پارسی نو / ⚡️ پزشکی و سلامت / زنان و زایمان / محل نقطه جی در زنان کجاست ؟ همراه با عکس

محل نقطه جی در زنان کجاست ؟ همراه با عکس

نقطه جی در زنان کجاست , نقطه g زن
یکی از مهمترین ملاک های موفقیت در زندگی زناشویی داشتن رابطه جنسی لذت بخش است به طوری که پدیده ارگاسم برای زن و شوهر به خوبی و به طور کامل رخ دهد.

شاید شما هم شنیده باشید که خانمها دیرتر از آقایان برای رابطه جنسی حاضر می شوند، و می بایست عمل معاشقه بین زوج صورت گیرد. اما یکی از مهمترین کارها برای لذت بخش کردن رابطه جنسی برای خانمها، پیدا کردن نقطه جی در زنان است. پس از یافتن این نقطه حساس در زنان، ملاک مهم دیگر، پوزیشن برای تحریک نقطه جی در زنان است.

روشهای مختلفی برای تقویت نقطه جی وجود دارد تا رابطه زناشویی برای زوجین لذت بخش باشد و چه بسا در تداوم زندگی مشترک آنها هم اثرگذار باشد. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما به طور کامل در این مورد صحبت کرده ایم.


نقطه G چیست؟

در طی مطالعات انجام گرفته توسط دکتر ارنست گرافنبرگ جراح مغز این نقطه در زنان شناسایی و کشف شده است، این نقطه در بدن زنان و در زندگی جنسی آنها یک حوزه خاصی است است که می تواند موجب لذت باور نکردنی جنسی در زنان شود. این نقطه به عنوان پروستات زن شناخته شده است و عملکرد آن شبیه به عملکرد پروستات در مردان است. همه زنان قادر به تخلیه مایع پروستات هستند.


چرا نقطه جی در زنان خیلی خاص است؟

نقطه جی در زنان که به عنوان پروستات عملکرد دارد، یک ساختار مشابه با انگور دارد که کانال مجرای ادرار را احاطه کرده (لوله ای که ادرار از بدن خارج می شود). این حوزه از بدن زنان به اندازه یک گردو است. و فقط یک چهارم اندازه پروستات مردانه است با این تفاوت که دارای مجرا و غدد زیادی است. هم در مردان و هم در زنان، این مجرای / غدد، مایعات پروستات را تولید می کنند که می توانند از طریق مجرای ادرار دفع شوند. مقدار مایع پروستات زنان می تواند به اندازه یک قاشق چای خوری یا به اندازه دو قطره اشک کوچک باشد؛ و این مقدار به سختی قابل تصور است.

نقطه G غنی از رگهای عصبی است. همچنین دارای عصب مخصوص خود (عصب لگنی) است، و یک نقطه بسیار لذت بخش برای زنان به شمار می آید. این جایگاه عصبی دوگانه نه تنها باعث می شود که زنان دارای دو نوع متفاوت از ارگاسم (clitoral و G-spot) باشند بلکه به طور همزمان یک ترکیب شگفت انگیز از این دو نوع ارگاسم را تجربه کنند.


نقطه جی در زنان کجاست؟

بسیاری از زنان در یافتن نقطه جی خود دارای مشکل هستند، اما واقعیت آن است که با کمی آموزش، این نقطه لذت بخش را می توان پیدا کرد. نکته مهم آن است که بدانیم این ناحیه از طریق دیواره واژن تحریک می شود و زمانی که یک زن تحریک می شود، شناسایی این نقطه آسان تر است.

G-Spot یا همان نقطه جی را می توان در قدامی (سقف واژن) یافت و بسته به آناتومی بدن زن، نقطه جی در مکان های مختلف یافت می شود. اکثریت زنان G-Spots خود را به سمت قسمت بالا و ورودی واژن خود می برند، اما بقیه آن را به سمت دهانه رحم خود می کشانند و این نقطه را در ورودی دهانه رحم فرض می کنند. این ناحیه، مانند ران های مخططی، احساس می شود و بعد از تحریک باعث می شود که بافت ها از بین بروند.

 آموزش تحریک جنسی نقطه جی در زنان

محل نقطه جی G در زنان همراه عکس

نقطه جی در زنان , عکس نقطه جی در زنان

هنگام تحریک یک زن می بایست با حرکات ملایم “به سمت آن” حرکت کرد، زن در این زمان می تواند احساسات دلپذیری را درک کند و به ارگاسم برسد. و بنابراین بسیاری از زنان در زمان داشتن رابطه جنسی تحریک این ناحیه، را دوست دارند و لذت می برند.


نقطه جی و حس کردن  آن در طی رابطه جنسی

بنا بر اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال هست که یک زن در طول رابطه جنسی آن را احساس کند.

شاید یک سوال برای خانمها پیش بیاید که برای رسیدن به احساس لذت بخش در طول رابطه جنسی، چه پوزیشنی برای برقراری رباطه جنسی مناسب است؟ باید گفت که از بهترین حالتها برای احساس این نقطه از بدن در حالتهایی هست که لگن زن بالا قرار گیرد و بلند شود.

شیوه دیگر برای درک نقطه جی در زنان، ایجاد رابطه در حالت ایستاده و در حالت خم شدن است به صورتی که زن اجازه دهد که آلت مرد از پشت وارد واژنش شود.


تأثیر نقطه جی در انزال زنان

در بسیاری از خانمها زمان تحریک نقطه جی، عمل انزال زنان رخ می دهد. در این زمینه مطالعات نشان داده ‌است که به طور تقریبی ۱۰ درصد از زنان طی ارگاسم یا همان تحریک جنسی چیزی در حدود ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می‌کنند. برخی از پژوهشگران نشان داده اند که این مایعات ناشی از انزال زنان، شبیه آنزیمهای پروستاتیک هستند و از این رو به این تئوری دست یافته اند که نقطه جی تقریباً مشابه پروستات در مردان است که پیشتر در مورد ان صحبت کرده ایم.

اما دسته ای دیگر از پژوهشگران با آزمایشات دیگر، در مورد این مایع گفتند که خیلی مشابه ادرار است. آخرین تئوری ها در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که در نتیجه تحریک جنسی و تغییرات شیمیایی در آن پیش می آید.


آیا انزال یا ادرار است؟

در ادامه بحث از انزال در زنان باید گفت که این یک مایع به صورت واضح با pH بالاتر از ادرار است و بوی آن بر حسب این که زن در کدام مرحله چرخه قاعدگی قرار دارد، فرق دارد. این مایع پروستات همراه با گلوکز و مقدار کمی از ادرار است. هر دو اینها با هم محیط حمایتی را برای اسپرم جهت زنده ماندن در هنگام انتقال اسپرم از طریق واژن ایجاد می کنند.


همچنین بخوانید : سوزاک زنانه و مردانه چیست و نقطه جی در مردان کجاست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.