پارسی نو / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم و سریال / عکس بازیگران و داستان سریال پایتخت ۶ | پخش در نوروز ۹۹

عکس بازیگران و داستان سریال پایتخت ۶ | پخش در نوروز ۹۹

سریال پایتخت 6
تاکنون ۵ فصل از سریال پایتخت ساخته و پخش شده است. این سریال را می توان به عنوان پربیننده ترین سریال طنز ایرانی در دهه ۹۰ شمسی لقب داد. باتوجه به موفقیت بالای پایتخت ۵، درخواست مردم برای ساخت سریال پایتخت ۶ بسیار زیاد است. در این مطلب قصد داریم خبرهای جدیدی که پیرامون ساخت سریال پایتخت ۶ منتشر میشوند را بازتاب دهیم.


ساعت و زمان پخش پایتخت ۶

این سریال طنز قرار است از اول فروردین ۹۹ هرشب ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش شود. تکرار این سریال روز بعد ساعت های ۱۰ و همچنین ۱۶ خواهد بود. پایتخت ۶ در ۱۵ قسمت پخش خواهد شد.

اولین قسمت فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری روز جمعه اول فروردین ۹۹ ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بازیگران اصلی و مهمان مجموعه های پایتخت از ابتدا تاکنون

تاکنون بازیگران اصلی و مهمان زیادی در این سریال بازی کرده اند از جمله : محسن تنابنده (نقی معمولیریما رامین فر (هما سعادت)، احمد مهران فر (ارسطو عامل)، سارا و نیکا فرقانی اصل (ساراونیکا)، علیرضا خمسه (باباپنجعلی)، نسرین نصرتی (فهمیه) بازیگران اصلی این مجموعه هستند. بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی (رحمت)، مهران احمدی (بهبود فریبا)، هدایت هاشمی (اوس موسی)، محمدرضا علیمردانی (بائو)، بهرام افشاری (بهتاش فریبا)، نیلوفر رجایی فر (الیزابت) از جمله افرادی هستند که در چند و یا یک فصل از سریال پایتخت بازی کرده اند.


ساعت و زمان پخش پایتخت 6

پخش پایتخت ۶ در نوروز ۹۹

غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» از آخرین تصمیم گیری‌ ها برای ساخت سری جدید این مجموعه گفت. فیلمبرداری «خواب زده» به پایان رسید. پایتخت ۶ برای نوروز ۹۹ آماده می‌شود

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» و مجموعه تلویزیونی «پایتخت»، درباره روند پخش و تولید این دو سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمام تلاش ما ساخت «پایتخت» است و این روزها درحال بستن قرارداد این مجموعه با مدیران سیما هستیم تا سری جدید آن را نوروز ۹۹ روی آنتن ببریم.
این تهیه‌کننده درباره انتخاب نویسنده‌ ای جدید برای مجموعه «پایتخت» تصریح کرد: هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب نویسنده جدید گرفته نشده است؛ واقعاً جایگزین کردن یک نفر به جای مرحوم خشایار الوند کار آسانی نیست. یکی از بخش های سخت کار ما فیلمنامه است و نبود الوند در گروه، کار را برای ما دشوار کرده است.
غفوری درباره ساخت اثر سینمایی «پایتخت» هم گفت: ساخت سینمایی «پایتخت» هنوز به قطعیت نرسیده است اما تمام تلاشم را می کنم که سینمایی این کار را به آنتن برسانم.
وی همچنین در خصوص روند تولید سریال خواب زده اظهار کرد: مجموعه «خواب زده» روزهای پایانی آماده‌سازی خود را سپری می‌کند؛ فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است و در حال حاضر مراحل تدوین، صداگذاری و فنی را پشت سر می‌گذاریم.

غفوری در خصوص زمان توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی گفت: با توجه به اتمام کار، به دنبال پروانه نمایش آن هستیم تا به زودی وارد بازار شود. البته زمان دقیقی برای پخش آن مشخص نشده است.


اولین تصاویر از گریم بازیگران پایتخت ۶

گریم بازیگران پایتخت 6 عکس بازیگران پایتخت 6 عکس بازیگران سریال پایتخت 6 عکس بازیگران سریال پایتخت 6

ارسطو در پایتخت 6
ارسطو در پایتخت ۶
بهبود در پایتخت 6
بهبود در پایتخت ۶

فهیمه در پایتخت 6


الهام غفوری : پایتخت ۶ از شیرگاه کلید می‌خورد

احمد مهرانفر ارسطو می‌ ماند

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶ » به تسنیم گفت : قصه‌ ها طراحی شدند و کار به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسید. می‌توانیم به طور قطع زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم، اما پیش‌ بینی می‌شود نیمه دوم سال این اتفاق بیفتد.

خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌ های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند.

ان‌ شاالله مشکلی پیش نیاید و نیمه دوم سال تصویربرداری آغاز شود این اتفاق در شمال کشور، شیرگاه خواهد افتاد. سِیر داستان هم ربطی به «پایتخت ۵» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.


حذف شخصیت بابا پنجعلی و اضافه شدن بهبود به پایتخت ۶

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت : بالاخره شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی لحظات کمیکی را رقم می زد و با مشورت آقای تنابنده و آقای مقدم شخصیت بابا پنجعلی حذف شده و بر اساس نیاز قصه بهبود برمیگردد. ‌

‌چون سریال برای نوروز است، قرار نیست با فوت بابا پنجعلی مواجه باشیم اما مدتی از فوت او گذشته است. از سال گذشته هم آقای خمسه و هم آقای تنابنده اعلام کرده بودند که نقش داشت تکراری میشد و با ویژگی هایی که برایش رسم شده بود امکان طراحی موقعیت و شوخی جدید نداشت و دست و بال نویسنده را می بست.

شبکه یک با دست اندرکاران سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم به توافق قطعی رسیده اند تا این سریال نوروز ۹۹ روی آنتن برود. این سریال به تهیه کنندگی الهام غفوری در مرحله نگارش قرار دارد.


پایتخت ۶ کلید خورد – ۱۱ آذر ۹۸

تصویربرداری «پایتخت ۶» به کارگردانی سیروس مقدم در شیرگاه مازندران آغاز شد. در اولین سکانس‌ های این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی و سارا و نیکا فرقانی اصل حضور دارند.

گروه تولید این سریال قرار است بعد از تصویربرداری در شیرگاه و بخش‌هایی در تهران راهی یکی از کشورهای اروپایی شوند. فصل شش سریال «پایتخت» توسط آرش عباسی به نگارش درآمده است و گروه تولید هنوز با نویسنده دیگری قرارداد نبسته‌اند. مرحوم خشایار الوند، حسن وارسته، کوروش نریمانی، امیرحسین صادقی از نویسنده‌هایی بودند که در این شش فصل قصه‌های پایتخت را به نگارش درآوردند.

به غیر از علیرضا خمسه بقیه بازیگران فصل گذشته در این فصل نیز حضور دارند. مجموعه تلویزیونی پایتخت به تهیه‌کنندگی الهام غفوری از سال ۹۰ تا ۹۷ در ۵ فصل از شبکه یک سیما بروی آنتن رفت.

اولین عکس از پایتخت 6
اولین عکس از پایتخت ۶

بهبود از شاخ آفریقا می آید

سیروس مقدم، کارگردان پایتخت : ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقاً از شاخ آفریقا پیدا می‌شود و به قصه برمی‌گردد. بهرام افشاری (بهتاش) در فصل جدید پررنگ‌تر می‌شود و یکی از نقش‌های کلیدی سریال را برعهده دارد، دروازه بانی را با شخصیتی که عهده دار آن است تجربه می‌کند و با کلاه پیتر چکی کار را بسیار دیدنی می‌کند. در فصل جدید شخصیت «بابا پنجعلی» حذف می‌شود اما کماکان برای او قصه‌پردازی را داریم.

