پارسی نو / اخبار / هنری / وضعیت جسمی جمشید مشایخی

وضعیت جسمی جمشید مشایخی

جمشید مشایخی , حال و وضعیت جسمی جمشید مشایخی
با خبر شدیم امروز یکشنبه ۳۰ مهر جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت کشورمان به دلیل افت فشار خون در بخش مراقب های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری شده اند.

آخرین خبرها از وضع جسمانی جمشید مشایخی

به گزارش پارسی نو و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان جمشید مشایخی در سی سی یو بستری شد. ضعف شدید جسمانی و قند خون بسیار بالا و سنگ کلیه باعث شده تا این بازیگر پیشکسوت را به بیمارستان منتقل کنند. برای این بازیگر پیشکسوت کشورمان آرزوی سلامتی و بهبودی داریم.


جمشید مشایخی در حال حاضر در بخش مراقبت‌ های ویژه بیمارستان به سر می‌ برد و قرار است فردا تحت عمل جراحی قرار گیرد.


جمشید مشایخی در بیمارستان

مشایخی پیش از این نیز به دلیل مشکل کلیه بستری شده بود

جمشید مشایخی یکی از ماندگارترین چهره‌ های عرصه بازیگری متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است و از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگریش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت و دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد. این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری بوده است که از جمله آنها می‌توان به فیلمهای «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدر بزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.


مهرداد خضرایی وکیل جشمید مشایخی گفت : جمشید مشایخی دیشب بر اثر ضعف شدید جسمانی و قند خون بسیار بالا به بیمارستان منتقل شد. او ادامه داد: پزشکان بعد از معاینه، ضعف شدید جسمانی ، قند خون و کراتنین بالا را، دلیل وضعیت وی اعلام کردند و در حال حاضر این هنرمند پیشکسوت در بخش سی سی یو بیمارستان تحت مراقب است. وکیلی مشایخی خاطرنشان کرد: وضعیت استاد مشایخی این بار با دفعات گذشته بسیار متفاوت و در بخش هوشیاری کمی دچار مشکل است. فعلاً منتظریم تا ببینیم نظر پزشکان در باره وضعیت این هنرمند پیشکشوت چیست. اما به طور کلی این بار وضعیت استاد وخیم تر از دفعات گذشته است.


عمل جراحی جمشید مشایخی (بازیگر سینما و تلویزیون) با موفقیت انجام شد

به گزارش ایسنا، یکی از همراهان این بازیگر پیشکسوت با اعلام این خبر گفت: این عمل طی یک ساعت و نیم انجام شد و لوله‌ای که برای کنترل سنگ کلیه جاسازی شده بود خارج شد. وی ادامه داد: آقای مشایخی در بخش بستری هستند و همچنان پزشک ایشان ملاقات را ممنوع کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.