پارسی نو / سرگرمی / تعبیر خواب / تعبیر کامل خواب دیدن زلزله و آوار از منابع مختلف

تعبیر کامل خواب دیدن زلزله و آوار از منابع مختلف

زلزله در خواب , تعبیر زلزله در خواب , زلزله در خواب نشانه چیست؟
یکی از بلایای طبیعی که بسیار ترسناک و متاسفانه بسیار هم خطرناک است، وقوع زلزله است که در سراسر جهان و البته در برخی کشورها مانند ژاپن به میزان بیشتر، رخ می دهد و در جاهایی که منازل مسکونی از نظر اصول ساخت بر مبنای صحیح بنا نشده اند چه بسا که شاهد جان باختن دهها و شاید هزاران انسان باشیم که بسیار دردناک است. شاید ترس از زلزله باعث شده باشد که ما زلزله در خواب را هم تجربه کرده باشیم که دارای معانی و تعابیر متفاوتی هم هست. مثلا فرار از زلزله در خواب دارای تعبیر متفاوت است با زیر آوار ماندن در خواب است. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما از منابع موثق تعبیر خواب، معانی دیدن زلزله در خواب را گردآوری و منتشر کرده ایم که از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه شوید.

اگر در خواب ببینیم زلزله آمده چه می شود؟

زمین لرزه یا زلزله بر مبنای کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ

نا امنی، فروپاشی عقاید، نگرش‌ها و پیوندهایی که به نظر قابل اطمینان می‌آمدند، از میان رفتن یا آرام گرفتن تنش‌های کهنه یدن. این تصویر همچنین ممکن است نشان دهد تغییراتی چنان بزرگ و اساسی درون شما ایجاد شده که دیگر از زمین زیر پای خود مطمئن نیستید.

وارد شدن به مرحله بلوغ و همینطور پای گذاشتن از بزرگسالی به میان سالی نیز ممکن است به صورت زلزله تصویر شود.

تعبیر خواب زلزله , تعبیر خواب زلزله و زمین لرزه , تعبیر خواب زلزله و طوفان


تعبیر زلزله در خواب از منابع مختلف

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

اگر بيند زلزله بود و زمين مي جنبيد، دليل كه مردم آن ديار را از پادشاه رنج و بلا رسد به قدر جنبيدن زمين و بعضي از معبران گويند : اگر بيند زمين مي جنبيد، دليل است كه آفت به مردم رسد و بيماري بود در آن ديار. اگر بيند كه زمين برگرديد و جانب زيرسوي بالا شد، دليل كه فتنه و بلاي عظيم به اهل آن ولايت رسد.

تعبير خواب به روايت ابراهيم كرمانی

اگر بيند زمين آهسته بجنبيد و يك جانب فرو رفت و يك جانب به حال خود باقی بماند، دليل كه پادشاهی به آن زمين آيد و اهل آن ديار را عذاب كند و مال ايشان را به تاراج برد.

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

زلزله و حنف و زمين فرو شدن، اين جمله در خواب محنت و بلائی عظیم بود از قبل پادشاه يا قحط و بيماری بود. به همه حال زمين لرزه در خواب، عقوبت و علامت بد بود بر اهل آن ديار.


تعبیر خواب زلزله و زمین لرزه

معبرین غربی گویند :

زلزله در خواب نماد قدرت و عظمت است و دلیل آن احساس ترس و خطری است که از شدت لرزش آن به ما دست می‌دهد. البته بایستی به این نکته دقت کنید که زمین لرزه در خواب معانی و مفهوم ضعیف تری نسبت به واقعیت خواهد داشت. دیدن زمین لرزه و زلزله در مناطقی که به مراتب بیشتر زلزله خیز هستند تعبیری چندانی نخواهد داشت و دانستن اینکه شما در لحظه زلزله چه عملی انجام می‌دهید و با چه کسانی هستید در تعبیر و تفسیر خواب لازم و ضروری است.
زلزله در خواب بیشتر به معنای شوک و اتفاقی ناگهانی است این می‌تواند در بیداری به معنای از دست دادن شغل و یا تهدیداتی این چنینی باشد.