قرار است بخشی از سریال پایتخت ۶ در کشور ایتالیا ضبط شود و به همین منظور عوامل و بازیگران این سریال اوایل دی ۹۸ به این کشور سفر خواهند کرد.

ارسطو پایتخت 6
ارسطو پایتخت ۶

ادامه فیلمبرداری « پایتخت ۶ » ؛ بهرام افشاری دروازبان شد

فیلمبرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری همچنان ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی سریال ،فیلمبرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت روز شنبه ۹ آذر آغاز شده و تاکنون حدود ۱۵ درصد سریال فیلمبرداری شده است.
گروه‌سازنده سریال پایتخت روز جمعه ۶ دی با حضور در ورزشگاه آزادی و همزمان با دیدار نساجی قائمشهر و پرسپولیس تهران بخشهایی از این سریال را تصویربرداری کردند و بهرام افشاری در نقش دروازه بان ذخیره تیم نساجی قائمشهر جلوی دوربین رفت. فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

بهتاش فریبا پایتخت 6
بهتاش فریبا پایتخت ۶

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.


فیلمبرداری پایتخت ۶ از نیمه گذشت – ۲۰ بهمن ۹۸

مهران احمدی جلوی دوربین رفت. تصویربرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از مرز ۷۰ درصد گذشت و مهران احمدی جلوی دوربین رفت. فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.


فیلمبرداری پایتخت 6

سریال پایتخت ۶ در ۱۵ قسمت برای نوروز ۹۹ تولید می‌شود و برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، ویروس کرونا هیچ اختلالی در روند تولید آن ایجاد نکرده است.

پایتخت 6 نوروز 99

اولین تیزر پایتخت ۶

183 دیدگاه‌ها

  1. من مجموعه پایتخت رو خیلی دوست دارم و امیدوارم که این مجموعه سینمایی نشه.

  2. پایتخت ۶ رو بسازید به صورت سریال نه سینمایی

  3. سلام عزیزان زحمتکش بنده خواهان ساخت سریال ۶ پایتخت هستم
    پیشاپیش خدا قوت

  4. خواهشا سینماییش نکنید که بی مزه میشه بی مخاطب بدلیل اینکه ما روزای عید رو جوری سپری میکنیم تا زود شب شود وما پایتخت را ببینیم

  5. سلام وخسته نباشید میگم ب همه عوامل مجموعه پایتخت لطفا پایتخت ۶ راب صورت سریال بسازید

  6. لطفاپاییتخت وبه صورت سریال پخش کنیدپاییتخت ازاول سریالی بوده پس تااخرهمین روندوادامه بدیدممنون میشم

  7. سلام بنظربنده سریال پایتخت نقش باباپنجعلی باشد واینکه باباپنجعلی در اثر صدای گلوله نگرانی روحی پیداکرده و فک میکند به جنگ رفته وهمه جا میگوید من جانباز هستم در کل الزایمر او ادامه یافته و همه فک میکنن که در حقیقت او داعش را شکست داده و هم اینکه جریان فیلم در مورد گرانی باشد که مثلا یاد بدهند چگونه صرفه جویی کنیم و اینکه رحمت زن بگیره بهتاش رحمان رحیم به دانشگاه برن سارانیکاهم پشت کنکور باشن اینجوری سریال ادامه پیدامیکنه

  8. سلام پایتخت رو لطفا بصورت سریال درست کنید نه سینمایی ما به سریال عادت داریم نه سینمایی

  9. خوب کاری میکنید بابا پنجعلی بود تر از اینا باید میمرد ولی تو را خدا پایتخت رو سینمایی نکنید

  10. خیلی عالیه ولی دیگه لوس میشه به جای پایتخت ۶ یک سریال جدید با موضوع دیگه ای ساخته بشه بهتره

  11. یه سلام کنم به آقای سیروس مقدم و آقای تنابنده و تمام بازیگران سریال پایتخت هیچ وقت سریال رو به سینمایی تبدیل نکنید واقعا خیلی بد میشه اگه سریال به سینمایی تبدیل بشه میدونم خیلی برای شما سخته اما این کار رو نکنید

  12. بزرگترین مشگل مردم با نقش بیمزه و اعصاب خرد کن بابا پنجعلی بود چون حقیقتا هیچ گونه طنزی در این تقش نمیبینیم و فقط بود که گاهی بگوید ناهار نخوردیم یا یک کلمه فی البد اهه . به جایش نقش بهبود فریبا را یکجور برگردانید. حالا که از دست پنجعلی راحت میشیم روحش دست بردار نیست. کمدین های جوان را استعداد یابی کنید و به مردم معرفی کنید. و اجازه دهید کمدین های جوان هم خودی نشان دهند چه اجباری بر بودنش هست؟ نسخه سینمایی موفق نخواهد بود. چرا به فکر مردم نیستند و به پول بیشتر فکر میکنند اول اکران و بعد هم لابد هر چهار قسمت را بصورتDVD عرضه کنند تا نردم پول بدهند پایتخت ببینند .

  13. باسلام
    به نظر من پایتخت باید ساخته بشه چون اولین مجموعه ایی بوده که تا سری ۵ پیش رفته گرچه یکم فیلم توی سری پنجم افت داشت اما بسازن بهتره
    یه بنده خدا میگفت اگه نسازن ایران شورش میشه

  14. خوب کاری میکنید بابا پنجعلی زود تر از اینا باید میمرد پیرمرد پر حاشیه بمیره خیلی بهتره اما سریال به سینمایی تبدیل نکنید عید ۹۷ که قسمت۵ تو شبکه یک پخش شد خیلی خوب بود و به یاد موندنی ترین عیدی بود که داشتم نه فقط من همه مردم تو شبکه های ایران که هیچی نداره فقط همین پایتخت تنها با خوشی ماست آقای تنابنده ازتون خواهش میکنم این این خوشی رو از ما نگیرید لطفا

  15. واقعا سریال پایتخت عالیه ما خیلی دوستش داشتیم وخیلی خوشحال میشیم که سریال پایتخت۶ ساخته بشه نه سینمایی سریال باشه ورحمت با فهیمه ازدواج کنه و رحمان رحیمم با سارا ونیکا ازدواج کنن وهما خانمم صاحب پسر بشه

  16. علی یعقوبخانی

    تنها سریالی که من بارها و بارها نشستم نگاه کردم پایتخته.پایتخت پنج رو حداقل ماهی یک بار نگاه کردم.

  17. سید هادی حسینی

    با سلام خدمت گروه زحمت کش پایتخت . بنده خواهان سریال جدیدتون هستم . درضمن اون کساییکه میگن پنجعلی بیمزه و اعصاب خرد کنه اگه به بتن کار دقت کنین دیالوگاش اگه کمه جاهایی به کار میره که یک کلمش سریالو منفجر میکنه خواهشا سلیقه ای عمل نکنین . با تشکر همه عوامل عالین . آقای تنابنده منتظریما …

  18. سریال پاتخت ۵،۴،۳،۲،۱ رادوست دارم اگر می شود پایتخت ۶ بابا پنجلی نمیرد

  19. از بازیگر های جوان هم استفاده کنید مثلا بهرام افشاری که در نقش بهتاش فریبا بود خیلی نقشش رو قشنگ بازی کرده و مطمنم تو پایتخت بعدی هم ازش دعوت میشه که بازی کنه چون جوونه اما بابا پنجعلی بغل آقای تنابنده چون پیره نمیتونه دیالوگ ها رو خوب حفظ کنه برای همین بره بهتره پایتخت باید سریال باشه نه سینمایی آقای تنابنده عزیز

  20. پایتخت اگه سینمایی بشه هیچ کس نگاه نمیکنه میدونید چرا چون آقای دلار رفته بالا مردم پول ندارن نون بخرن چه برسه برن سینما بعدش مجورید بصورت CD عرضه کنیدCD هم که وارد سوپر مارکت ها بشه فلان قیمت میفروشنش بازم مردم نمیتونن بخرن پس بهتره همچنان سریال بافی بمونه نه سینمایی

