پارسی نو / اخبار / حوادث / هجوم مردم به مدرسه راه شهدا

هجوم مردم به مدرسه راه شهدا

مدرسه راه شهدا تجاوز به دختر , سرایدار مدرسه
بار دیگر شاهد پخش شدن شایعاتی مبنی بر جنایت هولناک توسط مردان هوس باز و شیطان صفت هستیم اما چیزی که متاسفانه آزار دهنده تر از این جنایت ها می باشد تجمع مردم و بر هم زدن نظم عمومی کشور می باشد. داستان از این قرار می باشد که سرایدار مدرسه دخترانه راه شهدا در اسلام آباد ارومیه دختر و دانش آموز را مورد آزار و تجاوز جنسی قرار داده است که امیدواریم نیروی انتظامی با اینگونه افراد و تمام مجرمان به شدت برخورد کند. البته این خبر هنوز تایید رسمی نشده است.

دلیل هجوم مردم به مدرسه راه شهدا

نيروهاى ضدشورش در خيابان‌ هاى اسلام آباد ارومیه جهت برقراری نظم و متفرق کردن اهالی خشمگین اطراف و داخل مدرسه مستقر شده‌اند. شهروندان و ساكنين اسلام آباد علت اين ازدحام را آزار دانش آموز دختر كلاس ششمى از سوى سرايه دار اين مدرسه اعلام می كنند. در حال حاضر ادعا تجاوز را تایید یا تکذیب نمی شود.

مدرسه راه شهدا تجاوز به دختر , سرایدار مدرسه

علت هجوم مردم به مدرسه راه شهدا در ارومیه


آخرین جزییات

حضور نیروهای ضدشورش موتورسوار برای پراکنده ساختن مردم خشمگین اسلام آباد ‌اورمیه از اطراف مدرسه راه شهدا

رئیس آموزش پروش ناحیه دو اورمیه: از مردم عزیز و اهالی محترم منطقه اسلام آباد خواهشمندیم تا اعلام نتیجه نهایی تحقیقات به نقل قول ها و اخبار تایید نشده بها ندهند، تا نتیجه نهایی تحقیقات میدانی از سوی مراجع ضی صلاح به اطلاع عموم برسد./ پایگاه خبری اورمیه

حضور محمد خالد حاتمی و مسعود پاكى از اعضاى شورای اسلامی شهر ارومیه در بین مردم خشمگین مردم اسلام آباد

ضرب و جرح تکنسین های اورژانس ارومیه و آسیب شدید آمبولانس اعزامی به محل حادثه اسلام آباد، در جریان امدادرسانی به این حادثه/ باریش نیوز


مصطفوی؛ مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با اخبار منتشر شده درباره درگیری والدین با مسوولان مدرسه‌ای در ارومیه که به دلیل آزار و اذیت دختری توسط سرایدار مدرسه‌ای دخترانه رخ داده است، گفت: هم‌ اکنون بنده و فرماندار ارومیه در منطقه حضور داریم؛ این مساله مطرح شده که البته هنوز دقیقا مشخص نیست. اهالی منطقه احساساتی شدند و خودشان وارد عمل شدند. خوشبختانه نیروی انتظامی در محل حضور دارد و در حال برقراری آرامش است. وی افزود: هنگامی که آرامش به منطقه اسلام آباد بازگردد، به موضوع رسیدگی خواهیم کرد و قطعا با موضوع به شدت برخورد می‌کنیم؛ اما هنوز چیزی به اثبات نرسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد : پرونده درگیری این خانواده با سرایدار در کلانتری تشکیل شده است. امیدواریم چیزی که دهن به دهن می چرخد، رخ نداده باشد. صمدی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در همین رابطه به خبرنگار ایلنا، گفت: والدین شکایت کردند، اما پدر رضایت داده است، این در حالی است که جوان‌های فامیل به مدرسه آمده و شلوغ کردند؛ در حال حاضر پلیس ضد شورش به دلیل درگیری پیش آمده در اطراف مدرسه به منظور کنترل اوضاع حضور پیدا کرده‌ است.


خانواده یک دانش آموز کلاس ششمی ۱۲ ساله مدعی هستند که سرایدار مدرسه به صورت نامتعارفی دختر آنها را در آغوش گرفته است.

