی زیادی از طرف مردم به ویژه از طرف سازمان مبارزه با استعمال دخانیات ایران را به دنبال داشت.

سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت 5 عصر


شنیده هایی درباره سریال جدید مهران مدیری

مجموعه‌ جدیدی که بر اساس شنیده ها قرار است توسط مهران مدیری ساخته شود، شب های برره ۲ است. گفتنی است در مورد ساخت این سریال جدید مهران مدیری باید بدانید که در حال حاضر همه چیز در مرحله طرح است و این بر عهده نویسندگان است که پس از ارایه طرح اولیه آن، در چه  بازه زمانی می توانند فیلنامه اولیه پروژه را به گونه ای آماده کنند که بشود روی تولید برنامه‌ریزی کرد.

دکتر کرمی هم که پیشتر به عنوان مدیر شبکه نسیم مشغول به فعالیت بوده است، قرار است حامی مهران مدیری در عملی کردن این سریال باشد. ایشان در تهیه برنامه دورهمی و خندوانه به عنوان حامی این برنامه ها نقش مهی داشته است.

همانطور که برای ساخت هر سریالی می بایست یک اسپانسر فعالیت داشته باشد، برای ساخت سریال جدید مهران مدیری با نام برره ۲، شرکت های اول مارکت و اول سازان اعلام آمادگی کرده اند. این سریال قرار است یک مجموعه نود شبی باشد.

انتقاد مهران مدیری از وضعیت کمک رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه و سرپل ذهاب

مهران مدیری در طی ساخت برنامه دورهمی انتقادات بسیاری بر مسئولین، هنرمندان در خصوص کمک کردن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه وارد کرد. از هنرمندان به دلیل خودنمایی ها انتقاد کرد و عدم نیاز به حضور برخی آنها و از مسئولین هم به جهت سهل انگاری در کمک رسانی و به اصطلاح به بی خیالی آنها انتقاد کرد و این اقدام او با استقبال عموم مواجه شد.

همبازی شدن مهران مدیری با الناز شاکردوست

درباره این خبر، اصغر نعیمی نویسنده و کارگردان سینما توضیحاتی داده است. او در مورد ساخت سریالی با عنوان “وطن من” و همکاری با “محمدرضا ورزی” عنوان کرد: من تعجب می‌کنم که اصلاً این خبر از کجا در رسانه‌ها انتشار یافته است. او به طور کلی در مورد ساخت این سریال، اظهار بی اطلاعی کرد.

اصغر نعیمی در خصوص حضور بازیگرانی چون مهران مدیری و الناز شاکردوست در ساخت این سریال اشاره کرد: در باره سریال “وطن من” اتفاق جالب‌تر از انتشار خبر ساخت آن، این است که شایعاتی در مورد حضور بازیگرانی همچون “مهران مدیری”، الناز شاکردوست”، “ترلان پروانه” و “سروش منتشر شده است.. در حالی که او گفت بعید می دانم که چنین بازیگرانی را با توجه به هزینه‌های پرداختی به آنها، بشود در یک سریال دور هم جمع کرد.

به طور کلی اصغر نعیمی ساخت سریالی با این نام توسط خودش را به طور کلی تکذیب کرد.

خبرساز شدن بادیگارهای مهران مدیری

در زمان اکران فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر در مشهد و در زمان برگزاری جشن حافظ امسال، این که بادیگارهایی همراه مهران مدیری بودند و او را مورد حفاظت قرار می دادند، سوژه مردم و رسانه ها شد، هر چند او در برنامه دورهمی داشتن بادیگارد را به طور کلی تکذیب کرد.


فعالیت های همزمان بازیگری و کارگردانی مهران مدیری

پرواز ۵۷

اولین برنامه ای که مهران مدیری کارگردانی اش را بر عهده داشت، برنامه پرواز ۵۷ بود که در دهه فجر سال ۷۲ از شبکه یک سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردان، یکی از بازیگران این مجموعه نیز بود.

سریال جدید و قدیمی مهران مدیری

ساعت خوش

دومین کار مهران مدیری در مقام کارگردان و بازیگر، مجموعه طنز ساعت خوش بود که در سال ۷۲ از شبکه دو سیما پخش می شد و تا سال ۷۳ ادامه داشت. نوع ساخت برنامه ساعت خوش بسیار متفاوت از دیگر سریال های طنز بود چرا که شامل بخش های کوتاه طنزی بود که بازیگران جدیدی آن را اجرا می کردند.

انتقادات وارده بر مجموعه ساعت خوش باعث شد که این برنامه در سال ۷۳ به طور ناگهانی پایان یابد.