  21. سلام همگی خسته نباشین میخواستم بگم توروخدا پایتخت ۶ را بسازید این بهترین سریاله خواهش میکنم حالا حالاها ادامه داشته باشه

  22. خوب است پایتخت۶رابسازید

  23. سلام به همه دوستان..
    بنده هیات علمی دانشگاه هستم.. اگر وقت کنم‌ هفته ای سه یا چهار ساعت تلویزیون میبینم.. البته علاوه بر وقت باید خدمت همه عرض کنم‌کیفیت فیلم ها هم بسیار ضعیف است و حیف وقت است که زمان با تلویزیون سپری کنم..
    و اما پایتخت..‌ایرانی ترین سریال هست به نظر بنده.. پر از سکانس های درجه یک مودبانه و در حین حال خنده دار و البته آموزنده.. وجود یا حذف بابا پنجعلی به عهده گروه نویسنده است.. فقط به عنوان مخاطبی کوچک از مخاطبان بزرگ پایتخت استدعای ساخت پایتخت ۶ دارم.. و آن هم نه سینمایی و بلکه سریالی.. توصیه ای هم دارم که گرانی بی حد و حصر اجناس و بحث دلار و تغییرات ساعتی قیمتها در فیلم نامه بیاید بلکه مسئولین به فکر بیافتند و با خنده از خواب عمیق چند ساله بیدار شوند!!!
    دست مریزاد اقای مقدم و اقای پناهنده و دوستان دیگر..
    زنده باد..

  24. بهتون پیشنهاد میکنم محاصبه تنابنده رو ببینید خیلی باحاله واقعا دوستش دارم

  25. فاطمه گلستانه

    سلام. سریال پایتخت خیلی خوب بود ولی پایتخت ۴ و ۵ واقعا افت زیادی داشت. مخصوصا که هما خانم تبدیل به الگو خانم شده بود و اصلا دلنشین نبود. کشتن شخصیتها هم خیلی به فیلم لطمه می زند. به نظر من بهتر است به جای کشتن شخصیتها داستان را به زمان گذشته بر گردانند مثلا وقتی که با با پنجعلی جوان است و نقی و دیگران بچه هستند در این صورت میتوانند زمان تجرد نقی را هم بسازند و ما بتوانیم با دختر محمود نقاش هم آشنا شویم.

  26. سلام
    لطفا اين مورد رو منتشر كنيد:
    مردم شخصيت باباپنجعلي رو دوست دارن. چون حداقل هر خانواده اي تو مجموعه خودش يكي شبيه اون رو داره. دوم اينكه مردم پايتخت رو بخاطر همه بازيگراشه كه دوست دارن نه كه يكي يكي حذف بشن. پنجعلي و بهبود و … روح باباپنجعلي هيچوقت نميتونه جاي خود شخصيت اين مرد رو بگيره. پس بخاطر باز بودن دست و بال نويسنده ها نميشه بازيگر رو حذف كرد.

  27. عاشقان پایتخت

    نظر منو اگه بخوایید بابا پنجعلی بغل خود تنابنده چون پیره زیاد دیالوگ نداشته و فقط بلد بوده بگه ناهار نخوردمه از این جور چرت و پرت ها و چندتا کلمه هایی که دیگه به یاد نمیارم بود و نبودش به به حال ما فرقی نمیکنه سریال پایتخت تمام زندگی ماست آقای تنابنده همین خوش رو جون مادرت از ما نگیر

  28. عاشقان پایتخت

    اگه نطر منم براتون مهمه پس لطفا گوش کنید بغل خود تنابنده بابا پنجعلی چون پیره زیاد دیالوگ نداشته و فقط میگفته نهار نخوردمه و چندتا چرت و پرت های دیگه که یادم نیست چی بود پایتخت تمام زندگیه منه اقای تنابنده به جون هرکی که دوست داری سینمایی ش نکن

  29. لطفا پایتخت و ادامه بدین خیییلی سریال قشنگیه همه از دیدنش لذت میبرن سریال فوق العاده اییه لطفا همینجوری سریالی ادامش بدین و سینمایی نکنین هر چی مدت زمانش بیشتر باشه مردم بیشتر دوس دارن

  30. سلام من رضا پیله ور از خراسان جنوبی شهر قاین روستای خونیک گدار سریال پایتخت را خیلی دوست دارم ویکی از آرزوهام هم اینه که کاش میتونستم در این سریال ایفای نقش داشته باشم ولی افسوس که به علت مشقله کاری امکان ندارد ولی خیلی دوست داشتم در کنا این بازی کنان عزیز به صورت زنده باشم

  31. سلام به نظرمن سریال عالیییییئییی باید حداقل تا۱۰ساخته بشه دمتون گرم
    سامان رشت

  32. درود بر محسن تنابنده ….

  33. چناری از شیراز

    سلام.خسته نباشید بابت ساخت چنین سریال پربیننده ای.از شماها خواهش مندم ک همینجور سریالی باقی بمونه.

  34. پایتخت ۶ رو حتما سال ۹۸ بسازید خواهش میکنم

  35. لطفا پایتخت۶ رو بسازید
    من عاشق همه فصل های پایتخت هستم

  36. نقش پنجعلی رو در پایتخت ۶حذف نکنید

  37. دکتر ترامپ را دوباره بیارید تو ۶

  38. سلام
    تعداد زیادی از مردم سریال پایتخت رو میبیند
    و اگه محسن خان این سریال رو تبدیل به سینمایی نکنه خیلی خوب میشه
    من یکی از مخالفان سرسخت اینکارشم با محسن خان کلی صحبت و بحث کردیم دلیل قانع کننده رو بهش گفتم و اون بهم گفت ما اول باید یه سورژه برای پایتخت ۶ پیدا کنیم و بعد ببینیم که اون رو سینمایی یا همون سریالی بزاریمش
    حامی شما مردم خوب هستم

  39. لطفا بسازید پایتخت ۶ رو بهترین سریال عمرم

  40. آقای تنابنده نکن کارو بخدا به پیر به پیغمبر بده اذیت مون نکن دیگه

  41. محمدرضاسامیان

    والا تمام دلخوشی و خنده ی ما شده سریال پایتخت
    اگر قسمت ششم تا عید درست نشه ، واقعا کم لطفی کردن به مردمه

  42. فعلا که از ساخت سریال پایتخت خبری نیست و از نه خوده آقای تنابنده عید که داره نزدیک میشه احتمال ۹۰ درصد بصورت سینمایی درست بشه زیاده تنابنده با این کارش دلخوشی مونه از ما میگیره

  43. ولی هر چی باشه بازم آقای تنابنده تو قلب ما جا داره اگه بخواد سینمایی درست یا سریال مهم نیست درود و ای ولا داری آقای تنابنده

  44. سریال پایخت بی نظییییرررررر

  45. محسن۶ هم بساز کمک هم خاستی بگو داداش

  46. آقای تنابنده ماهی …گلی …عشقی
    ممننون از این که دل مردم ایران رو با هنرتون شااااد می کنید تو این اوضاعی که همه زیر بار غصه و گرونی کمر خم کردهند ممنون که هستید خدا خیرتون بده

  47. لطفا پایتخت رو به صورت سریال درست کنید

  48. سلام من وخانواده ام واقعااین سریال رادوست داریم خواهش میکنم ازاقای تنابنده که این سریال راادامه دهددرضمن ارسطواگربه همان حرفه ی قبلی برگرددبه نظرمن جذابتره منظوره راننده کامیون است

