پارسی نو / مد و زیبایی / رنگ سال ۲۰۱۸ – رنگ سال ۹۷

رنگ سال ۲۰۱۸ – رنگ سال ۹۷

رنگ سال , رنگ سال 2018 , رنگ سال 97
هر سال با نزدیک شدن به ایام کریسمس رنگ سال نیز انتخاب می شود. از سال ۲۰۰۰ رنگ هر سال توسط شرکت پنتون تعیین می شود که بسیاری از مردم با اطلاع از رنگ سال لباس ها و لوازم خود را بر اساس این رنگ انتخاب می کنند. در ادامه مطلب می توانید رنگ سال ۲۰۱۸ به همراه عکس های از ست کردن لباس با این رنگ در سال ۹۷ مشاهده کنید.

چگونگی انتخاب رنگ سال

هر سال بسیاری از مردم در سراسر دنیا لباس ها و وسایل خود را به رنگ سال ست می کنند که شاید شما فکر کنید که مد شدن یک رنگ در هر سال یک اتفاق یا حاصل یک سلیقه عمومی باشد اما باید بدانید که انتخاب رنگ سال برای خود پیچیدگی هایی دارد که هر ساله توسط شرکت پنتون این رنگ انتخاب می شود.


رنگ سال 2018 , رنگ سال 97 , مدل لباس رنگ سال 2018

بنفش ، رنگ سال ۲۰۱۸ شد

رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی پنتون رنگ بنفش و به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet انتخاب شده است. رنگ بنفش از دید فرنگی‌ها، رنگی سلطنتی به حساب می‌آید. در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ نایاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند این رنگ علاوه بر اینکه حالت معنوی و آرامش را در افراد ایجاد می‌کند، یک رنگ شاد و بشاش است و به همین دلیل اغلب بانوان مسن و دختران جوان طرفدار این رنگ هستند. این رنگ آرامش دهنده است و قادر است محیط شما را جذاب، هنری و خلاق کند.


شرکت پنتون و انتخاب رنگ سال

شرکت پنتون یا پانتون به معنی همه رنگ ها شرکتی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی می باشد. این شرکت به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ هر سال شهرت جهانی پیدا کرده است. پنتون از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است. این شرکت همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد قرار می گیرد.

رنگ سال 2018 , رنگ سال 97 , مدل لباس رنگ سال 2018

رنگ سال 97 , رنگ سال 2018

رنگ سال 97 , رنگ سال 2018

رنگ سال 97 , رنگ سال 2018

از سوی دیگر این رنگ نشانه اصالت، خلاقیت، نوآوری؛ اندیشه رؤیایی و آینده‌ بینانه است. رنگ بنفش یکی از رنگ های خوش ترکیبی است که غالبا با بیشتر رنگ های طیف سرد و گرم ست می شود. پرطرفدارترن رنگ‌هایی که می توان با رنگ بنفش آنها را ست کنید رنگ‌هایی مثل: سفید، سبز، نارنجی، آبی ملایم، صورتی و ترکیب رنگ بنفش با تونالیته‌ای از سایر رنگ های بنفش است.


رنگ سال ۲۰۱۷ چه بود؟

در سال ۲۰۱۷ شرکت پنتون رنگ سال را رنگ سبزی که ته مایه زرد داشته انتخاب کرد. این رنگ تداعی کننده روز اول بهار و طبیعت زنده است. مدیر اجرایی موسسه پنتون در این رابطه می گوید که رنگ سبز ترکیب شده با زرد ما را به یاد طبیعت می اندازد و احاطه شدن با حس خوب و تازگی به سبک زندگی طبیعت هیجان و احساس خوش سرزندگی را منتقل می سازد. همچنین در سال ۲۱۰۷ رنگ سال توسط شرکت بنجامین بنفش شاه پسند معرفی شد.

رنگ سال ,رنگ سال چیه ,رنگ امسال


رنگ سال ۹۷ چیست

همانطور که می دانید در حال حاضر موسسه یا سازمان مشخصی در ایران برای تعیین رنگ سال شمسی وجود ندارد. به همین دلیل همواره رنگ سال میلادی به عنوان رنگ سال شمسی انتخاب میشود. بنابراین تا مشخص شدن رنگ سال ۲۰۱۸ ، باید صبر کرد تا این رنگ به عنوان رنگ سال ۹۷ مشخص شود.

رنگ سال 2018 , رنگ سال 97 , مدل لباس رنگ سال 2018

رنگ لباس سال ۲۰۱۸

لباس مجلسی جدید , مدل لباس مجلسی بلند گیپور , مدل لباس مجلسی بلند حریر

مدل لباس مجلسی بلند گیپور

رنگ مانتو در سال ۹۷ چیه

مانتو رنگ سال 97 , مانتو رنگ سال 2018

ست لباس مدل رنگ سال 2018

آرایش مدل رنگ سال 2018

آرایش مدل رنگ سال 97

مدل لباس زنانه به رنگ سال 97

لباس های زنانه به رنگ سال ۲۰۱۸

مدل ساعت زنانه مردانه رنگ سال 2018

لباس مجلسی رنگ سال 2018

رنگ سال 2018 , رنگ سال 97 , مدل لباس رنگ سال 2018


رنگ سال در طول سال های گذشته

همانطور که می دانید از سال ۲۰۰۰ برای هر سال یک رنگ انتخاب شده است. به طور مثال برای سال ۲۰۱۵ رنگ عنابی ( شرابی خاکی ) و سال ۲۰۱۶ دو رنگ صورتی ملایم و رز بنفش و همچنین سال ۲۰۱۷ رنگ سبز با ته مایه زرد انتخاب شد. در تصاویر پایین می توانید رنگ سال در سال های گذشته را مشاهده کنید.

رنگ سال , رنگ سال چیه , رنگ امسال

رنگ سال در طول سال های قبل

رنگ سال , رنگ سال چیه , رنگ امسالرنگ سال , رنگ سال چیه , رنگ امسال

رنگ سال ۲۰۱۸


همچنین ببینید : مدل رنگ مو و رنگ سال ۹۸ و ۲۰۱۹

2 دیدگاه‌ها

  1. ولی لباس هایی که تو بازاره به رنگ مد شال میلادی نیست مثل پارسال که جیگری و ابی کاربنی تو بازارای ایران فراوون بود

  2. والا امسال تمام لباسهای شیکی ک بفروش میرسه و اتفاقا طرفدار ان بسیار زیادی هم داره سبز و آبی هستش تا بنفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.