شواهد اولیه و ابتدایی ماجرا حاکی است سرایدار مدرسه بداخلاقی کرده است ولی آزار جنسی نیست.

مدرسه راه شهدا تجاوز به دختر , سرایدار مدرسه

هجوم مردم به مدرسه راه شهدا شهر ارومیه


مدرسه راه شهدا تجاوز به دختر , سرایه دار مدرسه

ضرب و جرح تکنسین های اورژانس ارومیه و آسیب شدید آمبولانس اعزامی به محل حادثه اسلام آباد، در جریان امدادرسانی به این حادثه.


مدرسه راه شهدا

 به آتش کشیدن ماشین های مسئولین مدرسه راه شهدای اسلام آباد.


فرمانده انتظامی استان ارومیه

با متخلفین حادثه امروز مدرسه اسلام آباد برخورد قانونی میشود.
عده ای فرصت طلب با شایعه سازی موجب اغتشاش و تخریب اموال شخصی و عمومی شده اند که در این رابطه چند نفر از عوامل اغتشاش دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.


مدرسه راه شهدا اسلام آباد

تخريب مدرسه دخترانه اروميه


متهمان مدرسه اسلام‌آباد ارومیه دستگیر شدند

متهم ردیف اول حادثه مدرسه اسلام آباد ارومیه و عده‌ای از اغتشاگران و حمله‌کنندگان به اموال عمومی دستگیر شدند و به رغم فضاسازی معاندین نظام اوضاع منطقه کشتارگاه در کنترل نیروهای انتظامی قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در حالی که روز گذشته یک اتفاق نه چندان مهم در مدرسه راه شهدا در منطقه اسلام آباد ارومیه روی داده و پس از طی مراحل قانونی خاتمه یافته بود اما از بعد از ظهر امروز همین اتفاق دستمایه برخی شبکه‌های اجتماعی شد و متعاقبان عده از مردم ساکنان این محله به مدرسه موصوف حمله‌ور شده و در این میان عده اغتشاشگر نیز از فرصت استفاده کرده و به مدرسه و اموال عمومی آسیب زدند. در حالی که وضعیت عمومی منطقه در حال کنترل است برخی از اغتشاشگران اقدام به آتش زدن بخشی از محوطه مدرسه راه شهدا کردند.

هیچ تعرض جنسی به دانش آموز ۱۲ ساله انجام نشده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربابجان غربی در این ارتباط به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وقوع آزار جنسی در حادثه مدرسه دخترانه اسلام آباد ارومیه واقعیت ندارد. علیرضا رادفر تصریح کرد: بر خلاف فضاسازی‌ها و جوسازی‌های غیرواقعی در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی موضوع آزار جنسی یکی از دختران دانش‌آموز صحت ندارد.

وی گفت: شواهد اولیه و ابتدایی ماجرا حاکی است سرایدار مدرسه بداخلاقی کرده است ولی آزار جنسی نیست. رادفر افزود: با حضور به موقع مسئولان و مأموران انتظامی اقدامات قانونی انجام شده است. معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربابجان غربی تصریح کرد: شهروندان مواظب باشند که عده‌ای از این موضوع در پی سو استفاده نباشند چون هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.

آشوبگران و متخلفان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز عصر امرور در جمع حبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات تعدادی از شهروندان متخلف و فرصت طلب اظهار داشت: با متخلفین حادثه امروز مدرسه اسلام آباد برخورد قانونی می‌شود سردار اصلانی تصریح کرد: عصر امروز عده‌ای فرصت طلب به دنبال شایعه سازی، اغتشاش و تخریب اموال عمومی بودند اما قانون تکلیف متخلفین در این حادثه را مشخص می‌کند. وی با تکذیب ادعاها و شایعات برخی افراد فرصت طلب درباره این رویداد گفت: در این رابطه چند نفر از عوامل اغتشاش دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

متهم اصلی این حادثه دستگیر شد

مصطفی حبیبی دادستان اورمیه نیز طی گفتگویی اظهار داشت: عصر امروز سرایدار مدرسه ابتدایی اسلام آباد دستگیر شد و در بازداشت به سر می‌برد و لازم است مردم خویشتن داری کرده و از توجه به شایعات پرهیز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.