  49. خیلی سریال لاکچریه حتما ادامه بدید منتظر ۶ هستیم بی نظیررررررر

  50. سلام
    هرچی تعریف کنم کم گفتم واقعا ازتون ممنونم اقای تنابنده
    من هروقت هر فصل سریال اومد نگاه کردم
    هر شبکه ای که تکرارشو پخش کرد بازم نگاه کردم و میکنم واقعا حیفه این سریالو ادامه ندید و این دلخوشی رو از مردم بگیرین شما همه کاراتون عالیه پایتخت بینظیر.خواهشا خواهشا ادامه بدین
    سعی در حذف کردن بازیگران نکنید بجاش گذشته بابا پنجعلی رو به تصور بکشید و دوران تجرد خودتون با دختر همون آقا نقاشه

  51. همین الان دارم زنده جشنواره فیلم عمار رو میبینم که گفتن پایتخت ۶ ساختش کلید خورده :)))))

  52. من هم امیدوارم امسال عید۹۸روباپایتخت شروع کنیم چون الان چندساله که عیداپایتخت توخونه هامونه وتوتعطیلات عید فقط پایتخت میچسبه

  53. سلام به نظرتون پایتخت ۶ ساخته میشه انشالله ساخته میشه

  54. سلام پایتخت ۶زودتر پخش کنید درست کردید که اون بهرام بهتاژهم باشه خیلی خوبه فقط زودتردرست کنید این بیزحمت پخش دارید میکنید نویسندههافصل۷روهم بنویسن منتظریم مرسی اقای محسن تنابنده ازکلمات وجملات باحالی که تو فیلم به کارمیبره وبه اطرافیان لگوخودش نسبت میده

  55. به نظر من پایتخت ۶ حتما باید ساخته بشه همچین سریالی تو ایران نداشتیم تا حالا

  56. لطفا پایتخت ۶ را به صورت سریالی بسازید و خواهشا مجموعه ی ششم این سریال پر مخاطب رو بسازید.

  57. تو رو خدا از ساخت پایتخت دست نکشید به نظر من یکی از پرطرفدارترین سریال های ایرانه حتی خیلی کسا از خارج از کشور او را دنبال میکنن پایتخت باید تا شما عزیزان تمام عوامل پایتخت در این عرصع فعلایت دارین ادامه داشته باشه

    ممنون از لطفتون

  58. امیر محمد کریمی

    من خیلی سریال پایتخت رو دوست دارم و از عوامل این سریال در خواست می کنم که سری ششم این سریال رو پخش کنید.من خیلی از بازی آقای تنابنده،خانوم ریما رامین فر، ساراونیکاومخصوصا خانوم نسرین نصرتی خوشم میاد و تا الان ۱۰ بار پایتخت ۱ تا ۵ رو دیدم و هر وقت نگاه می کنم بیشتر می خندم. خیلی ممنون از عوامل سریال پایتخت و بازیگرانی که نام بردم و درخواست می کنم که پایتخت ۶ رو پخش کنید چون به ما روحیه میده

  59. سلام خیلی ممنونم از سازندگان پایتختها منم خیلی دوس دارم سریال پایتخت ادامه داشته باشه

  60. علی ابوالحسنی

    بسیار عالیه سریال پایتخت سریالی بسازید فصل ۶ آقای محسن تنابنده

  61. خواهش میکنم هرچه زودتراین سریال رابسازیدمن خیلی این سریال رودوست دارم

  62. سلام از همه عوامل سازنده پایتخت تشکر میکنم.هر پنج سری عالی بوده و ما منتظر سری شش هستیم.امیدوارم همیشه موفق باشید و در اوج.❤

  63. سلام خیلی ممنونم از اقای مقدم و اقای تنابنده . توروخدا بسازید این سریالو ما هر سال عید ب امید دیدن پایتخت دور هم جمع میشیم . پایتخت ۱تا ۴ خوب بودن ولی ۵ عالییییییییییی بود من ۱۰ دفعه دیدم و هر بار انگار اولین باره میبینم . خیییییییییییییلی ممنون
    و اینکه لتفن سینمایی نباشه

  64. سلام من پایتخت هارو خیلی دوست دارم مشتاق این هستم که پاتیتخت شش ساخته شود>لطفاً فیلم را بصورت سریالی بسازید و باباپنجعلی در فیلم باشد چون فقط باباپنجعلی با زبان گلکی حرف میزد
    بوریم علی اباد
    نهار نخردمی

  65. سلام عزیزان من عاشق پایتخت هستم از پایتخت۱تا۵همه رو دیدم حتی بعضی اوقات من از اینتر نت یه چند قسمت دانلود میکنم خواهشا فصل۶رو درست کنید خیلی قشنگ هستش هم باباپنجعلی بمیره و هم بهتاش پسر فهیمه ازدواج کنه خیلی قشنگ میشه

  66. خواهشا درست کنید

  67. به نظر من بابا پنجعلی از همه عالی تر بازی میکنه الکی نظر ندین خواهشا .
    ای کاش بازم ادامه بدین و پایتخت ۶ رو هم بازی کنین خیلی خوشحال میشیم .
    خواهش میکنم همه میخوان ادامه بدین …

  68. با سلام خیلی ممنون از پخش سریال پایتخت خیلی سریال جذابیییییییییه ازشماخواهش میکنم پایتخت ۶ را هم بسازید

  69. سلام وخسته نباشیدبه تمام کارکنان سریال پایتخت من هم بابعضی از نظر های دوستان موافقم واقای تنابنده عزیز لطفا اگه میشه بابا پنجعلی روازفیلم بیرون نبرین وحتی سینمایی هم نکنید سریال پایتخت رو وازتون خاهش میکم که پایتخت۶ رو هم سریع بسازید واگه میشه چوچانگ هم زنده کنید. اقای تنابنده منتظرپایتخت ۶ هستیما ناامیدمون نکنید لطفا وسینمایی هم نکنید باتشکرازشما.

  70. لطفاً شششم بسازید

  71. سلام.لطفا از قول ما به آقای تنابنده و مقدم عزیز بگین که هرطوری هست پایتخت ۶ رو بسازن و بصورت سریالی هم باشه. و اینکه توی سری جدید بیشتر به ماجرای رحمت و فهیمه بپردازن چون این موضوع با اینکه تازه فصل پنجم شروع شد ولی خیلی جالب بود بنظرم. همچنین همه کاراکترای سری ۵ رو نگه دارین حتی الیزابت رو اگه امکانش هست.

  72. سلام ما یکی از طرفدارهای پروپا قرص این سریال بی نظیر هستیم. پایتخت ۶ چیه؟ لطفا پایتخت ۷ و۸ و۹ و۱۰ و…. هم بسازید. ما عاشق این سریالیم.بیشتر از صد بار پایتخت یک تا پنج رو دیدیم وهنوز از دیدنش لذت میبریم وسیرنشدیم.لطفا به صورت سریال این مجموعه رو ادامه بدین نه سینمایی چون از اول به صورت سریال بوده واینکه یه دفعه سینمایی شه اصلا خوب نیست.ما چشم انتظاریم.

  73. سلام ما یکی از طرفدارهای پروپا قرص این سریال بی نظیر هستیم. پایتخت ۶ چیه؟ لطفا پایتخت ۷ و۸ و۹ و۱۰ و…. هم بسازید. ما عاشق این سریالیم.بیشتر از صد بار پایتخت یک تا پنج رو دیدیم وهنوز از دیدنش لذت میبریم وسیرنشدیم.لطفا به صورت سریال این مجموعه رو ادامه بدین نه سینمایی چون از اول به صورت سریال بوده واینکه یه دفعه سینمایی شه اصلا خوب نیست.ما چشم انتظاریم.
    پایتخت جونم عاشقتیم
    ممنونم ازت محسن تنابنده.
    به امید پخش هرچه زودتر پایتخت ۶

  74. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    اولا این فیلم بسیار زیبا را بصورت سریالی ادامه دهید خیلی پرمخاطب جلوه میکند.
    ثانیا وقتی فیلم در جاهای سرسبز مازندران ضبط میشود خیلی جذاب تر میشود و مخاطب احساس میکند که در آنجا قرار دارد و حس دلنشینی دارد و همین امر موجب جذب گردشگری در مازندران میشود،خانه های قدیمی، کرسی ها و خیلی چیزای دیگه محبوبیت فیلم را افزایش میدهد.
    موفق باشین
    باتشکر

  75. پایتخت به واسطه سریال بودنش پایتخت شد و به دل مردم نشست و به زندگی ما پیوند خورد اینو فراموش نکنید.منتظر پایتخت ۶ هستیم .ب ی ص ب ر ا ن ه .