برايت مى‌گويد :

ديدن زلزله در خواب، نشانه‌ى پيشامدهاى غير منتظره است. اگر خواب ببينيد كه زلزله خسارت وارد كرده، به اين معناست كه دچار زيان و ضرر مالى مى‌شويد.

هانس كورت مى‌گويد :

زلزله در خواب، بيانگر وقوع اتفاقات ناگوار است.

دیدن زلزله در خواب , دیدن زلزله و سیل در خواب , دیدن سیل و زلزله در خواب


لوک اویتنهاو می‌گوید :

زلزله: تغییرات، بی ثباتی

آنلی بیتون می‌گوید :

احساس زمین لرزه در خواب، نشانه آن است که میان ملت‌ها جنگ درخواهد گرفت و نشانه پریشانی و شکست در حرفه است.

تعبیر خواب آسیب دیدن در زلزله

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

زلزله در خواب تشنج و بی ثباتی است. اگر در خواب دیدید که زلزله ای واقع شد و شما به زمین افتادید خوب نیست و نشان از این است که در ماجرایی شکست می‌خورید و تنزل می‌یابید.

معبرین غربی :

اگر شما به دلیل زلزله مصدوم و یا محبوس شدید می‌تواند نشانه عدم آمادگی شما درباره پدیده‌ها و مشکلات غیر منتظره باشد بنابراین بایستی با دقت بیشتری به فعالیت‌های خود بپردازید.

معنی زلزله در خواب , معنای زلزله در خواب , تعابیر زلزله در خواب


تعبیر خواب سالم ماندن در زلزله

مطیعی تهرانی :

اگر در خواب دیدید زلزله ای اتفاق افتاد و شما به زمین نخوردید. تشنج و تزلزل پیدا می‌شود اما شما از پای در نمی‌آیید و تغییری در وضعتان پیدا نمی‌شود.

تعبیر خواب لرزیدن خانه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

چنانچه در خواب دیدید که زلزله شد و فقط خانه شما لرزید خواب شما می‌گوید که آن بی ثباتی خانوادگی است و در محیط خانواده شما اتفاقی می‌افتد که سبب نگرانی و تشویش می‌شود. برعکس اگر دیدید که همه جا لرزید مگر خانه شما خواب شما خبر می‌دهد حادثه ای عمومی اتفاق می‌افتد اما شما و اطرافیانتان از گزند مصون می‌مانید.


تعبیر خواب خراب شدن خانه

مطیعی تهرانی :

اگر کسی در خواب دید که زمین می‌لرزد و شاهد فرو ریختن آوار باشد خواب او از حادثه ای غیر مترقبه خبر می‌دهد و اگر ببیند آوار از جایی که می‌شناسد پایین آمد در محیط خانواده برخوردی نامطلوب خواهد داشت که به او لطمه وارد می‌آید.
به هر حال زمین لرزه و زلزله نشان از حوادثی است که بیشتر جنبه عام دارد و بی ثباتی و تشنج عمومی تعبیر شده است.

مطلب تعبیر خواب “تعابیر دیدن زلزله در خواب | تعبیر خواب زمین لرزه ، آوار و سیل، فرار از زلزله” اینجا تموم میشه و شما اگر مایل بودید میتونید از لینک های زیر مطالب مرتبط رو ببینید.


تعبیر کامل خواب ازدواج کردن و عروسی

تعبیر خواب مرده و مردن

یک دیدگاه

  1. سلام من خواب دیدم مادرم که ۶ساله فوت شده یک درخت که فقط ریشه داره به زور از باغچه خونه خواهرم بیرون اورد وتو باغچه خونه خودش که الان دست بچه هاش هست کاشت وبه من گفت این درخت اگه خوب مراقبت کنید تا چند سال گیلاس زیادی به شما میده ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.