پارسی نو / ⚡️ پزشکی و سلامت / سلامت جنسی / پیدا کردن نقطه جی در مردان و تحریک آن + عکس

پیدا کردن نقطه جی در مردان و تحریک آن + عکس

نقطه جی در مردان کجاست , تحریک کردن پروستات مردان
همانطور که بدن زنان دارای پیچیدگی های خاص خودش است، بدن مردان هم از این قاعده مستثنی نیست و بویژه در رابطه جنسی این پیچیدگیها دارای اهمیت هستند.

مثلا یافتن نقطه جی در مردان یکی از کارهایی است که باعث لذت بخش شدن زندگی زناشویی می شود. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که نقطه جی چیست؟ و یا این سوال را از خود پرسیده باشید که نقطه جی در مردان کجاست؟

باید بدانید پروستات مردان تقریبا ناحیه ای است که نقطه جی در آن حوالی قرار داردد و در زمان جستجوی نقطه جی مردان، باید با حساسیت لازم این کار را انجام داد. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد چگونگی تحریک نقطه جی در مردان و یافتن جای دقیق آن در هنگام روابط جنسی بیشتر برای شما صحبت مرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.


در مورد چیستی نقطه جی در مردان

هر کسی چه مرد و چه زن یک نقطه G دارد و یک حس خوشایندی است که در رابطه جنسی و به ارگاسم رسیدن تاثیر زیادی دارد. در مورد پیدا کردن این نقطه حساس در بدن زنان و مردان، اولین بار یک پزشک متخصص زنان آلمانی به نام ارنست گروفنبرگ در مورد آن صحبت کرد و پس از مطالعات او این نقطه از بدن را به نام نقطه جی نامگذاری کردند.

این را باید دانست که تا سال ۱۹۵۰ در مورد نقطه جی در بدن کسی اطلاعات علمی صریحی نداشت. این را باید بدانید که نقطه جی سرشار از رگهای عصبی است که هم در زن و هم در مرد اگر به درستی تحریک شود، می تواند منجر به شدت ارگاسم و رسیدن به لذت جنسی شود.


نقطه جی G در مردان کجاست؟

راه های بسیاری وجود دارد که باعث می شوند تا از G-spot مرد در لذت بخش کردن رابطه جنسی استفاده کرد؛ اما باید جای آن را در بدن مرد بدانید که کجاست است تا بتوانید به درستی آن را تحریک کنید. این نقطه حساس از بدن مردان در داخل پروستات مردانه واقع شده است. دکتر ارنست می گوید: “این یک غده در حدود اندازه گردو است و درست در زیر مثانه مرد قرار دارد.

عکس نقطه G در مردان کجاست

پیشنهاد می کنیم زمانی که آن را جستجو می کنید، با احتیاط عمل کنید و بیش از حد فشار ندهید. باید بدانید که پروستات در پشت دیوار مقعد در جهت ناف شکم واقع شده است.

مراقب باشید پروستات بسیار حساس است. پس به آرامی فشار دهید و بنا به گفته مایکل آلوار، بنیانگذار CallMeMaybe.us، شما به دنبال یک توپ شبیه گردو هستید که در پشت دیوار مقعد پنهان شده است. پیدا کردن آن کمی حساسیت می خواهید، و شما می بایست فقط از انگشت خود به جای چشم خود در زمان جستجوی آن استفاده می کنید.

پیدا کردن نقطه جی در مردان , تحریک نقطه جی در مردان


تفاوت نقطه جی در مردان و زنان در چیست؟

شواهد علمی نشان از تفاوت در نقطه جی مردان و زنان دارد. البته جای این نقطه در زنان و مردان متفاوت است. نقطه جی یا G-spot زن یک ناحیه حساس در دیواره جلویی واژن است که به نظر می رسد بسیار ارگانیک و قادر به انزال است. همچنین “پروستات زن” به عنوان “غده اسکین” و “اسفنج مجرای ادراری” نامیده می شود.

پروستات مردانه از لحاظ بیولوژیکی به غدد اسکین همولوگ شبیه است و به صورت غیر رسمی به نام G-spot مرد شناخته شده است. اما با این وجود در مورد چیزی که در زنان و مردان به نام نقطه جی یا G-spot شهرت دارد، هیچ توافق علمی وجود ندارد. اما این دو نقطه در بدن مردان و زنان در بسیاری از موارد مشابه هستند، از همه مهمتر این که تحریک هر دو می تواند منجر به ارگاسم انفجاری برای مردان و زنان شود.


چرا باید G-Spot را در مردان بررسی کرد؟

برای بالا بردن لذت جنسی در مردان حتما باید این نقطه از بدن آنها تحریک شود. گاهی اوقات مردان خود این نقطه را از بدن خود پیدا می کنند و به شریک جنسی شان نشان می دهند و گاهی اوقات می بایست شریک جنسی آنها این نقطه را پیدا کند و به نحو مناسب تحریک کند.


نقطه جی مردان , یافتن نقطه جی مردان

کدام نقطه G شما می تواند کمک کند

برای رسیدن مرد به اوج لذت جنسی، باید از طریق ماساژ نقطه جی را یافت و مطمئن باشید با یافتن این نقطه از بدن مردان، بسیاری از مشکلات جنسی در زندگی شما رفع می شود. ماساژ پروستات در حقیقیت باعث ایجاد آرامش در مردان و رسیدن به نعوظ مناسب می شود که به دنبال خود لذت مناسب جنسی را به همراه دارد.


چگونه می توان نقطه جی در مردان را به آرامی تحریک کرد؟

پیشنهاد می کنیم که پس از یک دوش گرفتن برای پیدا کردن نقطه جی اقدام کنید. “ساده ترین راه برای تحریک مردان G از طریق این نقطه آن است که به آرامی بر روی پوست بین بیضه ها و مقعد، که به نام پرینوم (یا ضایعه) شناخته می شود، با انگشتان دست ماساژ دهید. در طول رابطه جنسی هم این نقطه را ماساژ دهید و با فشار های ریتمیک با انگشتان ان را به شدت تحریک کنید. نتیجه این عمل ارگاسم کامل مردان است.

بنا به مطالعات علمی، در طول تحریک پروستات مایع اسپرم را پر می کند. هرچه به ارگاسم نزدیکتر شوید، پروستات قوی تر می شود و آرامش بیشتری بر مرد حاکم می شود.

همچنین بخوانید : محل نقطه جی G در زنان با عکس و راه های درمان زودانزالی در مردان

2 دیدگاه‌ها

  1. با عرض سلام و احترام

    آیا تحریک نقطه جی باعث انزال منی در آقایان خواهد شد؟ یا اینکه فقط یک لذت مقعدی است؟
    آیا زن برای تحریک نقطه جی شوهر خود، از اشیای خارجی مانند دیلدو هم می تواند استفاده کند؟

    لطفاً راهنمایی کنید

    با تشکر

  2. عالیه،امتحانش مجانیه،فقط باید یاد بگیرین،دیگه ول کن نیستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.