  76. سلام و ارض ادب اگه پایتخت ۶ ساخته شه خیلی خوبه ممنون میشم

  77. سلام لطفا پایتخت ۶ رو بسازید اما به صورت سینمایی نباش ممنون از زحمات شما….

  78. کیانوش سلیمانی

    پایتخت هرگز نباید سینمایی بشه.وگرنه اونقدر مزخرف میشه که ارزششو از دست میده.به نظر ایده هیجانی کردن پایتخت پنج ایده خیلی عالی بود.من اونجایی که داعش حضور داشت رو خیلی دوست داشتم. نقی خیلی جان فشانی کرد.در ضمن پنجعلی عالیه.درسته دیالگوش خیلی تکراری و کمه ولی بازم باید باشه.هرگز پایتخت رو سینمایی نکنید.وگرنه حکم نابودی سریال خودتون رو امضاءکردید.در ضمن،هیچ بازیگری رو از بین نبرید.هر کدوم از بازیگرا مثل پایه های چهار پایه هستتد که اگر از بین برن سریال از بین میره.از آقای تنابنده هم که این قدر برای پایتخت زحمت میکشه ممنونم.ولی بازم میگم که سینمایی کردن پایتخت یک اشتباه خیلی خیلی بزرگه که عیار سریال رو اونقدر پایین میاره که حد نداره.تمام

  79. سلام خواهشا پایتخت رو سینمایی نكنید سریال باشه عالیه

  80. سلام و خسته نباشید به همه دستنددرکاران پایتخت خواهشمندم پایتخت را تا عید۹۸تمام کنید تمام دلخوشی ما در عید فیلم پایتخت است من از بازیگران،سارا نیکا نقی،بهتاشت و هما و فهیمه و پنجعلی خیلی خوشم میآید لطفا پایتخت ۶را در عید پخش کنید به صورت سریال لطفا ممنونم از همه کارکنان پایتخت خدانگهدار طاها محسنی راد۱۵ساله از همدان

  81. سلام لطفا پایتخت ادامه بدهید بصورت سریال بلند مدت
    پایتخت بی نظیره واقعا بی نظیر
    دمتون گررم

  82. بچه ها من بهتون گفتم امسال پایتخت ۶ وجود نداره خلاص پرونده بسته شد رفت پی کارش

  83. اول که قرار بود سینمایی بشه الان هم انگار کاملا از ساخت این سریال صرف نطر کردن البته حقم دارن درست کردن سریال خیلی سخت و هزینه برداره

  84. بچه ها تولد پسر کوچولوی آقای تنابنده نزدیکه تولد یک سالگی شه

  85. یکی ازبهترین سریالی هستش که موضوعات طنزبی شماری داره،وبه صورت سریال باشه خیلی بهتره تاسینمایی…امیورارم همیشه موفق باشندوبه امیدساخت سریال پایتخت ۶

  86. سلام ، خواهش میکنم سری ششم پایتخت و بسازین ب صورت سریالی
    پایتخت سریال خیلی جذابیه ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  87. فیلم خوبیه ولی کاش عید نوروز ۶ پخش بشه هر کس قبول داره لایک کنه

  88. لطفا هر چه زود تر سریال پایتخت را بسازید و خیلی حیف است ک این فیلم سینمایی باشد سریال باشد خیلی بهتر است

  89. فائقه آتشین فر

    پایتخت عالیه فراتر از یک سریال امیدوارم تا سری ۱۰۰ هم ساخته بشه

  90. جون مادرتون بسازید !!!!!!

  91. دیگه باید فلنگ پایتخت رو ببندیم پایتخت امسال ساخته نمیشه یا اگه هم بشه سینمایی میشه که اصلا ارزش دیدن رو نداره پرونده بسته شد تموم…تازه اگه هم ساخته بشه… احتمال ۹۰ درصد نمیسازن

  92. با عرض سلام خسته نباشید خدمت تمام دست اندر کاران سریال پایتخت واقعا سریال پایتخت در دهه نود بین این همه سریال عالیه

  93. پایتخت فقط سریالش خوبه یکم به فکر ماهایی که سینما دردسترسمون نیست وتا حالا نرفتیم هم باشید دلخوشی ما دیدن سریالهای توی تلوزیونه

  94. سلام لطفا اگه میشه پایتخت رو سریالی بسازید چون سینمایی این جذابیت و طرفدارارو از دست میده ممنون

  95. مرضیه حسینیان

    سلام سریال پایتخت به خاطر سریال بودنش پرطرفدار شده و اگه فیلم بشه ارزشش رو از دست میده با اینکه ۵سری از این سریال ساخته شده باز چندین بار از تلویزیون پخش شده و بازم پر بیننده بوده وضمنا آموزنده تر هم بوده نمیشه توی فیلم نهایتا دو ساعته کلی مضمون رو ارائه کرد چون این سریال طنز اجتماعی بوده ودر قالب فیلم فقط میشه دلقک بازی

    • سلام دوست عزیز ، طبق گفته تهیه کننده سریال پایتخت ۶ برای عید ۹۹ اماده میشه و فیلمی که قولش رو دادند قراره عید امسال فقط در یک شب پخش بشه از تلویزیون

  96. سلام پایتخت ۶ بسازید و لی اقای سیروس مقدم من دوست دارم ازنزدیگ ببینم

  97. رسمه که تو سریال پایتخت وقتی میخوان یکی رو حذفش کنند میکشنش چوچانگ بهبود حالا هم پنجعلی یعنی راه دیگه ای غیر از کشتن پیدا نمیشه بنظرم سارا نیکاهم اصلا دیالوگ ندارن برای اونام یه فکری بکنند هما هم خودش رو خیلی دیگه عقل کل میدونه و از شخصیت یه زن که در روستای علی آباد بزرگ شده بیرون اومده نسبت به پایتخت ۱ دیگه خیلی شخصیتش تغییر کرده به تناسب شخصیتهای دیگه قصه و در کل پایتخت هرچه جلوتر میره ارزش چندبار دیدنش رو داره ازدست میده .

  98. باعرض سلام وخداقوت خدمت آقایان مقدم _تنابنده وخانم رامین فروتمامی عوامل سریال زیبا ومردمی پایتخت.عزیزان خدمت شمابدور از هرگونه اغراق عرض میکنم تاکنون سریالی چه داخلی یاخارجی ندیدم که زیبایی وجذابیت سریال پایتخت راداشته باشداما افسوس که بعضی بانگاه غرض ورزانه بااین سریال برخورد میکنندونگاهی به خواسته مردم نمیکنند.به جرات میتوان گفت ازصد درصد بینندگان سیما اگردرموردسریال پایتخت سوال شود۹۸درصدعاشق این سریال باآن لوکیشن های بکروزیباهستند.من تمامی قسمت های یک تاپنج سریال رادانلود کرده ام وروزی نیست که بادیدن چندقسمت ازآن خستگی وآزردگی خودراازوضع موجودبرطرف نکنم.عزیزان به خاطر مردمی که همیشه مشوق شما هستند ساخت این سریال را ادامه دهید.انشاءالله بادعای مردم مثل همیشه موفق هستید.