ورود مهران مدیری به شبکه خانگی

مهران مدیری بعد از ساخت سریال مرد دو هزار چهره، تصمیم به ساخت سریال قهوه تلخ برای تلویزیون را داشت اما صدا و سیما با ساخت آن موافقت نکردند، در نتیجه مهران مدیری در سال ۸۹ سریال قهوه تلخ را وارد شبکه خانگی کرد و به دلیل استقبال گسترده ای که از آن شد، عنوان پرفروش ترین سریال شبکه خانگی را به خود اختصاص داد.

بمب خنده

بمب خنده هم یکی دیگر آثار مهران مدیری برای شبکه خانگی بود که در سال ۸۹ وارد شبکه نمایش خانگی شد و این مجموعه نیز مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفت.

ویلای من

مهران مدیری در سال ۹۱ سریال ویلای من را برای شبکه خانگی تهیه کرد اما در مقایسه با سریال قهوه تلخ، با استقبال زیادی مواجه نشد. به همین دلیل مهران مدیری برای تشویق مردم به خرید سریال ویلای من، جوایزی در نظر گفت و در پایان به خریداران آن، جوایزی مانند ویلا در شمال و … اهدا کرد.

ممنوع التصویر شدن مهران مدیری

مهران مدیری در انیمیشن تهران ۱۵۰۰ ایفای نقش کرد اما بعد از انتشار آن، هیچ اثری از مهران مدیری نبود. بعد از پیگیری های متعدد از تهیه کننده انیمیشن تهران ۱۵۰۰، مشخص شد که مهران مدیری از سوی صدا و سیما ممنوع التصویر شده است و به موجب آن نباید صدا و تصویر و نام او در جایی منتشر شود.


سریالهای مهران مدیری , سریالهای قدیمی مهران مدیری , سریالهای جدید مهران مدیری

شوخی کردم

مهران مدیری در سال ۹۲ کار ساخت مجموعه شوخی کردم را برای شبکه خانگی شروع کرد. موضوع برنامه شوخی کردم، بیان مسائل و مشکلات جامعه به زبان طنز بود. مجموعه شوخی کردم یکی از سریال های مهران مدیری است که بیشترین تعداد و تنوع بازیگران را داشت چرا که بیش از ۶۰ بازیگر در این مجموعه ایفای نقش کردند.

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در برنامه سه ستاره سال ۹۲ برای بازی در سریال شب های برره و مرد هزار چهره، نامزد بهترین بازیگر مرد شد و توانست در این برنامه جوایزی به دست آورد. مهران مدیری در این برنامه در مورد دوری اش در تلویزیون صحبت هایی عنوان کرد و گفت در سال ۹۳ به تلویزیون برمی گردم به دلایلی از جمله: «۱- من فرزند تلوزیون هستم و بیشتر زندگی را در تلویزیون گذرانده ام و بهترین برنامه هایم در تلویزیون پخش شده اند و امکان ندارد که از تلویزیون رفت و هیچ وقت برنگشت. ۲- شبکه خانگی با تلویزیون قابل مقایسه نیست چرا که مخاطب تلویزیون ۷۰ میلیون است و مخاطب شبکه خانگی ۳ میلیون. ۳- مردم به برنامه طنز و شاد نیاز دارند و ساخت برنامه هایی که بتوان برای مردم لحظات شادی را رقم بزند تنها کاری است که از من برمی آید.»


زندگینامه مهران مدیری , زندگینامه کامل مهران مدیری , زندگی نامه مهران مدیری

در حاشیه

سریال در حاشیه اولین سریال مهران مدیری بعد از بازگشت او به تلویزیون بود که در سال ۹۳ از شبکه سه سیما پخش شد. مهران مدیری در سریال در حاشیه، فعالیت های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و طراحی لباس را بر عهده داشت. بعد از پخش سریال در حاشیه، موجی از انتقادات از سوی پزشکان و سازمان های حمایت از پزشکان بر آن وارد شد که باعث توقف ساخت سریال در حاشیه شد. اما بعد از ایجاد تغییراتی در آن، پخش سریال در حاشیه در سال ۹۴ دوباره آغاز شد.


مهران مدیری دورهمی , مهران مدیری سریال عطسه شبکه خانگی

عطسه

سریال عطسه یکی از کارهای مهران مدیری برای شبکه خانگی بود که در سال ۹۴ وارد شبکه نمایش خانگی شد.

