پارسی نو / اخبار / هنری / ازدواج سحر دولتشاهی

ازدواج سحر دولتشاهی

با خبر شدیم که شایعه ای مربوط به دو هنرمند خوب کشورمان منتشر شده و مبنی بر این است که با یکدیگر ازدواج کرده اند. سحر دولتشاهی چند سال قبل در تئاتر با رامبد جوان آشنا شد که البته زندگی آنها دوامی نداشت اکنون شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که سحر دولتشاهی بازیگر زن ایرانی که قبلا از رامبد جوان جدا شده بود با همایون شجریان یکی از خواننده های خوش صدا کشورمان ازدواج کرده اند. هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است. در ادامه علت شکل گیری این شایعه رو بخوانید.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ در تهران است. وی بازیگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. سحر دولتشاهی توانست در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد. دولتشاهی فارغ‌ التحصیل رشته ‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۰ برایش نامزدی جایزه ی بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته‌ است.


دلیل شایعه شدن خبر ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان از کجا بود؟

تئاتر سی به تازگی به پایان رسیده است.در این ایام به علت نمایش سی که به اجرا درآمد ،رفت و آمد های بسیاری در مجامع و مفاحل عمومی پیرامون سی صورت گرفت که این دو هنرمند محبوب را در کنار هم نشان می دهد.شاید دامن زدن به حاشیه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان هم به همین علت باشد.

عکس سحر دولتشاهی و همایون شجرایان

دلیل اینکه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی شایعه است

همایون شجریان متاهل هست و خبری از جدایی وی و همسرش تا به حال منتشر نشده است. بنابراین به احتمال زیاد این خبر شایعه ای بیش نبوده و نباید به آن توجه کرد. البته ازدواج بازیگران پس از نمایش ها و فیلم ها امری طبیعی است و میتوان این شایعات را در پیرامون بازیگران و هنرمندان بسیار عادی دانست. همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی نیز رامبد جوان بود.


ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

عکس سحر دولتشاهی و محمدرضا شجریان خواننده سنتی ایران


عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان

شوخی کاربران با این شایعه

این خبر البته در فضای مجازی با واکنش کاربران مواجهه شد و شوخی های متفاوتی را در پی داشت.

یکی از کاربران نوشته است: ‏رامبد جوان تو سری جدید خندوانه همایون شجریان و سحر دولتشاهی رو دعوت میکنه و داد میزنه ما خییییلی ازدواج میکنیم، جمعیت هم میگه خییییلی.

یکی دیگر نیز نوشته است : ‏همایون شجریان خواهر زن باباش رو طلاق داد تا همسر سابق رامبد جوان رو بگیر، ‏این سناریو رو بدن ترکیه یه سریال ۴۵۰ قسمتی ازش در میاره.

برخی نیز به شوخی جنبه تاریخی، سیاسی داده و نوشته اند : ‏همایون شجریان و سحر دولتشاهی ازدواج کردن؟! هنرمندامون چه پررو شدن… ‏زمون شاه اینجوری نبود آقا,اونموقع نهایتا یه گوگوش بود که هر۶ماه زن یکی میشد. این هم یک شوخی متفاوت دیگر است: ‏پیشرفت یعنی سحر دولتشاهی، از «دُوّه دُوّه» برسی به «رها رها رها من»‏!


ازدواج سحر دولتشاهی

همچنین ببینید : عکس و بیوگرافی سحر دولتشاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.