  99. سلام وخسته نباشید لطفا پایتخت۶ را بصورت سریال پخش کنید برای عید ۹۸

  100. خواهش میکنم پایتخت ۶ پخش بشهههههه

  101. سلام،،لطفا سریال پایتخت ۶رو حتما بسازید و پخش کنید،چون همه این سریال رو دوست دارن،،ما منتظریم ممنون از شما

  102. ابراهیم سلطانی

    سلام لطفا سریال پایتخت ۶رو بسازید و پخش کنید چون همه این سریال رو دوست دارن ، ممنون

  103. سلام خواهشن پایتخت رو سینمایی نکنین چون ما مخاطبان این سریال از کوچیک تا بزرگ همگی عادت به سریالی بودن اون داریم حتی پسر سه ساله من که عاشق این سریال اگه سینمایی باشه مطمئنن هر شب میگه بقیه نقی رو کی میده.

  104. لطفا پایتخت رو سینمایی نکنید ما روز های عید منتظر هستیم که شب بشود وما این فیلم زیبا ودیدنی رو ببینیم این همه بیننده

  105. سلام و درود خدمت تمامی بازیگران سریال زیبای پایتخت به نظر بنده اگه فصل ششم پایتخت ساخته بشه خیلی بهتره به شرطی که سریال باشه نه سینمایی .بعدش آقای مقدم عزیز خواهشا اگه قرار بر ساختنش شد داستانه سریالو کلیشه ایی نکنین چون مخاطب از سریال زده میشه به نظر من داستانه طنز باید غیر قابل پیش بینی باشه که مخاطبو جذب بکنه .با تشکر و خسته نباشیدبه محسن جان تنابنده عزیز..

  106. با عرض سلام و خدا قوت خدمت مسئولين و كرگردان و تهيه كننده سريال پايتخت ، لطفا هرچه زودتر پايتخت ۶ را بسازيد تا نوروز ۹۸ نيز شادي به خانه ها برگردد . من تا حالا شايد ۴۰ تا ۵۰ بار تكرار سريال پايتخت ۵ را نگاه كرده ام ولي هيچ زمان خسته نمي شوم . خواهشاً براي ساخت اين سريال بيشتر تلاش كنيد ، ملت ايران در يام نوروز ۹۸ منتظر هستند و چشم انتظاري چيز خوبي نيست .مثل چشم انتظاري در پخش سريال شهرزاد ۴ و ستايش ۳ و هوش سياه ۳ . متشكرم از لطف شما

  107. من و دختر کوچولوم عاشق این سریالیم. واقعا جذاب و دیدنی هست. طوری که چندین مرتبه این سریال رو‌دیدم. خواهش میکنم فصل جدید رو به زودی بسازید.

  108. لطفا سریال پایتخت۶را پخش کنید

  109. فاطمه خدابنده لو

    بهترین سریال طنز که محتوایی بسیار بیشتر از یک سریال معمولی دارد ، اول و آخر پایتخت والسلام ، جایی که پایتخت باشه بقیه باید جمع کنن و خودشون هم بشینن تماشا .

  110. لطفا پایتخت۶ رو بسازید .مردم خیلی خواهان این سریال هستند

  111. پایتخت بدون خشایار الوند مگر میشود؟

  112. نقی نقو که پایتخت و نمیسازین
    خدا رحمت کنه خشایار الوند رو.روحشون شاد.ولی تروخدا بسازین.ما منتظریم.بابا پنجعلیم باشه.سینماییم نباشه.دیگه امری نیست.خدا قوت و دمتون گرممممم

  113. خدا رحمت کنه آقای الوند عزیز را. ولی همه ما خواستار سریالی بودن پایتخت ها هستیم خواهشا این شادیها رو از ما نگیرید. بی صبرانه منتظریم

  114. سلام.تنها سریالی که از تلویزیون دیدم وهرگاه احساس خستگی روزانه دارم ودوباره نگاش می کنم تا بخندم ورفع خستگی بشه همین سریال پایتخته.دمتون گرم از اینکه دوباره سریالشو برای شادبودن لحظاتمون درست میکنین جناب تنابنده عزیز

  115. سلام من خیلی سریال پایتخت رو دوست دارم لطفا سریال پایتخت ۶ در عید ۹۸ پخش کنید جان خودتو بسازین سروش مقدم پایتخت ۶ بسازین

  116. سلامـــــــ
    به نظر من پایتخت باید هرسال پیشرفتشو نشون بده یعنی هردفعه یه فصل رو بسازن تا در آینده زبان زد مردم باشد.
    من اول ها از این فیلم خوشم نمیومد ولی وقتی دیدم همه نگاه میکنن منم نشستم دیدم فیلمو
    عاشقش شدم اونم تو فصل پنجم
    فصل پنج پایتخت بهترین و خنده دار ترین فصل بود و امیدوارم که هرکی هم نباشه بهتاش باشه بهترین بازیگره
    در ضمن کاش اگر فصل شش ساخته شد بازم سفر به خارج داشته باشن چون اینطوره فیلم بیننده بیشتری پیدا میکنه.
    و در آخر…..
    عاشق همه تونم اونایی که واسه ساخت پایتخت زحمت کشیدن و بازیگرایی که استعدادشون میدرخشه
    موفق باشید

  117. چند ساله دارن میسازن خیلی واسش زحمت کشیدن واقعا هم بهمشون خسته نباشید میگم و من این سریال و بازیگراشو خیلی دوست دارم ان شاء الله امسال پخش بشه و سریال باشه نه سینمایی سفر به خارج هم داشته باشه خیلی عالی میشه عید خوبی هم داشته باشین

  118. خدا خشایار الوند رو رحمت کنه خواهش میکنم امسال پخش بشه

  119. سلام
    به نظر من اگه پايتخت نباشه اصلا عيدي نخواهيم داشت
    ارزو ميكنم كه هميشه باشيد و بمونيد

  120. باسلام.
    واقعاسریالهای پایتخت شاهکارند.محسن تنابنده هم به نظر من بهترین کمدین وبهترین بازیگر ایرانه واقعا هرسریالی باشه نمیشه ازش رد شد.خدا حفظش کنه که بادیدن فیلمهاش غصه هامون ازیادمیره.خداقوت به تمامی اعضای گروه پایتخت خواهشا فضلهای بعدیشو هم بفکرباشید اونم فقط سریال

  121. سلام
    به نظر من پایتخت هر سال باید پخش بشه چون نوروز بدون پایتخت نمیشه

  122. سلام
    به نظر من هر سال باید پخش بشه چون نوروز بدون پایتخت نمیشه

  123. ای خددددااااا بسازید دیگه ۶ رو… با حاله

  124. عاشقان پایتخت

    فوت خشاریار الوند خیلی روی روحیه بازیگران پایتخت اثر منفی گداشته اما پایتخت یه مجموعه تلوزیونی بوده اگه توی غالب سینمایی درست بشه خب خود نیست اما احتمال اینکه سال۹۹ پخش بشه زیاده

  125. سلام عرض میکنم خدمت دوستان. بی شک سریال پایتخت یکی از بهترین سریال هایی است که تا به حال ساخته شده این سریال در فصل های ۱ و ۲ و ۳ عملکرد عالی داشت ولی در ۴ به مراتب عملکرد ضعیفتری نسبت به فصل های قبلی داشت و در فصل ۵ عملکرد خوبی داشت.