دورهمی

در نوروز سال ۹۵ مهران مدیری با برنامه دورهمی فعالیت خود را در تلویزیون ادامه داد. برنامه دورهمی از شبکه نسیم پخش می شد و توانست در مدت کوتاهی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

اما بعضی از قسمت های دورهمی با حواشی زیادی همراه بود. مانند قسمتی از آن که مهران مدیری در مورد مردانی که به همسر خود حق طلاق می دهند و برای این دسته از مردان از عناوینی مانند مظلوم و جوگیر استفاده کرد و ….


مهران مدیری دورهمی

فعالیت های هنری مهران مدیری

تئاترهای مهران مدیری

تئاتر خرگوش به کارگردانی حمید عالمی که در سال ۵۳ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر شوخی به کارگردانی صدرا رسولی که در سال ۵۶ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر تلگراف به کارگردانی مهدی شریفی که در سال ۵۸ ساخته شد و مهران مدیری در آن فعالیت بازیگر بود.

تئاتر پلنگ نادان به کارگردانی بهروز سلیمی که در سال ۶۲ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر یک طنز و یک غم آوا به کارگردانی بهروز سلیمی که در سال ۶۴ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر ساعت عمو اسکندر به کارگردانی حسن شکلاتی که در سال ۶۶ ساخته شد و مهران مدیری در آن آهنگساز بود.

تئاتر آرسنال به کارگردانی محسن حاجی یوسفی که در سال ۶۷ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر پانسیون به کارگردانی محسن حاجی یوسفی که در سال ۶۸ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر هملت به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی که در سال ۶۹ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر سیمرغ به کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی که در سال ۷۰ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

تئاتر کیسه بوکس به کارگردانی مؤذنی که در سال ۷۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.


مهران مدیری در رادیو و گویندگی

برنامه رادیویی داستان شب که در سال ۶۸ ساخته شد و مهران مدیری در آن گوینده و بازیگر نمایش رادیویی بود.

برنامه رادیویی دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی که در سال ۷۰ ساخته شد.

برنامه رادیویی دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور که در سال ۷۰ ساخته شد.

برنامه رادیویی واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر که در سال ۷۱ ساخته شد.

برنامه رادیویی موشها و آدمها به کارگردانی محمد عمرانی که در سال ۷۱ ساخته شد.

برنامه رادیویی جلوه های پایداری که مهران مدیری در آن گوینده بود.

عکس قدیمی و زیر خاکی مهران مدیری

عکس قدیمی مهران مدیری (سمت راست )


سریال های تلویزیونی مهران مدیری

سریال مشت های کوچک به کارگردانی اسماعیل نوری که در سال ۷۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

سریال حکایت ها به کارگردانی مجتبی یاسینی که در سال ۷۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

سریال پندها و اندرزها به کارگردانی مجتبی یاسینی که در سال ۷۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

سریال نوروز ۷۲ به کارگردانی داریوش کاردان که در سال ۷۲ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

سریال باغ گیلاس به کارگردانی مجید بهشتی که در سال ۷۲ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

سریال پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۲ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۳ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال سال خوش به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۴ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال نوروز ۷۶ به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۶ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۷ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال ببخشید شما به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۸ ساخته شد و مهران مدیری در آن مجری و کارگردان بود.

سریال پلاک ۱۴ به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۸ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال ۹۰ شب به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۷۹ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال طنز ۸۰ به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۰ ساخته شد و مهران مدیری در آن کارگردان و تهیه کننده و مجری بود.

سریال دردسر والدین به کارگردانی مسعود نوابی که در سال ۸۰ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال نقطه چین به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۲ و ۸۳ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و طراح صحنه و طراحی لبا بود.

سریال جایزه بزرگ به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۴ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۴ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و خواننده بود.

سریال باغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۵ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و خواننده بود.

سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۷ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و مجری طرح بود.

سریال مرد دو هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۸ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۹۳ و ۹۴ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و طراح صحنه و طراح لباس بود.

مجموعه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ ساخته شد و مهران مدیری در آن کارگردان و مجری و خواننده بود.

کودکی مهران مدیری


مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

سریال گنج مظفر به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۵ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال بمب خنده به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۷ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.

سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۸۸ و ۹۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و خواننده بود.

سریال قلب یخی (فصل سوم) به کارگردانی سامان مقدم که در سال ۹۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۹۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و طراح صحنه و طراح لباس و تهیه کننده بود.

سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۹۲ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان و طراح صحنه و طراح لباس و تهیه کننده و مجری بود.

سریال عطسه به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۹۴ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و کارگردان بود.