  126. و اما در مورد فصل ۶ اول اینکه بهتره که مثل فصل های قبلی از پایتخت که شاهد بودیم این فصل هم به صورت سریالی باشه و ما هم مثل سال های قبلی هر شب پایتخت رو تماشا کنیم و ساعتی دور از غم ها و مشکلات باشیم . و اما در مورد باباپنجعلی بدون شک این شخصیت یکی از شخصیت های بنیادین پایتخت هستش که ما از اولین پایتخت با آن خاطره داریم و حضور این شخصیت در پایتخت جدید از نظر بنده بسیار بهتر از اینه که صرفا روح باباپنجعلی در قسمت هایی از داستان حضور داشته باشه

  127. سلام
    من از ته دلم میگم که عاشق این سریال و بازیگراش هستم و دوست ندارم از دست بدهم
    لطفا لطفا سریال یا سینمایی و یا هر دو را بسازید چون ۹۹/۹۷ درصد مردم عاشق این سریال هستم
    منتظر سریال در عید هستم
    لطفا آمادش کنید خانم غفوریان و آقای سیروس مقدم و مطمئن باشید اون سه شرط هم رعایت می شود
    ممتتششککررمم *******

  128. امیر حسین دانگاه

    پایتخت ۶٫ را برای نوروز ۹۹به پخش برسونید زیرا ما از سینمایی شدن پایتخت ناراضیهستیم.
    پس پایتخت ۶ را به صورت سریال بسازید متشکرم از لطفا اقای سیروس مقدم و محسن تنابنده عزیز و دیگر کار کنانن ایت مجموعه بینظیر به ویژه سارا نیکا

  129. شیرزاد بورنگ

    خواهش میکنم پایتخت ۶ رو بسازید البته بصورت سریال نه فیلم ممنون از زحماتتون

  130. شهروندان استان کرمانشاه

    با سلام ارض ادب احترام به تمامی تولید کنده گان فیلم پایتخت باسلام خدمت شما الهام غفوری تهیه کننده پایتخت وسریال علی والبدل ما فیلم های شمارا خیلی دوست داریم وفیلم های شما خیلی خوب وجذاب هستند وتنهاایراد فیلم های شما کم بودن انها مصلا سریال علی البدل سریال بسیار جذاب بود ولی متاسفانه قسمت های ان خیلی کم بودنند سریال باید ۵۰ الا ۶۰ قسمت باشد وادامه دار باشد سریال پایتخت خیلی خوب بود امیدوارم سری جدید پایتخت۶ ساخته شود تابین مردم فراموش نشود ومردم ان را دنبال کنند

  131. امیرمحمد شگرفی

    بنظر من اولا پایتخت رو سریالی بسازین.دوما:تو یه نقشی نقی خواب بچگی شو ببینه بعد خواستگاری دختر محمودنقاش چون مردم میخوان با دخترمحمود نقاش رو بشناسن و شکل جوونی پنجعلی و نقی .اگه میخوایین پنجعلی رو بکشین نقی شب به یاد پنجعلی بخوابه و این خواب هارو ببینه این طوری نیمی از زمان سریال گذشته و کار برای شما عزیزان راحت تر خواهی شد.

    ممنون از تهیه کننده و کارگردان و بقیه بازیگران و همکاران محترم❤

  132. سلام خدمت تمام دست اندرکاران سریال معجزه خنده (پایتخت)با عرض تسلیت خدمت تمامی عوامل پایتخت بدلیل فوت فیلمنامه نویس مرحوم خدمت شما پیشنهادی دارم که اگه بابا پنجعلی در این سریال فوت کند دیالوگ های ماندگار از بین خواهد رفت حتی مریضی بابا پنجعلی هم زیاد جالب نیست نظر من این است که بهتاش فریبا دچار مشکل شود و یا در مورد رحمان و رحیم باشد که نقش بابا پنجعلی پر رنگ جلوه کند

  133. مجتبی واحدی ترکمانی دوشنبه 5 فروردین

    باعرض سلام وخسته نباشید من ودوستان وآشنایان علاقه زیادی به سریال پایتخت داریم امیدوارم شما بتوانید پایتخت همین طوری ادامه بدهید تامن ودوستان وآشنایان بتوانیم پایتخت رادنبال کنیم پس اگر از ما نظر می خواهید لطفا پایتخت رابه طور سریالی ادامه دهید تا بتوانیم در شب های عید ببینیم پس لطفا فیلم سینمایی شو نسازید سریال شو ادامه دهید باموفقیت اینجانب مجتبی واحدی ترکمانی از استان گلستان شهرستان گنبد کاووس

  134. سلام به نظر من سریالی که باعث شادی بیننده هامیشه ولحظاتی خنده رو لب مردم میاره ساخته بشه خیر و ثواب اخروی داره وخدا کسانی روکه مردم رو شاد میکنن خیلی دوست داره.

  135. اگه سینمایی شه کسی نگاه نمیکنه.فقط سریالی ساخته شه لطفا

  136. محمدهادی شیروی

    امیدوار به زودی زود پایتخت ۶ به صورت سریالی به روی آنتن تلویزیون برود

  137. سلامی گرم ب همه عوامل و دست اندرکاران سریال پر مخاطب پایتخت.من سریال پایتخت رو خیلی دوست دارم و از اینترنت تمامی فصل هاش رو نگاه کردم خیلی خیلی قشنگه از آقای سیروس مقدم خواهش می کنم ک ساخت این سریال رو ادامه بده و دلخوشی ای ب مردم خوب کشورمون هدیه کنه همین طور ک تاکنون این کار رو انجام داده بازم انجام بده و سینمایش نکنه سریال بهتره بیشتر لذت می بریم.با تشکر

  138. فاطمه زهرا نمازی

    سلام لطفا پایتخت ۶رابه صورت سریالی پخش کنیدواگرمیشود پایتخت های بعدی راهم به صورت سریالی بسازید

  139. من تموم قسمتای ۱تا ۵رو دانلود کردم تقریبا هرروز میبینیم.یه جوری اعتیاد پیداکردیم بهش.تورووووخدا ازساختش دست نکشید.تتها دلخوشیه مردمه.من خودم شمالیم و عاشق ثانیه به ثانیه این سریال.ولی لطفا سینمایی نکنید

  140. جمال از بیرجند

    باسلام .ممنون از اقای مقدم وتنابنده و مهرانفر.
    فکر نکنم تو ایران کسی باشه بیشتر از منو همسرم ودخترم و پسرم پایتخت ها رو بیشتر دیده باشه .حتما ساخته میشه به امید یزدان.پیش بینی من در قسمت اول سری ۵ پایتخت مرگ باباپنجعلی در تصادف وهمراه شدن روحش با بعضی از افراد سریال مثل نقی و بهتاش بود.حتی در شروع قسمت دوم درب مسجد گفتم دیدی روحشو وارد بازی کردن چند دقیقه اول کاملا همه بهش بیتوجه بودن که نشد.برا پایتخت شش دانشگاه رفتن دخترای نقی یعنی جداشدن از سریال و بازگشت مهران احمدی(بهبود)در نقش برادر گمشده بهبود فریبا با چشم خرابه مخالفه بهبود و روانی شدن و بستری شدن هما در اسایشگاه روانی بعد از باز گشت از سوریه و بازگشت هدایت هاشمی .اوس موسی.به جریان سریال.بهتاش و رحمت ورحمان رحیم هم باشن .همش نظره البته.اگه مسایل سازنده سیاسی و دزدی های جامعه رو عنوان کنن که عالیست.با تشکر از همشون.

  141. من پایتخت رو خیلی دوست دارم لطفا پایتخت ۶ به صورت سریال بسازید نه سینمایی

  142. جان مادرتون نقش بابا پنجعلی رو بردارید .

  143. اگه قراره حقوق چند میلیاردی بگیرن که حتما هم میگیرن، من یکی راضی نیستم.
    همین پول رو بین مردم به نیت شادی پخش کنید هم ثواب دنیوی هم اخروی داره.
    یکم هم ، شما مردم، آگاه باشید.

  144. امیررضا انصاری

    سلام و خسته نباشید خدمت عوامل محترم سریال پایتخت همینطور که می دونید مردم پایتخت رو به چشم یک سریال می بینند ، نه سینمایی ! خواهش میکنم به صورت سریال پخش بشه چون به صورت سینمایی دیر به دست مردم میرسه یا بعضی ها شرایط سینما رفتن رو ندارن .
    به صورت سریال پخش کنید خواهش می کنم

  145. لطفا پایتخت رو سینمایی نکنید از ۱تا ۵ سریال بوده ۶ هم سریالی کنید وگرنه فیلم بد میشه

  146. سلام خسته نباشید ای کاش سینمایی نباشه .

  147. لطفا هر چه زود تر این سریال رو پخش کنید ما همچنان چشم انطزاریم
    راستی اونو به صورت سریال پخش کنید نه سینمایی

  148. واقعاً بد میشه اگه سینمایی بشه

  149. سلام لطفا سریال پایتخت ۶ ساخته بشه همون بهتر که نقش بابا پنجعلی حذف بشه تو قسمت شیش ولی بهتر بود که تو پایتخت ۶ بخش عروسی سارا نیکا و رحمان رحیمم بود درسته که پنجعلی میمیره ولی اینم اضافه میشد بهتر بود ممنون از دست اندر کاران پایتخت مخصوصا اقای مقدم و اقای تنابنده. حالا هرکی سریال پایتخت دوست داره یه صلوات به روح اقای الوند بفرسته. یا علی.

  150. سلام. خب حالا ام که نوبت به ساخت پایتخت ۶ رسید و ۹ آذرماه هم کلید خورد. امیدوارم که روی این یکی حرفت بمونی و این سریال رو همونطوری که گفتیم و قرار گذاشتیم بسازی. البته من چشمم آب نمیخوره ولی امیدوارم.

  151. سلام
    به نظر من اگر توی پایتخت ۶پنجلی بود خیلی بهتر بود،اخه چرا شما میگید خوب نیس ب نظر من ک خنده داره حرفاش
    و اخه چرا بهبود واقا? انقد بدم میاد ازش…..
    البته منظورم نقشش توی پایتخته وگرنه ایشون واقا بازیگر خوبیه و تو پایتخت هم خوب بازی میکنن فقط از نقشش خوشم نمیاد اصلا،حالا که دیگه فیلم برداری شروع شده بدون پنجلی،
    لاقل سینماییش نکنید توروخدا گند زده میشه میره تمام دل خوشی من اینه ک شبا پایتخت ببینم
    از پایتخت۱ که ۵ سالم بود تاا پایتخت۵ که پارسال عید پخش شد و ۱۲سالم بود هممه ی دیلوگ هارو حفظ حفظم و هنوز که هنوزه پایتخت ۱ و ۲ رو توی سی دی داریم میبینم و بقیه رو از اینترنت گیر میارم
    امیدوارم پایتخت۶ هم مثل پایتخت های قبلی خوب باشه :/
    فعلا که گریم بهتاش و رحمت و ارسطو و نقی رو دیدم خیلی تو ذوقم خورده ^_^

  152. مجموعه بسیار عالی هست لطفا لطفا سینمایی ننکنین بی مخاطب میشه

  153. سينمايي نيس دوستان
    اون بالا يکي از هيچي بي خبر يه چيزي نوشته شما هم دومينويي ادامش دادين

    • سلام و درود
      ابتدا قرار بود پایتخت ۶ بصورت سینمایی ساخته بشه که ما اخبارشو در این پست قرار دادیم اما این اتفاق نیفتاد و محتوای این پست رو اپدیت کردیم ، کامنت های اول که اشاره کردن به این موضوع بخاطر این بود.

  154. ممنونم ازهمه شماهاکه اینقدرزحمت میکشین خنداندن بسیارسخت تراز گریاندنه ….مادلخوشیمون دیدن همین سریالهای زیباست مانند ترش وشیرین .پایتخت.خانه بدوش.لطفاباساختن اینجورسریالهای بی نظیر مارو کمی ازدنیای پرحاشیه امروزی دورکنید

  155. بابا پنجلی را به سریال برگردانید چون تمام زیبایی فیلم روی بابا پنجلی بود

  156. ناهار نخوردمههههههههههه

  157. زودترپخشش کنید

  158. من خودم با شما همکار هستم

  159. خدا الهی خیرتون بده من دارم از فصل۱ نگاه میکنم بهترین فیلمه که تاحالا دیدم

  160. از نقش بهرام افشاری(بهتاش)خوشم می آید

  161. شهرام بختیاری زاده اصل اهوازی

    پایتخت عشقه

  162. امیر حسین برزگری علیشاه

    سلام من میگم ارسطو با الیزابت ازدواج کنه بد چند سال زندگی راحله یا همو چوچلنگ برگرده واز دست ارسطو ناراحت بشه

  163. سلام به نظر من بابا پنجعلی را حذف نکنید گناه داره

  164. سلام وعرض ادب خدمت شمامن مازندرانی هستم وخیلی هم این سریال رودوست دارم اگرمیشه همین جورفصل به فصل پایتخت روادامه بدیدمن درکارشما دخالتی ندارم ولی اگرمیشه باباپنجعلی روحذف نکنید وممنون که شخصیت بهبود رودوباره به عرصه برگرداندید خیلی ممنون همتون عالی هستین❤❤❤❤❤

  165. سلام میخواستم بدونم تاریخ پخشش کیه

  166. بسیار کار خوبی کریدد بابا پنجعلی را حذف کردید.
    لطفا پایتخت را سینمایی نکنید.
    سریال پایتخت و .وضعیت سفید. و دایی جان ناپلئون جزو زیباترین سریالهای ایرانی است که دیده ام.

  167. سلام. سال نو توام با سلامتی و برکت برای همه باشه. اقای تنابنده واقعااااا خلاق هستند در عین واقعیت با طنز دیالوگ ها رو همراه کردند. نه سیخ میسوزه و نه کباب من که مازنی هستم و خانواده همسرم مازنی نیستن عاشق این سریالن. ان شاالله زنده و سلامت باشن همه عواملللل. ممنونیم. ولی تورو خدا بخاطر دلخوری هایی از سازمان صدا و سیما ما رو محروم از حضور سبز و زیباتون نکنید آقای تنابنده و همه ی بازیگران این سریال. خواهش می کنمِ . . .

  168. سینمایی نشه تو این کرونا که سینما هم تعطیله چجوری میخوایم تو عید ببینیم
    بعدشم سینمایی کنید هیچکس نمیاد فیلمتونو ببینه هم چرت میشه اگه سینمایی بشه هم کسی حوصلش نمیگیره

  169. پنجعلی رو حذف کنید لطفا خیلی شخصیت چرتی داره اگه میشه سارا ونیکا روهم حذف کنید از اونا بیشتر بدم میاد

  170. امیرمحمد آریافر

    سلام بازی آقای علیرضا را خیلی دوست دارم ای کاش توی پایتخت ۶هم شاهد کاراش بودیم. ایشان توی سریال های مختلفی ازجمله: میکائیل، دار وندار،پایتخت ، …..به خوبی ایفای نقش داشتند. متاسفانه امثال این بازیگران توی ایران خیلی کم هستن.

  171. سلام عرض ميكنم خدمت شما زحمتكشان عرصه هنر.
    سريال پايتخت بي نظير و من بارها از شبكه تماشا و آي فيلم تكرارشو ديدم خواهشمندم به همين شكل اين سريال و هر سال ادامه بدين خدا قوت يا علي.

  172. سلام بابا پنجعلی در پایتخت۶بازی میکند؟؟؟

  173. لطفا پایتخت ۷ رو بسازید

  174. خوبه خدا کنه عیدا همش عیدا پخش بشه سال دگه میگن پخش نمیشه طورو خدا قططش نکنید

  175. سلام طور خدا پایتخت ۷بسازین فیلم قشنگیه من عاشقشم

  176. سلام لطفا لطفا لطفا پایتخت ۷ را بسازید بسیار ممنون

  177. سلام باتشکراز سریال قشنگ شما وامیدوارم که سریال پایتخت۷ هم بیاد وما منتظرمیمانیم.

  178. سلام خیلی ممنون از سریال پایتخت
    امیدوارم فصل ۶ را هم به زودی پخش کنید عاشق سریالتون هستم

  179. سلام. هیچ خانواده ای به اندازه ی خانواده ی برادرم پایتخت ندیده. شب ها با آهنگ پایتخت میخوابن.آقای تنابنده باید بهشون جایزه بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.