فیلم های سینمایی مهران مدیری

فیلم دیگه چه خبر به کارگردانی تهمینه میلانی که در سال ۷۲ ساخته شد و مهران مدیری در آن دستیار طراح صحنه بود

فیلم دیدار به کارگردانی محمدرضا هنرمند که در سال ۷۳ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

فیلم توکیو بدون توقف به کارگردانی سعید عالم زاده که در سال ۸۱ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر و بازیگردان بود.

فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی که در سال ۸۶ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

فیلم دایره زنگی به کارگردانی پریسا بخت آور که در سال ۸۶ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

فیلم تهران ۱۵۰۰ به کارگردانی بهرام عظیمی که در سال ۹۰ ساخته شد و مهران مدیری در آن صداپیشه بود.

فیلم پل چوبی به کارگردانی مهدی کرم پور که در سال ۹۰ ساخته شد و مهران مدیری در آن بازیگر بود.

فیلم ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری که در سال ۹۵ ساخته شد و مهران مدیری در آن کارگردان و نویسنده و تهیه کننده و بازیگر بود.


مستندهای مهران مدیری

مستند ساکن صحرای سکوت با موضوع زندگینامه خسرو شکیبایی به کارگردانی الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی که در سال های ۸۷ تا ۹۰ ساخته شد.

مستند من ناصر حجازی هستم با موضوع زندگینامه ناصر حجازی به تهیه کنندگی امیر رفیعی که در سال های ۹۴ ساخته شد.


مهران مدیری در موسیقی

کاست برای کودکان در سال ۷۲

کاست دلتنگی ها در سال ۷۸

آلبوم از روی سادگی در سال ۷۹

خوانندگی تیتراژ فیلم هم نفس در سال ۸۲

خوانندگی تیتراژ سریال مهر و ماه در سال ۸۳

خوانندگی تیتراژ سریال شب های برره در سال ۸۴

خوانندگی تیتراژ سریال باغ مظفر در سال ۸۵

خوانندگی تک آهنگ در آلبوم دارکوب در سال ۸۹

خوانندگی تیتراژ سریال قهوه تلخ در سال ۸۹ و  ۹۱

خوانندگی تیتراژ برنامه دورهمی در سال ۹۴


جوایز مهران مدیری

جایزه طوطی طلایی بهترین بازیگر برای تئاتر خرگوش در سال ۵۳

نامزد بهترین کارگردانی برای سریال ساعت خوش در سال ۷۳

جایزه بهترین بازیگر و بهترین کارگردان برای سریال جنگ ۷۷ در سال ۷۷

جایزه بهترین بازیگر و بهترین کارگردان برای سریال ببخشید شما در سال ۷۸

تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال پاورچین در سال ۸۲

جایزه بهترین بهترین کارگردان طنز برای سریال شب های برره و سریال جایزه بزرگ در سال ۸۴

تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال شب های برره در سال ۸۵ (این جایزه را به طور مشترک با سیامک انصاری برنده شد)

تندیس حافظ بهترین ترانه فیلم و سریال برای سریال باغ مظفر در سال ۸۶

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم همیشه پای یک زن در میان است در سال ۸۶

تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال مرد دو هزار چهره و سریال قهوه تلخ در سال ۹۰

تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونی برای برنامه دورهمی در سال ۹۵

جایزه سه ستاره بهترین مجری مرد سال برای برنامه دورهمی در سال ۹۵


عکس دکترای افتخاری مهران مدیری

دکترای افتخاری مهران مدیری

مهران مدیری به دلیل انجام فعالیت های هنری و انسانی که انجام داده است توانست از دانشگاه لیبرتی آمریکا دکترای افتخاری دریافت کند. مهران مدیری به دلیل فیلمبرداری سریال قهوه تلخ نتوانست در زمان برگزاری مراسم اهدای دکترای افتخاری در آمریکا حضور یابد به همین دلیل دکتر رونالد برینر به نمایندگی از طرف مهران مدیری در مراسم حضور یافت و مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی مدرک دکترای افتخاری را در ایران به مهران مدیری رسانید.

آدرس صفحه اینستاگرام مهران مدیری

او در مصاحبه های متعددی اعلام کرده که هیچگونه صفحه ایی در هیچ شبکه اجتماعی ندارد و هر صفحه ایی که بنام وی ساخته شده، توسط افراد دیگری اداره می شود.

شایعه برادر بودن مدیری با امید خواننده

امید سلطانی در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد «مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم». اما مهران مدیری این موضوع را تکذیب کرد.

پایان مطلب : “بیوگرافی مهران مدیری اسطوره طنز | حواشی و عکس های مدیری و فرزندانش”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.